ENGINE POWER

F1 Ferrari: Θα ήταν χαζό να μονομαχήσουν οι οδηγοί μας στον Καναδά

F1 Ferrari: Οι οδηγοί της, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, Έπειτα από την αλλαγή ελαστικών τους, ακούστηκε στη μετάδοση μήνυμα στον ασύρματο του Λεκλέρ πως ο Σάινθ δεν θα επιχειρούσε να τον προσπεράσει. Η κόντρα θα μπορούσε να γίνει αλλά θα ήταν χαζο από πλευράς της ομάδας ferrari
F1 Ferrari: Θα ήταν χαζό να μονομαχήσουν οι οδηγοί μας στον Καναδά

F1 Ferrari:Στην ιταλική ομάδα απέφυγαν με κάθε τρόπο μία εσωτερική μονομαχία των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στον αγώνα της Formula 1 στο Μοντρεάλ.

Έπειτα από ένα πολύ δύσκολο Σάββατο στο σιρκουί Ζιλ Βιλνέβ, η Scuderia Ferrari αντέδρασε και εκτέλεσε με χειρουργική ακρίβεια το πλάνο της στο Grand Prix της Κυριακής. F1 Ferrari: Οι οδηγοί της, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, εκκίνησαν από τις θέσεις 10 και 11, με τον Μονεγάσκο να τερματίζει 4ος, μία θέση μπροστά από τον Ισπανό. Οι δύο οδηγοί ήταν μαζί στην πίστα καθ’ όλη τη διάρκεια των 70 γύρων στο Μοντρεάλ. Έπειτα από την αλλαγή ελαστικών τους, ακούστηκε στη μετάδοση μήνυμα στον ασύρματο του Λεκλέρ πως ο Σάινθ δεν θα επιχειρούσε να τον προσπεράσει.

Μετά το τέλος του αγώνα, ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, εξήγησε τους λόγους που τέθηκαν team orders στους οδηγούς του: «Δεν θέλαμε να προστατέψουμε κανέναν. Η στρατηγική μας στον αγώνα ήταν να πιέσουμε και να μην χάσουμε χρόνο για να παλεύουμε μεταξύ μας. Προσπαθούσαμε να αυξήσουμε τη διαφορά από τους Έστεμπαν Οκόν και Λάντο Νόρις. Θα ήταν ηλίθιο από μεριάς μας εάν οι οδηγοί μας έδιναν μάχη μεταξύ τους».

Επιπλέον εξήγησε πώς οι οδηγοί συνέβαλαν στην επίτευξη της στρατηγικής στον Καναδά: «Πάντα έχεις ενδοιασμούς όταν παίρνεις αποφάσεις για τη στρατηγική. Είχαμε κολλήσει στην κίνηση και δεν μπορούσαμε να αντλήσουμε τη μέγιστη απόδοση του μονοθεσίου. Οι οδηγοί μας είπαν πως θέλουν να έχουν καθαρή πίστα μπροστά τους και η σωστή επιλογή ήταν να μην μπούμε στα pits. Σίγουρα πήραμε ένα ρίσκο να τζογάρουμε με τη στρατηγική, διότι θα μπορούσε για παράδειγμα μετά από 18 γύρους να εμφανιστεί και πάλι στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας». Στην ιταλική ομάδα ήταν ιδιαίτερα χαρούμενοι με την απόδοσή τους στον Καναδά, παρά το γεγονός πως δεν είχαν την ταχύτητα να παλέψουν για μία εκ των τριών θέσεων του βάθρου. Ο Βασέρ στο περιθώριο του αγώνα στο Μοντρεάλ επιβεβαίωσε πως υπάρχουν αρκετές αναβαθμίσεις στα σκαριά για την SF-23 στους επόμενους αγώνες.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 Ferrari: Θα ήταν χαζό να μονομαχήσουν οι οδηγοί μας στον Καναδά», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!