ENGINE POWER

F1: Andretti Global, μια αλλαγή ονόματος που προκαλεί

Οι αμερικανικοί κολοσσοί αγώνων Andretti Autosport άλλαξαν το όνομά τους σε Andretti Global, επαναπροσδιορίζοντας την επωνυμία τους εν μέσω των προσπαθειών τους να συμπεριληφθούν στο μελλοντικό grid της Formula 1.

Michael-Andretti-Andretti-formula-one-f1-news-fia-indy-nascar-tv
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Οι ιδιοκτήτες Michael Andretti και Dan Towriss έχουν κινηθεί ώστε το λογότυπο και η αλλαγή ονόματος Andretti Global να ταιριάζουν με το γεγονός ότι λειτουργεί σε επτά διαφορετικές σειρές σε όλο τον κόσμο, οι οποίες περιλαμβάνουν επί του παρόντος IndyCar, IndyNXT, IMSA, Formula E, Extreme E, επίσης. ως μερίδια στα Supercars και Super2, και στη μεξικανική σειρά SuperCopa.

Andretti Global, μια αλλαγή που προκαλεί : Η ομάδα Andretti ήταν ανοδική στην ώθησή της να μπει στον κόσμο της F1 με την Cadillac ως συνεργάτη της και επίσης έχει μεγάλες φιλοδοξίες για τη λειτουργία μιας ομάδας NASCAR, όπου ο πατέρας του παγκόσμιου πρωταθλητή F1 του Micheal, Mario, αγωνίστηκε επίσης τη δεκαετία του ’60, κερδίζοντας έναν μόνο αγώνα. στην Ινδιανάπολη.

Αφού ανακοίνωσε ότι σκόπευε να κατασκευάσει μια τεράστια εγκατάσταση 575.000 τετραγωνικών ποδιών στην Ιντιάνα ως την παγκόσμια εγκατάσταση για όλες τις χρήσεις της πέρυσι, η άσκηση αλλαγής επωνυμίας έχει σκοπό να «ενώσει όλες τις πτυχές του οργανισμού κάτω από μια ενιαία ταυτότητα, σε πιο στενή ευθυγράμμιση με την ήδη -καθιερωμένη κληρονομιά».

 

Ο ιδιοκτήτης και πρώην δρομέας Michael Andretti, λέει ότι είναι ενθουσιασμένος για το μέλλον καθώς η μάρκα Andretti Global  θέλει να επεκτείνει περαιτέρω την περήφανη ιστορία της.

«Είμαι περήφανος για όσα έχει καταφέρει η Andretti Autosport όλα αυτά τα χρόνια, και για όλες τις αναμνήσεις που ήρθαν με τόσες πολλές ξεχωριστές στιγμές, και όσο περήφανος είμαι για το παρελθόν μας, είμαι εξίσου ενθουσιασμένος για το μέλλον μας», Andretti είπε.

«Καθώς συνεχίζουμε να επεκτείνουμε και να χτίζουμε έναν παγκόσμιο θεσμό αγώνων, στόχος μας είναι να εδραιωθούμε στην κουλτούρα των οπαδών, των ομάδων και των συνεργατών μας. Αυτό το rebrand είναι ένα σημαντικό ορόσημο στο ταξίδι της ομάδας μας, αλλά μόλις ξεκινάμε.

«Είμαστε αποφασισμένοι να επιτύχουμε την επιτυχία και πεπεισμένοι ότι υπάρχουν μεγάλα πράγματα επιφυλάσσει για την Andretti Global».

Η ομάδα της Formula E της ομάδας θα είναι η πρώτη που θα αγωνιστεί με το νέο όνομα, καθώς η παγκόσμια πρωταθλήτρια ομάδα οδηγών θα ξεκινήσει την εκστρατεία της στις 10 Ιανουαρίου 2024.

Andretti Global  : Η αντίθεση ήταν σκληρή από τις υπάρχουσες ομάδες της F1 σχετικά με την αραίωση της δεξαμενής μετρητών με την προσθήκη   νέων ομάδων, ενώ μεγάλη υποστήριξη προήλθε από τον πρόεδρο της FIA Mohammed Ben Sulayem, ο οποίος πρόσφατα δήλωσε ότι θα ληφθεί απόφαση σχετικά με την αίτηση του Andretti. σύντομα.

«Ελπίζω ότι μπορούμε να κάνουμε την ανακοίνωση τον επόμενο μήνα», είπε πρόσφατα ο Ben Sulayem.

«Μιλάμε για σοβαρούς ανθρώπους και δεν θέλουμε να αποκλείσουμε κανέναν χωρίς ενδελεχή εξέταση των αιτήσεων που έχουμε λάβει.

«Μιλάμε για μεγάλα ονόματα και μεγάλα λεφτά. Νομίζω ότι το γράμμα προθέσεων (ιδέα) ήταν η σωστή απόφαση και το συμβόλαιο λέει ότι μπορεί να υπάρχουν 12 ομάδες στον αγωνιστικό χώρο της F1.

«Φυσικά, δεν θέλουμε καμία ομάδα, θέλουμε ομάδες Α και χρειαζόμαστε έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων: Προτιμώ κατασκευαστές γιατί θα ήταν καλό για το άθλημα.

«Έχουμε πάρει το χρόνο μας, η ομάδα της FIA έχει δουλέψει πολύ σκληρά για την επιστολή προθέσεων, είχαμε συναντήσεις με τις ομάδες για να εξετάσουμε τις προσφορές τους και νομίζω ότι θα έχουμε μια τελική απόφαση σε τέσσερις έως έξι εβδομάδες».

Ο Andretti, ο οποίος προσπάθησε να αγοράσει τη Sauber το 2021, έχει κάνει ό,τι μπορεί για να ανταποκριθεί στις προϋποθέσεις της επιστολής προθέσεων της FIA, με την Cadillac να είναι το ακριβές είδος κληρώσεων στο οποίο αναφέρεται ο Πρόεδρος της FIA.

Τα τελευταία χρόνια στο Grand Prix του Μαϊάμι, ο Michael Andretti σήκωσε μερικά φρύδια στο paddock της F1 όταν κυκλοφόρησε ένα έγγραφο μέσω των paddocks των ομάδων ζητώντας τους να υπογράψουν την αίτηση υποστήριξης, με μόνο δύο ομάδες να το υπογράφουν – ένας από αυτούς ήταν ο διευθύνων σύμβουλος της Alpine, Laurent Rossi. , ενώ το αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff ήταν δημοσίως φωνητικό, είναι η δυσαρέσκεια του.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version