Ο Lando Norris , που ξεκίνησε στο pole, έχασε στο πρώτο κόρνερ από τον Όσκαρ Πιάστρι . Ο Βρετανός κατέληξε να πάρει πάλι το προβάδισμα στον δεύτερο γύρο των pit stop, χάρη σε ένα undercut που ενορχηστρώθηκε από την ομάδα του για να τον προστατεύσει από τον Hamilton . Ευτυχισμένος που κληρονόμησε το προβάδισμα στον αγώνα, ο Lando Norris είδε τον εαυτό του να κερδίζει ένα δεύτερο Grand Prix, μέχρι που του ζητήθηκε από το ραδιόφωνο να αφήσει τον Αυστραλό συμπαίκτη του να περάσει ξανά.
Υπογράφοντας, στην Ουγγαρία, το πρώτο της διπλό από το Ιταλικό Grand Prix του 2021, η McLaren απέδειξε ότι ήταν περισσότερο από ποτέ ξανά στην πρώτη γραμμή. Αυτή η δεύτερη νίκη της σεζόν μετά το Μαϊάμι δεν ήταν, ωστόσο, χωρίς προβλήματα, αφού η McLaren ήταν τόσο μπροστά από τις υπόλοιπες που είχε αρκετό χρόνο για να επιλέξει τον νικητή της. Το πρόβλημα είναι ότι το ραδιόφωνο έχει κράξει λίγο πολύ για τους λάτρεις του ρομαντισμού και των νικών με βάση την αξία.
Δύσκολη απόφαση για τον Lando Norris
Μετά από αρκετές κάπως επαναστατικές απαντήσεις από τον Βρετανό, ο ντόπιος του Μπρίστολ κατέληξε να εκτελέσει με τρεις γύρους πριν, δίνοντας στον Αυστραλό την πρώτη του επιτυχία στην καριέρα του. Κάποιοι, στην ίδια κατάσταση, ίσως δεν θα έπαιζαν το συλλογικό χαρτί και αναμφίβολα θα είχαν υποτιμήσει το προσωπικό τους χαρτί. Σε συνέντευξη Τύπου, πέντε από τους αντιπάλους του Νόρις κλήθηκαν επίσης να πουν αν θα άφηναν ξανά τον συμπαίκτη τους να περάσει ή όχι. Οι απαντήσεις τους δεν ήταν ξεκάθαρες, αλλά τα επιχειρήματα ήταν ενδιαφέροντα.
Ο Λανς Στρολ , ο οποίος δεν ήταν πάντα ο πιο παιδικός από τους οδηγούς της Formula 1 , αρκέστηκε σε μια αστεία: «δύσκολη ερώτηση… δύσκολη ερώτηση» . Ο Kévin Magnussen , από την πλευρά του, έδειξε ξεκάθαρα ότι σε ένα παρόμοιο πλαίσιο, θα μπορούσε να το παίξει προσωπικά, ειδικά στο τρέχον πλαίσιο όπου γνωρίζουμε ότι θα φύγει από την ομάδα του στο τέλος της σεζόν. «Εξαρτάται από την κατάσταση, αλλά θα ήταν δελεαστικό να μείνουμε μπροστά», είπε χαμογελώντας. «Εξαρτάται προφανώς από τις συνθήκες, το πού βρίσκεσαι με την ομάδα και τις ιστορίες γύρω σου», είπε.
Από την πλευρά του, ο Κάρλος Σάιντς ξεκαθάρισε ότι θα είχε και αυτός τη θέση. «Στις μέρες μου στη McLaren, δεν παλεύαμε για εύκολα διπλά όπως σήμερα (γέλια) », αστειεύτηκε ο Ισπανός. Μια ομαδική παραγγελία είναι μια ομαδική παραγγελία. Η ομάδα είναι πάντα πάνω από όλα, έτσι προσέγγιζα πάντα την καριέρα μου στη F1. Ακόμα κι αν μερικές φορές πονάει, και πρέπει να πλήγωσε τον Λάντο, αλλά είναι ομαδική εντολή. Εάν σας κάνει δωρεάν undercut στον συμπαίκτη σας, πρέπει να αφήσετε τον συμπαίκτη να επιστρέψει γιατί πιθανότατα δεν θα έχετε τερματίσει πριν από αυτόν χωρίς το εν λόγω undercut. »
Ο Ricciardo και ο Sainz καλωσορίζουν την απόφαση του Λάντο Νόρις
Ο Daniel Ricciardo τόνισε τα μακροπρόθεσμα οφέλη από την απόφαση που πήρε ο πρώην συμπαίκτης του να αφήσει τον Oscar Piastri να περάσει. «Καταλήγει σε όφελος όταν κάνεις κάτι τέτοιο », εξήγησε. Μέσα στον καύσωνα βλέπεις μόνο τη νίκη μπροστά σου και τίποτα άλλο. Αλλά αυτό είναι για τη μάχη για το πρωτάθλημα. Για αυτό, χρειάζεστε την ομάδα σας και τον συμπαίκτη σας. Είναι ένα ομαδικό παιχνίδι και κάποια στιγμή, θα λειτουργήσει υπέρ του. Είμαστε όλοι εδώ για να κερδίσουμε, αλλά το μακροπρόθεσμο παιχνίδι είναι πάντα το πιο έξυπνο. »
Και ο ιθαγενής του Περθ συνέχισε: «(Αν είχε μείνει μπροστά) Θα μπορούσε να είχε σπάσει τη σχέση του με την ομάδα και με τον Όσκαρ. Δεν απομένουν μόνο 3 αγώνες… αλλά μισή σεζόν! Έχοντας αυτό κατά νου, θα υπάρξουν στιγμές που ο Λάντο χρειάζεται το Όσκαρ, ειδικά όταν τα πράγματα γίνονται δύσκολα αργά τη χρονιά. Ένας νεαρός πρωτάρης δεν θα σκεφτόταν έτσι, αλλά με λίγη ωριμότητα, έτσι πρέπει να το κάνεις.
Τέλος, ο Valtteri Bottas , ο οποίος άφησε κάποιες νίκες (και το εγώ του) στην άκρη, ώστε ο πρώην ηγέτης του στη Mercedes Lewis Hamilton να μεγιστοποιήσει τους πόντους, εκφώνησε μια ομιλία παρόμοια με αυτές των Sainz και Ricciardo. «Έχω ήδη βρεθεί σε αυτή την κατάσταση ( γέλια), εξήγησε με πολλή ειρωνεία. Υπάρχουν κανόνες, ανάλογα με την ομάδα στην οποία βρίσκεσαι και την κατάσταση που επικρατεί, αλλά συνήθως καταλήγει να σε ωφελήσει αργότερα. Θα είχα επιστρέψει επίσης το μέρος γιατί είμαι μεγάλος ομαδικός παίκτης (γέλια). »
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power