Αν και η ομάδα δεν πρόσφερε περισσότερες λεπτομέρειες εκείνη την εποχή, στη συνέχεια αποκάλυψε ότι οι αλλαγές στο σχεδιασμό ήταν κάτι που εξέταζε για λίγο αφού αρχικά το είχε εντοπίσει σε μια Williams το 2022. Σε ερώτηση σχετικά με τις τροποποιήσεις που αντιγράφηκαν από άλλες ομάδες, ο αρχιμηχανικός της Red Bull, Paul Monaghan, είπε: «Δεν μπορείτε να υποθέσετε ότι έχετε την καλύτερη λύση σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου όταν βάλετε για πρώτη φορά το αυτοκίνητό σας στο έδαφος.
«Το νόμισμά μας είναι ο χρόνος γύρου, έτσι δεν είναι; Αν κοιτάξετε, αυτό το σχέδιο δαπέδου που κυκλοφόρησε στις αρχές του 2022. Θυμάμαι ότι οι Williams το είχαν αρκετά νωρίς όπως και κάποιοι άλλοι το είχαν. «Δεν λειτούργησε απαραίτητα για εμάς τότε, αλλά το έχουμε εξετάσει μερικές φορές και είναι ένα μικρό όφελος. Φαίνεται σαν μια ελαφρώς μεγαλύτερη αλλαγή από ό,τι φαίνεται στην πραγματικότητα, καθώς έρχεται προς το πίσω μέρος του δαπέδου. «Οπότε δεν θα είναι το πιο σημαντικό πράγμα, αλλά βοηθάει λίγο. Και είστε αρκετά περιορισμένοι ως προς το ύψος, όπου μπορούμε να το κάνουμε. «Είναι εκεί για λίγο στη δουλειά μας. Αλλά ήμασταν σε μια θέση όπου μπορούσαμε να το συμπεριλάβουμε σε αυτό το τοπικό κομμάτι του παρκέ, και το κάναμε.” Η χρήση της ιδέας μιας άλλης ομάδας από τη Red Bull έρχεται σε μια στιγμή που οι κύριοι αντίπαλοί της στη F1, η Mercedes και η Ferrari , έχουν αντιγράψει όλοι την ιδέα του downwash sidepod της ομάδας στην προσπάθειά τους να καλύψουν τη διαφορά.
Formula 1: Στον «αέρα» το Grand Prix του Καναδά λόγω των δασικών πυρκαγιών στο Κεμπέκ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Τα αποτελέσματα του αγώνα της Ανάβασης Κύμης
WRC: 5 αξέχαστες στιγμές στο Wolf Power Stage στο Rally Italia της Σαρδηνίας
H CFMOTO & Mpratakos Drag Factory προχωράνε μαζί…