F1 Brazil: Η αυλαία του Βραζιλιάνικου GP κλείνει με εισβολή του κόσμου στον αγωνιστικό χώρο
F1 Brazil: Οι θεατές εισέβαλαν στην πίστα πριν από το τέλος του αγώνα - Αποτελέσματα - Highlights - Εικόνες - Backstages -Photo FinishF1 Brazil: Οι αγωνοδίκες της Formula 1 κάλεσαν τους διοργανωτές του Γκραν Πρι του Σάο Πάολο σε ακρόαση την Κυριακή, αφού οι θεατές εισέβαλαν στην πίστα πριν από το τέλος του αγώνα.
Ζητήθηκε από έναν εκπρόσωπο να αναφερθεί στους αγωνοδίκες στην πίστα Interlagos του Σάο Πάολο σε σχέση με το «συμβάν», είπε η κυβερνώσα FIA. Η οργάνωση δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.
Η πίστα της Βραζιλίας είναι μια από τις πιο ατμοσφαιρικές στο ημερολόγιο και οι εισβολές στην πίστα μετά τον αγώνα έχουν γίνει κοινές.
Ο Max Verstappen της Red Bull κέρδισε το Grand Prix του Σάο Πάολο την Κυριακή για 17η φορά αυτή τη σεζόν.
Οι Gerd Ennser, Loic Bacquelaine και οι πρώην οδηγοί της F1 Vitantonio Liuzzi και Luciano Burti ήταν οι αγωνοδίκες στον αγώνα του Σάο Πάολο.
F1 Brazil: Η F1 ανακοίνωσε νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα ότι είχε παρατείνει το συμβόλαιο για το Σάο Πάολο που θα φιλοξενούσε τον αγώνα της Βραζιλίας μέχρι το 2030, μια πενταετή παράταση καθώς το τρέχον συμβόλαιο επρόκειτο να λήξει το 2025.
«Ανυπομονώ για πολλά ακόμη χρόνια για την υπέροχη ατμόσφαιρα που φέρνουν οι Βραζιλιάνοι οπαδοί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της F1, Stefano Domenicali, στην ανακοίνωση. “Αυτή η εμβληματική πίστα είναι αγαπημένη των οδηγών και των οπαδών.”
Οι διοργανωτές του Grand Prix της F1 Sao Paulo πρέπει να παρουσιάσουν ένα επίσημο σχέδιο στη FIA για τον τρόπο αντιμετώπισης «σοβαρών ζητημάτων σχετικά με την ασφάλεια και την ασφάλεια».
F1 Brazil: Οι διοργανωτές κλήθηκαν στο Interlagos για να εξηγήσουν μια εισβολή θαυμαστών πριν από το τέλος του αγώνα.
Η FIA εξήγησε το θέμα: «Μια μεγάλη ομάδα θεατών κατάφεραν να σπάσουν τις γραμμές ασφαλείας και μπήκαν στην περιοχή run off στη στροφή 1 ενώ ο αγώνας τελείωνε και τα αυτοκίνητα ήταν ακόμα στην πίστα.
«Τα μέτρα ασφαλείας ή/και οι αξιωματικοί ασφαλείας ή/και ο εξοπλισμός που αναμενόταν να ισχύουν για την Εκδήλωση δεν επιβλήθηκαν ή/και δεν ήταν επαρκής, με αποτέλεσμα ένα επισφαλές περιβάλλον για τους θεατές και τους οδηγούς».
Οι διοργανωτές βρέθηκαν να παραβιάζουν τον Διεθνή Αθλητικό Κώδικα.
Τους δόθηκε εντολή να «παρουσιάσουν ένα επίσημο σχέδιο αποκατάστασης στη FIA που αντιμετωπίζει επαρκώς τις σοβαρές ανησυχίες».
Οι διοργανωτές παραπέμφθηκαν επίσης στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA «για περαιτέρω έρευνα για να διαπιστωθεί εάν πρέπει να ληφθούν πρόσθετα μέτρα ή να επιβληθούν κυρώσεις πέρα από το σχέδιο αποκατάστασης».
Ομοίως, οι διοργανωτές του Γκραν Πρι της Αυστραλίας αυτής της σεζόν κλήθηκαν στη FIA λόγω εισβολής οπαδών σε πίστα.
F1 Brazil: Ο Verstappen κερδίζει, αλλά ο Alonso και ο Perez κλέβουν την παράσταση
Τώρα μπορεί να προλαβαίνουμε λίγο, αλλά δεν μπορούμε παρά να νιώθουμε ότι ακόμη και χωρίς την παρέμβαση των Θεών του καιρού, σήμερα θα μπορούσε να είναι λίγο ξεχωριστό. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λάντο Νόρις, ο οποίος «σφράγισε» με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το εξαιρετικό τριήμερο που είχε με την McLaren στο Σάο Πάολο, ενώ, στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο αγέρωχος, Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος «έκλεψε» την 3η θέση στο φινάλε και στο photo finish από τον Σέρχιο Πέρεζ!
Καταρχάς έχουμε αρκετούς οδηγούς που ξεκινούν εκτός θέσης, αν και αυτό διευκολύνεται ελαφρώς από τις πολυάριθμες ευκαιρίες για προσπεράσματα εδώ, το Interlagos είναι ένα από τα καλύτερα στο ημερολόγιο για περάσματα, και μετά υπάρχουν ελαστικά…
Ερωτηθείς πότε άρχισε να δυσκολεύεται για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια του σπριντ, ο Max Verstappen απάντησε: “On the out lap”, και αυτό ισχύει σχεδόν για όλους τους άλλους.
Η Ferrari ήταν μία από τις πολλές ομάδες που «θυσίασαν» το Sprint για να επικεντρωθούν στον σημερινό αγώνα, με τον Charles Leclerc να επέλεξε τα μεταχειρισμένα μαλακά χθες για να σώσει ένα νέο σετ για σήμερα.
Άλλοι οδηγοί επέλεξαν να ακολουθήσουν παρόμοιο μοτίβο, ενώ άλλοι αποφάσισαν να μην το κάνουν, ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, ήταν τόσο περιορισμένοι που δεν είχαν άλλη επιλογή. Ως αποτέλεσμα, ενώ ο Leclerc, ο Verstappen και ο Norris έχουν ένα φρέσκο soft, η πλειοψηφία των αντιπάλων τους δεν το έχουν.
Από την άλλη πλευρά, η πλειονότητα των οδηγών έχει τουλάχιστον δύο σετ φρέσκων μεσαίων και ένα σετ σκληρών, αν και δεν περιμένουμε να δούμε πολλά από το λάστιχο λευκής ζώνης σήμερα επειδή είναι απλά πολύ αργό εδώ.
Ο Bottas έχει τρία σετ φρέσκων μαλακών, ενώ ο Hamilton και ο Gasly έχουν τρία σετ μεσαίων, όπως και ο Albon.
Σύμφωνα με την Pirelli, ένα δύο στοπ είναι σαφώς η καλύτερη επιλογή σήμερα, τρέχοντας έναν συνδυασμό απαλού και μεσαίου. Πράγματι, από ό,τι φάνηκε στο Sprint, το soft έχει αποδειχθεί μια έγκυρη επιλογή, ακόμη και για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, και έτσι το κλειδί θα είναι να βρεθεί η σωστή ισορροπία μεταξύ του μήκους των διαφόρων τμημάτων του αγώνα και τη σειρά με την οποία θα χρησιμοποιηθούν οι διάφορες ενώσεις.
Ωστόσο, δεν πρέπει να αποκλείεται ένα τρίπτυχο, ακόμα κι αν, στα χαρτιά, δεν είναι το πιο γρήγορο, για όσους θέλουν να προσπαθήσουν και να πιέσουν περισσότερο χωρίς να ανησυχούν πολύ για τη διαχείριση των ελαστικών σε μια πίστα όπου η προσπέραση είναι δυνατή σε πολλά σημεία. Τέλος, αξίζει να θυμόμαστε ότι το undercut μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό εδώ.
F1 Βραζιλία: Ωστόσο, όποια και αν είναι η στρατηγική, μπορούμε να περιμένουμε πολλά παράπονα για τα ελαστικά σήμερα το απόγευμα.
Ενώ ο Verstappen έκανε σύντομη δουλειά με τον Norris στην έναρξη του Sprint χθες, ο Leclerc δεν θα είναι τόσο ωφέλιμος σήμερα το απόγευμα. Επιπλέον, χωρίς να απολαμβάνουν την υποστήριξη ενός κοντινού συμπαίκτη τους, θα δέχονται επίθεση από το ζευγάρι της Aston Martin, για να μην αναφέρουμε το δίδυμο της Mercedes.
Όπως είδαμε (ξανά) την περασμένη εβδομάδα ένας αγώνας δεν μπορεί να κερδηθεί στην πρώτη στροφή, αλλά μπορεί να χαθεί, και με κάθε ειλικρίνεια αυτοί που πρέπει να πάρουν το μεγαλύτερο ρίσκο στην εκκίνηση σήμερα το απόγευμα είναι ο Alonso και ο Stroll, των οποίων ο ρυθμός αγώνα χθες ήταν εντυπωσιακό. Πράγματι, η στολή που βασίζεται στο Silverstone θα εξυπηρετούσε καλύτερα εάν παραγγέλναμε στον Stroll να καβαλήσει κυνηγετικό όπλο για τον συμπαίκτη του, στηρίζοντας το γήπεδο.
Φυσικά, οι χαμένες θέσεις στην εκκίνηση θα οδηγήσουν τους οδηγούς να πιέσουν πολύ σκληρά για να αποζημιώσουν, και με μια προσεκτική ματιά στη φθορά των ελαστικών, αυτό σημαίνει ότι ακόμη και τα απλά γλιστρήματα μπορεί να αποδειχθούν δαπανηρά.
Ο Norris, ξεκινώντας από την έβδομη θέση, θα θέλει να κερδίσει θέσεις, όπως και ο Perez και ο Piastri ακριβώς πίσω, και να προσέχει τους AlphaTauris των Ricciardo και Tsunoda που ξεκινούν από τη 16η και τη 17η θέση.
Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου μέχρι στιγμής, ο Norris ήταν ταχύτερος, μπροστά από τους Verstappen, Perez, Alonso και Sainz και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν ο Βρετανός μπορεί να μετατρέψει αυτό το ακατέργαστο πλεονέκτημα ταχύτητας σε άλλο ένα τερματισμό στο βάθρο.
Συνολικά, αυτός είναι ένας αγώνας που υπόσχεται πολλά και μπορούμε μόνο να ελπίζουμε ότι θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες.
Ο Russell και το ζεύγος των Alpine χτυπήθηκαν με ποινές δύο θέσεων για εμπόδιο στο pitlane την Παρασκευή, και ενώ ο Gasly είχε αλλαγή κινητήρα κατά τη διάρκεια της νύχτας, ήταν χωρίς ποινή καθώς ήταν μια μονάδα από την πισίνα του.
Το pitlane ανοίγει και οι οδηγοί αρχίζουν να βγαίνουν, μεταξύ των πρώτων που βγαίνουν είναι το ζευγάρι Haas. Ο τελευταίος που μπαίνει στο grid είναι ο Hamilton, αυτός και ο συμπαίκτης του περιμένουν ένα δύσκολο απόγευμα.
Η θερμοκρασία του αέρα είναι 21 βαθμοί Κελσίου, ενώ η θερμοκρασία της πίστας είναι 49 βαθμοί. Είναι φωτεινό και ηλιόλουστο.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- Συνέντευξη στον Kalle Rovanpera τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή WRC
- Halloween F1 vs MotoGP : Πως περνάνε τα παλικάρια μας στις απόκριες;
- MotoGP Pramac Ducati: Δεν μπορώ ακόμη να συνειδητοποιήσω αυτό που ζώ
F1 Brazil: Ο Ράσελ προειδοποιεί για πολλή σκόνη φρένων και καπνό στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του. Καθώς οι μηχανικοί του φτάνουν στη δουλειά, υπάρχουν κάποια ζητήματα της τελευταίας στιγμής στο Gasly’s Alpine.
Όλα ξεκινούν από το soft bar Sargeant που είναι στα μέντιουμ. Ο Leclerc, ο Stroll, ο Hulkenberg, ο Magnussen, ο Ricciardo, ο Bottas και ο Zhou όλα σε φρέσκο καουτσούκ, όπως και ο Sargeant.
Προχωρούν στον γύρο του σχηματισμού, ξεφεύγοντας όλοι καθαρά.
Ω, όχι, ο Leclerc έφυγε και μπήκε στα εμπόδια στη στροφή 7 στον γύρο του σχηματισμού. Ξαναπάει αλλά υπάρχει ζημιά στο μπροστινό φτερό.
“Όχι! Έχασα τα υδραυλικά, έχασα τα υδραυλικά”, φωνάζει. «Γιατί είμαι τόσο άτυχος;»
Όλα αυτά αφήνουν τον Αλόνσο με ελεύθερο χώρο μπροστά.
Το πλέγμα σχηματίζεται.
Είναι μακριά! Ο Verstappen προηγείται στην 1η στροφή, ενώ ο Norris και ο Hamilton περνούν το ζευγάρι της Aston Martin που φαίνεται να έχει πιαστεί να κοιμάται.
Στην πραγματικότητα, ο Αλόνσο κινείται προς τα δεξιά για να καλύψει τον συμπαίκτη του και τον Χάμιλτον, αφήνοντας έτσι ένα ωραίο κενό για τον Νόρις, ο οποίος δεν περιμένει για πρόσκληση. Ενώ ο οδηγός της McLaren συνεχίζει το εσωτερικό του ζευγαριού της Aston Martin, ο Χάμιλτον περνάει από το τραύμα με αλάτι.
F1 Brazil: Πιο πίσω ο Magnussen είναι εκτός μετά από επαφή με τον Albon, ο οδηγός της Williams είχε έρθει σε επαφή με τον Hulkenberg στο τρέξιμο προς τη στροφή 1 που τον ανάγκασε να μπει στον Δανό. Το περιστρεφόμενο Haas του Magnussen στη συνέχεια χτύπησε το πίσω μέρος της McLaren του Piastri σπάζοντας το πίσω φτερό του πριν και οι Williams και οι Haas βγουν στα εμπόδια.
Προσθέτοντας τον χάος, το κουφάρι ενός από τα πίσω ελαστικά πετά στον αέρα και φαίνεται να χτυπά το πίσω φτερό του Ricciardo,
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έχει αναπτυχθεί.
Ο Πιάστρι επιστρέφει στα pit αλλά του λένε να σκοτώσει τον κινητήρα καθώς δεν είναι ασφαλές για αυτόν να συνεχίσει.
Πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, βρίσκονται οι: Verstappen, Norris, Hamilton, Alonso, Stroll, Russell, Perez, Sainz, Ocon και Tsunoda. Ο Τσουνόντα έχει κάνει 6 θέσεις, όπως και ο Μπόττας, ενώ ο Ζου έχει επτά και ο Οκόν πέντε.
Μετά από 3 γύρους, είναι τέτοια τα συντρίμμια και οι ζημιές στα εμπόδια που ο αγώνας έχει κόκκινη σημαία.
Καθώς το γήπεδο επιστρέφει στα pits, ο Piastri ενημερώνεται ότι θα προσπαθήσουν να επισκευάσουν το αυτοκίνητό του.
Στις 17:20 ο έλεγχος αγώνα ανακοινώνει ότι ο αγώνας θα ξαναρχίσει στις 17:31 με μόνιμη εκκίνηση.
F1 Brazil: Ο Ricciardo ευχαριστεί το πλήρωμά του για την επισκευή του αυτοκινήτου του.
Ο Verstappen οδηγεί το γήπεδο πίσω στην πίστα, ωστόσο, μετά τις επισκευές στα αυτοκίνητά τους στο pitlane, ο Piastri και ο Ricciardo πρέπει να ξεκινήσουν από το pitlane.
Ο Νόρις ενώνει τον Φερστάπεν στην πρώτη σειρά.
Είναι μακριά… πάλι.
Σε μια επανάληψη του χθες, ο Verstappen αφήνει τον Norris στη γραμμή, και ενώ ο Hamilton σχεδόν προσπερνά τον οδηγό της McLaren στο εναρκτήριο συγκρότημα, είναι ο οδηγός της Mercedes που περνά από τον Alonso στο τρέξιμο προς τη στροφή 4.
Πιο πίσω, ο Tsunoda μάχεται με τον Ocon για τη δέκατη θέση, ενώ ο Hulkenberg είναι μέχρι τη δωδέκατη θέση, αν και υπό την πίεση του Bottas.
Ο Verstappen προηγείται, μπροστά από τους Norris, Alonso, Hamilton, Russell, Perez, Stroll, Sainz, Gasly και Ocon.
Στον 7ο γύρο, ο Norris δημοσιεύει έναν νέο ταχύτερο γύρο, καθώς διατηρεί ένα κενό 0,446 δευτ. από τον ηγέτη. Ο Αλόνσο είναι ήδη 2 δευτερόλεπτα πίσω.
Στην αρχή του 8ου Γύρου, ο Νόρις επιχειρεί να πάει γύρω από το εξωτερικό του Βερστάπεν στη στροφή 1 και, έχοντας αποτύχει, έχει άλλη μια πορεία προς τη στροφή 4.
F1 Brazil – Γκραν Πρι F1 Σάο Πάολο: Αποτελέσματα και κατάταξη οδηγών και Κατασκευαστών
Pos Driver Team Laps Gap
1 Verstappen Red Bull 71 1h 26:07.136
2 Norris McLaren 71 + 0:08.277
3 Alonso Aston Martin 71 + 0:34.155
4 Perez Red Bull 71 + 0:34.208
5 Stroll Aston Martin 71 + 0:40.845
6 Sainz Ferrari 71 + 0:50.188
7 Gasly Alpine 71 + 0:56.093
8 Hamilton Mercedes 71 + 1:02.859
9 Tsunoda AlphaTauri 71 + 1:09.880
10 Ocon Alpine 70 + 1 Lap
11 Sargeant Williams 70 + 1 Lap
12 Hulkenberg Haas 70 + 1 Lap
13 Ricciardo AlphaTauri 70 + 1 Lap
14 Piastri McLaren 69 + 2 Laps
Russell Mercedes 57 Retired
Bottas Alfa Romeo 39 Retired
Zhou Alfa Romeo 22 Retired
Leclerc Ferrari 0 Hydraulics
Magnussen Haas 0 Accident
Albon Williams 0 Accident
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- F1 Βραζιλίας: Esteban Ocon αποκάλεσε τον Fernando Alonso «f***ing ηλίθιο»
- Συνεργείο μοτοσυκλετών Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια δίπλα σας
- F1 Grand Prix Βραζιλίας : Ο Φερστάπεν κερδίζει το Σπριντ στο Σάο Πάολο
- Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival