Ο David Coulthard ήταν «έκπληκτος» με τη δυσαρέσκεια του Lewis Hamilton με τη στρατηγική του στο F1 Grand Prix της Σιγκαπούρης το περασμένο Σαββατοκύριακο. Η Mercedes ομολόγησε ότι έκανε «λάθος» που αντιστάθμισε τον Χάμιλτον με μαλακά ελαστικά, με αποτέλεσμα να πέσει νωρίς στα pitstop.
Ο Hamilton παραπονέθηκε ότι η Mercedes «με σκότωνε με αυτό το offset» μέσω του ραδιοφώνου της ομάδας, καθώς η εκκίνηση του P3 κατρακύλησε σε ένα τέρμα P6.
«Όχι, δεν ήταν ευχαριστημένος», ανέλυσε ο πρώην οδηγός της F1 Coulthard στο Channel 4.
«Δεν ήταν ευχαριστημένος με τη στρατηγική. Είμαι έκπληκτος που ήταν μια συζήτηση.
«Αν βγείτε από το grid με μαλακά ελαστικά, ξέρετε ότι θα ρίξετε pit νωρίτερα.
«Ένα μέσο θα μπορούσε να είχε λειτουργήσει άψογα αν υπήρχε ένα αυτοκίνητο ασφαλείας.
«Όλα αυτά τα καλά αν, αλλά και ίσως.
«Στο τέλος, μετά από μια δυνατή πρόκριση, ήταν ένα αθώο γκραν πρι».
Ο Toto Wolff παραδέχτηκε στη συνέχεια: «Πιστεύαμε ότι το μαλακό ελαστικό θα έδινε στον Lewis ένα πλεονέκτημα στην αρχή, αλλά αποδείχθηκε ότι ήταν λάθος απόφαση».
Ο συμπαίκτης Τζορτζ Ράσελ ξεκίνησε πίσω από τον Χάμιλτον αλλά τερμάτισε μπροστά.
Ο Χάμιλτον είχε κερδίσει τον Ράσελ μόνο για πέμπτη φορά αυτή τη σεζόν στη Σιγκαπούρη για να παραταχθεί τρίτος στο αρχικό πλέγμα.
«Χαίρομαι που τον βλέπω να βρίσκει ξανά το mojo του στα προκριματικά», δήλωσε στο Sky Sports ο πρώην συμπαίκτης του Nico Rosberg.
«Ήταν εξαιρετικά δυνατός στις κατατακτήριες. Είναι ένας από τους κορυφαίους όλων των εποχών, ακόμα και στις κατατακτήριες».
Προσφέρεται ελπίδα για την αστοχία της Ferrari
Η μελλοντική ομάδα του Χάμιλτον, η Ferrari, υπέμεινε επίσης ένα απογοητευτικό Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ο Charles Leclerc προκρίθηκε ένατος και τερμάτισε το Grand Prix στην πέμπτη θέση. Ο Carlos Sainz προκρίθηκε δέκατος και τερμάτισε έβδομος.
«Καμία ερώτηση, μια χαμένη ευκαιρία», εκτίμησε ο Coulthard.
«Δυσκολεύονταν πραγματικά να ανάψουν τα ελαστικά.
«Στο Μπακού οι πιέσεις των ελαστικών ήταν υψηλότερες, όπως όριζε η Pirelli. Εδώ, θα μπορούσαν να τους ρίξουν κάτω.
«Με τις κάτω κουβέρτες που τρέχουν τώρα, ο Κάρλος πιάστηκε έξω. Έτσι κατέληξε στον τοίχο.
“Κάρολος; Ένα μικρό λάθος. Ήταν ανάκαμψη από εκεί.
«Αλλά ο ρυθμός είναι εκεί, στον αγωνιστικό ρυθμό».
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power