F1 Ferrari Imola: Στο Fiorano, η Ferrari παρέχει την πρώτη ματιά στις σημαντικές ενημερώσεις του SF-24: Το αφεντικό της ομάδας Fred Vasseur έχει ελπίδες, αλλά οι ελπίδες του είναι ακόμα χαμηλές
Η McLaren έδειξε τον δρόμο, τώρα θέλει να ακολουθήσει και η Ferrari , ιδανικά στον εντός έδρας αγώνα στην Imola: Αφού οι ενημερώσεις στο MCL38 βοήθησαν πρόσφατα τον Lando Norris να κερδίσει στο Μαϊάμι, η Scuderia θέλει επίσης να έρθει με νέα ανταλλακτικά για την κυριαρχία του Red-Stop bull.
Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό του 2024, η Ferrari έχει μέχρι στιγμής συγκρατηθεί αισθητά με νέα ανταλλακτικά. Οι Reds φέρεται να σχεδιάζουν τρία μεγάλα πακέτα αναβάθμισης για τη διάρκεια της σεζόν, το πρώτο εκ των οποίων λανσάρουν τώρα στην Imola και σίγουρα δεν τσιγκούν τις καινοτομίες, όπως δείχνουν τα πρώτα πλάνα από τις δύο μέρες του κινηματογράφου , που η Ferrari μετέφερε στο Ολοκληρώθηκε η εσωτερική πίστα δοκιμών την Πέμπτη και την Παρασκευή στο Fiorano.
Για τον Charles Leclerc και τον Carlos Sainz, μια αρχική δοκιμή των νέων ανταλλακτικών ήταν στην ημερήσια διάταξη για τα επιτρεπόμενα 200 χιλιόμετρα: Στο επίκεντρο του νέου πακέτου Ferrari βρίσκεται μια αλλαγή στη φιλοσοφία για τα πλαϊνά δοχεία και το κάλυμμα κινητήρα, παρόμοια με το Red. Έννοια ταύρου.
F1 Ferrari Imola:Ωστόσο, είναι λιγότερο ένα οπτικό αντίγραφο παρά μια μακροπρόθεσμη εσωτερική ανάπτυξη, καθώς η Ferrari ζήτησε λαθραία αρκετούς τεχνικούς από τον ηγέτη της κατηγορίας κατά τη διάρκεια του χειμώνα, οι οποίοι έχουν πλέον ενσωματώσει την τεχνογνωσία τους στην τελευταία κατεύθυνση ανάπτυξης του Maranello – και τις προσεγγίσεις τους στο αύξηση της κάθετης δύναμης χωρίς ταυτόχρονα μείωση της αεροδυναμικής απόδοσης, κάτι που προφανώς υποστηρίχθηκε και από τα δεδομένα στην αεροδυναμική σήραγγα.
Το Scuderia αλλάζει τώρα από “υπόμπιτ” σε “υπερμπίτ” στις εισαγωγές αέρα των πλαϊνών λοβών στο SF-24, όπως έχει ήδη δει με επιτυχία στο RB20 από την αρχή της σεζόν, προκειμένου να διοχετευτεί καλύτερα. τη ροή του αέρα σε αυτή την περιοχή. Οι εισαγωγές είναι επίσης σημαντικά μεγαλύτερες και έχουν γίνει περαιτέρω αλλαγές στα ανοίγματα στο εξωτερικό περίβλημα της Ferrari στο πίσω μέρος, όπου ο νέος διοχετευμένος αέρας ρέει ξανά έξω.
F1 Ferrari Imola: Η Ferrari αφήνει την Cobra
Επίσης εντυπωσιάζουν διάφορες νέες αεροδυναμικές λεπτομέρειες, όπως στην περιοχή των καθρεφτών οπισθοπορείας και νέα στοιχεία φτερών στο ύψος του πιλοτηρίου, τα οποία έχουν ήδη ονομαστεί “Cobra wings” στα φόρουμ σχεδιασμού της τεχνολογίας- καταλαβαίνουν τους οπαδούς της Formula 1 λόγω του ιδιόμορφου καμπυλωμένου σχήματός τους και διαιρούν τη ροή του αέρα σε αυτήν την περιοχή προς τα μέσα και προς τα έξω.
Στο πίσω μέρος, οι πλαϊνοί δίσκοι στο πρώτο πακέτο Evo της Ferrari είναι επίσης ελαφρώς πιο χαμηλοί. Σε συνδυασμό με τις αλλαγές, ένα νέο κάτω αμάξωμα με προσαρμοσμένο κανάλι Venturi και διαχύτη θα χρησιμοποιηθεί επίσης στο Imola.
Είναι επίσης σαφές: Λόγω της μεγάλης έκτασης των αλλαγών, οι μηχανικοί θα αναγκαστούν να αναδιαρθρώσουν σε μεγάλο βαθμό τα στοιχεία μέσα στο SF-24. Η Ferrari έχει ήδη κάνει ορατές τροποποιήσεις στο πίσω φτερό, ή πιο συγκεκριμένα στις ακραίες πλάκες, προκειμένου να δημιουργήσει λιγότερη αντίσταση αέρα στο μέλλον. Το μπροστινό φτερό αναπροσαρμόστηκε επίσης για καλύτερη συμβατότητα με το νέο πακέτο.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Ferrari λανσάρει το εκτεταμένο πακέτο ενημέρωσης της στην Imola όλων των τόπων: Πιο πρόσφατα, το ημερολόγιο της Formula 1 είχε δύο Σαββατοκύριακα σπριντ στη Σαγκάη και το Μαϊάμι, με αντίστοιχα μικρό χρόνο δοκιμής στην προπόνηση. Στην Imola, οι μηχανικοί έχουν σημαντικά καλύτερες επιλογές αξιολόγησης.
Ως εκ τούτου, το αφεντικό της Ferrari, Fred Vasseur, υπερασπίζεται τον εαυτό του ενάντια στην κατηγορία για εντυπωσιασμό στο Sky : “Η εξέλιξη δεν αφορά εμάς που θέλουμε να φέρουμε κάτι στην Ιταλία επειδή είναι στην Ιταλία: προωθούμε την εξέλιξη και μόλις τελειώσουμε” παράγουν τα ανταλλακτικά, αλλά το γεγονός ότι η Imola είναι κοντά στο εργοστάσιο μας βοηθά να φέρουμε κάτι, απλά επειδή μπορούμε να απελευθερώσουμε τα εξαρτήματα λίγο αργότερα».
Τα logistics είναι ξεκάθαρα στο προσκήνιο, όχι το αποτέλεσμα εμφάνισης μπροστά από το Tifosi – αν και η Vasseur ελπίζει φυσικά σε αύξηση της απόδοσης μέσω της αναβάθμισης: “Δεν μπορούμε να περιμένουμε ότι θα αλλάξει πολύ το παιχνίδι. Αλλά είναι έτσι σφιχτό που μπορεί φυσικά να φέρει καλύτερες επιδόσεις», λέει ο Γάλλος.
Vasseur: Η Red Bull μπροστά, αλλά…
F1 Ferrari Imola: Ωστόσο, η επιτυχία δεν μπορεί να καθοριστεί μόνο από τις ενημερώσεις, καθώς μειώνει τις προσδοκίες με την ίδια ανάσα: “Είναι επίσης θέμα τι κάνουμε με τους οδηγούς, με το στήσιμο του αυτοκινήτου ή τη διαχείριση των ελαστικών. Δεν μπορούμε απλώς να σκεφτόμαστε Σχετικά με αυτά Οι αναβαθμίσεις και η ανάπτυξη πιστεύουν ότι είναι και η δουλειά που κάνουμε στην πίστα.”
Ειδικά αφού ο Vasseur αμφισβητεί τον σοβαρό αντίκτυπο των ενημερώσεων, παρά την επιτυχία της McLaren στο Μαϊάμι: «Γνωρίζουμε ότι όλοι έχουν φέρει πολλές ενημερώσεις μέχρι στιγμής, αλλά παρόλα αυτά ήμασταν μπροστά από μερικά αυτοκίνητα», λέει, αναφερόμενος στην προηγουμένως προσεκτική προσέγγιση της Ferrari. Όσον αφορά τις καινοτομίες: «Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου όπου κερδίζετε δέκατα και όχι δευτερόλεπτα όταν εισάγετε κάτι νέο».
Το αφεντικό της ομάδας της Ferrari πιστεύει: “Αυτό θα μπορούσε να είχε συμβεί πριν από χρόνια. Η McLaren έφερε ένα τεράστιο πακέτο ενημερώσεων το Σαββατοκύριακο (στο Μαϊάμι), αλλά το αυτοκίνητο δεν ήταν ακόμα μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορο από όλους τους άλλους.”
F1 Ferrari Imola: Όσον αφορά τη μεγάλη εικόνα, ο Vasseur δεν θέλει να έχει αυταπάτες: «Από την αρχή της σεζόν εξαρτιόταν λίγο από την αντίστοιχη διαδρομή», λέει, αναφερόμενος στα στενά κενά μεταξύ των διώξεων, «αλλά Ειλικρινά πιστεύω ότι η Red Bull είναι ακόμα μπροστά». Σύμφωνα με το αφεντικό της Ferrari, ο Verstappen θα είχε κερδίσει στο Μαϊάμι χωρίς το αυτοκίνητο ασφαλείας, όχι ο Norris της McLaren.
Τι κάνει τον Vasseur να είναι σίγουρος για τη διαφορά της Ferrari από τη Red Bull: “Σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, είμαστε εδώ που είμαστε τώρα, αν κάνουμε καλή δουλειά και όλα ταιριάζουν μεταξύ τους. Αυτό σημαίνει ότι τους ασκούμε λίγη πίεση. τότε πρέπει να είσαι πιο επιθετικός με τη στρατηγική σου και να μην είσαι στη ζώνη άνεσής σου όσο πέρυσι, όταν ό,τι κι αν συνέβη, ήσουν πίσω μετά από δύο γύρους».
Γι’ αυτό ο Vasseur ελπίζει σχετικά με τις τελευταίες τροποποιήσεις της Ferrari στο μονοθέσιο: «Είναι μια ευκαιρία για εμάς, γιατί αν μπορούμε να κάνουμε ένα ακόμη μικρό βήμα, τότε νομίζω ότι θα είμαστε πραγματικά σε μια θέση όπου μπορούμε να τους αμφισβητούμε κάθε Σαββατοκύριακο. ” Ιδανικά, φυσικά, στην Ίμολα μπροστά στον ευφορικό Tifosi…
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power