F1 Aston Martin κατασκευή αεροδυναμικής σήραγγας : Η Aston Martin αναγνωρίζει ότι είχε αμφιβολίες με την άφιξη του Fernando Alonso
Ο Fernando Alonso ήταν μια από τις καινοτομίες που παρουσίασε η Aston Martin για τη σεζόν της Formula 1 του 2023. Ο αστουριανός αντιμετώπιζε αυτό που φαίνεται να είναι το τελευταίο του στάδιο ως οδηγός στην κορυφαία κατηγορία ντυμένος στα πράσινα, αφού δεν κατάφερε να καταλήξει σε συμφωνία με την ανανέωση με Alpine F1 και αποχώρηση από τη γαλλική ομάδα μετά από δύο σεζόν με την ομάδα.
Αντιμετώπισε το 2023 με αμφιβολίες για μια ομάδα που το 2022 δεν είχε καλή απόδοση και ήταν κατώτερη από την Alpine. Όμως τα πράγματα βελτιώθηκαν σημαντικά και ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει ανέβει οκτώ φορές στο βάθρο με την Aston Martin. Μια ομάδα που είχε αμφιβολίες και για τους αστουριανούς, αφού πολλοί στα μάντρα παραδέχτηκαν ότι θα ήταν δύσκολο να έχει έναν πραγματικά απαιτητικό Φερνάντο Αλόνσο στη δομή τους, ειδικά μετά από μια δύσκολη χρονιά.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
«Έχουμε μια ιδιαίτερη κατάσταση, προφανώς, γιατί ο ένας από τους οδηγούς είναι γιος του ιδιοκτήτη και ο άλλος είναι ένας έμπειρος, ώριμος οδηγός. Τότε λοιπόν έπρεπε να σκεφτούμε: ποια είναι η δυναμική και πώς πρόκειται να εξελιχθεί; Όταν ο Φερνάντο ήρθε μαζί μας, πολλοί άνθρωποι μας προειδοποίησαν ότι μπορεί να είναι δύσκολο, οπότε προσπαθήσαμε να προετοιμαστούμε. Έπρεπε να γνωρίζουμε ότι τόσο ο Φερνάντο όσο και ο Λανς γνώριζαν πάντα ο ένας τον άλλον, από την εποχή της Ferrari (ο Stroll ήταν στην Ακαδημία της Ferrari από τότε που ήταν έφηβος). Έτσι, όταν ξεκίνησε η χρονιά, ακολουθήσαμε την προσέγγιση ότι πρέπει να είμαστε ανοιχτοί, ειλικρινείς και διαφανείς και με τους δυο μας ανά πάσα στιγμή. Πώς θα ανταγωνιστούμε μεταξύ μας; Πώς θα είναι η σχέση; Πώς αντιμετωπίζουμε τα πράγματα αν έχουμε λίγο δύσκολα αποτελέσματα;» λέει ο Mike Krack, team manager της Aston Martin.
F1 Η Aston Martin ξεκίνησε την κατασκευή των νέων κεντρικών της γραφείων
F1 Aston Martin κατασκευή αεροδυναμικής σήραγγας: Ο Lawrence Stroll επιβεβαίωσε ότι η κατασκευή των νέων κεντρικών γραφείων της Aston Martin έχει ξεκινήσει και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πλήρως έως το 2024.
Προσπαθώντας να εκπληρώσει την υπόσχεση της μετατροπής της Aston Martin σε ομάδα παγκόσμιων πρωταθλητών τα επόμενα πέντε χρόνια, ο Lawrence Stroll, ο βασικός μέτοχος της μάρκας, ανακοίνωσε την Τρίτη (14) ότι ξεκίνησε η κατασκευή των νέων κεντρικών γραφείων της ομάδας στο Silverstone. Το έργο γεννήθηκε με στόχο την αύξηση της υποδομής και της ικανότητας του προσωπικού, που υποδεικνύεται από τη διοίκηση ως το ίδιο που χρησιμοποίησε η Ιορδανία το 1991, όταν κατέλαβε το σημερινό εργοστάσιο. Η νέα έδρα θα στεγάσει, εκτός από το εργοστάσιο, τον προσομοιωτή και άλλα αθλητικά τμήματα, εκτός από τη νέα αεροδυναμική σήραγγα, κάτι που η ομάδα δεν είχε ποτέ στο παρελθόν.
Το σχέδιο είναι ότι η νέα έδρα της Aston Martin, η οποία καθυστέρησε να κατασκευαστεί λόγω της πανδημίας Covid-19, θα έχει ολοκληρωθεί εν μέρει μέχρι τα τέλη του 2023, με την αεροδυναμική σήραγγα να ανοίγει στις αρχές του 2024 και θα έχει συνολική έκταση 400.000 m² . Το κόστος της επένδυσης είναι υψηλό: ξεπερνά τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Σε δήλωσή του, ο μεγιστάνας δήλωσε ότι η επένδυση ήταν απαραίτητη για την ανάπτυξη της ομάδας και τις σταθερές προθέσεις της.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
«Είναι μια σημαντική επένδυση. Επιβεβαιώνει την πίστη μου στην ομάδα, επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία μου και την πίστη μου στη Formula 1. Με το σημερινό εργοστάσιο θα ήταν λίγο περίπλοκο. Προσθέτουμε εκεί προσωρινά γραφεία για να φιλοξενήσουμε το αυξανόμενο εργατικό δυναμικό μας. Η επικοινωνία δεν είναι η καλύτερη, καθώς όλοι είναι χωρισμένοι σε διάφορα μέρη του εργοστασίου», δήλωσε ο Lawrence Stroll.
«Οι βελτιώσεις στην επικοινωνία και την έρευνα, η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός είναι αναγκαιότητα. Δεν θα ήταν δυνατό να συνεχίσω να αυξάνεται σε σχέση με τον αριθμό των εργαζομένων που θέλω με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις. Δεν είναι δυνατό. Περίοδος», επανέλαβε ο Καναδός επενδυτής.
«Από την άλλη, λόγω του Covid-19, είμαστε λίγα χρόνια πίσω στην κατασκευή αυτού του αρχηγείου. Η πρόθεσή μας ήταν να έχουμε αυτό το κτίριο τώρα. Αλλά πραγματικά πιστεύω ότι είμαστε σε καλύτερη θέση από τις μεγάλες ομάδες γιατί πρέπει να μειώσουν, κάτι που θα πρέπει να είναι κάπως αποθαρρυντικό, αφού δεν ξέρεις ποιος θα χάσει τη δουλειά του και όλα αυτά. Εδώ προσπαθούμε να προσθέσουμε εκατοντάδες ανθρώπους στο εργατικό δυναμικό μας. Οπότε, ναι, νομίζω ότι είμαστε σε ιδανικό σημείο », κατέληξε.
Την τρέχουσα σεζόν, η Aston Martin καταλαμβάνει την έβδομη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με 57 βαθμούς. Η καλύτερη θέση τερματισμού στην ιστορία της ομάδας είναι η δεύτερη θέση του Sebastian Vettel στο φετινό GP του Αζερμπαϊτζάν.
Έχουν ήδη ορίσει ημερομηνία κυκλοφορίας για την αεροδυναμική σήραγγα της Aston Martin για τη Formula 1
F1 Aston Martin κατασκευή νέων κεντρικών γραφείων: Η ομάδα της Aston Martin συνεχίζει να επενδύει στην κατασκευή της νέας της πανεπιστημιούπολης για την ομάδα της Formula 1 με την οποία επιτυγχάνει υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις με τις οποίες η δομή θέλει να κάνει ένα ακόμη βήμα μπροστά για να γίνει μία από τις κορυφαίες ομάδες. του πλέγματος της πρώτης τάξης.
Το 2023 εγκαινιάστηκε η πρώτη πτέρυγα των εγκαταστάσεων, στην οποία ήδη λειτουργούν τα γραφεία της ομάδας και οι μηχανικοί εργάζονται ήδη όλοι κάτω από την ίδια στέγη. Πλέον, η κατασκευή ενός υπερσύγχρονου προσομοιωτή και της δικής του αεροδυναμικής σήραγγας είναι οι επόμενες εκκρεμότητες της ομάδας της Aston Martin, αφού μέχρι τώρα χρησιμοποιούσαν τις εγκαταστάσεις της ομάδας της Mercedes. Ένας προσομοιωτής που θα επιτρέψει καλύτερη αποτελεσματικότητα στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και για τον οποίο έχουν ήδη ορίσει ημερομηνία κυκλοφορίας.
F1 Aston Martin κατασκευή νέων κεντρικών γραφείων: «Το να βρίσκεσαι σε ένα περιβάλλον όπου έχεις αυτή την ευελιξία [με τη δική σου αεροδυναμική σήραγγα] και μετά να πρέπει να μοιραστείς μια αεροδυναμική σήραγγα με κάποιον άλλο, αν και είναι πολύ καλή εγκατάσταση, σου δίνει πολύ μεγαλύτερη ικανότητα να κάνεις μηχανολογικά έργα. έρευνα γύρω από το κανονικό σας πρόγραμμα ανάπτυξης αεροδυναμικής σήραγγας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την κατανόηση της αεροδυναμικής των νέων αυτοκινήτων, οπότε, για παράδειγμα, όταν μπούμε στους κανονισμούς του 2026, καθώς είναι πολύ νέο, θα παίξει τεράστιο ρόλο σε αυτό. Έχω τμήματα Ε&Α που είναι απολύτως πρόθυμα να μπουν σε αυτό το νέο τούνελ. Το ερώτημα είναι, θα υπάρχουν αρκετές ώρες την εβδομάδα για να γίνουν όλα αυτά τα έργα; Ωστόσο, θα είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για εμάς. Η νέα σήραγγα θα πρέπει να είναι λειτουργική μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους», λέει ο Dan Fallows, τεχνικός διευθυντής της Aston Martin.
«Αναπόφευκτα, ορισμένα από αυτά τα πράγματα πρέπει να βελτιωθούν. Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι είναι απολύτως σωστό, ώστε να μπορέσουμε να εκτελέσουμε το κανονικό μας πρόγραμμα ανάπτυξης. Έχουμε κάποια ενδιαφέρουσα τεχνολογία σε αυτό το τούνελ και πρέπει να βεβαιωθούμε ότι όλα λειτουργούν πριν πάμε εκεί. Μόλις όμως βεβαιωθούμε ότι λειτουργεί με τις σωστές προδιαγραφές, θα μεταφέρουμε εκεί το κύριο αναπτυξιακό μας πρόγραμμα. Δεν είναι απαραίτητα για το αυτοκίνητο του ενός έτους ή του επόμενου, είναι πραγματικά για την εξέλιξή μας ως αεροδυναμικό τμήμα, ιδιαίτερα όσον αφορά την κατανόηση των εργαλείων», καταλήγει.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: