Πολύ γρήγορος το Σάββατο, συχνά σκληρός την Κυριακή, ο Charles Leclerc πήρε τη 10η συνεχόμενη pole position χωρίς να τη μετατρέψει σε νίκη. Ένα στατιστικό που σίγουρα πονάει, αλλά εναντίον του οποίου οι Μονεγάσκοι δεν μπορούν να κάνουν πρακτικά τίποτα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, ο Charles Leclerc είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς ενός γύρου αυτή τη στιγμή στη Formula 1 . Αρκεί να δούμε ότι ο εκπρόσωπος της Scuderia έχει 21 pole position από την άφιξή του στη F1 το 2018. Την ίδια περίοδο, μόνο οι Lewis Hamilton και Max Verstappen τα πηγαίνουν καλύτερα. Αυτό δείχνει την ικανότητα του Μονεγάσκου να ορίζει έναν εξαιρετικό χρόνο παρά τον εξοπλισμό που είναι συχνά λιγότερο αποδοτικός από αυτόν του Άγγλου ή του Μπαταβιανού.
Από την άλλη πλευρά, όταν πρόκειται για τον αγώνα στο Grand Prix, γίνεται λίγο πιο περίπλοκο για τον άνθρωπο από το Πριγκιπάτο. Αυτό αποδεικνύεται από την αναλογία του 21 pole positions για μόλις 5 νίκες. Ακόμη χειρότερα, είναι επί του παρόντος σε μια σειρά 10 διαδοχικών poles χωρίς να κερδίσει την επόμενη μέρα, η τελευταία μετατροπή χρονολογείται από την Αυστραλία το 2022. Γιατί να το δούμε αυτό ως μεγάλο πρόβλημα;
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- MotoGP Αυστραλία: Johann Zarco «Άρχισα να χάνω την ελπίδα μου»
- H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί
- Η κατάταξη MotoGP 2023 μετά το Grand Prix Αυστραλίας
« Πιστεύω ότι πρέπει να σταματήσουμε ιδιαίτερα με αυτό το στατιστικό », δήλωσε ο Charles Leclerc στο μικρόφωνο του Canal+ αφού η απογοητευτική 6η θέση του μετατράπηκε αργότερα σε αποκλεισμό. Κάνω πολύ καλή δουλειά το Σάββατο και πάντα μετατρέπεται σε αρνητικό στατιστικό, όπου δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε μετατροπή σε αγώνες.
Αλλά σήμερα δεν έχω το αυτοκίνητο για μετατροπή την Κυριακή. Ελπίζω να τα καταφέρω μια μέρα να αλλάξω (τερματίσω) αυτό το στατιστικό. Προς το παρόν είμαι πολύ ευχαριστημένος με την εμφάνιση που έχουμε το Σάββατο. Αλλά είναι προφανές ότι τότε είμαστε λιγότερο καλοί στην υποβάθμιση των ελαστικών από τους άλλους. Υπάρχει πολλή δουλειά ακόμα . »
Ο Μονεγάσκος έχει δίκιο που το τονίζει αυτό. Γιατί σε έναν γύρο, είναι πολύ πιο εύκολο γι ‘αυτόν να κάνει τη διαφορά σε έναν Max Verstappen, για παράδειγμα, παρά την Κυριακή. Όλα εξαρτώνται από ένα χρονόμετρο και η υποβάθμιση δεν λαμβάνεται υπόψη εκείνη τη στιγμή, μόνο το ταλέντο. Και ο Charles Leclerc δεν έχει έλλειψη ταλέντων. Από την άλλη πλευρά, του λείπει ένα αυτοκίνητο που του επιτρέπει να είναι τόσο αποτελεσματικός σε έναν μόνο γύρο όσο σε έναν ολόκληρο αγώνα, επειδή πολύ συχνά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Και πολύ περισσότερο, όταν η Scuderia εφαρμόζει ριψοκίνδυνες στρατηγικές, όπως αυτή σε μια στάση στο Όστιν (η μοναδική σε αυτή την περίπτωση), λέμε στον εαυτό μας ότι ο μικρός πρίγκιπας του Μονακό δεν έφυγε από το πανδοχείο.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Top Story F1 : Τιμωρία σε Χάμιλτον Λεκλέρκ και αποκλεισμό από το GP της Αμερικής
- F1: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε μετά το Αμερικάνικο Grand Prix
- 21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…