ENGINE POWER

F1 Μπαχρέιν 3 : Η Red Bull τρόμαξε, αλλά ο Sainz ήταν ο πιο γρήγορος στις δοκιμές

F1 Μπαχρέιν 3 : Ποιος οδήγησε περισσότερο; Ποιος όρισε την καλύτερη ώρα; Ποια ομάδα ήταν η πιο επιμελής ; Ανακαλύψτε τα στατιστικά από αυτές τις τρεις ημέρες δοκιμών πριν τη σεζόν!
F1 Μπαχρέιν 3 : Η Red Bull τρόμαξε, αλλά ο Sainz ήταν ο πιο γρήγορος στις δοκιμές

F1 Μπαχρέιν 3 : Ο Λεκλέρκ προηγείται την τελευταία μέρα, αλλά δεν βελτιώνει τον χρόνο του Κάρλος την Πέμπτη. Ο Alonso, όγδοος, επικεντρώθηκε στα long run. Μέγιστη ισότητα πίσω από το RB20.

Αν ανησυχείτε για το μέλλον σας, δεν το προσέχετε όταν μπείτε στο αυτοκίνητο. Και το μονοθέσιο πηγαίνει επίσης καλά: ο Sainz έκλεισε την preseason στο Μπαχρέιν με τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές. Το 1:29.921 της Πέμπτης δεν μειώθηκε αυτήν την Παρασκευή , παρά τις προσπάθειες με το C3 από τα κοκόρια αλλά και με το C4 από τον Leclerc. Είναι ανέκδοτο. Ή όχι, δεν είναι ποτέ κακό να είσαι πίσω από τον συμπαίκτη σου, ακόμα κι αν είναι δύσκολο παιχνίδι, και ακόμη λιγότερο σε αυτό το γόνιμο έδαφος ανανεώσεων, αστεριών και αλλαγών φυσικά. Το SF-24 ταιριάζει στον Carlos Sainz, είναι γεγονός, και οι μεγάλες διαδρομές της εβδομάδας αφήνουν ένα ίχνος αισιοδοξίας στο γκαράζ της Ferrari που αντισταθμίζει εν μέρει την αίσθηση συντριπτικής ανωτερότητας με την οποία εντυπωσίασε η Red Bull την πρώτη μέρα.

F1 Μπαχρέιν 3 : Είναι δύσκολα τεστ στην ανάγνωση. Η ισότητα στο συρμό των αυτοκινήτων που απαρτίζουν τη McLaren, τη Mercedes και την Aston Martin θεωρείται η μέγιστη, αν κρίνουμε από τις μεγάλες διαδρομές, που είναι αυτό που μετράει σε μια preseason. Μπορεί να φανεί ότι η Ferrari έχει ένα ακόμη σημείο σε αυτό το ευγενές σκαλοπάτι της μεσαίας ζώνης. Και πάνω από όλα η RB20 που στα χέρια του Verstappen έχει δώσει τους πιο ενδιαφέροντες γύρους του τελευταίου τριημέρου. Το ‘on-board’ δεν ξεγελάει, ο οδηγός δεν θα μπορούσε να είναι πιο άνετος, πιο ενσωματωμένος με το αυτοκίνητο σε κάθε του προσπάθεια. Χωρίς λάθη. Αν και δεν είναι σκόπιμο να μετατρέψουμε την ανωτερότητα της Red Bull σε κλισέ: πέρα ​​από την πρώτη μέρα δεν υπήρξαν πληθωρικές εμφανίσεις σχεδόν τίποτα. Το concept είναι ακραίο και ριψοκίνδυνο, αλλά δεν έχουν κερδίσει ακόμη αγώνες με αυτό το αυτοκίνητο.

Η τρίτη ημέρα, όπως και η δεύτερη, επηρεάστηκε από το ίδιο κάλυμμα φρεατίου και μείωσε σημαντικά τα γυρίσματα κατά τη διάρκεια του πρωινού. Επηρέασε κάποιες ομάδες περισσότερο από άλλες. Ο καιρός στην πίστα Sakhir είναι ευχάριστος τον Φεβρουάριο, αλλά υπάρχουν αρνητικές συνθήκες γύρω: η θερμοκρασία της πίστας ποικίλλει πολύ από το πρωί έως το απόγευμα και ο άνεμος είναι συνήθως δυνατός και θυελλώδης. Δεν είναι οι βέλτιστες συνθήκες. Αν σκάσουν οι υπονόμοι, ακόμα χειρότερα.

f1-bahrain-2024-verstappen-sainz-russel-norris

F1 Μπαχρέιν 3 :  Ο Leclerc οδηγεί τον τελευταίο πίνακα χρόνου

Ορισμένες ομάδες, όπως η Ferrari ή η McLaren, επέλεξαν τις κλασικές προσομοιώσεις αγώνων. Η Red Bull και η Aston Martin, από την πλευρά τους, επέλεξαν τις μεγάλες διαδρομές με ανεφοδιασμό που επιτρέπουν σε διαφορετικές ενώσεις να συγκρίνονται καλύτερα σε σχεδόν ίδιες συνθήκες. Η ουσία είναι ότι είναι όλα κοντά. Ούτε το RB20 δεν σάρωσε όπως απείλησε την Τετάρτη. Και οι προσπάθειες με μαλακό καουτσούκ στο happy hour δεν απομάκρυναν ούτε το χρονοδιάγραμμα με έντονο τρόπο. Ο Leclerc ηγήθηκε της τελευταίας κατάταξης (1:30.322), αλλά χωρίς βελτίωση έναντι του Sainz την προηγούμενη μέρα. και ο Ράσελ πλησίασε (1:30.368) με τη Mercedes. Τα υπόλοιπα, πιο μακριά. Και ο Alonso, όγδοος στη βαθμολογία, δεν έκανε προσπάθεια με τα διακριτικά short run γιατί δεν ήταν ποτέ ο στόχος.

Είναι μόνο δοκιμές, αλλά προτείνουν ότι η σεζόν του 2024 θα ξεκινήσει το επόμενο Σαββατοκύριακο καθώς τελείωσε το 2023. Με κυρίαρχο και μερικούς πολύ, πολύ ομοιόμορφους διώκτες. Η κατάταξη GP του Μπαχρέιν θα είναι το πρώτο αξιόπιστο φύλλο χρόνου του μαθήματος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αναφορά για τις επόμενες εβδομάδες. Αλλά για σύντομο χρονικό διάστημα: αυτή η F1 έχει ήδη διδάξει ότι η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου είναι πολύ πιο σημαντική από τη σχεδίασή του το χειμώνα. Η Aston Martin το επιβεβαιώνει, το υπέροχο AMR23 ελάχιστα τον ωφέλησε το περασμένο καλοκαίρι. Και η McLaren επίσης, με μια ακατάσχετη αντίδραση να πηγαίνει από το ένατο αυτοκίνητο στο δεύτερο. Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε ξανά.

F1 Μπαχρέιν 3 : Μπαχρέιν 3, πρωί: Ο Sainz οδηγεί μια αδιάκοπη μέρα
Η τελευταία ημέρα των δοκιμών προετοιμασίας στο Μπαχρέιν δεν θα έχει διάλειμμα, λόγω του σφάλματος μιας μακριάς κόκκινης σημαίας. Αλλά στα μέσα της συνεδρίας, ο Carlos Sainz προηγείται μπροστά από τον Sergio Pérez και τον Lewis Hamilton .

Για αυτήν την τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν, οι συνθήκες της πίστας είναι παρόμοιες με τις δύο πρώτες ημέρες, είναι 21°C στον αέρα και 29°C στην άσφαλτο.

Μπαχρέιν, Sainz στο πνεύμα στο διάλειμμα
Το πρωί, είδαμε στην πίστα: Pérez, Hamilton, Sainz, Norris, Stroll, Ocon, Albon, Ricciardo, Bottas και Magnussen. Μόνο ο Άλεξ Άλμπον πέρασε όλη την ημέρα στη Γουίλιαμς. Από τα πρώτα λεπτά, η Sainz είναι ήδη στην πίστα με τα ελαστικά Soft C4, ο Ισπανός έχει χρόνο 1’32″017, μαλακά ελαστικά που χρησιμοποιούνται ήδη από την προηγούμενη μέρα. Οι ομάδες έχουν ακόμα τις τσουγκράνες με τους αισθητήρες Pitot, όπως Aston Martin, Alpine για τη συγκέντρωση περαιτέρω δεδομένων. Μετά από 30 λεπτά συνεδρίας, εμφανίζεται ξανά η κόκκινη σημαία λόγω ενός προβλήματος στη στροφή 11, το ίδιο πρόβλημα που επηρέασε και συντόμευσε τη χθεσινή συνεδρία, μια αποστράγγιση κυκλώματος πλάκας.

Οι επίτροποι και η διαχείριση του κυκλώματος εργάζονται σκληρά επισκευάζοντας τις πλάκες πέρα ​​από τον δονητή, οι σταθμοί συγκόλλησης είναι εκτός. Μια μεγάλη διακοπή που θα διαρκέσει μέχρι τις 11:45 π.μ. τοπική (09:45 π.μ. στη Γαλλία), η οποία θα αναγκάσει τη διοίκηση του αγώνα να καταργήσει το μεσημεριανό διάλειμμα για να προσφέρει μια επιπλέον ώρα οδήγησης.

f1-bahrain-2024-verstappen-sainz-russel-norris

F1 Μπαχρέιν 3 : Πολλοί οδηγοί θα εκτελέσουν ένα μακρύ πρόγραμμα ρελέ και λίγες φορές θα βελτιωθούν. Ο Sainz βελτίωσε ελαφρώς το σημάδι του σε 1’31″247, τον ακολουθεί στο 0″2 ο Pérez με τα Medium ελαστικά, ο Hamilton είναι 3ος στη Mercedes αλλά έχει ήδη επιστρέψει στο 0″7. Στο Stake F1, έχουμε τοποθετήσει τα σήματα μπροστά από το γκαράζ για να δουλέψουμε στο μονοθέσιο, στη McLaren δουλεύουμε στο μονοθέσιο, ο Νόρις συμπλήρωσε μόνο 20 γύρους σήμερα το πρωί. Ο Daniel Ricciardo είναι ένας από αυτούς που επέλεξαν ένα πρόγραμμα μεγάλης διάρκειας, πολύ μεγάλου ακόμα και με 54 γύρους συμπληρωμένους , δηλαδή η απόσταση ενός αγώνα.

Η Alpine πραγματοποιεί ένα ενδιαφέρον τεστ. Δεν μπήκαν στον κόπο να φέρουν μαλακά ελαστικά, επιλέγοντας να επικεντρωθούν στα μέσα όσο το δυνατόν περισσότερο. Έχουν ένα αρκετά καινούργιο αυτοκίνητο, καθώς επέστρεψαν στο σχέδιο εκτός εποχής. Ο Ocon είναι στο αυτοκίνητο σήμερα το πρωί, ο Gasly θα αναλάβει αργότερα. Προς το παρόν, ο Ocon είναι ένατος και έχει συμπληρώσει 54 γύρους.

Γύροι που καλύπτονται, χρόνοι… Χειμερινές δοκιμές F1 2024 σε αριθμούς

F1 Μπαχρέιν 3: Ποιος οδήγησε περισσότερο κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών F1 2024; Ποιος όρισε την καλύτερη ώρα; Ποια ομάδα ήταν η πιο επιμελής στην πίστα; Ανακαλύψτε τα στατιστικά από αυτές τις τρεις ημέρες δοκιμών πριν από τη σεζόν!

Οι χειμερινές δοκιμές Formula 1 2024 τελείωσαν τώρα! Οι δέκα ομάδες και οι είκοσι οδηγοί επωφελήθηκαν από αυτές τις τρεις ημέρες οδήγησης στην πίστα Sakhir για να δοκιμάσουν τα νέα τους άλογα και να βελτιώσουν τις ρυθμίσεις πριν από την έναρξη της σεζόν, για το Grand Prix του Μπαχρέιν (29 Φεβρουαρίου – 2 Μαρτίου).

Κατά τη διάρκεια αυτών των τριών ημερών δοκιμών, ήταν η Ferrari που σημείωσε τον απόλυτο καλύτερο χρόνο σε 1’29″921, χάρη στον Carlos Sainz την Πέμπτη. Ο Ισπανός πέτυχε το χρόνο του στα ελαστικά C4. Υπενθυμίζουμε ότι μόνο τα ελαστικά C1 (σκληρά), C2 (μεσαία) και C3 (μαλακά) θα εγκριθούν το επόμενο Σαββατοκύριακο για το Grand Prix. Στην τελευταία θέση, βρίσκουμε την Alpine που δεν χρησιμοποίησε ελαστικά C4 και C5 κατά τη διάρκεια των δοκιμών, για τον απλούστατο λόγο ότι η γαλλική ομάδα δεν είχε επιλέξει να φέρει κανένα στο Μπαχρέιν.

Όσον αφορά το τρέξιμο, οι ομάδες Haas και Ferrari, που χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα, ήταν οι πιο επιμελείς στην πίστα με 441 γύρους και 416 γύρους, αντίστοιχα. Από την άλλη πλευρά, η Williams ήταν η ομάδα που ήταν λιγότερο παρούσα στην πίστα με 299 γύρους συμπληρωμένους, ενώ η βρετανική ομάδα είχε κάποια προβλήματα αξιοπιστίας την Τετάρτη κατά την πρώτη μέρα. Με 239 γύρους στο ρολόι, ο Kevin Magnussen είναι ο οδηγός που έχει διανύσει τα περισσότερα χιλιόμετρα αυτή την εβδομάδα: ο Δανός κάλυψε το αντίστοιχο 4,19 Grand Prix του Μπαχρέιν σε τρεις ημέρες (57 γύρους για το GP του Μπαχρέιν 2024).

f1-bahrain-2024-verstappen-sainz-russel-norris

F1 Μπαχρέιν 3: Καλύτεροι χρόνοι (ομάδες)
1) Ferrari: 1’29″921 (λάστιχα Sainz, C4)
2) Mercedes : 1’30″322 (λάστιχα Russell, C4)
3) Sauber: 1’30″647 ​​(λάστιχα Zhou , C4)
4) Κόκκινο Bull : 1’30″679 (Pérez, ελαστικά C3)
5) RB: 1’30″775 ( Tsunoda , ελαστικά C4)
6) Williams: 1’30″984 ( Albon , ελαστικά C4)
7) McLaren : 1’31 ″030 ( Ελαστικά Piastri , C3)
8) Aston Martin : 1’31″159 ( Ελαστικά Alonso , C3)
9) Haas: 1’31″686 ( Hülkenberg , ελαστικά C3) 10) Alpine
: 1’32″061 , ελαστικά C3)

Καλυbμμένοι γύροι (ομάδες)
1) Haas: 441 γύροι
2) Ferrari: 416
3) Red Bull: 391
4 πρώην) Aston Martin: 379
4 πρώην) Kick Sauber: 379
6) RB: 367 7)
Mercedes: 361 8
) Alpine: 334
9) McLaren: 328
10) Williams: 299

f1-bahrain-2024-verstappen-sainz-russel-norris

Γύροι που διανύθηκαν (οδηγοί)
1) Magnussen: 239 γύροι
2) Sainz: 224
3) Ricciardo : 210
4) Verstappen: 209
5 ) Hülkenberg: 202
6) Stroll : 196
7 ex.) Ocon: 193 7
ex. ) Lecle: 1293 :
10) Russell: 189
11 ) Zhou: 186
12) Alonso: 183
13) Pérez: 182
14) Piastri: 181
15 ) Hamilton : 172
16) Albon: 161
17) Tsunoda : ​141
18) Sargeant : 138

F1 Μπαχρέιν 3: Γύροι που διανύθηκαν (κινητήρες)

1) Mercedes: 1367 γύροι (μέσος όρος ανά ομάδα: 342 γύροι)
2) Ferrari: 1236 (μέσος όρος ανά ομάδα: 412)
3) Red Bull PowerTrains: 758 (μέσος όρος ανά ομάδα: 379)
4) Renault : 334

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η συναρπαστική εμπειρία του Motor Festival αποκτά νέα διάσταση με την παρουσία ενός από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του κόσμου!

Engine Power
Engine Power: Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες γιόρτασε το νέο του άλμπουμ παραγγέλνοντας ένα custom Ford

Engine Power
Engine Power: Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Pierre Gasly δεν κρύβει το γεγονός ότι η σεζόν του 2025 είναι απλώς μια μετάβαση για την Alpine, η οποία ελπίζει να επιστρέψει στο μπροστινό μέρος της ομάδας το 2026. Ο Norman οδηγός αποκαλύπτει ήδη μια πιθανότητα να αγωνιστεί για τον τίτλο.

Engine Power
Engine Power: Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν ώθησε τη Red Bull να πραγματοποιήσει μια συνάντηση για να καθησυχάσει τον Max Verstappen σχετικά με τις δυνατότητες της ομάδας φέτος.

Engine Power
Engine Power: Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Η Ford Mustang έχει αντέξει εδώ και πολύ καιρό ως, ίσως, το πιο εμβληματικό μυϊκό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Engine Power
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power