ENGINE POWER

F1 Haas: Ψάχνετε για λύτρωση μετά το Μονακό;

F1 Haas: Η κακή απόδοση των Μονεγάσκων στο Μονακό άφησε μια πικρή γεύση στη φυλή Haas που ελπίζει για κάτι καλύτερο στον Καναδά

HAAS F1
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

F1 Haas: H Χάας στρέφεται στον Καναδά με την επιθυμία να ξεχάσει το περίπλοκο Σαββατοκύριακο στο Μονακό. Το Μόντρεαλ φαίνεται επίσης να είναι η τέλεια διαδρομή για το VF-24…

Η κακή απόδοση των Μονεγάσκων άφησε μια πικρή γεύση στη φυλή Haas . Ενώ και τα δύο μονοθέσια ήταν κοντά στην πρώτη 10άδα μετά την πρόκριση, τελικά αποκλείστηκαν λόγω μη συμμορφούμενης πίσω πτέρυγας. Ξεκινώντας στις 19 και 20, οι Nico Hülkenberg και Kevin Magnussen δεν μπορούσαν να ελπίζουν σε πολλά. Χρειάστηκαν μόνο δύο στροφές για να δούμε και τους δύο Haas στο ταπί. «Μια Κυριακή για να ξεχάσουμε» μετάνιωσε η βασική ομάδα, ο Ayao Komatsu.

F1 Haas:  Στον Καναδά, η αμερικανική ομάδα ελπίζει να επανεκκινήσει τον εαυτό της και έτσι να σβήσει την αποτυχία των Μονεγάσκων. Σε μια πίστα τόσο συγκεκριμένη όσο αυτή του Μόντρεαλ, οι Ιάπωνες, που διαδέχτηκαν τον Γκούντερ Στάινερ τον χειμώνα, ήταν θετικοί στις πιθανότητες του Χάας να σκοράρει πόντους αυτό το Σαββατοκύριακο (7-9 Ιουνίου).

«Το Μόντρεαλ είναι ένα αρκετά μοναδικό σιρκουί, είναι ένα αστικό σιρκουί», εξηγεί η κύρια ομάδα της Ιαπωνίας. Υπάρχουν πολλές στροφές χαμηλής ταχύτητας, οι αλλαγές κατεύθυνσης και τα λάθη είναι επίσης ασυγχώρητα. Το επίπεδο κάθετης δύναμης είναι χαμηλότερο από άλλες πίστες, οπότε συνδυάζοντας αυτό με τα χαρακτηριστικά του VF-24, νομίζω ότι είναι καλό που υπάρχει έλλειψη στροφών υψηλής ταχύτητας καθώς αυτό είναι ξεκάθαρα η αδυναμία μας. Στις χαμηλές ταχύτητες η ισορροπία του αυτοκινήτου είναι βασική, πρέπει να το κάνουμε σωστά. Νομίζω ότι είμαστε πιο ανταγωνιστικοί στα κυκλώματα χαμηλότερης κάθετης δύναμης μέχρι στιγμής φέτος από ό,τι στα κυκλώματα υψηλότερης κάθετης δύναμης. »

F1 Haas:  2023, καλή ανάμνηση;

Πέρυσι, η Haas είχε μια αστραφτερή εμφάνιση το Σάββατο στο Μόντρεαλ. Στη βροχή, ο Nico Hülkenberg κατάφερε να εξασφαλίσει μια πρώτη σειρά, η οποία τον έβαλε υπέροχα για τον αγώνα της επόμενης μέρας. Ένα πέναλτι τον έκανε τελικά να ξεκινήσει 5ος, μετά το Grand Prix ήταν ιδιαίτερα περίπλοκο για τον Γερμανό, μόλις 15ος κάτω από το σκακιέρα, υποφέροντας ιδιαίτερα από την τρομερή έλλειψη ρυθμού του μονοθεσίου του.

«Μου αρέσει πολύ να έρχομαι εδώ. Ο ρυθμός της πίστας είναι πολύ μοναδικός και μου ταιριάζει απόλυτα, εξηγεί ο ενδιαφερόμενος. Η περσινή χρονιά ήταν πολύ θετική, ειδικά το Σάββατο, αλλά την Κυριακή δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί και πέσαμε πίσω. Ανυπομονώ να βγω στην πίστα. Είμαστε σε πολύ καλύτερη θέση από πέρυσι και θα πρέπει να μπορέσουμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες και στον αγώνα. »

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version