F1 Grand Prix Αυστρίας: 5 αξέχαστες ιστορίες
F1 Grand Prix Αυστρίας : Μετά το ταξίδι πέρα από τον Ατλαντικό στον Καναδά, επιστρέφει στην Ευρώπη και κατευθυνόμαστε προς την Αυστρία για το πολύ αναμενόμενο Grand Prix της Αυστρίας του 2023.ΕΙΝΑΙ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΩΝΑ: 5 ιστορίες για τις οποίες είμαστε ενθουσιασμένοι ενόψει του Grand Prix της Αυστρίας του 2023
Μετά το ταξίδι πέρα από τον Ατλαντικό για να επισκεφτεί τον Καναδά, επιστρέφει στην Ευρώπη για την επόμενη σειρά αγώνων και το γήπεδο φαίνεται να πλησιάζει όσο κατευθυνόμαστε προς την Αυστρία. Αλλά δεν πρόκειται μόνο για τους πρωτοπόρους, οπότε εδώ είναι μερικά από τα κύρια σημεία συζήτησης πριν από το ταξίδι στο Red Bull Ring.
F1 Grand Prix Αυστρίας: Το δεύτερο Sprint του 2023
Σημειώστε τα ημερολόγιά σας σε όλους, γιατί την Παρασκευή θα είναι καιρός να ορίσετε το πλέγμα για τον αγώνα της Κυριακής ως μέρος του δεύτερου Σαββατοκύριακου Sprint της σεζόν. Μετά την πρώτη διασκεδαστική διοργάνωση στο Μπακού – όπου η Ferrari μπόρεσε να τερματίσει τη σειρά των pole positions της Red Bull χάρη στον Charles Leclerc – στο Red Bull Ring θα πραγματοποιηθούν δύο προκριματικές συνεδρίες. Η συνεδρία της Παρασκευής είναι η συνήθης διαδικασία πέναλτι διάρκειας μίας ώρας για να καθοριστεί το πλέγμα για το Grand Prix της Αυστρίας την Κυριακή, και αυτές οι θέσεις θα είναι κλειδωμένες. Στη συνέχεια, το Σάββατο, υπάρχει η αυτόνομη ημέρα Sprint που περιλαμβάνει το Sprint Shootout – μια πιο σύντομη προκριματική περίοδος, αλλά εξακολουθεί να χωρίζεται σε τρία μέρη – που θέτει το πλέγμα για το ίδιο το Sprint. Και όλα σε μια πίστα που ενθαρρύνει εξαιρετικούς αγώνες, καθώς και σε έναν χώρο όπου συχνά παρατηρούνται δύσκολες καιρικές συνθήκες να παίζουν ρόλο το Σαββατοκύριακο. Θα είναι διασκεδαστικό!
F1 Grand Prix Αυστρίας: Η τριάδα προσπαθεί να πλησιάσει τη Red Bull
Το πρώτο Sprint είδε τη Ferrari να παίρνει τον αγώνα στη Red Bull, με τον Leclerc ταχύτερος και στις δύο προκριματικές περιόδους στο Μπακού. Αλλά ήταν η Aston Martin και η Mercedes που ήταν οι πιο κοντινοί αμφισβητίες του Max Verstappen την τελευταία φορά στο Μόντρεαλ.Η Ferrari είχε επίσης τον ρυθμό, με τον Leclerc και τον Carlos Sainz να χάνουν μόνο ένα δευτερόλεπτο από τον δεύτερο Fernando Alonso στον τελευταίο 30 γύρο, αφού έκαναν pit stop, δείχνοντας ότι είχαν το ίδιο ανταγωνιστικό επίπεδο με τους κύριους αντιπάλους τους. Παρόλο που ο Verstappen υποβάθμισε το γεγονός ότι η διαφορά ήταν μικρότερη στον Καναδά από οποιονδήποτε άλλο χώρο αυτή τη σεζόν – υποδηλώνοντας ότι η διάταξη της πίστας και οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν σημαντικό ρόλο – ήταν επίσης μια πίστα που δεν αναμενόταν να ταιριάζει στη Mercedes, ενώ η Aston Martin έφερε μια ενημέρωση που πιθανότατα θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο αλλού. Το να έχουμε τρεις ομάδες που ήταν πιο κοντά στη Red Bull με ρυθμό αγώνα στο Μόντρεαλ είναι μια συναρπαστική προοπτική, καθώς οποιαδήποτε από αυτές έχει ένα ιδιαίτερα δυνατό Σαββατοκύριακο θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια πραγματική μάχη για τη νίκη. Και απλά φανταστείτε αν ήταν δύο ή και τα τρία που συνέχιζαν να κλείνουν τη διαφορά…
F1 Grand Prix Αυστρίας: Μπορεί η Williams να παραμείνει ανταγωνιστική;
Μια άλλη ομάδα που είχε ένα ιδιαίτερα ενθαρρυντικό Σαββατοκύριακο στον Καναδά ήταν η Williams. Η ομάδα του James Vowles κατέβαλε τεράστια προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι είχε έτοιμη μια σημαντική αναβάθμιση για το μονοθέσιο του Alex Albon στον τελευταίο αγώνα, και ο Albon παραδόθηκε δεόντως με μια εκπληκτική πορεία στην έβδομη θέση. Όσο αμυντικός κι αν έπρεπε να είναι ο Άλμπον για μεγάλο μέρος του αγώνα, καθώς έκανε τη στρατηγική της μίας στάσης να δουλέψει, ήταν στην πραγματικότητα επειδή η Γουίλιαμς ήξερε ότι το μονοθέσιο ήταν πιο γρήγορο από τους περισσότερους αντιπάλους τους και έπρεπε να βρει έναν τρόπο να κερδίσει θέση στην πίστα για να το εκμεταλλευτεί. επιδόσεις, ακόμα κι αν αυτό σήμαινε τη συμπλήρωση πάνω από 50 γύρους σε ένα σετ ελαστικών.
Ο στόχος είναι η Williams να φέρει τα ίδια νέα εξαρτήματα για το Logan Sargeant ώστε να μπορεί να τα χρησιμοποιήσει στην Αυστρία και δεδομένου του βήματος απόδοσης που παράγεται για την Albon στο Μόντρεαλ, θα είναι συναρπαστικό να δούμε αν αυτό μεταφράζεται στο Red Bull Ring αυτό ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Ακόμη και μια ελαφρώς ισχυρότερη απόδοση στον αγώνα θα κρατήσει τη Williams στο πλαίσιο για τους βαθμούς, και τώρα είναι μόλις δύο πίσω από την έβδομη Alfa Romeo στο πρωτάθλημα κατασκευαστών .
F1 Grand Prix Αυστρίας: Μια αναβάθμιση για τη McLaren
Αλλά η Williams δεν είναι η μόνη ομάδα που θέλει να ενημερώσει σε μεγάλο βαθμό το μονοθέσιό της αυτή τη στιγμή, με τη McLaren να προετοιμάζει επίσης μια σημαντική αναβάθμιση στους επόμενους αγώνες. Ο διευθυντής της ομάδας Andrea Stella κατέστησε σαφές στην αρχή της σεζόν ότι δεν ήταν ικανοποιημένος με τις προδιαγραφές εκτόξευσης του αυτοκινήτου που θα ξεκινούσε τη χρονιά, με την πρώτη σημαντική αναβάθμιση που εισήχθη στο Μπακού απλώς να βάλει το αυτοκίνητο στη θέση που περίμενε. από τον εναρκτήριο γύρο. Τα νέα εξαρτήματα που θα έρθουν στο MCL60 είναι τόσο τεράστια που είναι πιθανό να κατανεμηθούν στους επόμενους τρεις αγώνες, αλλά το πρώτο και μεγαλύτερο βήμα είναι να στοχεύσετε την Αυστρία, ακόμη και με τη μορφή του Σαββατοκύριακου Sprint.
Η McLaren έδειξε ότι μπορεί να προετοιμάσει και να εφαρμόσει μια αναβάθμιση ακόμη και με μία μόνο προπόνηση για να τη δοκιμάσει στο Μπακού, και είναι βέβαιη ότι αξίζει το πιθανό κέρδος απόδοσης για να κάνει το ίδιο στην Αυστρία. Μετά τον δεύτερο τερματισμό με διπλούς πόντους της χρονιάς στο Μονακό, η McLaren δεν έχει σημειώσει ούτε έναν πόντο στους δύο τελευταίους αγώνες παρά τον εντυπωσιακό ρυθμό κατατακτήριων κατά καιρούς, επομένως όχι μόνο θα ελπίζουν να προχωρήσουν μπροστά από τα υπόλοιπα μεσαία γραμμή. με τις τελευταίες εξελίξεις αλλά και να κεφαλαιοποιήσει ως προς τα αποτελέσματα σε μια πίστα όπου ο Λάντο Νόρις έχει τερματίσει στο βάθρο δύο φορές.
F1 Grand Prix Αυστρίας: Γιορτάζοντας την επιρροή του Dietrich Mateschitz
Είναι ίσως σωστό που η Red Bull κέρδισε την 100η νίκη της στο Grand Prix στον Καναδά και κατευθύνθηκε στον αγώνα της έδρας στην Αυστρία πανηγυρίζοντας ότι έγινε μόνο η πέμπτη ομάδα που πέτυχε το ορόσημο. Εκτός από το εντυπωσιακό επίτευγμα, θα είναι ένα ιδιαίτερα οδυνηρό Σαββατοκύριακο καθώς η F1 επιστρέφει στο Red Bull Ring για πρώτη φορά από τότε που πέθανε ο συνιδρυτής της Red Bull Dietrich Mateschitz τον περασμένο Οκτώβριο σε ηλικία 78 ετών. Ο Mateschitz έπαιξε τεράστιο ρόλο στην αναβάθμιση της πίστας του στο σπίτι του, έτσι ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού κορυφαίου επιπέδου όπως το Grand Prix της Αυστρίας για άλλη μια φορά –επιστρέφοντας στο ημερολόγιο το 2014– και έχει κάνει τεράστιο αντίκτυπο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέσω των δύο ομάδων του που είναι αυτή τη στιγμή στο grid της F1 και στους πολυάριθμους νέους οδηγούς που βοήθησε να υποστηρίξουν στο δρόμο τους είτε προς τη F1 είτε σε άλλες αγωνιστικές κατηγορίες. Αυτή θα είναι η πρώτη ευκαιρία του οικοδεσπότη να χρησιμοποιήσει τον αγώνα της F1 για να αποτίσει φόρο τιμής και είναι βέβαιο ότι θα είναι ένα Σαββατοκύριακο που θα σηματοδοτήσει όλα όσα έκανε ο Mateschitz για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
MotoGP GP Ολλανδίας: Ο Bagnaia εκδικείται τον Bezzecchi
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι
Ο Max Verstappen ισοφαρίζει τον Ayrton Senna
50 χρόνια Motocross οι πρωταθλητές Ελλάδος