F1: Απολογισμός στα paddock μετά το Grand Prix του Μεξικού
F1 απολογισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το Grand Prix του Μεξικού. όλες τις λεπτομέρειες, τα στατιστικά, τις φωτογραφίες και τα αποσπάσματα.F1 απολογισμός στα paddock και τι είπαν οι οδηγοί μετά το Grand Prix του Μεξικού
Max Verstappen : «Ο ρυθμός του μονοθεσίου F1 ήταν πολύ καλός σήμερα. Σχεδιάζαμε να κάνουμε μια διαφορετική στρατηγική από όλους τους άλλους, αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να το δείξουμε με την κόκκινη σημαία. Ωστόσο, ήμασταν πολύ δυνατοί στα σκληρά ελαστικά στο τέλος.
Το να κερδίσεις 16 αγώνες σε μια σεζόν είναι κάτι που δεν πίστευα ότι θα ήταν δυνατό. Αυτή η σεζόν ήταν απίστευτη. Καταλαβαίνω τον Checo γιατί το πήγε στην αρχή, θα ήταν απίστευτο για εκείνον να ανέβει στο βάθρο στον αγώνα του, στη χώρα του, στο Μεξικό. Ήταν καταπληκτικό όλο το Σαββατοκύριακο, ένιωσα τόσο ευπρόσδεκτος εδώ όπως κάνω πάντα. Προς το παρόν, το μυαλό μου είναι ήδη στον επόμενο αγώνα, ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στη F1 Βραζιλία».
Sergio Perez : «Είχα ένα καταπληκτικό ξεκίνημα, ίσως το καλύτερο της χρονιάς. Πήρα το ρίσκο που έπρεπε να πάρω κι αν δεν το έκανα, ποιο είναι το νόημα να βρίσκομαι εδώ. Το έκανα και για να είμαι ειλικρινής αλλά δεν περίμενα τον Τσαρλς να φρενάρει τόσο αργά, δεν υπήρχε χώρος για τρία μονοθέσια.
Ήθελα πολύ αυτή τη νίκη και ήξερα ότι ήταν ριψοκίνδυνο, αλλά αν ήταν επιτυχής η προσπέραση , θα είχα το προβάδισμα. Στο γκραν πρι της έδρας μου, ανέβηκα δύο φορές στο βάθρο, ήθελα να τα δώσω όλα και το πήγα μέχρι τέλους. Ήθελα πολύ τη νίκη σήμερα και προσπάθησα να το πετύχω. Είμαι πολύ λυπημένος λόγω του αποτελέσματος, αλλά περήφανος για τον εαυτό μου και την Ομάδα μου. Τα αφήσαμε όλα πίσω, όλα μπορούν να συμβούν στο άθλημα».
Charles Leclerc : «Ήταν δύσκολο. Βρέθηκα μεταξύ των δύο Red Bulls στην αρχή και δυστυχώς ο Checo (Perez) κι εγώ ακουμπήσαμε, κάτι που μου προκάλεσε ζημιά στο αυτοκίνητο και τον Checo εκτός αγώνα.
Δυσκολευτήκαμε λίγο με τα σκληρά ελαστικά στην επανεκκίνηση. Ο Lewis (Hamilton) ήταν πολύ δυνατός με τη μέση γόμα.
Δεν ήταν η θέση που θέλαμε να τερματίσουμε, αλλά πήραμε το μέγιστο.
Carlos Sainz : «Ήταν ένας μακρύς και δύσκολος αγώνας. ‘Έπρεπε να διαχειρίζομαι συνεχώς τα ελαστικά και τις θερμοκρασίες. Κοιτάζοντας τον ρυθμό μου σήμερα, νομίζω ότι το αποτέλεσμα είναι το καλύτερο που μπορούσα να πετύχω.
Οι δύο εκκινήσεις ήταν αρκετά χαοτικές, αλλά μείναμε ενωμένοι ακολουθώντας την προτιμώμενη στρατηγική για ένα pit stop, την οποία είχαμε επιλέξει πριν από την κόκκινη σημαία. Τέλος κερδίσαμε βαθμούς για την ομάδα και τώρα επικεντρωνόμαστε στον επόμενο αγώνα F1 του Σάο Πάολο (έχει και Sprint)».
Lewis Hamilton : «Είναι ένα υπέροχο αποτέλεσμα, δεδομένου ότι ξεκινήσαμε από την P6 και μια καταπληκτική μέρα για την ομάδα. Πιέσαμε σκληρά και είμαι περήφανος για όλη την ομάδα και για τη δουλειά τους. Ήταν δύο δύσκολες εβδομάδες για εμάς, οπότε είναι υπέροχο να επιστρέψουμε επιτέλους.
Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλύτερο σήμερα και ο ρυθμός ήταν δυνατός. Στην ισορροπία του μονοθέσιου και τη διαχείριση των ελαστικών και τα πήγαμε καλά. Ψάξαμε πολύ για να βελτιώσουμε το στήσιμο και να το κάνουμε σωστά. Το αποτέλεσμα σήμερα δείχνει τη σκληρή δουλειά που έχουν καταβάλει όλοι στην ομάδα για να το πετύχουμε. Τώρα ανυπομονώ να φτάσω στη Βραζιλία και ελπίζω να συνεχίσω με τον δυνατό ρυθμό του μονοθέσιου».
George Russell : «Ένιωσα πολύ καλά το μονοθέσιο, ο ρυθμός ήταν εκεί. Ήμουν ακριβώς πίσω από τον Carlos, ήθελα να τον προσπεράσω αλλά τα φρένα μου υπερθερμάνθηκαν. Ανησυχούσαμε να φτάσουμε στο τέλος, οπότε έπρεπε να κάνω πίσω και εκεί έχασα όλη τη θερμοκρασία στα ελαστικά και δεν κατάφερα να τα ξαναφέρω στο σωστό παράθυρο. Ήταν σαν να οδηγούσα στον πάγο τους τελευταίους 20 γύρους, οπότε είμαι χαρούμενος που κατάφερα να τερματίσω στο P6. Άλλο ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για εμάς, αλλά το αυτοκίνητο είχε καλή απόδοση. Απλά πρέπει να έχουμε καθαρά Σαββατοκύριακα και να δείξουμε συνέπεια, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το πετύχουμε. Ανυπομονώ για τη F1 Βραζιλία και ελπίζω ότι θα δείξουμε καλό ρυθμό και εκεί και ελπίζω να είμαστε σε θέση να παλέψουμε για το βάθρο.»
Esteban Ocon : “Ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο τελείωσε με θετικό τρόπο με ένα σκληρό τερματισμό στην πρώτη δεκάδα εδώ στο Μεξικό. Στο ραδιόφωνο μετά τον αγώνα, είπα “ποτέ μην τα παρατάς” και σήμερα ήταν γι’ αυτό. Μπράβο στην ομάδα σε έναν καλά οργανωμένο αγώνα όπου έγιναν πολλά από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν είχαμε καλή αρχή για να ξεκινήσουμε, χάναμε μερικές θέσεις και βρέθηκα να τρέχω τελευταίος για λίγο. Ήταν ένα δύσκολο πρώτο μισό του αγώνα και ρισκάραμε στη στρατηγική και απέδωσε. Η επανεκκίνηση του αγώνα ήταν μέγα, όπου κέρδισα μερικές θέσεις στις πρώτες δύο στροφές. Από εκεί και πέρα, αγωνιστήκαμε καλά και μεγιστοποιήσαμε τις δυνατότητές μας σήμερα με τερματισμό στη δέκατη θέση και ένας βαθμός που άξιζε».
Pierre Gasly : “Ήταν ένα δύσκολο απόγευμα για εμάς σήμερα και είναι πάντα απογοητευτικό να χάνουμε πόντους. Νομίζω ότι μεγιστοποιήσαμε ό,τι είχαμε στα χέρια μας, αλλά, δυστυχώς, ο χρόνος του αυτοκινήτου ασφαλείας και της κόκκινης σημαίας μας στοίχισε πραγματικά καθώς ήμασταν καλά στον αγώνα για τουλάχιστον την ένατη θέση μετά από ένα καλό ξεκίνημα και μια αξιοπρεπή πρώτη θητεία. Χαίρομαι που ο Kevin [Magnussen] είναι εντάξει, καθώς αυτό φαινόταν σαν μεγάλος αντίκτυπος για αυτό το περιστατικό. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε Καθώς, ξεκάθαρα, μας έλειπαν σε μερικούς τομείς σήμερα. Ανυπομονώ να ολοκληρώσω την τριπλή κεφαλιά στη F1 Βραζιλία το επόμενο Σαββατοκύριακο. Είναι ένα σπριντ, οπότε υπάρχουν περισσότεροι πόντοι και είναι ένα μέρος όπου κρατάω όμορφες αναμνήσεις από Το βάθρο μου το 2019. Είμαι έτοιμος για αυτό και στοχεύω σε πολύ καλύτερες επιδόσεις».
Lando Norris :“Ένας πολύ καλός αγώνας. Ο ρυθμός μας ήταν εξαιρετικός από την αρχή μέχρι το τέλος. Η διαφορετική στρατηγική λειτούργησε τέλεια. Μια υπέροχη μέρα για εμάς, ίσως μια από τις καλύτερες Κυριακές μας όσον αφορά τον ρυθμό αγώνα, τις προσπεράσεις και τη διαχείριση του αγώνα. Προχωρήσαμε από χθες και το αξιοποίησα στο έπακρο. Είμαι πολύ χαρούμενος με την ομάδα και το πώς οδήγησα σήμερα».
Oscar Piastri: “Μια σκληρή Κυριακή. Είχα αρκετές μάχες εκεί έξω, που έκαναν τη ζωή ενδιαφέρουσα αλλά σίγουρα όχι την πιο απλή των ημερών. Ο ρυθμός ήταν λογικός και μετά, μετά την Κόκκινη Σημαία, η ζωή ήταν πολύ πιο σκληρή. Μετά το παλεύοντας, σίγουρα δυσκολεύτηκα λίγο περισσότερο με τα ελαστικά και έπαθα κάποια ζημιά, η οποία δεν βοήθησε. Καλό είναι να φέρω στο σπίτι μερικούς πιο σημαντικούς βαθμούς, αλλά μερικά κομμάτια που πρέπει να κοιτάξω για τη F1 Βραζιλία.”
Valtteri Bottas : «Σήμερα ήταν δύσκολο για την ομάδα συνολικά, και η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας: το Safety Car βγήκε μόλις έναν γύρο μετά το pit, πράγμα που σήμαινε ότι χάσαμε πολύ έδαφος όπως όλοι οι άλλοι έφτασαν αλλάξτε ελαστικά κατά τη διάρκεια της επόμενης κόκκινης σημαίας. Η επανεκκίνηση του αγώνα ήταν μια χαρά, στην αρχή, αλλά μετά κόλλησα σε ένα τρένο για σχεδόν τους υπόλοιπους γύρους, καταλήγοντας τελικά σε σύγκρουση με τον Lance [Stroll] προς το τέλος. Φυσικά, Είναι απογοητευτικό να φεύγουμε χωρίς βαθμούς, ειδικά καθώς απολαύσαμε ένα πολύ δυνατό Σαββατοκύριακο μέχρι σήμερα. Δεν ήταν η μέρα μας, αλλά έχουμε ακόμη τρεις αγώνες για να ανακτήσουμε τη θέση μας στο πρωτάθλημα, ξεκινώντας από τη F1 Βραζιλία την επόμενη εβδομάδα: ήμασταν αρκετά δυνατοί εκεί στο παρελθόν, οπότε ελπίζουμε να μπορέσουμε να γυρίσουμε την τύχη μας και να επιστρέψουμε στον αγώνα F1 ».
Guanyu Zhou : “Ήταν μια απογοητευτική μέρα – ο αγώνας μας καταστράφηκε σχεδόν από την κόκκινη σημαία. Ήμουν ένας από τους πρώτους που σταμάτησα και άλλαξα με σκληρά ελαστικά, αλλά στην επανεκκίνηση ήμουν αυτός του οποίου τα χρησιμοποιημένα σκληρά ελαστικά είχαν τα περισσότερα γύροι μέσα: όλοι οι άλλοι είχαν είτε νέα μέσα είτε νέα σκληρά, και αυτό είχε τελειώσει το παιχνίδι για εμάς. Έκανα μια καλή επανεκκίνηση, αλλά ήταν αδύνατο να κρατήσω τη θέση: η διαφορά στο κράτημα ήταν πάρα πολύ και ήμουν μια πάπια καθιστή Είναι κρίμα που κάναμε καλή δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο και το να φύγουμε χωρίς τίποτα είναι πραγματικά απογοητευτικό.”
Lance Stroll : “Είχαμε ένα ελαφρώς καλύτερο μονοθέσιο αφού κάναμε κάποιες αλλαγές στη διάρκεια της νύχτας, αλλά δεν έχουμε ακόμα τον ρυθμό που χρειαζόμαστε για να αγωνιστούμε στο μπροστινό μέρος του grid. Αναγκάστηκα να αποσυρθώ λόγω επαφής με τον [Valtteri ] Bottas μεταξύ των στροφών 13 και 14. Η εστίασή μας τώρα στρέφεται στη Βραζιλία και προσπαθούμε να μεγιστοποιήσουμε το τελευταίο Σαββατοκύριακο Sprint της χρονιάς. Ξέρω ότι όλοι στην πίστα και στην Πανεπιστημιούπολη πιέζουν σκληρά για να συνεχίσουν να βελτιώνονται και αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή. ”
Fernando Alonso : “Ήταν ένας δύσκολος αγώνας και το Σαββατοκύριακο για εμάς. Φαίνεται ότι πήραμε κάποια ζημιά από τα συντρίμμια στον 1ο γύρο μετά τα περιστατικά στο Turn One και φαινόταν να χάσαμε την απόδοση. Προσπαθήσαμε να το διορθώσουμε κατά τη διάρκεια της κόκκινης σημαίας, αλλά χειροτέρεψε μετά την επανεκκίνηση και έτσι έπρεπε τελικά να αποσύρουμε το μονοθέσιο. Δεν ήταν μια εύκολη τριπλή κεφαλιά μέχρι στιγμής, αλλά μαθαίνεις περισσότερα από τις δυσκολίες παρά στις επιτυχίες. Μας απομένουν άλλοι τρεις αγώνες από αυτή τη σεζόν στις πολύ διαφορετικές πίστες, οπότε θα πάμε ξανά στη F1 Βραζιλία».
Kevin Magnussen : “Τράκαρα μετά από βλάβη στην πίσω αριστερή ανάρτηση. Συνέβη σε άσχημη θέση και χτύπησα στον τοίχο, έτσι χτύπησα στα χέρια μου και πονούσαν λίγο, αλλά είναι καλά. Πρέπει να ερευνήστε λίγο περισσότερο τι ακριβώς συνέβη καθώς μόλις τα παράτησε. Πριν από αυτό, πήγαινε καλά, είχα κολλήσει στην κίνηση για πολλή ώρα και μαγείρεψα τα ελαστικά μου, αλλά δεν ξέρω αν ό,τι προκάλεσε την αποτυχία είχε αντίκτυπο στην λίγο πριν».
Nico Hulkenberg : “Τα ελαστικά μόλις έπεσαν, το να κάνουμε 37 γύρους ήταν πάντα μεγάλης διάρκειας, και στο μεσαίο ελαστικό δεν ήταν δυνατό για εμάς. Δυστυχώς, είχαμε ήδη χρησιμοποιήσει τη σκληρή σύνθεση όπως ήμασταν σε ένα στρατηγική μιας στάσης και δεν ξέραμε ότι ερχόταν η κόκκινη σημαία. Ο χρόνος της κόκκινης σημαίας δεν ήταν ιδανικός και έβλαψε τη φυλή μου – αλλά το πιο σημαντικό, ο Κέβιν είναι εντάξει. Ήμουν εκεί μέσα και ενοχλούσα άλλους ανθρώπους, Είμαι σίγουρος ότι απογοητεύτηκαν βλέποντας το πίσω φτερό μου για τόσο καιρό, οπότε αυτό μου έδωσε λίγη ευχαρίστηση».
Yuki Tsunoda : “Συγχαρητήρια στην ομάδα και τον Daniel για τους πόντους. Ο ρυθμός του μονοθεσίου ήταν τόσο καλός όσο περιμέναμε, οπότε είναι κρίμα για το περιστατικό με το Piastri. Είμαι ευχαριστημένος με τη θητεία μου στο σκληρό συγκρότημα, χωρίς το οποίο δεν θα ήταν P8. Ήταν δυνατό και έδειξε ότι το μονοθέσιο ήταν καλό. Είναι δύσκολο να ακολουθήσεις άλλους, οπότε αργότερα, ένιωσα ότι τα ελαστικά άρχισαν να δυσκολεύονται και ήθελα να προσπεράσω το συντομότερο δυνατό. Τεράστια συγγνώμη για το περιστατικό που με οδήγησε να πέσω στο πίσω μέρος του πακέτου. Αυτή η πίστα ταίριαζε καλά στο αυτοκίνητό μας, και λόγω των στροφών με αργή ταχύτητα στη Βραζιλία, ελπίζω να έχουμε τις ίδιες δυνατότητες και ευκαιρίες. Ελπίζω να μπορέσουμε να παλέψουμε για το top 10 στους υπόλοιπους αγώνες».
Daniel Ricciardo : “Υπάρχουν πολλά συναισθήματα και σίγουρα αισθάνομαι καλύτερα από καλά. Δύο ξεκινήματα σε αυτό το κομμάτι σου κρατούν την ανάσα γιατί είναι τόσο μεγάλη διαδρομή μέχρι τη στροφή 1, και όλα μπορούν να συμβούν. Στην πρώτη αρχή, ξεκινήσαμε Γύρισε 1 τέταρτο και βγήκα και τέταρτος από αυτό, οπότε ήμουν χαρούμενος. Για τη δεύτερη εκκίνηση, ήξερα ότι η Κόκκινη Σημαία θα έβλαπτε τον αγώνα μας, αλλά είμαι χαρούμενος που άκουσα ότι ο Kevin (Magnussen) δεν τραυματίστηκε μετά το Μεγάλη σύγκρουση που είχε. Η επανεκκίνηση στη σκληρή σύνθεση, με άλλους να επιλέγουν το μεσαίο ελαστικό και να χάνουν μόνο μία θέση, ήταν κοντά στο καλύτερο σενάριο και τα πήγαμε καλά. Προσπαθήσαμε να ρυθμίσουμε τον ρυθμό μας, όπου είχα λίγο τσακωθήκαμε με τον Νόρις αλλά μετά τον αφήσαμε να φύγει. Σκεφτήκαμε ότι αν μπορούσε να πιάσει τον Τζορτζ (Ράσελ), θα τον έφερνε πιο κοντά μας, και το έκανε. Στον τελευταίο γύρο, πλησιάσαμε αλλά δεν τα καταφέραμε. Ανεξάρτητα , το να αγωνίζεσαι με μια Mercedes στο τέλος είναι συναρπαστικό. Συνολικά, ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο κατά το οποίο πετύχαμε έξι σημαντικούς πόντους. Τώρα ας κρατήσουμε την μπάλα να κυλάει.”
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- Συνέντευξη στον Kalle Rovanpera τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή WRC
- Άγριο ξύλο στην F1 στο Grand Prix Μεξικό στις κερκίδες – video
- Ημερολόγιο MotoGP 2024
Alex Albon : Ήταν ένας υπέροχος αγώνας, που με εξέπληξε, καθώς δεν είχαμε τόσο πολύ αγωνιστικό ρυθμό. Η πίστα ήταν λίγο πολύ ζεστή για εμάς, οπότε απαιτούσε πολλή διαχείριση ελαστικών, κάτι που περίμενα. Είχαμε πολύ καλές εκκινήσεις όπου κερδίσαμε κάποιες καλές θέσεις και είχαμε επίσης καλή στρατηγική, αλλά η κόκκινη σημαία το κατέστρεψε λίγο αυτό, οπότε έπρεπε να κάνουμε reset πριν την επανεκκίνηση. Αναπληρώσαμε τις θέσεις που χάθηκαν κατά τη διάρκεια του Αυτοκινήτου Ασφαλείας και νομίζω ότι ανεξάρτητα από τους προκριματικούς χθεσινούς αγώνες F1 , το P9 ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα, οπότε είμαι χαρούμενος.
Logan Sargeant : Ήταν άλλη μια δυνατή Κυριακή από την πλευρά μου. Ο ρυθμός ήταν για άλλη μια φορά καλός και είχα κάποιες καλές κινήσεις. Είχα μια κακή δεύτερη επανεκκίνηση που μου κόστισε να είμαι στην πρώτη 10άδα. Ωστόσο, διαχειριζόμασταν ένα πρόβλημα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα F1 και φτάσαμε έναν γύρο λιγότερο από την άποψη της αξιοπιστίας. Είχαμε ένα πρόβλημα με την αντλία καυσίμου που σήμαινε ότι έπρεπε να αποσυρθούμε. Είχαμε τη σωστή ποσότητα καυσίμου στο αυτοκίνητο, αλλά δεν μπορούσαμε να βάλουμε το καύσιμο στον κινητήρα. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για να το διαχειριστούμε και η ομάδα με βοήθησε να το καθοδηγήσω. Απογοητευτικό που δεν τερμάτισα αφού έδωσα όλα όσα είχα μετά από 71 γύρους, αλλά υπάρχουν πολλά θετικά στο takeaway και είμαι ευχαριστημένος με τον εαυτό μου.
F1 απολογισμός στα paddock μετά το Grand Prix του Μεξικού Οι ταχύτεροι χρόνοι που δημοσιεύτηκαν από κάθε οδηγό κατά τη διάρκεια του Grand Prix στο Mexico.
Pos Ονομα Ομάδα F1 Αγκαλιά χρόνος Χάσμα
1 Χάμιλτον Mercedes 71 1:21.334 118.376 mph
2 ο Φερστάπεν κόκκινος ταύρος 40 1:21.644 0,310
3 Νόρις McLaren 71 1:21.944 0,610
4 Leclerc Ferrari 38 1:22.332 0,998
5 Τσουνόντα AlphaTauri 11 1:22.501 1.167
6 Sainz Ferrari 57 1:22.539 1.205
7 Ricciardo AlphaTauri 66 1:22.679 1.345
8 Πιάστρι McLaren 53 1:22.760 1.426
9 Albon Ουίλιαμς 65 1:22.773 1.439
10 Ράσελ Mercedes 38 1:22.780 1.446
11 Ocon αλπικός 66 1:22.976 1.642
12 Λοχίας Ουίλιαμς 24 1:23.003 1.669
13 Μάγκνουσεν Haas 25 1:23.146 1.812
14 Μπόττας Άλφα ρομέο 43 1:23.166 1.832
15 Hulkenberg Haas 43 1:23.222 1.888
16 Αέρια αλπικός 43 1:23.230 1.896
17 Βόλτα Aston Martin 43 1:23.257 1.923
18 Ο Αλόνσο Aston Martin 40 1:23.531 2.197
19 Zhou Άλφα ρομέο 39 1:23.567 2.233
F1 απολογισμός στα paddock και η συνέντευξη τύπου μετά το Grand Prix του Μεξικού
Συγχαρητήρια Max Verstappen, μόλις κέρδισες το Grand Prix F1 της Πόλης του Μεξικού.
Max Verstappen: Ναι, ήταν απίστευτο, ξέρεις; Φυσικά, δυστυχώς, ο Checo αποσύρθηκε στον πρώτο γύρο, αλλά ο κόσμος έμεινε και υπήρξαν καταπληκτικά, οπότε ναι, απίστευτα!
Είναι υπέροχο να το βλέπεις. Μεγάλη η υποστήριξη εδώ για τη Formula 1 συνολικά. Δεκαέξι νίκες σε μια σεζόν Max. Μόλις σπάσατε το δικό σας παγκόσμιο ρεκόρ σε μια σεζόν. Πώς είναι αυτό;
MV: Θέλω να πω, για να είμαι ειλικρινής, βιώνουμε μια απίστευτη σεζόν. Και πάλι σήμερα, φυσικά, έπρεπε να ξεκινήσουμε το P3, αλλά νομίζω ότι ο ρυθμός του αυτοκινήτου ήταν πολύ, πολύ καλός. Προσπαθήσαμε να κάνουμε μια διαφορετική στρατηγική από όλους τους άλλους και δυστυχώς με την κόκκινη σημαία δεν μπορέσαμε να το δείξουμε ουσιαστικά. Ωστόσο, με αυτά τα ελαστικά, στο τέλος, νομίζω ότι ήμασταν πολύ δυνατοί.
Τι επιφυλάσσει λοιπόν τώρα ο Μαξ; Πρέπει να έχετε βάλει άλλο στόχο;
MV: Δεκαεπτά, 19, δεν ξέρω!
Lewis…
Lewis Hamilton: Αυτά τα παιδιά είναι καταπληκτικά! [δείχνοντας το πλήθος]
Ο Lewis απλά απολαμβάνει την ατμόσφαιρα από το πλήθος εδώ σε αυτό το γήπεδο. Είναι υπέροχο να το βλέπεις και φαίνεσαι τόσο χαρούμενος όταν βγήκες από το αυτοκίνητο, με τους μηχανικούς και όλα αυτά.
LH: Ναι, πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτό το απίστευτο πλήθος. Μεξικό, μας δίνουν αυτούς τους υπέροχους αγώνες εδώ κάθε χρόνο. Και μου αρέσει πραγματικά να έρχομαι σε αυτή την πόλη. Το φαγητό είναι φανταστικό και οι άνθρωποι είναι όμορφοι. Σας ευχαριστώ όλους λοιπόν, ευλογία. Και κατά τα άλλα, ναι, εννοώ, νιώθω φρέσκος. Δεν χρειαζόταν να πιέσουμε τρελά εκεί έξω. Αλλά αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, δεδομένου ότι ξεκινήσαμε έκτος. Είμαι πραγματικά περήφανος για την ομάδα. Αυτή είναι μια πραγματικά δύσκολη δύο εβδομάδες και για να επιστρέψουμε από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο F1 , το περασμένο Σαββατοκύριακο με το τελικό αποτέλεσμα, αυτό είναι πραγματικά, πολύ καλά.
Το βάζεις στο κρεβάτι. Μόλις πήρες ένα P2, υπέροχο αποτέλεσμα. Και εσείς επιλέξατε το Medium ελαστικό στο τέλος του αγώνα, το οποίο νομίζω ότι οι περισσότεροι από εμάς [νομίζαμε] ότι θα έπεφτε από έναν γκρεμό, αλλά μπορέσατε να το κρατήσετε.
LH: Ναι, σκεφτόμουν ότι δεν θα διαρκέσει, αλλά έκανα μια πραγματική γλυκιά φινέτσα. Προσπαθούσα να οδηγήσω όπως εσύ!
Charles, είναι πάντα ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο και ένας δύσκολος αγώνας όταν παλεύεις με έναν τοπικό ήρωα. Μπορείτε απλώς να αναφέρετε τι συνέβη στη στροφή 1;
Charles Leclerc: Πολύ μπουκάρισμα… Πολύ μπουκάρισμα. Παιδιά. Εννοώ, ειλικρινά, δεν είχα πού να πάω. Οπότε ήμουν λίγο ανάμεσα στις δύο Red Bulls και δυστυχώς άγγιξα τον Checo, αλλά δεν είχα πού να πάω. Είναι ζωή. Μου έκανε ζημιά στο αυτοκίνητό μου και δυστυχώς τελείωσε τον αγώνα του Checo. Αλλά ναι, στο τέλος μας, μεγιστοποιήσαμε τον αγώνα μας. Είναι ζωή και φυσικά είμαι απογοητευμένος που τελειώνω έτσι τον αγώνα του Checo, αλλά πραγματικά δεν το έκανα επίτηδες και δεν είχα πού να πάω.
Ναι, τρία σε ένα σε αυτή τη γωνία είναι πολύ δύσκολο. Τι νόμιζες όταν ο αγώνας ήταν με κόκκινη σημαία στα μισά του δρόμου και έπρεπε να ξανακάνεις όλη αυτή τη διαδικασία εκκίνησης, γιατί δεν ήταν το δυνατό σου σημείο φέτος, Ferrari F1 , ως ομάδα.
CL: Ναι, δυσκολευτήκαμε λίγο με ένα Hard μετά την επανεκκίνηση. Ο Lewis ήταν πολύ γρήγορος στο Medium και μετά κατάφεραν να έχουν πολύ καλή υποβάθμιση. Οπότε ναι, ήταν απλώς καλύτεροι σήμερα και είναι η ζωή.
Συνέντευξη Τύπου
Μαξ, μπράβο σου. Από τη στροφή 1 και μετά, αυτή η νίκη δεν φαινόταν ποτέ αμφίβολη. Πώς σας φάνηκε μέσα από το πιλοτήριο;
MV: Ναι, νομίζω ότι αυτό το ξεκίνημα με έκανε σίγουρα λίγο πιο εύκολο και στο πρώτο stint. Επίσης, επειδή επρόκειτο να κάνω δύο στάσεις, οπότε ναι, αυτό, φυσικά, μου έδωσε αυτά τα επιπλέον δύο δευτερόλεπτα που θα έδειχναν υπέροχα στην πλοκή ούτως ή άλλως, αν το είχαμε κάνει. Οπότε, ναι, μόνο τα ελαστικά εδώ, είναι πάντα πολύ δύσκολο να τα διαχειριστείς, αλλά νομίζω ότι είχαμε αρκετά καλό ρυθμό σε αυτά. Και μετά, φυσικά, επιλέξαμε να πυγμαχήσουμε λίγο νωρίτερα. Και ναι, νομίζω και στο Hard ελαστικό, ήμασταν αρκετά ανταγωνιστικοί και έκλεισα πολλά από εκείνο το pit stop πίσω. Λοιπόν, ναι, νομίζω ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον μέχρι το τέλος, ξέρετε, να δω πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσα να είχα πάει ένα νέο σετ σκληρών ελαστικών. Ναι, νομίζω ότι η στρατηγική φαινόταν υπέροχη. Αλλά τότε, φυσικά, είχαμε την κόκκινη σημαία. Οπότε, βασικά, ό,τι κάναμε, μπορούσαμε να το πετάξουμε στον κάδο και να ξεκινήσουμε από την αρχή. Αλλά και πάλι, το θέμα ήταν να κάνουμε μια καλή αρχή και να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε το προβάδισμα στην στροφή 1, κάτι που κάναμε. Και μετά από αυτό, ήταν απλώς διαχείριση του ρυθμού μέχρι το τέλος για να κρατηθούν τα ελαστικά ζωντανά, να προσέχουμε το αυτοκίνητο, τα φρένα, ξέρετε, τα πάντα.
Ήταν δύο εξαιρετικά ξεκινήματα από εσάς σήμερα το απόγευμα. Μπορείτε να μας μιλήσετε για το πρώτο; Ξεφύγατε πολύ καλά, αλλά πόσο νευρικοί ήσασταν που ήσουν τρία πλάγια και μπήκατε στη στροφή 1;
MV: Όχι, καθόλου νευρικός. Θέλω να πω, δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι σε δύο ή τρεις πλάτος στη στροφή 1 εδώ. Αλλά επίσης, εννοώ, όλοι εμπιστευόμαστε ο ένας τον άλλον. Και φυσικά, είμαστε όλοι στο όριο, φρενάρουμε στη γωνία, αλλά ήταν όλα καλά, νομίζω. Αλλά μετά ναι, φυσικά, είδα στο εξωτερικό μου ότι κάτι συνέβη. Αλλά ναι, ευτυχώς, στο εσωτερικό, θα μπορούσαμε να μείνουμε μακριά από προβλήματα.
Αναφέρατε την περίοδο της κόκκινης σημαίας. Είχατε κάποια ανησυχία για το σκληρό ελαστικό και την επανεκκίνηση;
MV: Λοιπόν, για μένα, ήταν ξεκάθαρο ότι έπρεπε να κάνουμε το τελευταίο stint σε αυτό το Hard ελαστικό. Ευτυχώς, είχε κάνει μόνο έναν γύρο. Οπότε αυτό βοήθησε. Αλλά φυσικά στην αρχή, κανονικά, τα σκληρά ελαστικά είναι λίγο πιο δύσκολο να βγουν από τη γραμμή, αλλά στην πραγματικότητα είχαμε ένα αρκετά αξιοπρεπές ξεκίνημα και σε αυτό το ελαστικό.
Και ο Μαξ, τελευταίο από εμένα. Ένα άλλο ρεκόρ πέφτει στο δρόμο σας σήμερα το απόγευμα. Sweet 16, η 16η νίκη σου αυτή τη σεζόν. Έχουν περάσει 31 νίκες από την αρχή της περασμένης σεζόν, όσες σημείωσε ο Νάιτζελ Μάνσελ σε ολόκληρη την καριέρα του. Απλώς πείτε μας τις σκέψεις σας, παρακαλώ;
MV: Ήταν άλλη μια απίστευτη σεζόν. Θέλω να πω, το αυτοκίνητο ήταν απίστευτο να οδηγείς στα περισσότερα μέρη. Έτσι, ξέρετε, όταν τότε, ως ομάδα, συνεργαστείτε πολύ καλά και προσπαθήσετε να μην κάνετε πολλά λάθη σε όλη τη σεζόν, τότε μπορείτε να πετύχετε κάτι τέτοιο. Λοιπόν, φυσικά, είμαι πολύ περήφανος για το επίτευγμα, γιατί νομίζω ότι μετά από πέρυσι, όταν κέρδισα 15, είπα, “καλά, αν μπορέσω ποτέ να δοκιμάσω και να επαναλάβω κάτι τέτοιο, θα είμαι πολύ χαρούμενος” και Τώρα είμαστε εδώ με 16. Λοιπόν, ναι, απλά πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση όλων στην ομάδα, ξέρετε, για όλη τη χρονιά που βασικά δεν έκαναν πολλά λάθη.
Πολύ μπράβο. Ευχαριστώ, Μαξ. Λούις, αν μπορούμε να έρθουμε σε σένα. Εξαιρετικός αγώνας από εσάς σήμερα. Άλλη μια δεύτερη θέση. Αυτό, πρέπει να το κρατήσεις. Πόση ικανοποίηση σας έδωσε αυτό;
LH: [Γέλια] Μέχρι στιγμής! Μη μιλάς πολύ σύντομα! Αλλά ναι, συγχαρητήρια στον Μαξ. Ναι, υπέροχη μέρα. Δεν περίμενα να είμαι εδώ με αυτούς τους τύπους. Δύσκολο Σαββατοκύριακο, ξεκίνησε, αλλά ναι, απλώς κράτησα τη μύτη μου καθαρή στην αρχή του αγώνα και μετά προσπαθούσα πραγματικά να διαχειριστώ τα ελαστικά και να μεγιστοποιήσω και να προχωρήσω μπροστά. Και όταν παρατήρησα ότι είχα τον ρυθμό με τον Carlos, ήξερα ότι με το undercut, λειτούργησε πραγματικά πολύ καλά. Οπότε, η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά νομίζω με στρατηγική. Και φυσικά η κόκκινη σημαία μάλλον έπαιξε στα χέρια μας όσον αφορά το να φτάσουμε στο πιο φρέσκο ελαστικό στο τέλος. Αλλά απλά δεν ήξερα αν το Medium θα το έκανε τόσο πολύ. Προσπαθούσα να δω αν θα μπορούσα να κλείσω τη διαφορά από τον Μαξ, αλλά αυτός είχε φύγει προ πολλού και μπορούσα σχεδόν να ισοφαρίσω τους χρόνους του. Αλλά εξαιρετικό αποτέλεσμα για την ομάδα, πραγματικά περήφανη για όλους.
Δεδομένου ότι δεν ήσουν ευχαριστημένος με το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια της προπόνησης, πού ήταν καλύτερα σήμερα; Τι άλλαξες;
LH: Δεν άλλαξε… Λοιπόν, δεν αλλάξαμε τίποτα προφανώς από την πρόκριση. Νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι αρκετά κορυφαίο όσον αφορά τις κατατακτήριες σε ελαφρύ καύσιμο. Αλλά όταν βάζετε ένα φορτίο καυσίμου σε αυτό, το αυτοκίνητο χειρίζεται καλύτερα. Ωραίο στην οδήγηση και νομίζω ότι πετύχαμε ένα πολύ ωραίο στήσιμο αυτό το Σαββατοκύριακο και ιδιαίτερα σήμερα για τον αγώνα. Στη συνέχεια, εκτός από αυτό, είναι απλώς πολύ καλή διαχείριση ελαστικών. Και έτσι ναι, γενικά το απόλαυσα. Δεν είναι ο πιο σωματικός αγώνας, καθώς δεν μπορείς να πιέσεις μέχρι τέρμα, κάνεις οικονομία. Κάνετε 200, 300 μέτρα ανύψωσης και ακτής για να διατηρήσετε το αυτοκίνητο δροσερό και να το εμποδίσετε να αστοχήσει. Λοιπόν, ναι, αλλά σίγουρα ήλπιζα ότι ίσως θα υπάρξει μια ευκαιρία να έρθω πιο κοντά στον Μαξ, αλλά ίσως την επόμενη εβδομάδα.
Lewis, μιλάς για διαχείριση ελαστικών, ορίζεις τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον τελευταίο γύρο σε αυτά τα μέσα. Αυτό υποδηλώνει ότι θα μπορούσατε να είχατε πιέσει λίγο πιο σκληρά από ό,τι κάνατε στην πραγματικότητα κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας;
LH: Ναι, σίγουρα. Θα μπορούσα να είχα πιέσει λίγο περισσότερο, αλλά προσπάθησα κάποια στιγμή να δω, εντάξει, νομίζω ότι έχω αποταμιεύσει αρκετά, επιτρέψτε μου να δω αν μπορώ να προσπαθήσω να κλείσω αυτό το κενό στον Max. Νομίζω ότι ήταν 10 γύροι μπροστά, και έκανα 22,0 και ο Max έκανε 21,9. Ήμουν σαν, αχ, θα το αφήσω. Μόλις έκανε κρουαζιέρα στις 21.9. Ναι, λοιπόν, σκέφτηκα να το αφήσω εκεί. Και επίσης, έπρεπε να είμαι προσεκτικός, απλά προσεκτικός γιατί προφανώς τα ελαστικά μου… αν τα πίεζα πραγματικά στους τελευταίους 10 γύρους, πιθανότατα θα είχαν ανοίξει, και ποιος ξέρει, ίσως ο Τσαρλς να με είχε προλάβει. Οπότε, έπρεπε απλώς να είμαι προσεκτικός με αυτό.
Δεν υπήρχε πολύ ασανσέρ και ακτή από εσάς στον Γύρο 40 όταν περάσατε τον Charles Leclerc. Μιλήστε μας για αυτήν την κίνηση.
LH: Ναι, ειλικρινά, αυτό το Σαββατοκύριακο, ήμασταν πολύ, πολύ αργοί στην ευθεία. Γενικά, ήμασταν πολύ δύσκολοι στις ευθείες τις περισσότερες φορές, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο, ξέρετε, σαν χθες, χάναμε περίπου δυόμισι δέκατα μόλις στη στροφή 1 πριν καν αρχίσουμε να φρενάρουμε. Έτσι, αυτοί οι τύποι ήταν πολύ ολισθηροί στις ευθείες, έτσι, η προσπάθεια να ακολουθήσω προσεκτικά τις στροφές 16 και 17 ήταν πραγματικά ο μόνος τρόπος που μπορούσα να πλησιάσω αρκετά και να έχω την ευκαιρία να κάνω το DRS εντυπωσιακό. Και ναι, τελικά, πάτησα κάθε κουμπί στο τιμόνι, μέγιστη ισχύς. Και δεν ήξερα πόσο μακριά θα έφτανε. Αλλά σε διάσπαση της δεύτερης απόφασης, αποφάσισα να πάω προς τα δεξιά. Απλώς υπάρχει αρκετός χώρος εκεί, αλλά ο Charles ήταν πραγματικά δίκαιος. Αλλά ναι, υπέροχοι αγώνες.
F1 απολογισμός στα paddock και τα αποτελέσματα του Grand Prix Μεξικού
Pos Driver F1 Team Laps Gap
1 Verstappen Red Bull 71 2h 02:30.814
2 Hamilton Mercedes 71 + 0:13.875
3 Leclerc Ferrari 71 + 0:23.124
4 Sainz Ferrari 71 + 0:27.154
5 Norris McLaren 71 + 0:33.266
6 Russell Mercedes 71 + 0:41.020
7 Ricciardo AlphaTauri 71 + 0:41.570
8 Piastri McLaren 71 + 0:43.104
9 Albon Williams 71 + 0:48.573
10 Ocon Alpine 71 + 1:02.879
11 Gasly Alpine 71 + 1:06.208
12 Tsunoda AlphaTauri 71 + 1:18.982
13 Hulkenberg Haas 71 + 1:20.309
14 Bottas Alfa Romeo 71 + 1:20.597
15 Zhou Alfa Romeo 71 + 1:21.676
16 Sargeant Williams 70 + 1 Lap
17 Stroll Aston Martin 66 + 5 Laps
Alonso Aston Martin 47 Retired
Magnussen Haas 31 Suspension Failure
Perez Red Bull 1 Accident Damage
F1 απολογισμός στα paddock και τα αποτελέσματα του Grand Prix Μεξικού –Βαθμολογία οδηγών 2023
POS ΟΔΗΓΟΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ F1 PTS
1 Μαξ Φερστάπεν NED RED BULL RACING HONDA RBPT 491
2 Σέρχιο Πέρεθ ΜΕΧ RED BULL RACING HONDA RBPT 240
3 Λιούις Χάμιλτον GBR MERCEDES 220
4 Κάρλος Σάιντζ ESP FERRARI 183
5 Φερνάντο Αλόνσο ESP ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 183
6 Λάντο Νόρις GBR MCLAREN MERCEDES 169
7 Charles Leclerc ΔΕΥ FERRARI 166
8 Τζορτζ Ράσελ GBR MERCEDES 151
9 Όσκαρ Πιάστρι AUS MCLAREN MERCEDES 87
10 Πιερ Γκασλί FRA ALPINE RENAULT 56
11 Λανς Στρολ ΜΠΟΡΩ ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 53
12 Esteban Ocon FRA ALPINE RENAULT 45
13 Αλεξάντερ Άλμπον ΘΑ WILLIAMS MERCEDES 27
14 Βάλτερι Μπότας ΠΤΕΡΥΓΙΟ ALFA ROMEO FERRARI 10
15 Νίκο Χούλκενμπεργκ ΓΕΡ HAAS FERRARI 9
16 Γιούκι Τσουνόντα JPN ALPHATAURI HONDA RBPT 8
17 Ντάνιελ Ρικιάρντο AUS ALPHATAURI HONDA RBPT 6
18 Ζου Γκουανιού CHN ALFA ROMEO FERRARI 6
19 Κέβιν Μάγκνουσεν ΦΩΛΙΑ HAAS FERRARI 3
20 Liam Lawson NZL ALPHATAURI HONDA RBPT 2
21 Logan Sargeant ΗΠΑ WILLIAMS MERCEDES 1
22 Nyck De Vries NED ALPHATAURI HONDA RBPT 0
F1 απολογισμός στα paddock και τα αποτελέσματα του Grand Prix Μεξικού – Βαθμολογία κατασκευαστών 2023
POS ΟΜΑΔΑ PTS
1 RED BULL RACING HONDA RBPT 731
2 MERCEDES 371
3 FERRARI 349
4 MCLAREN MERCEDES 256
5 ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 236
6 ALPINE RENAULT 101
7 WILLIAMS MERCEDES 28
8 ALPHATAURI HONDA RBPT 16
9 ALFA ROMEO FERRARI 16
10 HAAS FERRARI 12
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: