F1 Μπαχρέιν 3 : Ο Λεκλέρκ προηγείται την τελευταία μέρα, αλλά δεν βελτιώνει τον χρόνο του Κάρλος την Πέμπτη. Ο Alonso, όγδοος, επικεντρώθηκε στα long run. Μέγιστη ισότητα πίσω από το RB20.
Αν ανησυχείτε για το μέλλον σας, δεν το προσέχετε όταν μπείτε στο αυτοκίνητο. Και το μονοθέσιο πηγαίνει επίσης καλά: ο Sainz έκλεισε την preseason στο Μπαχρέιν με τον καλύτερο χρόνο στις δοκιμές. Το 1:29.921 της Πέμπτης δεν μειώθηκε αυτήν την Παρασκευή , παρά τις προσπάθειες με το C3 από τα κοκόρια αλλά και με το C4 από τον Leclerc. Είναι ανέκδοτο. Ή όχι, δεν είναι ποτέ κακό να είσαι πίσω από τον συμπαίκτη σου, ακόμα κι αν είναι δύσκολο παιχνίδι, και ακόμη λιγότερο σε αυτό το γόνιμο έδαφος ανανεώσεων, αστεριών και αλλαγών φυσικά. Το SF-24 ταιριάζει στον Carlos Sainz, είναι γεγονός, και οι μεγάλες διαδρομές της εβδομάδας αφήνουν ένα ίχνος αισιοδοξίας στο γκαράζ της Ferrari που αντισταθμίζει εν μέρει την αίσθηση συντριπτικής ανωτερότητας με την οποία εντυπωσίασε η Red Bull την πρώτη μέρα.
F1 Μπαχρέιν 3 : Είναι δύσκολα τεστ στην ανάγνωση. Η ισότητα στο συρμό των αυτοκινήτων που απαρτίζουν τη McLaren, τη Mercedes και την Aston Martin θεωρείται η μέγιστη, αν κρίνουμε από τις μεγάλες διαδρομές, που είναι αυτό που μετράει σε μια preseason. Μπορεί να φανεί ότι η Ferrari έχει ένα ακόμη σημείο σε αυτό το ευγενές σκαλοπάτι της μεσαίας ζώνης. Και πάνω από όλα η RB20 που στα χέρια του Verstappen έχει δώσει τους πιο ενδιαφέροντες γύρους του τελευταίου τριημέρου. Το ‘on-board’ δεν ξεγελάει, ο οδηγός δεν θα μπορούσε να είναι πιο άνετος, πιο ενσωματωμένος με το αυτοκίνητο σε κάθε του προσπάθεια. Χωρίς λάθη. Αν και δεν είναι σκόπιμο να μετατρέψουμε την ανωτερότητα της Red Bull σε κλισέ: πέρα από την πρώτη μέρα δεν υπήρξαν πληθωρικές εμφανίσεις σχεδόν τίποτα. Το concept είναι ακραίο και ριψοκίνδυνο, αλλά δεν έχουν κερδίσει ακόμη αγώνες με αυτό το αυτοκίνητο.
Η τρίτη ημέρα, όπως και η δεύτερη, επηρεάστηκε από το ίδιο κάλυμμα φρεατίου και μείωσε σημαντικά τα γυρίσματα κατά τη διάρκεια του πρωινού. Επηρέασε κάποιες ομάδες περισσότερο από άλλες. Ο καιρός στην πίστα Sakhir είναι ευχάριστος τον Φεβρουάριο, αλλά υπάρχουν αρνητικές συνθήκες γύρω: η θερμοκρασία της πίστας ποικίλλει πολύ από το πρωί έως το απόγευμα και ο άνεμος είναι συνήθως δυνατός και θυελλώδης. Δεν είναι οι βέλτιστες συνθήκες. Αν σκάσουν οι υπονόμοι, ακόμα χειρότερα.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
F1 Μπαχρέιν 3 : Ο Leclerc οδηγεί τον τελευταίο πίνακα χρόνου
Ορισμένες ομάδες, όπως η Ferrari ή η McLaren, επέλεξαν τις κλασικές προσομοιώσεις αγώνων. Η Red Bull και η Aston Martin, από την πλευρά τους, επέλεξαν τις μεγάλες διαδρομές με ανεφοδιασμό που επιτρέπουν σε διαφορετικές ενώσεις να συγκρίνονται καλύτερα σε σχεδόν ίδιες συνθήκες. Η ουσία είναι ότι είναι όλα κοντά. Ούτε το RB20 δεν σάρωσε όπως απείλησε την Τετάρτη. Και οι προσπάθειες με μαλακό καουτσούκ στο happy hour δεν απομάκρυναν ούτε το χρονοδιάγραμμα με έντονο τρόπο. Ο Leclerc ηγήθηκε της τελευταίας κατάταξης (1:30.322), αλλά χωρίς βελτίωση έναντι του Sainz την προηγούμενη μέρα. και ο Ράσελ πλησίασε (1:30.368) με τη Mercedes. Τα υπόλοιπα, πιο μακριά. Και ο Alonso, όγδοος στη βαθμολογία, δεν έκανε προσπάθεια με τα διακριτικά short run γιατί δεν ήταν ποτέ ο στόχος.
Είναι μόνο δοκιμές, αλλά προτείνουν ότι η σεζόν του 2024 θα ξεκινήσει το επόμενο Σαββατοκύριακο καθώς τελείωσε το 2023. Με κυρίαρχο και μερικούς πολύ, πολύ ομοιόμορφους διώκτες. Η κατάταξη GP του Μπαχρέιν θα είναι το πρώτο αξιόπιστο φύλλο χρόνου του μαθήματος και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αναφορά για τις επόμενες εβδομάδες. Αλλά για σύντομο χρονικό διάστημα: αυτή η F1 έχει ήδη διδάξει ότι η εξέλιξη ενός αυτοκινήτου είναι πολύ πιο σημαντική από τη σχεδίασή του το χειμώνα. Η Aston Martin το επιβεβαιώνει, το υπέροχο AMR23 ελάχιστα τον ωφέλησε το περασμένο καλοκαίρι. Και η McLaren επίσης, με μια ακατάσχετη αντίδραση να πηγαίνει από το ένατο αυτοκίνητο στο δεύτερο. Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε ξανά.
F1 Μπαχρέιν 3 : Μπαχρέιν 3, πρωί: Ο Sainz οδηγεί μια αδιάκοπη μέρα
Η τελευταία ημέρα των δοκιμών προετοιμασίας στο Μπαχρέιν δεν θα έχει διάλειμμα, λόγω του σφάλματος μιας μακριάς κόκκινης σημαίας. Αλλά στα μέσα της συνεδρίας, ο Carlos Sainz προηγείται μπροστά από τον Sergio Pérez και τον Lewis Hamilton .
Για αυτήν την τελευταία ημέρα των χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν, οι συνθήκες της πίστας είναι παρόμοιες με τις δύο πρώτες ημέρες, είναι 21°C στον αέρα και 29°C στην άσφαλτο.
Μπαχρέιν, Sainz στο πνεύμα στο διάλειμμα
Το πρωί, είδαμε στην πίστα: Pérez, Hamilton, Sainz, Norris, Stroll, Ocon, Albon, Ricciardo, Bottas και Magnussen. Μόνο ο Άλεξ Άλμπον πέρασε όλη την ημέρα στη Γουίλιαμς. Από τα πρώτα λεπτά, η Sainz είναι ήδη στην πίστα με τα ελαστικά Soft C4, ο Ισπανός έχει χρόνο 1’32″017, μαλακά ελαστικά που χρησιμοποιούνται ήδη από την προηγούμενη μέρα. Οι ομάδες έχουν ακόμα τις τσουγκράνες με τους αισθητήρες Pitot, όπως Aston Martin, Alpine για τη συγκέντρωση περαιτέρω δεδομένων. Μετά από 30 λεπτά συνεδρίας, εμφανίζεται ξανά η κόκκινη σημαία λόγω ενός προβλήματος στη στροφή 11, το ίδιο πρόβλημα που επηρέασε και συντόμευσε τη χθεσινή συνεδρία, μια αποστράγγιση κυκλώματος πλάκας.
Οι επίτροποι και η διαχείριση του κυκλώματος εργάζονται σκληρά επισκευάζοντας τις πλάκες πέρα από τον δονητή, οι σταθμοί συγκόλλησης είναι εκτός. Μια μεγάλη διακοπή που θα διαρκέσει μέχρι τις 11:45 π.μ. τοπική (09:45 π.μ. στη Γαλλία), η οποία θα αναγκάσει τη διοίκηση του αγώνα να καταργήσει το μεσημεριανό διάλειμμα για να προσφέρει μια επιπλέον ώρα οδήγησης.
F1 Μπαχρέιν 3 : Πολλοί οδηγοί θα εκτελέσουν ένα μακρύ πρόγραμμα ρελέ και λίγες φορές θα βελτιωθούν. Ο Sainz βελτίωσε ελαφρώς το σημάδι του σε 1’31″247, τον ακολουθεί στο 0″2 ο Pérez με τα Medium ελαστικά, ο Hamilton είναι 3ος στη Mercedes αλλά έχει ήδη επιστρέψει στο 0″7. Στο Stake F1, έχουμε τοποθετήσει τα σήματα μπροστά από το γκαράζ για να δουλέψουμε στο μονοθέσιο, στη McLaren δουλεύουμε στο μονοθέσιο, ο Νόρις συμπλήρωσε μόνο 20 γύρους σήμερα το πρωί. Ο Daniel Ricciardo είναι ένας από αυτούς που επέλεξαν ένα πρόγραμμα μεγάλης διάρκειας, πολύ μεγάλου ακόμα και με 54 γύρους συμπληρωμένους , δηλαδή η απόσταση ενός αγώνα.
Η Alpine πραγματοποιεί ένα ενδιαφέρον τεστ. Δεν μπήκαν στον κόπο να φέρουν μαλακά ελαστικά, επιλέγοντας να επικεντρωθούν στα μέσα όσο το δυνατόν περισσότερο. Έχουν ένα αρκετά καινούργιο αυτοκίνητο, καθώς επέστρεψαν στο σχέδιο εκτός εποχής. Ο Ocon είναι στο αυτοκίνητο σήμερα το πρωί, ο Gasly θα αναλάβει αργότερα. Προς το παρόν, ο Ocon είναι ένατος και έχει συμπληρώσει 54 γύρους.