F1 GP Μεξικό – EL1: Ο Alex Albon στα τακούνια του Verstappen
Το τσίρκο της F1 ανέβηκε πάνω από 2 χιλιόμετρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας για το Grand Prix της Πόλης του Μεξικού αυτού του Σαββατοκύριακου στο Autódromo Hermanos Rodríguez.
Αυτή η διοργάνωση, όντας τόσο ψηλά πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, δηλαδή ο αέρας, θέτει μοναδικές προκλήσεις για τις ομάδες όσον αφορά την ψύξη του αυτοκινήτου τους και των κινητήριων μονάδων, καθώς τα turbo θα εργαστούν πολύ σκληρά για να διασφαλίσουν ότι οι κινητήρες παίρνουν τον αέρα που χρειάζονται για την καύση.
Ο προηγούμενος αγώνας στο Ώστιν είδε τη Mercedes να φέρνει αυτό που ονόμασαν την τελευταία σημαντική αναβάθμισή τους στο W14, ένα νέο πάτωμα που φαινόταν να αναζωογονεί τον Lewis Hamilton, έτσι οι Black Arrows θα συνεχίσουν την ισχυρή τους φόρμα αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η Haas και η Aston Martin έφεραν επίσης μεγάλα πακέτα αναβάθμισης για το Austin, αλλά με περιορισμένη εξάσκηση –καθώς το Σαββατοκύριακο της Sprint– δεν μπορούσαν πραγματικά να λειτουργήσουν τα αυτοκίνητά τους. Ο Haas ήταν ακαταμάχητος, ενώ η Aston Martin επανέφερε ακόμη και τον Fernando Alonso στην προηγούμενη προδιαγραφή αυτοκινήτου για τον αγώνα.
Ίσως λοιπόν, καθώς το Μεξικό είναι ένα τυπικό Σαββατοκύριακο, μπορούν τώρα να αξιολογήσουν σωστά τα νέα τους πακέτα.
Ο Verstappen πιέστηκε σκληρά στο Austin από τη Mercedes, τη Ferrari και τη McLaren, έτσι θα συμβεί αυτό στο Μεξικό; Πώς θα αντέξουν τα φρένα του;
Ο άλλος οδηγός της Red Bull, ο Perez, θα οδηγεί με επιπλέον κίνητρο τον αγώνα εντός έδρας. Θα μπορέσει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων;
It's a @Formula2 takeover in FP1!
We have FIVE drivers from the #RoadToF1 starring in first practice in Mexico 🤩#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/x3Ja7QDxI0
— Formula 1 (@F1) October 27, 2023
F1 GP Μεξικό: Ως μέρος του κανόνα που ορίζει ότι κάθε ομάδα δίνει χρόνο οδήγησης στους νεαρούς οδηγούς σε δύο προπονήσεις, πέντε νεαρά ταλέντα θα οδηγούν μονοθέσια της F1 στον FP1. Αυτοί είναι οι: Jack Doohan (Alpine), Oliver Bearman (Haas), Isack Hadjar (AlphaTauri), Theo Pourchaire (Alfa Romeo) και Frederik Vesti (Mercedes).
Αντικαθιστούν τους Pierre Gasly, Kevin Magnussen, Yuki Tsunoda, Valtteri Bottas και George Russell αντίστοιχα.
Όσο για την Pirelli, έφεραν την πιο μαλακή σειρά των ενώσεων τους αυτό το Σαββατοκύριακο, το C3 (Σκληρό), το C4 (Μεσαίο) και το C5 (Μαλακό).
Η Pirelli φέρνει επίσης πρωτότυπο ελαστικών C4 για την επόμενη σεζόν για δοκιμή, προσφέροντας σε κάθε οδηγό δύο σετ. Αυτά τα ελαστικά μπορούν να αναγνωριστούν από τα μαύρα τοιχώματα ελαστικών τους.
A return to the standard #F1 practice format for the #MexicoGP!
There's one additional tyre on track this Friday: teams will try out a prototype C4 compound 🧪 #Fit4F1 pic.twitter.com/KGY59Bmec8
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) October 27, 2023
Τα κυριότερα σημεία της συνεδρίας FP1 στο GP Μεξικό.
Η συνεδρία ξεκίνησε σε μερικώς συννεφιασμένες συνθήκες, με τη θερμοκρασία του αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου, ενώ η θερμοκρασία της πίστας ήταν 42 βαθμούς Κελσίου.
Με τις προκλήσεις ψύξης που θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες με τα αυτοκίνητά τους, όλες οι αλλαγές που έγιναν στο Μεξικό στόχευαν βελτιστοποιημένες λύσεις ψύξης για τους αμφισβητίες της F1.
Ο Alonso ξεκίνησε τις προπονήσεις με μια τεράστια τσουγκράνα αεροπλάνου συνδεδεμένη στο πίσω μέρος του AMR23 του, καθώς η Aston Martin κοιτάζει για να κατανοήσει καλύτερα το πακέτο αναβάθμισής της.
Ο Pourchaire ανέφερε σύντομα προβλήματα με την Alfa Romeo. Ενημερώνει την ομάδα: «Το πεντάλ [φρένου] φαίνεται περίεργο».
Ο Hadjar σύντομα αναφέρει ότι «έχει anti-stall» και επιστρέφει στα pits. Μια απότομη καμπύλη μάθησης για αυτά τα παιδιά.
Ο Leclerc ανέφερε επίσης κάποιο περίεργο θόρυβο με τον κινητήρα του SF-23 του. Είπε: «Ο κινητήρας κάνει έναν ελαφρύ περίεργο θόρυβο όταν είμαι τέρμα στο γκάζι, σαν μεταλλικός θόρυβος, μόνο για πληροφορίες».
Το Replay έδειξε ένα κομμάτι να πετάει μακριά από το AlphaTauri του Ricciardo, με τον Piastri να αναφέρει ένα «μεταλλικό κομμάτι» στην πίστα.
Η κίτρινη σημαία βγήκε 12 λεπτά μετά τη συνεδρία και η επανάληψη έδειξε ότι ο Sainz βγήκε εκτός τροχιάς με ένα πρόβλημα στη Ferrari του.
Ο Ισπανός ανέφερε προβλήματα με τα υδραυλικά και αργά οδηγεί πίσω στα πιτ: «Έχασα το μονοθέσιο, υδραυλικά, θα προσπαθήσω να το επιστρέψω, χωρίς υδραυλικό τιμόνι».
It's only Friday 🤪
Lando chases Checo down the back straight in the closing moments#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/nGEvtncoUr
— Formula 1 (@F1) October 27, 2023
F1 GP Μεξικό: Το #55 SF-23 σύντομα διαλύθηκε από τους μηχανικούς της Ferrari.
Ο Νόρις ανέφερε επίσης ότι οι στροφές του κινητήρα του ανέβηκαν στο όριο, η ομάδα αναγνώρισε την κατάσταση. Είπε: «Έγινε υπερβολική στροφή σαν κόλαση».
Ο Πιάστρι, από την άλλη πλευρά, ρωτούσε επίσης την ομάδα του για απώλεια ισχύος στο αυτοκίνητό του.
Ο Doohan είχε μια μικρή στιγμή, το Alpine του έβγαινε εκτός φόρμας στη στροφή 4, αλλά συνέχισε να πηγαίνει σε καλό δρόμο, αλλά ο Pourchaire είχε μια άθλια περίοδο.
Ο Γάλλος ανέφερε σύντομα το ίδιο πρόβλημα με το πεντάλ στην Alfa Romeo, με την ομάδα να του δίνει οδηγίες να πυγμαχήσει.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- MotoGP Ταϊλάνδης: Όταν πας με τα φιλαράκια Ταϊλάνδη και παθαίνεις Hangover
- H COTA δεν είναι για F1 αλλά για WRC παραπονιούνται οι οδηγοί
- Η κατάταξη MotoGP 2023 μετά το Grand Prix Αυστραλίας
Ο Άλμπον στους Ουίλιαμς ανέφερε ότι ένιωθε σαν να είχε πέσει στην εξουσία στις ευθείες. Ήταν στα μέσα της συνεδρίας, όταν ήταν στην πραγματικότητα δεύτερος ταχύτερος, μόλις 0,004 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen που ήταν στην κορυφή.
Στο δεύτερο μισό της συνεδρίας, τα ελαστικά Soft άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους, καθώς τα Medium και το πρωτότυπο C4 ήταν σε χρήση στο πρώτο μισό.
Ο Hamilton είχε μια στιγμή στη στροφή 3, αφού χτύπησε δυνατά τα κράσπεδα, έχασε το πίσω μέρος του W14 του, αλλά τίποτα που ο επτά φορές πρωταθλητής F1 δεν μπορεί να διαχειριστεί.
Εν τω μεταξύ, τα τηλεοπτικά πλάνα δείχνουν το αυτοκίνητο του Alonso να δουλεύεται από τους μηχανικούς της Aston Martin, το οποίο είχε περάσει τα μέσα της συνεδρίας και ο Ισπανός δεν είχε καν ορίσει ώρα ακόμα.
Και πάλι, με 25 λεπτά να απομένουν, ο Pourchaire ακόμα δεν μπορούσε να κάνει διάλειμμα, το πεντάλ του φρένου του δεν συμπεριφέρεται ακόμα σωστά.
Théo Pourchaire's FP1 outing hasn't gone smoothly so far 😭
The @Formula2 championship leader has been in and out of the pits a few times with an issue, yet to set a time#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/sYR1tQmqg2
— Formula 1 (@F1) October 27, 2023
F1 GP Μεξικό: Ο Verstappen, μόλις σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη του διαδρομή με Soft ελαστικά, έστειλε ασύρματο στην ομάδα του λέγοντας ότι έπρεπε να πυγμαχήσει καθώς υπήρχε κάτι χαλαρό ανάμεσα στα πόδια του.
Με 21 λεπτά να απομένουν, ο Bearman στο Haas είχε μια σύντομη στιγμή εκτός πίστας στη στροφή 12, αλλά δεν έγινε ζημιά, συνεχίζει.
Με λιγότερο από είκοσι λεπτά να απομένουν, ο Αλόνσο επιστρέφει επιτέλους στην πίστα. Δεν είναι καλή αρχή για τον διπλό πρωταθλητή της F1 στο Μεξικό. Είχε μια στιγμή υπερστροφής στη στροφή 12 στον πρώτο του γύρο.
Οι οδηγοί άρχισαν να κάνουν μερικές μεγάλες διαδρομές με υψηλό καύσιμο στα τελευταία 15 λεπτά της συνεδρίας, ενώ η Alfa Romeo του Pourchaire ήταν στις εξέδρες, ένα πρόωρο τέλος της συνεδρίας του. Ατυχια.
Στο μεταξύ, ο Norris και ο Perez δεν μπορούσαν να περιμένουν μέχρι την Κυριακή και έκαναν έναν δικό τους μίνι αγώνα.
Είναι ένα brake-by-wire που αμαύρωσε τη συνεδρία του Pourchaire και το τελείωσε τόσο νωρίς.
📍 Foro Sol, stadium section at Autodromo Hermanos Rodriguez 🏟️
One of the most unique and passionate locations in all of Formula 1! 😍#MexicoGP #F1 pic.twitter.com/T23BbxLd7s
— Formula 1 (@F1) October 27, 2023
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- F1: Με συνοδεία Bodyguard ο Verstappen στο Mexican GP γιατί κινδυνεύει
- Συνεργείο μοτοσυκλετών Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια δίπλα σας
- F1: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε μετά το Αμερικάνικο Grand Prix
- Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival