F1 Grand Prix Madrid: Επιβεβαιώθηκε η Μαδρίτη «κλέβει» το Ισπανικό Γκραν Πρι της Formula 1 από τη Βαρκελώνη
F1 Grand Prix Madrid: Η επιστροφή του Παγκοσμίου Κυπέλλου στην Μαδρίτη ξεκινά το 2026 και το ημιαστικό σιρκουί θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα.F1 Grand Prix Madrid: Από το 2026, η Μαδρίτη θα έχει μια πίστα Formula 1 . Αμέσως, θα επιβεβαιωθεί ότι η πρωτεύουσα θα δει τα αυτοκίνητα να κυλούν ξανά τέσσερις δεκαετίες μετά την τελευταία εκδήλωση που διεξήχθη στην παλιά πίστα Jarama το 1981. Τώρα θα διεξαχθεί γύρω από το Ifema και σε αρκετούς από τους δρόμους του Valdebebas , .
Η ανακοίνωση ήταν έτοιμη να γίνει την περασμένη Πέμπτη, αλλά αρκετά τεχνικά ζητήματα έχουν κάνει να καθυστερήσει λίγες μέρες μέχρι αυτή την Τρίτη. Η επίσημη δήλωση αναμένεται να δημοσιοποιηθεί από το Λονδίνο, από την έδρα της F1 τις επόμενες ώρες ή το αργότερο την επόμενη εβδομάδα.
Η Formula 1 έδωσε την έγκρισή της στο φιλόδοξο έργο που προετοιμάζει η Ifema εδώ και αρκετά χρόνια με τον πρόεδρό της, José Vicente de los Mozos , να εργάζεται για να κάνει τα μονοθέσια να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης. Η Isabel Díaz Ayuso , περιφερειακή πρόεδρος, και ο δήμαρχος της Μαδρίτης, José Luis Martínez-Almeida , υποστήριξαν την πρωτοβουλία από την πρώτη στιγμή, παρόλο που η διοργάνωση του μελλοντικού Grand Prix θα είναι εντελώς ιδιωτική.
Η ζημιά στα δημόσια ταμεία του Grand Prix της Βαλένθια που διεξήχθη μεταξύ 2008 και 2012 σημάδεψε τους υποστηρικτές του GP της Μαδρίτης από την πρώτη στιγμή, θέλοντας να ξεφύγουν από τα εκατομμύρια του δημόσιου κεφαλαίου που σπαταλήθηκε σε μια διαχείριση γεμάτη υποθέσεις διαφθοράς με κόστος υπερβάσεις και εκτροπή δημοσίου χρήματος.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Στο Ifema, υπεύθυνος για την επένδυση και την οργάνωση θα είναι ένας ιδιώτης ανάδοχος που θα ανατεθεί σε δημόσιο διαγωνισμό. Πίσω τους θα μπορούσαν να βρίσκονται μεγάλες πολυεθνικές που είναι επί του παρόντος υπεύθυνες για τη διοργάνωση αγώνων όπως αυτοί στο Μεξικό ή στο Μαϊάμι. Στις αρχές του 2024 θα γίνει γνωστό το όνομά του , καθώς και οι λεπτομέρειες του αγώνα όπως η ημερομηνία ή τα τεχνικά χαρακτηριστικά της διαδρομής. Αυτό πρέπει να εγκριθεί από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA).
F1 Grand Prix Madrid: Η Ifema εκτιμά ότι ο οικονομικός αντίκτυπος της διοργάνωσης στη Μαδρίτη θα είναι κοντά στα 500 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο που διεξάγεται το γκραν πρι , το οποίο θα διαρκέσει για τουλάχιστον 10 σεζόν. Η επένδυση για την κατασκευή της πίστας, με τμήματα που θα είναι μόνιμα και άλλα προσωρινά, έχει προϋπολογισμό περίπου 100 εκατ. ευρώ. Η διαδρομή των πέντε χιλιομέτρων θα περιστρέφεται γύρω από τα περίπτερα των εκθεσιακών χώρων, με τη γραμμή εκκίνησης μπροστά από την πρόσοψη του κεντρικού κτιρίου. Στη συνέχεια θα διασχίσει το M-11 προς το Valdebebas, κυκλοφορώντας παράλληλα με τη Real Madrid Sports City και στη συνέχεια μέσα από τη γη όπου βρίσκεται το φεστιβάλ Mad Cool εδώ και αρκετά χρόνια, για να επιστρέψει ξανά στα περίπτερα που περιβάλλουν τον χώρο.
Δεν προτείνεται μόνο η εκδήλωση να περιστρέφεται γύρω από τη διαδρομή. Εκτιμάται ότι η πρόταση θα αποτελείται από διάφορες εκδηλώσεις στην πρωτεύουσα στις οποίες θα υπάρχουν συναυλίες, γαστρονομία και δραστηριότητες σε όλη την πόλη, όπως συμβαίνει στο Μαϊάμι και σε άλλες πίστες στις οποίες δημιουργείται μια διοργάνωση παράλληλη με τους αγώνες.
Ο Miguel Ángel Rodríguez , ο επικεφαλής του προσωπικού της Ayuso, ταξίδεψε στην εκδήλωση του Μαϊάμι τον περασμένο Μάιο για να συναντηθεί με τον οργανισμό F1 και να παράσχει θεσμική υποστήριξη στο έργο που θέλει να αναπτυχθεί στη Μαδρίτη. Τεχνικοί από το Δημοτικό Συμβούλιο Martínez-Almeida έχουν επίσης παρευρεθεί σε ορισμένους αγώνες τους τελευταίους μήνες.
Επιπλέον, το Grand Circuit της Καταλονίας θα πέσει από το ημερολόγιο το 2026, αφού η διοργάνωση Ifema θα πάρει το όνομα του Ισπανικού Γκραν Πρι. Επομένως, αποκλείεται η επιλογή δύο ισπανικών ιπποδρομιών να μοιράζονται χώρο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όπως συνέβη πριν από χρόνια με τη Βαλένθια και το Μονμελό.
Αν δεν παραιτηθεί, ο Montmeló θα διενεργούσε τις δοκιμές του 2024 και του 2025 ως συνήθως , είναι το τελευταίο σε δύο χρόνια όταν σταματά να διεξάγεται στην περιοχή γύρω από τη Βαρκελώνη. Ο οργανισμός της F1 δεν βλέπει ευνοϊκά την καταλανική πολιτική κατάσταση. Παρεμπιπτόντως, το Montmeló υποστηρίζεται από μια επένδυση δημοσίου κεφαλαίου εκατομμυρίων δολαρίων.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
F1 Grand Prix Madrid: Η επιστροφή του Παγκοσμίου Κυπέλλου Formula one στην Μαδρίτη ξεκινά το 2026 και το ημιαστικό σιρκουί θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα.
F1 Grand Prix Madrid: Η Formula 1 θα επιστρέψει στη Μαδρίτη. Η περιφερειακή πολιτική μετά βίας περιέχει το ανοιχτό μυστικό ότι η πρωτεύουσα της Ισπανίας θα διοργανώσει ένα γκραν πρι του Παγκοσμίου Κυπέλλου που ξεκινά το 2026 με μια μακροπρόθεσμη συμφωνία. Η επίσημη ανακοίνωση, που πρέπει να έρθει από την ίδια τη διοργάνωση του πρωταθλήματος, αναμένεται την ερχόμενη εβδομάδα. Θα είναι, ούτως ή άλλως, ένας θρίαμβος του έργου IFEMA που, με αποκλειστικά ιδιωτική χρηματοδότηση, έπεισε τον Domenicali και την εταιρεία να μετατρέψουν την πρωτεύουσα της Ισπανίας σε έναν από τους θερμούς πόλους του νέου ημερολογίου και να την φέρουν στο ίδιο επίπεδο με τα επίκεντρα. όπως το Μαϊάμι, το Λας Βέγκας ή η Σιγκαπούρη. Αυτοί είναι οι φιλόδοξοι καθρέφτες του μελλοντικού GP της Μαδρίτης, το οποίο θα διεξαχθεί σε μια ήδη προγραμματισμένη ημιαστική πίστα που θα τρέχει γύρω από τους εκθεσιακούς χώρους της πόλης και θα εκμεταλλεύεται τα περίπτερα και τους γύρω χώρους.
Θα είναι μια εκδήλωση σχεδιασμένη για να αξιοποιήσει στο έπακρο τους χώρους φιλοξενίας, καθώς και τη διάσημη μάντρα του Hard Rock Stadium, χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις IFEMA. αλλά θα υπάρχουν και οι τεράστιοι Ισπανοί οπαδοί που έχουν γεμίσει το εντός έδρας GP τις τελευταίες σεζόν μαζί με τα καλά πρόσφατα αποτελέσματα των Fernando Alonso και Carlos Sainz. Αυτή η συμπερίληψη στα επόμενα ημερολόγια θα επηρεάσει έμμεσα το μέλλον του τρέχοντος GP της Ισπανίας στο Circuit de Barcelona-Catalunya, που έχει επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής για το 2026, επειδή το ημερολόγιο δεν επιτρέπει περισσότερους από 24 αγώνες ετησίως λόγω κανονισμών (αν και μπορεί να αυξήθηκε) και η F1 και η FIA έχουν ήδη ξεφύγει ότι θέλουν μόνο ένα γκραν πρι στην Ισπανία. Ο ίδιος ο Domenicali, Διευθύνων Σύμβουλος της F1, δήλωσε στην AS τον Ιούνιο: «Δεν νομίζω ότι μεσοπρόθεσμα, μετά το 2026, θα βρεθούμε σε αυτήν την κατάσταση να έχουμε δύο αγώνες στην Ευρώπη στην ίδια χώρα, εκτός και αν αλλάξει κάτι και είναι διαφορετικό. ” .
Επιστροφή κλασικού
F1 Grand Prix Madrid: Ο αγώνας του 2026 θα πρέπει να είναι ο πρώτος αγώνας F1 στη Μαδρίτη από το 1981: το Jarama φιλοξένησε το Παγκόσμιο Κύπελλο με διακοπές μεταξύ του 1968 και εκείνης της εκστρατείας και άφησε νίκες για τους Graham Hill, Stewart, Fittipaldi, Lauda, Hunt, Mario Andretti και Gilles Villeneuve στο ιστορία. . Γι’ αυτό το επίσημο σλόγκαν αναφέρει ότι η F1 επιστρέφει, αν και σε νέο σενάριο. Ακριβώς, αυτό το γκραν πρι ταιριάζει με τους δύο βασικούς στόχους που επιδιώκει η Liberty Media για το ημερολόγιο: είναι ένα γεγονός ιστορικής παράδοσης (το ισπανικό GP έχει διεξαχθεί για 53 εκδόσεις, το έβδομο όλων των εποχών) αλλά ταυτόχρονα με μοντέρνα προετοιμασία με κατεύθυνση το θέαμα, στο στυλ του Μαϊάμι ή του Λας Βέγκας, σε μια λατινική και ευρωπαϊκή πόλη με τεράστια προβολή.
Αν και το πολιτικό ενδιαφέρον είναι δημόσιο (η πρόεδρος της περιοχής, Isabel Díaz Ayuso, έστειλε επιστολή στον Stefano Domenicali, CEO της F1, ενημερώνοντας για το ενδιαφέρον για διοργάνωση αγώνα), η διοργάνωση του GP της Μαδρίτης αποτελείται από αποκλειστικά ιδιωτικούς πρωτεύουσα , και η αρχιτεκτονική του θα έχει ελάχιστη σχέση με αυτή του γκραν πρι που διοργανώθηκε στη Βαλένθια μεταξύ 2008 και 2012, και το οποίο κατέληξε σε αποτυχία μετά από πέντε εκδόσεις. Τα περιφερειακά ιδρύματα το υποστηρίζουν λόγω του οικονομικού αντίκτυπου που θα έχει σε μια πόλη που είναι ήδη το παγκόσμιο επίκεντρο του ποδοσφαίρου, αλλά που έχει συνεχίσει ανεπιτυχώς τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Το βραβείο θα φτάσει το 2026. Το μεγάλο έπαθλο.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: