Free Practice 2 F1: Στις δευτερές ελεύθερες δοκιμές ο Verstappen οδηγεί τον Leclerc ενώ ο Sainz συντρίβεται κατά τη διάρκεια της δεύτερης προπόνησης στο Μονακό
Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen, ολοκλήρωσε μια δύσκολη δεύτερη προπόνηση για το Grand Prix του Μονακό το απόγευμα της Παρασκευής, γύρος οριακά πιο γρήγορος από το ζευγάρι της Ferrari Charles Leclerc και Carlos Sainz – ο τελευταίος συνετρίβη στα τελευταία στάδια. Δεδομένου ότι οι κατατακτήριες – και η θέση της πίστας – είναι τόσο σημαντικές στους στενούς και στριφογυριστούς δρόμους του Μόντε Κάρλο, το FP2 έφερε άφθονη δράση σε έναν γύρο, αρχικά στα μεσαία και σκληρά ελαστικά πριν από τη μετάβαση στη μαλακή σύνθεση για πρώτη φορά αυτό το Σαββατοκύριακο. Έχοντας πρωτοστατήσει στα πρώτα στάδια της συνεδρίας με έναν δυνατό γύρο με μεσαίο παπουτσάκι, ο Verstappen διατήρησε τη θέση του στο P1 στα μαλακά πατώντας σε χρόνο 1m 12.462s, αφήνοντάς τον 0,065s μακριά από τον Leclerc, με τον Sainz μερικά εκατοστά πιο μακριά. πίσω.
Ο Verstappen οδηγεί τον αγώνα F1 στο Monaco : Ωστόσο, μια πολλά υποσχόμενη συνεδρία για τη Scuderia τελείωσε με ξινή νότα όταν ο Sainz χτύπησε το δεξί πλευρικό τοίχωμα στη στροφή 15, πήδηξε πάνω από τα κράσπεδα και γλίστρησε στα εμπόδια στην έξοδο της στροφής 16, προκαλώντας ζημιά στο αυτοκίνητό του και βγάζοντας το κόκκινο σημαίες. Ο Φερνάντο Αλόνσο κατετάγη τέταρτος στην Aston Martin του, αλλά ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής –πρόθυμος να μετατρέψει τη διαδρομή του στα βάθρα σε νίκη αυτό το Σαββατοκύριακο– αφέθηκε να θρηνήσει την κίνηση στις διαδρομές του με μαλακά ελαστικά, η ενδοεπικοινωνία της ομάδας του ότι ανταγωνίζεται για τη θέση του αυτοκινήτου τον άφησε «άφωνο». Αφού έχασε το πρώτο τέταρτο της συνεδρίας με αλλαγές στη ρύθμιση, ο Lando Norris έβαλε τη McLaren του μια εντυπωσιακή πέμπτη θέση στα χρονικά φύλλα, επισκιάζοντας την αναβαθμισμένη Mercedes του Lewis Hamilton και τη Red Bull του Sergio Perez, ο οποίος επίσης κρατήθηκε πίσω ύστερα από εντολές που δέχτηκε ραδιοφωνικά αφού συνάντησε πιο αργά αυτοκίνητα.
Ο Valtteri Bottas ήταν ο κορυφαίος οδηγός της Alfa Romeo με σταθερή πορεία στην όγδοη θέση, ενώ το δίδυμο των Alpine Pierre Gasly και Esteban Ocon κέρδισαν τον Lance Stroll της Aston Martin και τον George Russell της Mercedes στις δύο τελευταίες θέσεις στο top 10. Ο Zhou Guanyu γύρισε κατά τρία δέκατα πιο αργά από τον συμπαίκτη του Bottas καθοδόν για την 13η θέση, ακολουθούμενος από το ζευγάρι Haas Kevin Magnussen και Nico Hulkenberg (ο τελευταίος αναπηδά από το περιστατικό του FP1) και ο AlphaTauris του Yuki Tsunoda (ο οποίος τρύπησε όταν έκοψε ο τοίχος στη στροφή 10) και ο Nyck de Vries. Ο Oscar Piastri είχε μια ήσυχη συνεδρία με τη McLaren του, σημειώνοντας χρόνο περίπου οκτώ δέκατα πιο αργό από τον Norris, ενώ οι οδηγοί της Williams Alex Albon και Logan Sargeant έφεραν το πίσω μέρος – ο Albon χτυπούσε στην πίστα μόνο τα τελευταία 10 λεπτά μετά τη σύγκρουσή του στο FP1 αναγκασμένοι μηχανικοί για να χωρέσει νέο κιβώτιο ταχυτήτων, μπροστινό φτερό, πίσω φτερό, δάπεδο και μπροστινή αριστερή ανάρτηση.
Οι οδηγοί και οι ομάδες της F1 θα αναλύσουν τα δεδομένα που έχουν συλλέξει το απόγευμα του Μονακό πριν επιστρέψουν στην πίστα το Σάββατο, με την τελική προπόνηση να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 1230 τοπική ώρα και την πολύ σημαντική προκριματική περίοδο στις 1600.