Ducati MotoGP : Η Ducati εγκαινιάζει το έργο της για το 2024 στο οποίο θα υπερασπιστεί τον τίτλο του MotoGP ενάντια στην απειλή των δικών τους δορυφόρων. Και ανακοινώνουν βελτιώσεις στους Desmosedici.
Το λευκό της Madonna di Campiglio έχει για άλλη μια φορά «εισβολή» από το κόκκινο Ducati , επειδή ο οίκος Borgo Panigale επέστρεψε στην ιταλική πόλη για να παρουσιάσει το έργο του για τη σεζόν 2024 σε MotoGP , Superbike και φέτος το καινοτόμο σχέδιο για το off -δρόμος με το MXGP, του οποίου είναι επικεφαλής ο Paolo Ciabatti. Ο Francesco Bagnaia και ο Enea Bastianin επαναλαμβάνουν τη σύνθεση στο Desmosedici GP24 και ο στόχος για το 2024 παραμένει ο ίδιος: επαναλάβετε το στέμμα με τα επίσημα κόκκινα, που αντιμετώπισαν ανταγωνισμό εντός της δικής τους «αυτοκρατορίας» με τα δορυφορικά. Ο Jorge Martín οδήγησε το πρωτάθλημα με τη μοτοσυκλέτα Prima Pramac μέχρι το τελευταίο Grand Prix και ο Marc Márquez εμφανίζεται στο στοίχημα για να κάνει το ίδιο φέτος με τη μοτοσυκλέτα Gresini.
Όλα αυτά δεν πτοούν τους κόκκινους, που καυχιούνται ότι έχουν την πιο ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στο grid, και τον νυν πρωταθλητή, Pecco Bagnaia, που έφυγε από τη δοκιμή της Βαλένθια με θετικά συναισθήματα. Ο Luigi Dall’Igna , γενικός διευθυντής της Ducati Corse, ο ιδεολόγος των μοτοσυκλετών που κυριαρχούν στο grid και δίνουν τον τόνο, μειώνει αυτή την ευφορία ως ένα βαθμό, γιατί διαβεβαιώνει ότι «οι αρχές είναι περίπλοκες, με πολλή αδρεναλίνη στο πρώτες δοκιμές και πολλή ένταση γιατί έρχονται τα νέα κομμάτια». Προσθέτει ότι ο κινητήρας του 2024 «θα είναι πολύ διαφορετικός από αυτόν που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν, έχουμε κάνει ένα μικρό βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τις επιδόσεις του κινητήρα, την αξιοπιστία και την ικανότητα οδήγησης», χωρίς να υπεισέλθω σε πολλές περισσότερες λεπτομέρειες, πέρα από το ορατό σε μια νέα, κάπως πιο στυλιζαρισμένο φέρινγκ στο μπροστινό μέρος. Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο Ιταλός διαβεβαιώνει ότι το μυστικό της επιτυχίας της Ducati βρίσκεται σε μια ομάδα που δουλεύει με μεγάλη θυσία και πάθος, αν και επιμένει: «Γνωρίζουμε την πρόοδό μας, αλλά δεν ξέρουμε τι μπόρεσαν να κάνουν οι άλλοι.
Στη συνέχεια, ο Bagnaia επισημαίνει ότι «το επίπεδο θα είναι και πάλι πολύ υψηλό»: «Θα πρέπει να ανεβάσουμε το επίπεδο το 2024 γιατί εκτός από το ότι έχουμε οκτώ Ducati στο grid, το οποίο λειτουργεί υπέρ μας, είμαι σίγουρος ότι οι υπόλοιποι οι μάρκες θα επιστρέψουν γρήγορα στον αγώνα. . Όλες οι άλλες ομάδες έχουν κάνει ένα βήμα μπροστά. Η KTM έχει βελτιωθεί πολύ, η Aprilia επίσης, νομίζω ότι η Honda και η Yamaha θα κάνουν επίσης ένα βήμα μπροστά. Έμαθα από πέρυσι ότι πρέπει να ξέρεις να είσαι ήσυχος και να είσαι ήρεμος όλη τη σεζόν για να μπορείς να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό».
Στην άλλη πλευρά του κουτιού, ο Bastianini , που τώρα έχει αναρρώσει από τα σωματικά του προβλήματα, ελπίζει να πάει ένα βήμα παραπέρα και να επιβεβαιώσει τη νίκη που πέτυχε στη Μαλαισία τη σεζόν του 2023: «Όταν δοκίμασα τη μοτοσυκλέτα του 2024, ήμουν πολύ χαρούμενος. Οι διαφορές είναι μικρές, αλλά αρκετά σημαντικές ώστε να νιώθουμε ότι έχουμε κάνει πρόοδο. Μετά τους περσινούς τραυματισμούς, είμαι 100% σωματικά έτοιμος και έτοιμος να αντιμετωπίσω αυτή τη σεζόν. Νομίζω ότι το κλειδί θα είναι να κάνω περισσότερες δοκιμές, αφού πριν μου έλειπε αυτό».
Μετά την εκδήλωση στη Madonna di Campiglio ολοκληρώθηκαν τα αφιερώματα, οι εορτασμοί και η χαλαρή ατμόσφαιρα. Και εκείνες οι δοκιμές στις οποίες αναφέρεται το «The Beast» φτάνουν . Οι δοκιμές preseason είναι προ των πυλών και το χρονόμετρο θα βρίσκεται στο επίκεντρο των πρώτων δοκιμών preseason στη Sepang (Μαλαισία) μεταξύ 6 και 8 Φεβρουαρίου . Εκεί, η Ducati θα αντιμετωπίσει τους πάντες, για να συνεχίσει να δοκιμάζει τη δύναμη της αυτοκρατορίας της και να ελέγξει αν οι βελτιώσεις της λειτουργούν και είναι μπροστά από τους υπόλοιπους.
Keep your eyes open, Ducatisti! 2024 is coming… #StayTuned 👀#CampioniInPista #ForzaDucati #DucatiLenovoTeam@motogp | @WorldSBK | @PeccoBagnaia | @Bestia23 | @19Bautista | @nbulega | @DucatiMotor pic.twitter.com/fRDuaRRTbj
— Ducati Corse (@ducaticorse) January 20, 2024
MotoGP Ducati:Τέτοια είναι η νέα Ducati Lenovo Team των Bagnaia και Bastianini
Η Ducati παρουσίασε τη νέα Ducati Lenovo Team 2024 στην ιταλική πόλη Madonna di Campiglio. Η ομάδα θα παρουσιάσει
Λεπτομέρειες για τη νέα ομάδα της Ducati Lenovo για το MotoGP 2024 που θα οδηγήσουν οι Francesco ‘Pecco’ Bagnaia και Enea Bastianini.
Ο Ιταλός αναβάτης γεννημένος στο Τορίνο, Francesco Bagnaia, κατά την παρουσίαση της νέας ομάδας της Ducati Lenovo. Ο Francesco Bagnaia κατά την παρουσίαση της νέας Ducati Lenovo Team.
Ο Enea Bastianini κατά την παρουσίαση της νέας Ducati Lenovo Team.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Ducati MotoGP : Η Ducati παρουσιάστηκε αυτή τη Δευτέρα για τη σεζόν MotoGP 2024. Η εκδήλωση Campioni in Pista σηματοδότησε την έναρξη, που πραγματοποιήθηκε στη Madonna di Campiglio.
Μετά την περσινή κυριαρχία, η μοτοσυκλέτα έχει υποστεί νέες εξελίξεις, με τον κατασκευαστή να στοχεύει να παραμείνει στην κορυφή. Ο Francesco Bagnaia θα βάλει στόχο τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ θα βρίσκεται ο Ενέα Μπαστιανίνι, ο οποίος ελπίζει για έναν χρόνο χωρίς τραυματισμούς και να συμμετάσχει και αυτός στον διαγωνισμό.
Παρουσιάζουμε τη γκαλερί με μερικές φωτογραφίες του Ducati Desmosedici GP24 από την εργοστασιακή ομάδα.
Ο Pecco Bagnaia και ο Enea Bastianini αποκάλυψαν το 2024 Ducati Lenovo MotoGP κατά τη διάρκεια μιας ειδικής παρουσίασης στη Madonna di Campliglio της Ιταλίας.
Η παρουσίαση αποτελεί μέρος της ειδικής εκδήλωσης Campioni in Pista που πραγματοποιήθηκε από την Ducati Corse, με την εμβληματική κόκκινη απόχρωση ελαφρώς διαφορετική αυτή τη σεζόν χάρη σε ένα φωσφορίζον γραφικό με λεπτομέρειες σε όλη τη μοτοσυκλέτα.
Το γραφικό είναι μια πιο ανοιχτή απόχρωση του κόκκινου σε σύγκριση με το βασικό χρώμα της μοτοσυκλέτας, και φαίνεται στα πλαϊνά φέρινγκ, στην ουρά και στο μπροστινό φέρινγκ πίσω από τον αριθμό κάθε αναβάτη. Το γραφικό “υπενθυμίζει την καμπύλη στο λογότυπο της Ducati” και μπορεί επίσης να το δει κανείς στις μηχανές World Superbike Panigale V4.
Ο Bagnaia θα είναι για άλλη μια φορά το νούμερο ένα πιάτο μετά την εξασφάλιση του δεύτερου συνεχόμενου τίτλου του το 2023. Δεδομένης της σχεδιαστικής αλλαγής, το νούμερο ένα είναι πλέον μαύρο και όχι κόκκινο. Η φθορίζουσα κόκκινη σχεδίαση είναι επίσης ορατή και στα δύο εργοστασιακά δέρματα αναβάτη της Ducati.
«Είμαι ενθουσιασμένος που ξεκινώ την τέταρτη σεζόν μου με την ομάδα της Ducati Lenovo», είπε ο Bagnaia. «Το τελευταίο τεστ στη Βαλένθια έδωσε θετικά σχόλια, δίνοντάς μας γερά θεμέλια για το αναπτυξιακό έργο της επόμενης σεζόν. Ανυπομονώ να πάω στην πίστα και να συνεχίσω από εκεί που σταματήσαμε.
«Είναι βέβαιο ότι θα είναι μια δύσκολη σεζόν, αλλά είμαστε έτοιμοι να την αντιμετωπίσουμε με τη συνηθισμένη μας αποφασιστικότητα. Ως δεμένη ομάδα, θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να στοχεύσουμε ξανά στο Πρωτάθλημα».
Εν τω μεταξύ, η σχεδίαση νούμερο 23 του Bastianini αλλάζει από ροζ σε λευκό, σε αντίθεση με τη νέα σχεδίαση του μπροστινού φέρινγκ. Η πρώτη εκστρατεία του Ιταλού ως εργοστασιακού αναβάτη παρεμποδίστηκε σοβαρά από τραυματισμούς, αλλά κατάφερε να κερδίσει μία νίκη στο Sepang της Μαλαισίας.
«Το 2023 ήταν μια δύσκολη χρονιά και ανυπομονώ να λυτρώσω τον εαυτό μου την επόμενη σεζόν», είπε ο Μπαστιανίνι. «Έχουμε ένα συναρπαστικό 2024 μπροστά μας. Παρά το γεγονός ότι συμμετείχα σε μερικά μόνο Grand Prix πέρυσι, έχω μάθει πολύτιμα μαθήματα που θα μεταφέρω στη νέα σεζόν.
«Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στην ομάδα μου και ξέρω ότι έχουμε όλες τις δυνατότητες να πάμε καλά. Ανυπομονώ να βγω στην πίστα και να ξεκινήσω τη νέα σεζόν.”
Η Ducati ξεκινά τη σεζόν του 2024 με την άνευ προηγουμένου πιθανότητα να διεκδικήσει ένα χατ-τρικ με τίτλους MotoGP και WorldSBK. Μαζί με την εργοστασιακή ομάδα, η Ducati για άλλη μια φορά ως τρεις ακόμη ομάδες, καθεμία από τις οποίες μπορεί να ανέβει στο βάθρο και να κερδίσει αγώνες.
BAGNAIA: “ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΤΙΤΛΟ MOTOGP; ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΗΡΕΜΟΙ”
Ducati MotoGP : Ο δύο φορές πρωταθλητής Pecco: “Θα πρέπει να μειώσω τον αριθμό των ατυχημάτων, διατηρώντας την ψυχραιμία. Το συμβόλαιο με την Ducati; Θα ήθελα να μείνω στο Red”
Νικητής το 2022, «επανάληψη» πέρυσι. Ο Pecco Bagnaia προτείνει ξανά το νούμερο 1 στο MotoGP , έναν πίνακα που επιβεβαιώθηκε με διαφορετική μέθοδο σε σύγκριση με αυτό που έγινε την προηγούμενη σεζόν. Η παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στη Madonna di Campiglio έχει έναν αναβάτη από το Πιεμόντε που αναλύει το ταξίδι του: ” Αληθινό” επιβεβαιώνει “διαφορετικό, όχι εύκολο, λόγω όλων όσων συνέβησαν: τράκαρε πέντε φορές. Επομένως, θα ήταν καλύτερα να μειωθεί αυτός ο αριθμός, δύο από αυτά τα ατυχήματα δεν ήταν ήταν
λάθος μου, κάτι που μπορεί να συμβεί, αλλά φέτος θα είναι πολύ σημαντικό, έχουμε 22 αγώνες και 22 σπριντ. Θα έχουμε αγώνες, οπότε είναι αδύνατο να είμαστε πάντα στην κορυφή. Θα προσπαθήσω, Χρειαζόμαστε μια στρατηγική. Ίσως, το μυστικό θα είναι να παραμείνουμε ήρεμοι σε ορισμένες καταστάσεις».
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Ο Pecco και η Rossa έχουν συντάξει τη διετής συμφωνία που λήγει κάθε χρόνο, αλλά είναι σαφές ότι η πρόθεση να συνεχίσουν ενδιαφέρει και τα δύο μέρη: ” Με ρωτάτε για το συμβόλαιο; Για να δούμε, δεν ξέρω.. Θα ήθελα ένα μέλλον με κόκκινο χρώμα. Εκτός από τον Μπραντ Μπίντερ και μερικούς άλλους αναβάτες όπως ο Λούκα Μαρίνι, όλοι θα χάσουν τη λήξη τους. Θα δούμε.”
Επιστρέφοντας στα λάθη, να τι πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγει ο Bagnaia : «Απαγορεύεται να υποτιμάς αντιπάλους και
καταστάσεις, αυτό δεν θα ισχύει για μένα, φιλοδοξία μου θα είναι να κάνω το καλύτερο δυνατό, η αφοσίωση και η φιλοδοξία θα παραμείνουν τα πιο σημαντικά καύσιμο. Αυτή θα μπορούσε να αποδειχθεί η χρονιά της αλήθειας, αλλά, αν με ρωτήσετε για έναν τίτλο, δεν ήμουν καλός στους τίτλους στο σχολείο. Έγραφα τα δοκίμια, αλλά δεν μπορούσα να καταλήξω στους τίτλους. Μου αρέσει να κερδίζω τίτλους».
Marquez στη Ducati: ανταγωνιστικός αμέσως
MotoGP Ducati: Ο Pecco εξαντλεί την παρένθεση του 2023, συγκρίνοντάς τη με το 2022 : ” Είναι πιο δύσκολο να κυνηγήσεις τον Φάμπιο Κουαρτάραρο ή να διαχειριστείς τον Χόρχε Μαρτίν; Μετά τη Μπαρτσελόνα, ο Μάρτν πήρε πολλή ενέργεια, βλέποντάς μας σε δυσκολίες, ειδικά το Σάββατο, γιατί τότε την
Κυριακή ήμουν πιο δυνατός και με βοήθησε. Έλα, 91 πόντους λιγότερους από τον Φάμπιο, ωστόσο, το μόνο πράγμα
ήταν να κερδίσω. Αναγκάστηκα να το κάνω».
Ο Marc Marquez έφτασε στην Ducati , τον οποίο τον είδαν καλά ο παγκόσμιος πρωταθλητής : ” Ο Marquez θα έχει μια νικητήρια μοτοσυκλέτα, GP23, καλύτερη από την τελευταία του Honda. Το Desmosedici GP23 ήταν σχεδόν τέλειο, αλλά είχε δυσκολίες σε ορισμένους τομείς κάποιες
Παρασκευές, στη συνέχεια βελτιώθηκε σε ορισμένες περιοχές».
Ducati MotoGP : Ο Bagnaia αρέσει στο νέο Ducati MotoGP
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής που πραγματοποιήθηκε στο Ricardo Tormo, στον Pecco άρεσε μια θεμελιώδης λεπτομέρεια των Desmosedici : «Στη Βαλένθια ένιωσα μια καλή βελτίωση στο GP24 στον κινητήρα, ακόμη και σε μια πίστα όπου δεν αισθάνεσαι υπερβολική δύναμη, αλλά όπου χρειάζεται στο Sepang. Ας πούμε ότι η αρχή ήταν πολλά υποσχόμενη.”
Ποιος θα τον αμφισβητήσει για το στέμμα; Υπάρχει ήδη ένα όνομα: ” Ο βασικός αντίπαλος του Jorge Martin; Είναι δυνατός αναβάτης, θα είναι ανταγωνιστικός, αλλά είναι πολύ νωρίς για να πούμε, ας περιμένουμε. Από την πλευρά μας, μπορώ να πω πόσο μετράει η δουλειά ψυχικά: ποτέ να μην πάρεις Έπιασα ταραχή, αλλά αυτό μετράει μόνο να δουλεύω στους αγώνες. Αρκετές φορές πέρυσι έμεινα αρκετά πίσω στον FP1, υπήρχαν πολλά καμπανάκια κινδύνου, αλλά ήμασταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε μεγάλους αγώνες.”
Τέλος, περαιτέρω εξηγήσεις για το πώς εξελίσσεται το πρωτότυπο της Bolognese : “Νέα αεροδυναμική, μου λένε ότι θα είναι διαφορετική αλλά και πάλι καλή. Ζήτησα χειρισμό, κάθετη δύναμη, λίγο από όλα. Μετά, υπάρχει το θέμα των παραχωρήσεων. Κάνε περισσότερες δοκιμές σε σύγκριση με εμάς, είναι αλήθεια ότι το χρειάζονται, αλλά από την άποψή μου, οι κανόνες για την Ducati δεν έπρεπε να αλλάξουν, δεν έπρεπε να μειώσουν τον αριθμό των μπαλαντέρ, των ελαστικών και των δοκιμών, δεν το καταλαβαίνω αυτό .”
Ducati MotoGP : MOTOGP, ΜΠΑΣΤΙΑΝΙΝΙ: «ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΣΤΗ DUCATI»
Enea: “Δεν σκέφτομαι το μέλλον, αλλά η νίκη θα με βοηθήσει να δείξω ότι θέλω να συνεχίσω εδώ”
Φρέσκος από μια συγκεκριμένη σεζόν MotoGP , που χαρακτηρίζεται από τραυματισμούς, απουσίες και μια μοναδική αλλά σημαντική νίκη, ο Enea Bastianini βγαίνει από τη σύντομη «χειμερία νάρκη» του, που δεν ήταν πραγματική ανάπαυση: « Στην πραγματικότητα » εξηγεί « Πέρασα πολύ χρόνο δουλεύοντας κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ξεκινώντας από τις δοκιμές της Βαλένθια. Αυτό που ήταν σημαντικό για μένα ήταν να επανέλθω σε φυσική κατάσταση. Το πρόβλημα του ώμου είχε ήδη λυθεί και η πρώτη επίπτωση με το Desmosedici GP24 μπορεί να θεωρηθεί καλή. Θέλω να κερδίζω αγώνες και παλέψτε για τον τίτλο: για να το κάνετε αυτό πρέπει να δουλέψετε σκληρά στις δοκιμές, να αποφύγετε ορισμένα λάθη, να αφήσετε κατά μέρος τη νευρικότητα μερικές
μέρες και σε ορισμένες καταστάσεις».
Ducati MotoGP: Το συμβόλαιο Μπαστιανίνι και Ducati λήγει
Όπως και ο Pecco Bagnaia , έτσι και ο Enea θα πρέπει να αντιμετωπίσει το συμβατικό ζήτημα, το οποίο θα λυθεί ή θα δεσμευτεί ξανά; Η πρόθεση του νούμερου 23 είναι ξεκάθαρη: «Πρέπει να δείξω ότι θέλω να μείνω εδώ, ωστόσο δεν σκέφτομαι επιμελώς το μέλλον, αλλά μόνο για αυτή τη σεζόν, η οποία εξακολουθεί να είναι καθοριστική για μένα».
Στην πράξη, ο στόχος του παίκτη της Romagna για το 2024 περιλαμβάνει την ανατροπή του 2023: ” Η περασμένη σεζόν δεν ξεκίνησε πολύ καλά, δεν είχα την ευκαιρία να τους γνωρίσω όλους, μόνο προς το τέλος του πρωταθλήματος τα πήγαμε πολύ καλά. Τώρα Δεν θα
ξεκινήσουμε από το μηδέν, αλλά από λίγο περισσότερο. Πρέπει να αποσπάσουμε το 100% από τον καθένα μας.”
Enea και τον τίτλο του MotoGP 2024
Ο Bastianini ρωτήθηκε εάν ο κινητήρας Desmosedici και οι σχετικές εξελίξεις θα μπορούσαν να δημιουργήσουν δυσκολίες στο αγωνιστικό τμήμα της Μπολόνια: “Όχι ” ήταν η ξερή απάντηση . “Ο κινητήρας της Ducati αποτελεί πρόβλημα για άλλους, δεδομένου ότι εδώ δεν υπάρχουν όρια κανενός είδους. Μου άρεσε η έκδοση του 2024 πολύ: η μέγιστη ταχύτητα και η παράδοση έχουν βελτιωθεί.”
Η νέα μοτοσυκλέτα θα οδηγηθεί ξανά στις δοκιμές που έχουν προγραμματιστεί για τη Μαλαισία: ” Πρέπει να δοκιμάσουμε κάτι στο Sepang. Συμπεριλαμβανομένου ενός αναθεωρημένου και πολύ σημαντικού αεροδυναμικού τμήματος. Το πώς θα λειτουργήσει εξαρτάται επίσης από το στυλ οδήγησης. Για παράδειγμα, πέρυσι κάναμε διαφορετικές επιλογές από την Pramac. Θα μπορούσε να συμβεί ξανά”
MOTOGP, DALL’IGNA: “Η HONDA ΚΑΙ Η YAMAHA ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΑΣΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ”
Ducati MotoGP : O Gigi εξηγεί: “Η δυνατότητα τροποποίησης του κινητήρα κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα του επιτρέψει να ρισκάρει. Βλέπω τον Bagnaia και τον Bastianini έτοιμους, ο Marquez ξέρει ότι πριν ρωτήσει πρέπει να μάθει τη μοτοσυκλέτα και το σύστημα Ducati”
Το χαμόγελο τoυ Gigi Dall’igna είναι ένα από αυτά που υπόσχονται κάτι καλό και προφανώς δεν λείπουν οι λόγοι για να ονειρεύεσαι μεγάλα. Σε τελική ανάλυση, το Deus Ex Machina της Ducati παρουσιάζεται στην αφετηρία της σεζόν του 2025, επικεφαλής της πολύ καλύτερης ομάδας, με τον κυρίαρχο παγκόσμιο πρωταθλητή και έναν αναβάτη έτοιμο να πάρει πίσω ό,τι κακή τύχη του πήρε.
Ο Dall’Igna από την πλευρά του γνώρισε άλλον έναν χειμώνα δουλειάς και εξέλιξης, ο οποίος φαίνεται να έφερε ενδιαφέροντα αποτελέσματα: ο κινητήρας που έβλεπε μια ματιά στη Βαλένθια – σχολιάστηκε μάλλον θετικά από τον Pecco Bagnaia – στην πραγματικότητα θα ενωθεί στο Sepang με ένα διαφορετικό φέρινγκ , έτοιμο να δώστε κάτι περισσότερο σε μια φόρμουλα που έχει ήδη απόδοση.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης μιλήσατε για έναν βελτιωμένο κινητήρα. Πόσο δύσκολο ήταν να πετύχεις τον στόχο σου;
«Συνήθως αρχίζεις να σκέφτεσαι τον κινητήρα της επόμενης χρονιάς ήδη μετά τη δοκιμή Sepang, σε αντίθεση με πολλούς άλλους τομείς στους οποίους μπορείς να βελτιωθείς κατά τη διάρκεια της σεζόν».
Ο κινητήρας που βλέπετε στη Βαλένθια ή το φέρινγκ που θα αποκαλύψετε στο Sepang θα είναι πιο ξεκάθαρο;
“Όπως πάντα, είναι ένας συμβιβασμός που οδηγεί στη νίκη, επομένως θα είναι σημαντικό αυτές οι πτυχές να ενσωματωθούν μεταξύ τους και με το σασί, για να σχηματίσουν ένα καλύτερο πακέτο από αυτά των άλλων.”
Από τις διάφορες παραχωρήσεις που δίνονται σε ανταγωνιστές, ποιες σας ανησυχούν περισσότερο;
«Η Honda και η Yamaha έχουν σίγουρα περισσότερες παραχωρήσεις από την KTM και την Aprilia. Η δυνατότητα τροποποίησης του κινητήρα μέσα στη χρονιά του επιτρέπει να ρισκάρει περισσότερο από την αρχή της χρονιάς, με δυνατότητα αναστροφής σε περίπτωση λάθους. Πιστεύω ότι θα έχουν την ευκαιρία να καλύψουν τη διαφορά σε σύντομο χρονικό διάστημα » .
Πώς είδες τον Μπαγκνάγια και τον Μπαστιανίνι;
«Τους είδα πολύ καλά, μου φαίνονται έτοιμοι. Η Pecco έχει πλέον την επίγνωση ότι είναι 2 φορές πρωταθλητής MotoGP και το πείσμα να παραμένει μπροστά ακόμα κι αν υπάρχει κάποιος πιο γρήγορος».
Τι περιμένετε από τον Marquez;
«Μετά από μια μέρα δοκιμών, είναι πραγματικά δύσκολο να κάνεις προβλέψεις, θα χρειαζόσουν μια κρυστάλλινη μπάλα. Νομίζω ότι ακόμα μαθαίνει τη μοτοσυκλέτα και το σύστημα Ducati. Ζήτησε κάτι σαν όλους τους αναβάτες, αλλά γνωρίζει ότι πρέπει να μάθει πριν ρωτήσει».
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: