F1 Brazil: Η Mercedes επέστρεψε στην κορυφή της, έλυσε μεγάλα προβλήματα, το μονοθέσιο δεν έχει αδυναμίες, ο Wolff είναι γεμάτος αυτοπεποίθηση!
Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes λέει ότι η εργοστασιακή ομάδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει ξεπεράσει μια αδυναμία στους κινητήρες της που τους ταλαιπωρούσε για χρόνια στο Grand Prix του Μεξικού.
Στον αγώνα στο Rodriguez Brothers Circuit το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Hamilton, ο οποίος ξεκίνησε από την έκτη θέση, έβγαλε τον Ricciardo της Toro Rosso, καθώς και τους δύο οδηγούς της Ferrari, Leclerc και Sainz, και έγινε ο πρώτος για δεύτερη συνεχόμενη κούρσα. είδαν την καρό σημαία να κυματίζει στερήθηκαν τη θέση τους στη δεύτερη θέση στο τέλος του αγώνα των ΗΠΑ λόγω υπερβολικής φθοράς στα σύνθετα πάνελ κάτω από τα αυτοκίνητά τους. Ταυτόχρονα, ο συμπαίκτης του Ράσελ βελτίωσε επίσης δύο θέσεις για να τερματίσει στην έκτη θέση.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- Συνέντευξη στον Kalle Rovanpera τον διπλό παγκόσμιο πρωταθλητή WRC
- Halloween F1 vs MotoGP : Πως περνάνε τα παλικάρια μας στις απόκριες;
- Ταϊλάνδη MotoGP: “Σαν χελώνα!” ο Raul Fernandez
F1 Brazil: Γενικά πιστεύεται ότι αυτή η εντυπωσιακή απόδοση και η ισχυρή ταχύτητα του αγώνα μπορούν να αποδοθούν στην αναβάθμιση του πλαισίου που ξεκίνησε η ομάδα της Mercedes στο Grand Prix των ΗΠΑ. Αλλά ο Wolff πιστεύει ότι η καλή τους απόδοση στο Grand Prix του Μεξικού μπορεί επίσης να αποδοθεί στην υπέρβαση μιας αδυναμίας του κινητήρα. Οι προγραμματιστές έχουν λύσει το μακροχρόνιο πρόβλημα της υπερσυμπίεσης, δηλαδή στην Πόλη του Μεξικού, όπου ο αέρας είναι αραιός σε μεγάλα υψόμετρα, Οι στροβιλοσυμπιεστές τους δεν έχουν αποδοτικότητα εισαγωγής αέρα και τείνουν να υπερθερμαίνονται.
Είπε: “Κάναμε καλή δουλειά τα τελευταία χρόνια και αυτή ήταν η αδυναμία μας εδώ, η έλλειψη απόδοσης στον υπερσυμπιεστή. Τώρα αυτό έχει επιλυθεί και μας έδωσε ένα δυνατό Σαββατοκύριακο και τη δυναμική μας από αυτή την άποψη. Η μονάδα δεν διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο προϊόν και είμαι εξαιρετικά περήφανος για τα αποτελέσματα που έχει επιτύχει η HPP με τη μονάδα ισχύος μας.”
F1 Brazil: Ο Wolff είπε επίσης ότι οι θερμοκρασίες του κινητήρα τους ήταν σταθερές στο Grand Prix του Μεξικού και ότι ο λόγος για τον οποίο ο Hamilton ξέφυγε από την έλξη του αυτοκινήτου μπροστά ήταν να αναζητήσει ψυχρότερο αέρα για να διαχειριστεί τη θερμοκρασία των φρένων. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, η κατάταξη ταχύτητας των Χάμιλτον και Ράσελ στο σημείο δοκιμής ταχύτητας ήταν 14η και 15η αντίστοιχα, σε σύγκριση με τη 16η και τη 18η πέρυσι.
Ο Wolff πιστεύει επίσης ότι ο μεξικανικός σταθμός, ο οποίος δεν περιλαμβάνει αγώνα σπριντ, έχει μια τακτική ελεύθερη εξάσκηση τριών σταδίων, η οποία τους βοήθησε να επαληθεύσουν την αποτελεσματικότητα του νέου πλαισίου. Ωστόσο, επεσήμανε επίσης ότι ορισμένα άλλα θεμελιώδη ελαττώματα του W14 δεν μπορούν να λυθούν με την εξέλιξη στη μέση της σεζόν. Είπε: “Μπορούμε να δούμε ότι το νέο πλαίσιο παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη και βελτιώνει την οδική συμπεριφορά. Αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι Είναι τόσο δύσκολο.”
“Αλλά δεν μπορείς να αλλάξεις τα γονίδιά σου. “Είναι ακόμα δύσκολο να τη χειριστείς, παρόλο που είναι πιο γρήγορη”, μου είπε ο Χάμιλτον. Το θέμα είναι αν προετοιμαζόμαστε για την επόμενη χρονιά προς τη σωστή κατεύθυνση, και φαίνεται να είμαστε σε σωστό δρόμο..»
F1 Brazil: Ο Χάμιλτον παρουσιάζει ειδικό κράνος και εμφάνιση στο GP της Βραζιλίας φόρο τιμής στον θρυλικό Ayrton Senna.
Ο Lewis Hamilton έδειξε ένα νέο σχέδιο κράνους για το Grand Prix της Βραζιλίας, με ένα εξέχον φόρο τιμής στον θρυλικό Ayrton Senna.
Ο Lewis Hamilton θα αγωνιστεί με σχέδιο κράνους εμπνευσμένο από την Ayrton Senna στο Grand Prix της Βραζιλίας αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο Χάμιλτον λάτρεψε τον Σένα μεγαλώνοντας και έχει τρέξει πολλά κράνη φόρο τιμής όλα αυτά τα χρόνια, με το διάσημο κίτρινο, πράσινο και μπλε σχέδιο του αείμνηστου Βραζιλιάνου.
Εκτός από τα εμβληματικά χρώματα Senna, ο Hamilton άλλαξε τη φράση «Still I Rise» στο πίσω μέρος του κράνους του σε «Still We Rise».
Ο Χάμιλτον δημοσίευσε επίσης ένα ειδικό μήνυμα για τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Σένα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενόψει του Γκραν Πρι.
«Η μεγαλύτερη έμπνευσή μου», έγραψε ο Χάμιλτον, μαζί με ένα γραφικό που απεικονίζει τον εαυτό του και τον Σένα να περπατούν στο λάκ κατευθείαν στο Ιντερλάγκος.
«Ήταν ο τρόπος που αγωνιζόταν, το πάθος του για τη ζωή και το άθλημα. Αλλά περισσότερο από οτιδήποτε άλλο ήταν ο τρόπος που αντιμετώπισε μόνος του ένα σύστημα που δεν ήταν πάντα ευγενικό μαζί του.
«Είθε η κληρονομιά του Aryton Senna να ζήσει για πάντα, ιδιαίτερα ζωντανή αυτό το Σαββατοκύριακο».
Ο Χάμιλτον έλαβε προηγουμένως ένα αντίγραφο κράνος από την οικογένεια του Σένα, αφού ταίριαξε με τον ήρωά του στις 65 θέσεις pole positions της F1 το 2017.
F1 Brazil: Ο Lewis Hamilton γυρίζει τα κεφάλια στη Βραζιλία με την απίστευτη εφαρμογή φόρου τιμής στον Ayrton Senna
Ο Λιούις Χάμιλτον έφτασε στην πίστα του Ιντερλάγκος για το Γκραν Πρι της Βραζιλίας αυτό το Σαββατοκύριακο ντυμένος με ένα ρούχο με θέμα τον Ayrton Senna.
Γυρίζοντας τα κεφάλια πάνω-κάτω στη μάντρα καθώς έφτασε για την ημέρα των μέσων ενημέρωσης της Πέμπτης ενόψει του Grand Prix της Βραζιλίας, ο Lewis Hamilton φρόντισε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία σε ποιον τοπικό ήρωα αποτίει φόρο τιμής αυτό το Σαββατοκύριακο.
Ο Χάμιλτον είναι γνωστός για την αγάπη του για τον Άιρτον Σένα, που ξεκίνησε από την παιδική του ηλικία, και απέτισε φόρο τιμής στον αείμνηστο ήρωα του Σάο Πάολο φτάνοντας με ένα ειδικό κοστούμι διακοσμημένο με λαμπερά φωσφορίζοντα πράσινα και κίτρινα χρώματα, καθώς και μια εμβληματική φωτογραφία του τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 στην πλάτη του.
F1 Brazil: Η ιδιαίτερη σύνδεση του Λιούις Χάμιλτον με τη Βραζιλία
Ο Χάμιλτον έγινε επίτιμος πολίτης της Βραζιλίας πέρυσι, έχοντας τυλιχθεί με βραζιλιάνικη σημαία στο βάθρο μετά τη νίκη του στον δραματικό αγώνα του 2021 μετά από μια σκληρή μάχη με τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Χάμιλτον, ο οποίος δημιούργησε στενή σχέση με την οικογένεια Σένα καθώς ταίριαζε και κέρδισε τα ρεκόρ του Άιρτον –ο οποίος πέθανε σε θανατηφόρο ατύχημα ενώ οδηγούσε το Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο το 1994– έχει μιλήσει με λαμπερά για τη χώρα με την οποία νιώθει στενή συγγένεια. .
«Η Βραζιλία ήταν πάντα ένα μέρος που αγαπούσα και θαύμαζα ως παιδί», είπε.
«Προφανώς ακολουθώντας τον Ayrton [Senna] έλκεσαι φυσικά από τη χώρα, αλλά μέσα από τη ζωή μου, γνωρίζω όλο και περισσότερο την ανθεκτικότητα της Βραζιλίας και γνωρίζω περισσότερα για την κουλτούρα και την κοινότητα και είναι πολύ, πολύ διαφορετική εκεί.
«Υπάρχει πολλή ενέργεια, μουσική, χρώμα και με τα χρόνια πέρασα καταπληκτικές στιγμές εκεί. Κέρδισα το πρώτο μου Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Βραζιλία και 14 χρόνια αργότερα, ό,τι κι αν είναι, τον επικό αγώνα που είχα εκεί πέρυσι και τη στιγμή που είχα με τη σημαία της Βραζιλίας, οπότε ο μεγαλύτερος θαυμαστής μου είναι στη Βραζιλία.
«Έτσι είμαι πολύ, πολύ τιμή και ευγνώμων και ανυπομονώ να περάσω περισσότερο χρόνο εκεί».
Σε μια έκθεσή του, ο βουλευτής Jhonatan de Jesus του Ρεπουμπλικανικού κόμματος είπε ότι ο Χάμιλτον έχει μια «βαθιά και έντονα συναισθηματική» σχέση με τη Βραζιλία και ο φόρος τιμής ήταν άξιος.
«Οι χειρονομίες του προσθέτουν στην αδιαμφισβήτητη αθλητική του αξία. Οι δημόσιες θέσεις του για την υποστήριξη σχετικών ζητημάτων όπως το περιβάλλον, τα δικαιώματα των ζώων, οι Μαύροι, οι γυναίκες και τα ανθρώπινα δικαιώματα πρέπει επίσης να θυμόμαστε και να τονίζουμε», είπε ο Ιησούς.
F1 Brazil – Wolff: Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Hamilton έχει εκφράσει την ικανοποίησή του για το W14
Αφού τερμάτισε δεύτερος στο Grand Prix του Μεξικού, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff αστειεύτηκε ότι αυτή ήταν η πρώτη φορά που ο Hamilton ήταν «ικανοποιημένος» με την απόδοση του μονοθέσιου W14.
Σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του Hamilton, μπορείτε συχνά να ακούσετε τα συνεχή παράπονά του στο ραδιόφωνο, όπως ότι τα ελαστικά δεν είναι ανθεκτικά, η στρατηγική pit stop είναι λάθος, το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι πολύ αργό κ.λπ.
F1 Brazil Mercedes Χάμιλτον: “Νομίζω ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που λέει “το W14 τα πηγαίνει υπέροχα”, είπε ο Wolff. “Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οδηγεί επίσης πολύ καλά επειδή η απόδοσή μας έχει διακυμάνσεις. Δεν μπορούμε πραγματικά να το καταλάβουμε. Σαφώς, άλλοτε τα λάστιχα κολλάνε και άλλοτε όχι.
“Αλλά έχουμε χαμόγελα στα πρόσωπά μας τώρα και είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Μόλις ο Lewis ήταν στον καθαρό αέρα, είχαμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα ταχύτητας στα μέσα και τον ταχύτερο γύρο στο τέλος, που ήταν υπέροχο.”
Η τελευταία νίκη της Mercedes στον αγώνα χρονολογείται από το Grand Prix της Βραζιλίας του 2022. Όταν ρωτήθηκε πόσο μακριά είναι η ομάδα από το πρωτάθλημα, ο Wolff είπε ότι μια ισχυρότερη επίδοση στις κατατακτήριες και η ταχύτητα στην ευθεία πίστα θα είναι το κλειδί.
“Δεν είμαι σίγουρος”, είπε ο Wolff. “Έχουν περάσει μερικά Σαββατοκύριακα και λέγαμε “μπορούμε να τα καταφέρουμε”, αλλά δεν έχουμε κερδίσει ακόμα τον τίτλο. Νομίζω ότι πρέπει να πάμε καλύτερα στις κατατακτήριες και μετά Όσον αφορά την ταχύτητα στην ευθεία γραμμή, υπάρχει ακόμα κάποιο κενό μεταξύ μας και του Verstappen.
«Αλλά ποιος ξέρει, φαίνεται να έχουμε καλό ρυθμό στον αγώνα».
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: