F1 2026: Γιατί είμαστε τόσο σίγουροι για το 2026 στη Mercedes;
F1 2026 Mercedes: H Mercedes έχει ήδη επικεντρωθεί κυρίως στο 2026. Eίμαστε μια τόσο σημαντική μάρκα, παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών 7 φορές και πρωταθλητές κατασκευαστών 8 φορές μεταξύ 2014 και 2021,F1 2026 Mercedes: Στη Mercedes, δεδομένων των σημερινών αποτελεσμάτων και της αντίθετης αθλητικής δυναμικής, προφανώς περιμένουμε με ανυπομονησία την αλλαγή κανονισμού του 2026. Κυρίως γιατί γνωρίζουμε ότι η Mercedes HPP είναι από τις απόλυτες αναφορές σε κινητήρες στην F1.
Κατά κάποιον τρόπο, η Mercedes έχει ήδη επικεντρωθεί κυρίως στο 2026. Όταν είμαστε μια τόσο σημαντική μάρκα, παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών 7 φορές και πρωταθλητές κατασκευαστών 8 φορές μεταξύ 2014 και 2021, δεν μπορούμε ακόμη να το διατυπώσουμε έτσι, αλλά όλα δείχνουν ότι η Οι ειδικοί του Brackley έχουν ήδη ένα μεγάλο μέρος του μυαλού τους στραμμένο στο 2026. Αρκεί να δούμε τον Toto Wolff , τις τελευταίες εβδομάδες, να προσπαθεί να προσελκύσει τον Max Verstappen να έρθει μαζί του για το 2026 με υποσχέσεις ανταγωνιστικότητας, έχοντας επίγνωση ότι δεν έχει καμία απολύτως πιθανότητα να το κάνει σήμερα με το τέταρτο μονοθέσιο στο grid.
Αλλά τότε γιατί είμαστε τόσο σίγουροι για τη Mercedes ενόψει του 2026; “Κανονικά, το 2026 φαίνεται σαν μια μακρινή ημερομηνία, αλλά στον κόσμο της Formula 1 , είναι ήδη αύριο και η ομάδα αισθάνεται πολύ σίγουρη για αυτήν την εποχή “, δήλωσε ο George Russell στο Μονακό. «Νομίζω ότι γνωρίζετε την εμπειρία της ομάδας, την επιτυχία το 2014 με τη νέα μονάδα ισχύος (μετάβαση από την F1 στην υβριδική εποχή), και μετά προφανώς τον χρόνο που δαπανήθηκε στη Formula E , τη δουλειά που έγινε με το Hypercar [ Mercedes-AMG ONE]…”
F1 2026 : Mercedes, μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό;
Η ομάδα του Μπράκλεϊ δεν φαίνεται ποτέ να έχει κατανοήσει πλήρως τα κλειδιά της επιτυχίας των τεχνικών κανονισμών του 2022 Με εξαίρεση τους δύο πόλους που κέρδισαν στην Ουγγαρία (2022, 2023) και μια νίκη στη Βραζιλία (2022), οι ομάδες του Τότο Βολφ βιώνουν αργό ρυθμό. Η κάθοδος μέσα από τις ανατροπές της βαθμολογίας του παγκόσμιου πρωταθλήματος το 2024. Το αστέρι εξακολουθεί να κυριαρχείται από τη Red Bull , αλλά αυτή τη φορά και από τη Ferrari και τη McLaren . Ενώ το 2026 η κορυφαία κατηγορία θα μεταφερθεί σε έναν κινητήρα με μεγαλύτερη έμφαση στην ηλεκτρική ισχύ, ο George Russell είναι πεπεισμένος ότι η ομάδα του θα είναι σε καλή θέση για να διαπραγματευτεί τη αλλαγή.
«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στο HPP (Mercedes High Performance Powertrains) που έχουν μεγάλη εμπειρία με αυτή τη μελλοντική τεχνολογία. Νομίζω ότι αυτό μας επιτρέπει να έχουμε έναν υπέροχο κινητήρα. Και η δουλειά που κάνει η Petronas (συνεργάτης της Mercedes για τα καύσιμα και τα λιπαντικά) στα καύσιμα φαίνεται επίσης πολύ σταθερή. Έτσι, από την πλευρά του κινητήρα, νομίζω ότι είμαστε πολύ σίγουροι για αυτήν την εποχή.
F1 2026 Mercedes: Οι πρώτοι ήχοι από τη μάντρα επιβεβαιώνουν αυτή την τάση. Η Mercedes ειδικότερα και η Honda (που συνδέεται με την Aston Martin ) θα είναι πιθανώς οι δύο πιο προηγμένες μονάδες ισχύος ενάμιση χρόνο από την αρχή της εποχής του 2026, σύμφωνα με το ραδιοφωνικό paddock. Ο Βρετανός οδηγός ωστόσο αρνείται να προβάλει τον εαυτό του πολύ γρήγορα πολύ μακριά, γνωρίζοντας ότι η ομάδα του έχει επίσης προβλήματα να επιλύσει πρώτα σε δομικό επίπεδο. «Το έτος 2026 είναι πολύ κοντά, αλλά είναι δύσκολο να προβάλλουμε τους εαυτούς μας στο μέλλον με υπερβολική ένταση αυτή τη στιγμή, γιατί πρέπει να περιμένουμε και να περιμένουμε ξανά για να λάβουμε τους κανονισμούς », πρόσθεσε. «Αυτή τη στιγμή, με κάθε ειλικρίνεια, εστιάζουμε κυρίως στην παρούσα και την επόμενη σεζόν».
Πράγματι, εάν οι ομάδες έχουν ήδη λάβει μια έκδοση των κανονισμών κινητήρα του 2026, οι κανονισμοί του πλαισίου δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί, λόγω των τελευταίων μελετών που διεξάγονται από τη FIA προκειμένου να ενσωματωθεί καλύτερα η νέα μονάδα ισχύος και να διασφαλιστεί ότι η παράσταση παραμένει ενδιαφέρουσα. «Η κύρια δράση το 2026 είναι η μονάδα ισχύος και οι περιοχές όπου αυτή η μονάδα ισχύος παρεμβαίνει στο σασί», διαβεβαιώνει ο Russell . Από αυτή την άποψη, είναι ακόμα ένα ταξίδι ανακάλυψης».
F1 2026 Mercedes: Η αλλαγή των κανόνων της F1 για το 2026 κάνει το επόμενο μονοθέσιο «διπλά σημαντικό» για τη Mercedes
Η δεύτερη μεγάλη αλλαγή των τεχνικών κανονισμών της Formula 1 μέσα σε πέντε χρόνια σημαίνει ότι το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς πρέπει να είναι επιτυχημένο, παραδέχτηκε η Mercedes.
Η ομάδα που κέρδισε οκτώ διαδοχικά πρωταθλήματα κατασκευαστών μετά την έναρξη της εποχής των υβριδικών turbo V6, έχει κερδίσει μόνο μία νίκη Grand Prix από τότε που αναθεωρήθηκαν οι τεχνικοί κανονισμοί στις αρχές του 2022.
Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε να κερδίσει έναν αγώνα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Πρόσφατα είπε ότι η περίοδος από τώρα έως την έναρξη της επόμενης σεζόν είναι εξαιρετικά σημαντική για την ομάδα του.
Ο James Allison, ο οποίος επέστρεψε στη θέση του τεχνικού διευθυντή μετά την αποτυχία της ομάδας να σημειώσει σημαντική πρόοδο με το μονοθέσιό της τον περασμένο χειμώνα, παραδέχτηκε ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παραβιάσουν επιτέλους τους τελευταίους κανονισμούς του χρόνου.
«Έχει δίκιο από δύο απόψεις», είπε η Άλισον για τα σχόλια του Χάμιλτον. «Θα είναι μια νέα σεζόν και είναι σημαντικό να βγούμε από τη νέα σεζόν στο μπροστινό μέρος.
«Αλλά περισσότερο από το μέσο όρο, επειδή με το 2026 να μας επηρεάζει, [για] το αυτοκίνητο που θα χρειαστεί να κατασκευαστεί το 2025, είναι πολύ πιθανό το αυτοκίνητο του 2025 να είναι στενά ξαδέρφια των αυτοκινήτων του 2024. Επομένως, είναι διπλά σημαντικό να κάνουμε το αυτοκίνητο του 2024 καλό».
F1 2026 Mercedes: Η F1 έχει συμφωνήσει νέους κανονισμούς μονάδας ισχύος για τη σεζόν 2026, αλλά δεν έχει ακόμη καθορίσει τους κανόνες του πλαισίου. Μόλις συμβεί αυτό, οι ομάδες είναι πιθανό να δώσουν προτεραιότητα στην εργασία για τους νέους κανόνες, καθώς θα προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση της επένδυσής τους.
Η Allison παραδέχτηκε ότι όλες οι τρέχουσες ομάδες αντιμετωπίζουν τον ίδιο υπολογισμό ή πώς να εξισορροπήσουν τις προτεραιότητες ανάπτυξής τους. «Δεν είναι ιδιαίτερο για εμάς, αλλά ακονίζει την εστίασή σας θέλοντας να βεβαιωθείτε ότι έχουμε ένα αυτοκίνητο που θα μας προσφέρει καλή πορεία στο 2026 καθώς και καλά πρωταθλήματα και τη διασκέδαση που φέρνει», είπε.
Ωστόσο, ελπίζει ότι θα μάθουν σύντομα αφού ο διάδοχος του W14 βγει στην πίστα αν πέτυχαν τον στόχο τους.
«Με τα χρόνια, τα περισσότερα από τα καλά αυτοκίνητα με τα οποία είχα την τύχη να βρίσκομαι ενώ συνέβησαν, μπαίνει ο οδηγός και δεν λέει ακριβώς «ξοδέψτε το μπόνους σας», αλλά λίγο πολύ το κάνουν». αυτός είπε.
«Το ξεκλείδωμα των δυνατοτήτων δεν είναι πραγματικά κάτι που παίρνει πολύ χρόνο αν το αυτοκίνητο είναι καλογεννημένο και αυτός θα ήταν ο στόχος αυτού του».
Φέρνοντας τα νέα της F1 από την πηγή
Η RaceFans προσπαθεί να μεταφέρει στους αναγνώστες της νέα απευθείας από τους βασικούς παίκτες της Formula 1. Μπορούμε να το κάνουμε αυτό χάρη εν μέρει στη γενναιόδωρη υποστήριξη των υποστηρικτών μας των RaceFans.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
FIA Mohammed bin Sulayem όπως και να τον δεις υπάρχει πρόβλημα
FIA Mohammed bin Sulayem: Ο πρόεδρος της FIA μπιν Σουλεϊέμ αντιδρά στην κριτική της F1 : "Δεν είναι δική σου δουλειά!"
F1: Η Κατάρρευση του Brad Pitt στο Las Vegas
F1 Brad Pitt Las Vegas: Ο λόγος για τον οποίο ο Μπραντ Πιτ «λιποθύμησε» και χρειάστηκε «ιατρική φροντίδα» κατά τη διάρκεια του GP του Λας Βέγκας
Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix του Μεξικού 2024
Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix του Μεξικού 2024, τον εικοστό γύρο της σεζόν 2024 της Formula 1 που θα διεξαχθεί στην Πόλη του Μεξικού.