ENGINE POWER

F1 GP Ιταλίας: Οι διευθυντές των ομάδων καλωσορίζουν την τεχνική οδηγία της FIA για το ευέλικτο αμάξωμα

Τεχνική οδηγία της FIA :  Οι ιθύνοντες των ομάδων καλωσόρισαν μια τεχνική οδηγία από τη FIA που τίθεται σε εφαρμογή για το Grand Prix της Σιγκαπούρης για την καταστολή των λεγόμενων «flexi-wings».

F1-GP-italias-flexi-wings-FIA-texniki-odigia-team-omades-arxigoi-monza-italy-grand-prix
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Τεχνική οδηγία της FIA : Το κυβερνητικό όργανο εξέδωσε μια τεχνική οδηγία – μια μορφή επίσημης ειδοποίησης – ενημερώνοντας τις ομάδες ότι θα θέσουν ορισμένες περιοχές των αυτοκινήτων υπό αυξημένο έλεγχο για να διαπιστωθεί εάν λυγίζουν υπερβολικά με υψηλή ταχύτητα.

Το άρθρο 3.2.2 των τεχνικών κανονισμών του αθλήματος F1 και η τεχνική οδηγία της FIA απαιτεί ότι «όλα τα αεροδυναμικά εξαρτήματα ή το αμάξωμα που επηρεάζουν την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου πρέπει να είναι άκαμπτα ασφαλισμένα και ακίνητα» και ότι τα μέρη «πρέπει να παράγουν μια ομοιόμορφη, συμπαγή, σκληρή, συνεχή, αδιαπέραστη επιφάνεια υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. ”

Υπάρχουν υποψίες στη μάντρα ότι ορισμένες ομάδες έχουν παρακάμψει τα όρια αυτού του κανονισμού, ιδιαίτερα με περιοχές των φτερών του αυτοκινήτου και της μύτης. Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου των αρχηγών της ομάδας της Παρασκευής, ο επικεφαλής της ομάδας της McLaren, Andrea Stella, είπε ότι η ομάδα του χαιρέτισε την τεχνική οδηγία.

F1 GP Ιταλίας:  «Η FIA έχει πολλές πληροφορίες», είπε η Στέλλα. «Μπορούν να δουν πράγματα που οι άλλες ομάδες δεν μπορούν να δουν από την άποψη του σεβασμού των μονοθεσίων. Άρα είναι πολύ ικανοί.

«Εμπιστευόμαστε 100% την κρίση και την προσέγγισή τους και αν θεώρησαν ότι ήταν η ώρα να εκδοθεί μια τεχνική οδηγία, τότε σημαίνει ότι υπάρχει λόγος για αυτό. Δεν μας απασχολεί πολύ αυτό, για να είμαι ειλικρινής, γι’ αυτό θεωρούμε θετικά ότι αν η FIA θεώρησε ότι ήταν απαραίτητο, σημαίνει ότι υπάρχει κάτι που πρέπει να περιοριστεί και για εμάς νομίζω ότι είναι καλά νέα».

Ο Frederic Vasseur, ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari , πιστεύει ότι η κίνηση της FIA θα βοηθήσει να διευκρινιστεί τι είναι και δεν είναι αποδεκτή όσον αφορά το αμάξωμα και τα φτερά.

“Εξ ορισμού, ένα TD είναι μια διευκρίνιση του κανονισμού”, εξήγησε. «Σημαίνει ότι υπήρχε ήδη ένας κανονισμός.

«Όπως είπε ο Andrea, πρέπει να εμπιστευόμαστε τη FIA ότι εάν θεωρούν ότι πρέπει να κάνουν το TD, είναι πιθανό ότι ο κανονισμός δεν ήταν αρκετά σαφής και εμπιστευόμαστε τη FIA προς αυτή την κατεύθυνση για να το κάνει αυτό».

Μιλώντας την Πέμπτη, ο διευθυντής της ομάδας της Aston Martin, Μάικ Κρακ, επέμεινε ότι «για εμάς δεν θα είναι πονοκέφαλος». Ο Christian Horner της Red Bull διαβεβαίωσε επίσης ότι η ομάδα του – που έχει κερδίσει και τους 13 αγώνες μέχρι στιγμής αυτή τη σεζόν – δεν θα επηρεαστεί από την τεχνική οδηγία.

«Δεν είναι κάτι που μας επηρεάζει», είπε ο Χόρνερ. «Έχουμε δει μερικά λαστιχένια κουτιά μύτης, ας πούμε, οπότε θα δούμε να αντιμετωπίζονται, υποθέτω, στη Σιγκαπούρη».

Τεχνική οδηγία της FIA : Τα αφεντικά των ομάδων μίλησαν υπέρ της καταστολής της FIA για τα “λαστιχένια προστατευτικά μύτης” που πρόκειται να τεθεί σε ισχύ στη Σιγκαπούρη.

F1 GP Ιταλίας: Εδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν εικασίες ότι ορισμένες ομάδες έχουν βρει έναν τρόπο να επιτρέψουν στα φτερά τα μονοθέσια τους να λυγίσουν, και ως εκ τούτου η FIA έστειλε μια πρόταση σε όλους τους, περιγράφοντας μια νέα τεχνική οδηγία με στόχο την αυστηροποίηση των κανόνων για την κάμψη .

Φοβούμενοι ότι οι ομάδες χρησιμοποιούν συστήματα που περιστρέφουν και κάμπτουν τα στοιχεία του μπροστινού και του πίσω πτερυγίου με τρόπους που δεν μπορούν να ανιχνευθούν μέσω των τρεχουσών τακτικών δοκιμών φορτίου, οι ομάδες έχουν τώρα ενημερωθεί ότι πρέπει να παρέχουν λεπτομερή σχέδια και διατομές που να δείχνουν πώς στερεώνονται τα διάφορα στοιχεία στη μύτη και στα στοιχεία των πίσω φτερών, στη δομή της πίσω πρόσκρουσης και στους πυλώνες, σε μια προσπάθεια να βοηθήσει τη FIA να κατανοήσει πώς χρησιμοποιούνται τα εξαρτήματα των φτερών.

Μιλώντας στη Monza , αρκετοί προϊστάμενοι ομάδων έδωσαν την υποστήριξή τους στην κίνηση της στην Τεχνική οδηγία της FIA :

“Η FIA έχει πολλές πληροφορίες”, είπε ο Andrea Stella, “μπορεί να δει πράγματα που οι άλλες ομάδες δεν μπορούν να δουν από την άποψη του σεβασμού των μονοθεσίων. Άρα είναι πολύ ικανοί.

«Εμπιστευόμαστε 100% την κρίση και την προσέγγισή τους», πρόσθεσε, «και αν πίστευαν ότι ήταν η ώρα να εκδοθεί μια Τεχνική Οδηγία, σημαίνει ότι υπάρχει λόγος για αυτό.

«Δεν μας απασχολεί πολύ αυτό, για να είμαι ειλικρινής, οπότε θεωρούμε θετικά ότι αν η FIA θεώρησε ότι ήταν απαραίτητο, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κάτι να περιοριστεί και για εμάς νομίζω ότι είναι καλά νέα».

Στην Aston Martin, η οποία νωρίτερα αυτό το έτος έπρεπε να αρνηθεί ότι η FIA είχε ζητήσει τροποποιήσεις μετά από ισχυρισμούς για ελαστικότητα, το αφεντικό της ομάδας, ο Mike Krack αρνήθηκε ότι η επιπλέον εργασία που θα συνεπάγεται η Τεχνική Οδηγία μπορεί να αποδειχθεί πρόβλημα.

«Δεν μπορώ να μιλήσω για τις άλλες ομάδες, αλλά για εμάς δεν θα είναι πονοκέφαλος», επέμεινε.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version