ENGINE POWER

F1 GP IMola:Tι θα γινόταν αν ήταν η εποχή της Ferrari στην Imola;

F1 GP IMola: Εξελίξεις που λειτουργούν, Red Bull σε δυσκολία: τι θα γινόταν αν ήταν η εποχή της Ferrari στην Imola;

f1-gp-imolati-tha-ginotan-an-itan-i-epochi-tis-ferrari-stin-imola
f1-gp-imolati-tha-ginotan-an-itan-i-epochi-tis-ferrari-stin-imola
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

F1 GP IMola: Είμαστε στην εβδομάδα του έβδομου GP της σεζόν, του πρώτου στην Ιταλία και επιστρέφουμε στην Imola μετά την ακύρωση του Grand Prix πέρυσι λόγω προβλημάτων πλημμύρας στην πίστα.

Ήδη από τις ελεύθερες προπονήσεις της Παρασκευής υπήρχαν μερικές ευχάριστες εκπλήξεις: Ο Charles Leclerc – οδηγός της Ferrari – τερμάτισε και τις δύο ελεύθερες προπονήσεις (FP1 και FP2) στην πρώτη θέση . τη δεύτερη θέση κατέλαβε αρχικά ο George Russell – οδηγός Mercedes – και στη συνέχεια ο Oscar Piastri – οδηγός McLaren. Τέλος, την τρίτη θέση κατέκτησε ο Carlos Sainz – οδηγός Ferrari – και, αργότερα, ο Yuki Tsunoda – οδηγός RB.

Μια άλλη μεγάλη έκπληξη ήταν τα προβλήματα στη Red Bull : οι δύο οδηγοί ολοκλήρωσαν την πρώτη ελεύθερη προπόνηση στην τέταρτη και πέμπτη θέση (Perez και Verstappen αντίστοιχα), στην επόμενη περίοδο, ωστόσο κατάφεραν να πάρουν μόνο την έβδομη και την όγδοη θέση (Verstappen και Perez αντίστοιχα. ).

Το βήμα του Λεκλέρκ

Από αυτές τις δωρεάν δοκιμές μπορεί να συναχθεί ότι οι ενημερώσεις στο SF-24 έχουν ήδη καρπούς. Ο Charles Leclerc , μάλιστα, κυριάρχησε και στις δύο ελεύθερες προπονήσεις αυτή την Παρασκευή στην Imola.

Πέτυχε στην προκριματική προσομοίωση στη δεύτερη προσπάθεια, σημειώνοντας, επιπλέον, τον καλύτερο χρόνο στα μαλακά ελαστικά – 1:15.906 – περίπου δύο δέκατα από το δεύτερο. Ο μόνος που καταφέρνει να πλησιάσει είναι ο Λάντο Νόρις – οδηγός της McLaren – που ωστόσο δεν ολοκληρώνει τον γύρο . Ο ρυθμός του αγώνα δεν ήταν διαφορετικός: ο Leclerc έδειξε εξαιρετικό ρυθμό που ισοφάρισε με αυτόν της McLaren.

Στην άλλη Ferrari, ο Carlos Sainz φαίνεται να δυσκολεύεται περισσότερο από τον Μονεγάσκο. Η πρώτη ελεύθερη προπόνηση τον είδε να τερματίζει τρίτος, +0,130 πίσω από τον Leclerc, ενώ στο FP2 ο Ισπανός σημείωσε καλύτερο γύρο 1:16,423 που του εξασφάλισε την έκτη θέση , +0,517 πίσω από τον συμπαίκτη του.

F1 GP IMola: Εμφανίζεται η McLaren

Το αυτοκίνητο της McLaren , μαζί με το αυτοκίνητο Scuderia di Maranello, φαίνονται πολύ άνετα αυτό το Σαββατοκύριακο.

Ακόμα κι αν δεν φαινόταν έτσι στον 1ο FP – με τους Norris και Piastri στην όγδοη και ένατη θέση , αντίστοιχα +0,612 και +0,817 από τον Leclerc – στον 2ο FP ο Αυστραλός σημείωσε εξαιρετικό χρόνο, τοποθετώντας τον εαυτό του στη δεύτερη θέση, +0,192 από το Μονεγάσκος. Εν τω μεταξύ, ο Βρετανός οδηγός είχε σχεδόν καταφέρει να ανταγωνιστεί για την πρώτη θέση με τον Leclerc, αλλά λόγω λάθους αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την προσπάθεια και έχασε χρόνο, τερματίζοντας στη 12η θέση, +1,074 από τον κορυφαίο.

Ο αγωνιστικός τους ρυθμός , ωστόσο, υπόσχεται πολύ καλά : έδειξαν τα εξαιρετικά αποτελέσματα που είχαν ήδη δει στο Μαϊάμι την περασμένη εβδομάδα.

Προβλήματα για το RB20

Κατά τη διάρκεια των δύο ελεύθερων προπονήσεων που πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή στην πίστα της Imola, η Red Bull δυσκολεύτηκε περισσότερο από το συνηθισμένο – ειδικά κατά τη διάρκεια των προσομοιώσεων ρυθμού αγώνα . Η ομάδα του Milton Keynes είχε κάποιες δυσκολίες ήδη το περασμένο Σαββατοκύριακο στις ΗΠΑ: ο Max Verstappen έκανε πολλά λάθη πιθανώς λόγω της ισορροπίας του RB20 του, ενώ ο Sergio Perez συνεχίζει να μην είναι απόλυτα συντονισμένος με το μονοθέσιο και ως εκ τούτου δεν μπορεί να ανέβει ισότιμη βάση .

Κατά τη διάρκεια του FP1 δεν φάνηκε καν να πάει πολύ άσχημα με την τέταρτη θέση στο +0,243 για τον Μεξικανό και την πέμπτη θέση στο +0,250 για τον κυρίαρχο παγκόσμιο πρωταθλητή. Αλλά στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι δύο οδηγοί δεν έφτασαν στο τέλος: κατέληξαν στην έβδομη και όγδοη θέση και ο ταχύτερος γύρος για τους Red Bulls πήγε στον Verstappen (έβδομος) με 1:16.447 , + 0,541 από τον Μονεγάσκο στη Ferrari.

Τι να περιμένουμε από αυτά τα προσόντα;

Όπως πάντα, η απάντηση δεν είναι εκεί. Γνωρίζουμε καλά ότι η Formula 1 είναι ένα απρόβλεπτο άθλημα μερικές φορές και δεν μπορούμε να προβλέψουμε πλήρως τι θα συμβεί, αλλά έχουμε κάποιες ενδείξεις . Ενδεικτικά, θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ότι η μεγάλη πρόκληση αυτό το Σαββατοκύριακο θα είναι μεταξύ της Scuderia Ferrari και της McLaren .

Το SF-24 είναι στο σπίτι του στην Imola , θέλει να κερδίσει ξανά και να δώσει ένα υπέροχο σόου στους οπαδούς. Θα δοκιμάσουν τις νέες ενημερώσεις και θα αποδείξουν σε όλους ότι μπορούν να ανταγωνιστούν για την πρώτη θέση . Από την άλλη, το MCL38 δεν θέλει να παραμορφωθεί μετά το εξαιρετικό Σαββατοκύριακο που είχε στο Μαϊάμι με την πρώτη νίκη για τον Νόρις. θέλει να συνεχίσει να κερδίζει και να δείξει την πρόοδο που έχει σημειωθεί .

Ωστόσο, η Red Bull δεν μπορεί να αποκλειστεί . Όπως έχουμε δει άλλες φορές, ακόμα και όταν το RB20 είναι λίγο «νευρικό», ο Verstappen καταφέρνει να πάρει την πρώτη θέση και ο συμπαίκτης του καταφέρνει να κάνει μερικές εξαιρετικές εμφανίσεις. Έτσι, ακόμα κι αν το Σαββατοκύριακο δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για την ομάδα του Μίλτον Κέινς, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα τα καταφέρουν όλα κατά τη διάρκεια των προκριματικών και του GP της Κυριακής.

Με ένα σημαντικά αναβαθμισμένο SF-24 αυτό το Σαββατοκύριακο, η Ferrari ξεχώρισε κατά την πρώτη Free Practice την Παρασκευή στο Imola. Με τους Red Bulls σε υποχώρηση, η Scuderia είναι πλέον το φαβορί για την pole position… ή ακόμα περισσότερο.

Ιδανική Παρασκευή για τη Ferrari και τους οπαδούς της, ήδη σε αριθμούς την Παρασκευή στους κόλπους Imola. Οι Reds κατέλαβαν την πρώτη θέση κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων δωρεάν προπονήσεων του GP Emilia-Romagna, χάρη στον Charles Leclerc . Ο Μονεγάσκος ήταν ο ταχύτερος στο τέλος των δύο συνεδριών, με ένα αυτοκίνητο πολύ διαφορετικό από αυτό που μπήκε στο Μαϊάμι πριν από δύο εβδομάδες. Στην πίστα που φέρει το όνομα του ιδρυτή της, η Scuderia παρουσίασε σχεδόν δέκα νέα χαρακτηριστικά στο SF-24 της, στην αρχή της ευρωπαϊκής περιοδείας.

Και προς το παρόν, φαίνεται ότι αυτές οι εξελίξεις λειτουργούν όπως αναμενόταν στην ιταλική φυλή. «Μέχρι στιγμής όλα πήγαν καλά. Η αίσθηση με το αυτοκίνητο είναι αρκετά καλή, οι βελτιώσεις στο αυτοκίνητο λειτουργούν όπως αναμενόταν, κάτι που είναι επίσης ένα καλό βήμα προς τα εμπρός, δήλωσε ο Charles Leclerc μετά το Free Practice 2 την Παρασκευή. Η μέρα κύλησε χωρίς προβλήματα, οπότε είναι υπέροχο (…) Θα είναι υπέροχο αν το Σαββατοκύριακο συνεχίσει προς αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο, αύριο οι συνθήκες θα αλλάξουν δραματικά. Η παλίρροια πρόκειται να αλλάξει εντελώς, κάτι που θα έχει μεγάλη επίδραση σε όλα τα αυτοκίνητα, και πρέπει να είμαστε οι καλύτεροι στην πρόβλεψη αυτών των αλλαγών. »

F1 GP IMola:Η Ferrari παραμένει επιφυλακτική πριν από τις κατατακτήριες

Στη γη της, η Ferrari θα μπορούσε να βρει τη σωστή συνταγή: η απαιτητική πίστα Imola αποτελεί μια μοναδική πρόκληση για το ημερολόγιο της Formula 1 , ακόμη περισσότερο φέτος με την προσθήκη και επέκταση ορισμένων παγίδων με χαλίκι σε ορισμένες στροφές. Την Παρασκευή, οι Reds φάνηκαν να είναι οι πιο άνετοι στην Emilia-Romagna… σε αντίθεση με τους οδηγούς της Red Bull .

Και είναι μια μικρή έκπληξη: για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, οι δύο οδηγοί της αυστριακής ομάδας – ιδιαίτερα ο Max Verstappen – έδειξαν έναν ενθουσιασμό κατά τη διάρκεια της Ελεύθερης Προπόνησης. Ο Ολλανδός εμφανίστηκε ενοχλημένος, είτε από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του είτε από την κίνηση, και πάλευε να έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου του. Αποτέλεσμα: οι δύο RB20 υποβιβάστηκαν περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω από την κορυφαία Ferrari κατά τη διάρκεια του FP2. Ο υπόλοιπος ανταγωνισμός φαίνεται επίσης να είναι ελαφρώς πίσω από τη Scuderia στο τέλος της Παρασκευής.

F1 GP IMola: Στην πραγματικότητα, η Ferrari βρίσκεται στην κατάσταση του φαβορί για τα προκριματικά αυτού του Σαββάτου: θα μπορέσει η Scuderia να εξασφαλίσει την πρώτη της pole position της σεζόν και έτσι να βάλει τέλος στην ηγεμονία του Verstappen στην άσκηση (έξι pole positions σε έξι Grand Prix; )?

«Πρέπει να κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος, γιατί αύριο, οι συνθήκες της πίστας θα αλλάξουν πολύ », βάζει ο Charles Leclerc, ο οποίος προτιμά να είναι προσεκτικός . Η θέση της πίστας είναι απολύτως τα πάντα εδώ, επομένως η πρόκριση θα είναι πολύ σημαντική και θα είναι σημαντικό για εμάς να ολοκληρώσουμε τη δουλειά στις κατατακτήριες. Έχουμε λοιπόν πολλή δουλειά να κάνουμε, και θα δώσουμε τα πάντα για να έχουμε μια καλή πρόκριση αύριο. 

 

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version