F1 Ferrari SF-24 : Η Ferrari παρουσίασε τον αμφισβητία της στη Formula 1 για το 2024 , το SF-24, το οποίο θα οδηγήσουν ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz την Τρίτη σε μια διαδικτυακή ζωντανή εκδήλωση.
Η Ferrari ήταν στα πρωτοσέλιδα πρόσφατα καθώς ανακοίνωσαν ότι ο Lewis Hamilton θα έρθει μαζί τους το 2025, αντικαθιστώντας τη Sainz , συγκλονιστικά νέα που μπορεί να επισκιάσουν την εκτόξευση του SF-24.
Ο Leclerc θα εισέλθει στην έκτη σεζόν του με τη Ferrari, ενώ ο Sainz θα διεκδικήσει την τέταρτη και τελευταία του σεζόν ως οδηγός της Scuderia.
Η ομάδα κυκλοφόρησε επίσης τη νέα εμφάνιση για τα αγωνιστικά της κοστούμια του 2024 με το μαύρο χρώμα να μην υπάρχει πλέον και να αντικατασταθεί από το λευκό.
Η Ferrari θα προσπαθήσει να βελτιώσει την απόδοσή της το 2023, κάτι που την οδήγησε να χάσει τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών πίσω από τη Red Bull και τη Mercedes.
Ωστόσο, ήταν η μόνη ομάδα εκτός από τη Red Bull που κέρδισε έναν αγώνα, με τη Sainz να παίρνει μια εντυπωσιακή νίκη στο Grand Prix της Σιγκαπούρης 2023.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Η ομάδα δημοσίευσε ένα teaser στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τους Leclerc, Sainz και το αφεντικό της ομάδας Frederic Vasseur να κοιτάζουν το SF-24, δίνοντας τις σκέψεις τους και δηλώνοντας το προφανές – είναι το Red.
Το SF-24 θα είναι το 70ο μονοθέσιο που παράγεται από τον Οίκο του Μαρανέλο που θα διαγωνιστεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA Formula 1.
Πριν από την αποκάλυψη, η Ferrari μοιράστηκε ένα βίντεο με το SF-24 να πυροδοτείται στο Μαρανέλο.
Το SF-24 κυκλοφόρησε διαδικτυακά ενώ μια επιλεγμένη ομάδα καλεσμένων παρακολούθησε την αποκάλυψη στην πίστα Fiorano με τον Πρόεδρο της Ferrari John Elkann, τον CEO Benedetto Vigna και τον Αντιπρόεδρο Piero Ferrari, μαζί με εκπροσώπους των συνεργατών, καθώς και μέλη της ομάδας επίσης στο παρουσία.
F1 Ferrari SF-24 : Μια νέα ιδέα και εμφάνιση
Η Ferrari είπε ότι το νέο SF-24 σχεδιάστηκε με στόχο να δώσει «ο Charles και ο Carlos ένα αυτοκίνητο που είναι εύκολο στην οδήγηση και που αντιδρά προβλέψιμα, με αφετηρία τη θετική αίσθηση που είχαν οι οδηγοί στο πιλοτήριο στους τελευταίους αγώνες. της περασμένης σεζόν» προσθέτοντας ότι «στόχος είναι να τους επιτραπεί να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες της μονάδας ισχύος, σε συνδυασμό με την αναμφισβήτητη ικανότητά τους πίσω από το τιμόνι».
Όσο για το νέο χρώμα, η Ferrari είπε: «Με την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο είναι αισθητικά πολύ διαφορετικό από τους προκατόχους του και αυτό ισχύει και για το χρώμα. Μετά από μια θετική υποδοχή στο Λας Βέγκας τον περασμένο Νοέμβριο, το λευκό επιστρέφει μαζί με το κίτρινο –πάντα το δεύτερο χρώμα της Ferrari–, μια εμφανής σύνδεση με τη Μόντενα αλλά και ένα νεύμα στην άλλη κύρια αγωνιστική δραστηριότητα της μάρκας του Μαρανέλο εκτός από τη Formula 1, δηλαδή το World Endurance Πρωτάθλημα.”
Το κόκκινο χρώμα στο SF-24 θα έχει ματ φινίρισμα όπως συνέβη το 2023, ενώ οι κίτρινες ρίγες επιστρέφουν για πρώτη φορά από το 1968 αλλά συνδυάζεται για πρώτη φορά με το λευκό.
Η Ferrari πρόσθεσε: «Επομένως, υπάρχει λιγότερο μαύρο χρώμα στο αυτοκίνητο από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια, τώρα περιορίζεται στο πάτωμα, στις φορτηγίδες, σε μέρος του φωτοστέφανου και σε άλλες μικρές περιοχές. Οι τροχοί είναι κόκκινοι με διπλή λευκή και κίτρινη λωρίδα, αυτά τα χρώματα εμφανίζονται επίσης στους αριθμούς του αγώνα – 16 και 55 – που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την επίσημη γραμματοσειρά της μάρκας Maranello, Ferrari Sans, αυτή τη φορά με πλάγιους χαρακτήρες».
🗣 “It looks racey, it looks nice. It’s red as expected!”
Fred, Charles and Carlos get their first look at the SF-24… Here’s their reaction 😆 pic.twitter.com/ZwzSxdBRHR
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 12, 2024
Vasseur: Πρέπει να ξεκινήσουμε από εκεί που σταματήσαμε στο τέλος της περασμένης σεζόν
F1 Ferrari SF-24 : Ο Vasseur σχολίασε την εκδήλωση παρουσίασης, είπε: «Η παρουσίαση ενός νέου αυτοκινήτου στον κόσμο για πρώτη φορά είναι πάντα μια πολύ συναρπαστική στιγμή για εμένα και τους οδηγούς, ακόμα κι αν όλοι σκεφτόμαστε ήδη τη στιγμή που θα πάμε αντιμέτωποι. με τους αντιπάλους μας σε καλό δρόμο.
«Φέτος, πρέπει να ξεκινήσουμε από εκεί που σταματήσαμε στο τέλος της περασμένης σεζόν, όταν ήμασταν σταθεροί πρώτοι δρομείς, με σκοπό να βελτιωνόμαστε συνεχώς σε όλους τους τομείς», πρόσθεσε.
«Μας περιμένει η μεγαλύτερη σεζόν της Formula 1 και ο Charles, ο Carlos και όλοι συμφωνούμε, πρέπει να είμαστε πιο κλινικοί και αποτελεσματικοί στον τρόπο διαχείρισης των αγώνων, κάνοντας τολμηρές επιλογές, προκειμένου να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε κάθε Grand Prix.
«Συχνά λέγεται ότι οι οπαδοί σου μπορούν να σου δώσουν επιπλέον εξοπλισμό και αυτό σίγουρα θα ισχύει σε ένα πολύ στενά αμφισβητούμενο πρωτάθλημα και είμαστε περήφανοι που γνωρίζουμε ότι μπορούμε να βασιστούμε στους «τιφόσι» μας από όλο τον κόσμο», ο Γάλλος κατέληξε στο συμπέρασμα.
A wake-up call, with a difference 👀
The SF-24 fires up for the first time! ❤️#SF24 pic.twitter.com/r0m6VZVo9E
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 6, 2024
Ο Leclerc και ο Sainz ανυπομονούν για ένα αυτοκίνητο πιο οδηγήσιμο και λιγότερο ευαίσθητο
F1 Ferrari SF-24 : Ο Leclerc είπε τις σκέψεις του για τη νέα του βόλτα, είπε: «Μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των λευκών και κίτρινων μερών στο αμάξωμα.
«Αλλά φυσικά, αυτό που πραγματικά με ενδιαφέρει είναι το πώς θα αποδώσει στην πίστα, καθώς αυτό είναι το μόνο που έχει σημασία. Το SF-24 πρέπει να είναι λιγότερο ευαίσθητο και ευκολότερο στην οδήγηση και για εμάς τους οδηγούς αυτό είναι που χρειάζεστε για να τα πάτε καλά. Περιμένω ότι το αυτοκίνητο θα είναι ένα βήμα μπροστά σε πολλούς τομείς και από την εντύπωση που σχημάτισα στον προσομοιωτή νομίζω ότι είμαστε εκεί που θέλουμε να είμαστε.
«Αυτή τη σεζόν ο στόχος είναι να είμαστε συνεχώς πρώτοι δρομείς και θέλω να δίνω στους θαυμαστές μας άφθονο κέφι, αφιερώνοντας τους νίκες σε αγώνες», κατέληξε ο Μονεγάσκος.
Ο Sainz είχε να πει αυτό για το τελευταίο μονοθέσιο της Ferrari F1 που θα οδηγήσει, είπε: «Όταν είδα το SF-24 για πρώτη φορά, δεν μπορούσα να περιμένω να πηδήξω και να το πυροδοτήσω. Τώρα, ανυπομονώ να το οδηγήσω σε τροχιά για να δω αν συσχετίζεται με την αίσθηση που είχα από τον προσομοιωτή, που είναι ότι είναι το βήμα προς τα εμπρός που όλοι θέλουμε.
«Ο στόχος είναι να έχουμε ένα αυτοκίνητο που να είναι πιο οδηγήσιμο και επομένως ικανό να τρέχει με σταθερό ρυθμό αγώνα, καθώς αυτές είναι οι βασικές προϋποθέσεις για να παλέψεις για νίκες. Εμείς οι οδηγοί κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για να δώσουμε στους μηχανικούς ακριβή σχόλια και είμαι σίγουρος ότι το εργατικό δυναμικό στο Μαρανέλο θα έχει ακούσει τις ανάγκες μας.
«Θέλουμε να δώσουμε στους οπαδούς κάτι για να επευφημούν, καθώς ήταν τόσο υποστηρικτικοί πέρυσι, ακόμα και όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν όπως μας άρεσε», κατέληξε ο Ισπανός.
F1 Ferrari SF-24 : Μερικές Τεχνικές συζητήσεις από τους μηχανικούς
Ο Enrico Cardile, Τεχνικός Διευθυντής Chassis, δήλωσε: «Με το SF-24 θέλαμε να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και στην πραγματικότητα, κάθε περιοχή του αυτοκινήτου έχει επανασχεδιαστεί, ακόμα κι αν η αφετηρία μας ήταν η κατεύθυνση ανάπτυξης που υιοθετήσαμε πέρυσι και η οποία μας είδε να κάνουμε ένα άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά την ανταγωνιστικότητα στο τελευταίο μέρος της σεζόν.
«Λάβαμε υπόψη ό,τι μας είπαν οι οδηγοί και μετατρέψαμε αυτές τις ιδέες σε μηχανική πραγματικότητα, με στόχο να τους δώσουμε ένα αυτοκίνητο που είναι ευκολότερο στην οδήγηση και ως εκ τούτου πιο εύκολο να εκμεταλλευτείτε τα μέγιστα και να το ωθήσετε στα όριά του. Δεν θέσαμε στους εαυτούς μας άλλους σχεδιαστικούς περιορισμούς εκτός από αυτόν της παροχής ενός δυνατού και ειλικρινούς αγωνιστικού αυτοκινήτου, το οποίο μπορεί να αναπαράγει στην πίστα ό,τι έχουμε δει στην αεροδυναμική σήραγγα», εξήγησε.
Ο Enrico Gualtieri, Τεχνικός Διευθυντής του Power Unit πρόσθεσε: «Αν και η ανάπτυξη της μονάδας ισχύος παγώνει από τους κανονισμούς, αυτό δεν σημαίνει ότι το 2024 δεν παρουσιάζει κάποιες ενδιαφέρουσες προκλήσεις. Θα αντιμετωπίσουμε περισσότερους αγώνες από οποιαδήποτε άλλη χρονιά του πρωταθλήματος και αυτό θα μας απαιτήσει να αντιδράσουμε πιο γρήγορα, με λιγότερες ώρες διαθέσιμες στο κρεβάτι δοκιμών.
«Για να προετοιμαστούμε για αυτό, έχουμε αναθεωρήσει όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με τον κινητήρα – προετοιμασία, αποσύνδεση και διαχείριση – προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση. Επιπλέον, έχουμε συνεργαστεί πολύ στενά με τους συνεργάτες μας για την περαιτέρω βελτιστοποίηση των διαδικασιών που σχετίζονται με την αξιοπιστία: για παράδειγμα, στην πίστα, χάρη στην τακτική παρακολούθηση των υγρών στο αυτοκίνητο, η Shell είναι σε θέση να ελέγχει συνεχώς την κατάσταση της υγείας του μονάδα ισχύος», κατέληξε ο Γκουαλτιέρι.
Παρακολουθήστε ξανά την εκτόξευση του SF-24 εδώ:
F1 Ferrari SF-24 : Η Scuderia Ferrari σηκώνει το πέπλο στο SF-24
Η Scuderia Ferrari παρουσιάζει το νέο της μονοθέσιο για τη σεζόν 2024, το SF-24. Θα ανατίθεται πάντα στον Charles Leclerc και για τελευταία φορά στον Carlos Sainz Jr.
Η Scuderia Ferrari έχει ήδη ταράξει τη χειμερινή μεταγραφική περίοδο υπογράφοντας τον Lewis Hamilton για τη σεζόν του 2025, αλλά θα πρέπει να παραμείνει συγκεντρωμένη σε αυτήν την εκστρατεία του 2024, η οποία υπόσχεται να είναι κρίσιμη για το σχέδιο για την ανάκτηση του τίτλου.
Scuderia Ferrari SF-24, τελικά το σωστό;
Με κάθε νέα παρουσίαση ενός μονοθέσιου στο Maranello, αναρωτιόμαστε αν τελικά θα καταφέρει να διεκδικήσει τον τίτλο μέχρι τις τελευταίες στιγμές της σεζόν. Προς το παρόν, πρέπει να αποσπάσουμε μόνο μία ομάδα από το βάθρο. Βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, ο John Elkann και ο Frédéric Vasseur έχουν όντως μεγάλες φιλοδοξίες, αφού ο Charles Leclerc επεκτάθηκε με πολυετές συμβόλαιο και ο αστέρας της Mercedes, Lewis Hamilton, έπεσε λαθραία για το 2025.
F1 Ferrari SF-24 : Όπως και πέρυσι, οι μονοθέσιοι της Ferrari θα κάνουν Shakedown στην πίστα του Fiorano μετά την παρουσίαση, με τους Charles Leclerc και Carlos Sainz να εναλλάσσονται στο τιμόνι του νέου μονοθέσιου.
Εκ πρώτης όψεως, το αυτοκίνητο διαφέρει αισθητικά πολύ από τους προκατόχους του και το ίδιο ισχύει και για το χρώμα. Μετά από μια θετική υποδοχή στο Λας Βέγκας τον περασμένο Νοέμβριο, το λευκό επιστρέφει με το κίτρινο (ακόμα το δεύτερο χρώμα της Ferrari), έναν προφανή σύνδεσμο με τη Μόντενα αλλά και ένα νεύμα στην άλλη κύρια δραστηριότητα της μάρκας Ferrari. Maranello εκτός Formula 1, δηλαδή τον κόσμο Πρωτάθλημα αντοχής.
Όπως και πέρυσι, τα SF-24 και WEC 499P μοιράζονται την ίδια απόχρωση του κόκκινου, και φέτος με ματ φινίρισμα στο μονοθέσιο της Formula 1. Δεν είναι η πρώτη φορά που μια Ferrari της Formula 1 έχει κίτρινο χρώμα, αν και οι κίτρινες διαμήκεις ρίγες δεν έχουν δει από το 1968, ενώ φέτος, για πρώτη φορά, συνδυάζονται με το λευκό.
Ως εκ τούτου, το μαύρο είναι λιγότερο παρόν στο αυτοκίνητο από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια και πλέον περιορίζεται στο πάτωμα, τις μπάρες, μέρος του φωτοστέφανου και άλλες μικρές περιοχές. Οι τροχοί είναι κόκκινοι με διπλή λευκή και κίτρινη ρίγα, χρώματα που βρίσκονται και στους αγωνιστικούς αριθμούς (16 και 55) που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την επίσημη γραμματοσειρά της μάρκας Maranello, Ferrari Sans, αυτή τη φορά με πλάγια γραφή.
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
- Δήμος Παιανίας: Το 22ο Motor Festival υπό την αιγίδα του δήμου Παιανίας
F1 Ferrari SF-24 : Sainz: «Έχω το προνόμιο που είμαι ακόμα στη Ferrari»
Ο Carlos Sainz δεν σκέφτεται το μέλλον αλλά μάλλον να κλείσει την περιπέτειά του στη Ferrari με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, πριν την άφιξη του Lewis Hamilton
Ο Sainz σκέφτεται το 2024
Αλλά ποιο μέλλον, ο Carlos Sainz έχει το μυαλό του μόνο φέτος . Ο Ισπανός το κατέστησε επίσης σαφές στην «πρώτη μέρα του σχολείου» του SF-24, του νεογέννητου Maranello που παρουσιάστηκε και βαφτίστηκε στην πίστα σήμερα με το πρώτο shakedown στην πίστα του Fiorano . Αφού εξοικειώθηκε με το νέο αυτοκίνητο για πρώτη φορά, ο Smooth Operator μίλησε για τη σεζόν που τον περιμένει, την τελευταία του στο τιμόνι της Ferrari.
Τα λόγια του Sainz
F1 Ferrari SF-24 : « Νομίζω ότι είμαι πολύ προνομιούχος που είμαι μέλος της Ferrari και ότι έχω ακόμα έναν χρόνο μπροστά μου, για συνολικά τέσσερα χρόνια εδώ στο Μαρανέλο. Νομίζω ότι μόλις γίνεις οδηγός Ferrari, μπορείς να πας σε οποιαδήποτε ομάδα . Νομίζω ότι το να είσαι οδηγός της Ferrari είναι καλό για οποιονδήποτε οδηγό στο αρχικό grid », αυτά ήταν τα λόγια στη συνέντευξη Τύπου
Ο πρώτος μου γύρος στη Ferrari στο Fiorano είναι μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές της καριέρας μου, μετά θυμάμαι με ευχαρίστηση το πρώτο μου βάθρο με τη Ferrari, την πρώτη pole, την πρώτη νίκη και μετά προφανώς τη Σιγκαπούρη. Στην πορεία, υπάρχουν τόσες πολλές υπέροχες στιγμές με τους ανθρώπους αυτής της ομάδας, φέρνω τόσους πολλούς καλούς φίλους μαζί μου στα μάντρα. Υπάρχουν πολλοί σπουδαίοι μηχανικοί με τους οποίους έχω δουλέψει, σπουδαίοι μηχανικοί, σπουδαίοι μάνατζερ – ελπίζω ότι αυτόν τον τελευταίο χρόνο υπάρχουν ακόμα μερικές υπέροχες αναμνήσεις που πρέπει να δημιουργηθούν .»
« Για τη Ferrari κέρδισα αγώνες, κέρδισα θέσεις, ανέβηκα στο βάθρο, νομίζω ότι βοήθησα αυτή την ομάδα να προχωρήσει στο αρχικό πλέγμα και να βελτιωθεί. Η συνολική μου αίσθηση για αυτήν την περίοδο είναι σίγουρα θετική . Ανυπομονώ να δω τι επιφυλάσσει το μέλλον, γιατί είμαι σίγουρος ότι θα έρθουν καλά πράγματα ».
Enrico Cardile: “Για το SF-24, ακούσαμε τους πιλότους”
Μετά την παρουσίαση της Ferrari SF-24, ο τεχνικός διευθυντής του πλαισίου Enrico Cardile εξηγεί την κατεύθυνση που ακολουθεί το Maranello για αυτό το νέο αυτοκίνητο. Το Maranello ελπίζει να έχει μια νέα βάση εργασίας με αυτό το εντελώς νέο αυτοκίνητο.
Το SF-24 είναι το τρίτο αυτοκίνητο στη νέα γενιά της Formula 1 με εφέ εδάφους, αλλά σπάει την παράδοση των δύο τελευταίων ετών, ξεκινώντας από την εμφάνισή του. Η ομάδα σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Enrico Cardile, προσπάθησε να δώσει στους Charles Leclerc και Carlos Sainz ένα αυτοκίνητο που ήταν εύκολο στην οδήγηση και αντέδρασε προβλέψιμα, με σημείο εκκίνησης τη θετική αίσθηση που είχαν οι οδηγοί στο πιλοτήριο από τους τελευταίους αγώνες της περασμένης σεζόν. . Ο στόχος είναι να μπορέσουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες της μονάδας ισχύος, σε συνδυασμό με το αναμφισβήτητο ταλέντο τους πίσω από το τιμόνι.
Η Ferrari SF-24 είναι εντελώς νέα
Enrico Cardile, τεχνικός διευθυντής πλαισίου
Με το SF-24 θέλαμε να δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα πλατφόρμα και, στην πραγματικότητα, κάθε μέρος του αυτοκινήτου επανασχεδιάστηκε, αν και η αφετηρία μας ήταν η κατεύθυνση ανάπτυξης που υιοθετήσαμε πέρυσι και η οποία μας επέτρεψε να κάνουμε ένα άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά ανταγωνιστικότητας στο τελευταίο μέρος της σεζόν.
F1 Ferrari SF-24 : Πήραμε ό,τι μας είπαν οι οδηγοί και μετατρέψαμε αυτές τις ιδέες σε τεχνική πραγματικότητα, με στόχο να τους δώσουμε ένα αυτοκίνητο που θα ήταν ευκολότερο στην οδήγηση και ως εκ τούτου πιο εύκολο στην εκμετάλλευση και να φτάσει στα όριά του. Δεν θέσαμε άλλους σχεδιαστικούς περιορισμούς από το να παρέχουμε ένα συμπαγές, ειλικρινές αγωνιστικό αυτοκίνητο ικανό να αναπαράγει στην πίστα αυτό που είδαμε στη σήραγγα αέρα.
Enrico Gualtieri, τεχνικός διευθυντής της μονάδας ισχύος
Παρόλο που η εξέλιξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης έχει παγώσει από τον κανονισμό, αυτό δεν σημαίνει ότι το 2024 δεν παρουσιάζει ενδιαφέρουσες προκλήσεις. Θα αντιμετωπίσουμε περισσότερους αγώνες από οποιαδήποτε άλλη χρονιά του πρωταθλήματος και αυτό θα μας απαιτήσει να αντιδράσουμε πιο γρήγορα, με λιγότερες ώρες διαθέσιμες στον πάγκο δοκιμών.
Για την προετοιμασία, έχουμε αναθεωρήσει όλες τις διαδικασίες που σχετίζονται με τον κινητήρα: προετοιμασία, έγκριση και διαχείριση, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε την απόδοση. Επιπλέον, έχουμε συνεργαστεί στενά με τους συνεργάτες μας για την περαιτέρω βελτιστοποίηση των διαδικασιών αξιοπιστίας: για παράδειγμα, στην πίστα, χάρη στην τακτική παρακολούθηση των υγρών στο αυτοκίνητο, η Shell είναι σε θέση να ελέγχει συνεχώς την κατάσταση της υγείας της μονάδας ισχύος.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- Συνολικά αποτελέσματα δοκιμών Sepang MotoGP 2024
- Παρουσιάσεις F1 2024: Το ημερολόγιο παρουσιάσεων των μονοθεσιών στην Formula 1
- F1 η μεταγραφή του Hamilton έφερε απίστευτα κέρδη στη Scuderia Ferrari
- F1 Υπόθεση Christian Horner: Όλη η ζωή του καταρρέει