ENGINE POWER

F1 Ιαπωνία: Ο Max Verstappen, άνετα την Pole Position

F1 Ιαπωνία: Ο Max Verstappen, άνετα την Pole Position κάνοντας ζουμ στον δικό του πλανήτη για να πάρει θέση P1 στο grid με ένα ασύλληπτο χρόνο και επίδοση
F1 Ιαπωνία: Ο Max Verstappen, άνετα την Pole Position

F1 Ιαπωνία : Αφού περιποιήθηκε τη Formula 1 σε έναν από τους καλύτερους προκριματικούς γύρους όλων των εποχών , ο μακαρισμένος Max Verstappen απόλαυσε να βρίσκεται στην pole στην τρομακτική πίστα της Suzuka, για το Ιαπωνικό Grand Prix του 2023, θέτοντας τον εαυτό του για μια πρώτη νίκη στο θρυλικό γήπεδο και παρατάσσοντας το Τίτλος Κατασκευαστών F1 για την ομάδα του Red Bull την Κυριακή.

Ένα απολαυστικό πλήθος, όπως πάντα, στη Suzuka βρυχήθηκε σε ένδειξη επιδοκιμασίας καθώς έβλεπαν τον οδηγό της Red Bull σε αυτό το καλύτερο, παρέχοντας μια από τις πιο λαμπερές συνεδρίες Q3 ποτέ, καθώς έκανε ζουμ στον δικό του πλανήτη για να πάρει θέση P1 στο grid. Το μεγαλύτερο περιθώριο από τότε που ο Michael Schumacher έκανε το κατόρθωμα το 2005 για τη Ferrari.

Ο πρώτος γύρος του Verstappen στην τελευταία στροφή του qualy ήταν κάτι αξιοσημείωτο, καθώς έγινε μωβ σε κάθε τομέα για να πάει άνετα στην κορυφή των οθονών χρονισμού. Έπειτα, το καλύτερο για το τέλος, καθώς ο Max έγινε ξανά μωβ και στους τρεις τομείς, ένα δέκατο πάνω στον Sector 1 ήταν το βασικό και το θεμέλιο του γύρου του για τους αιώνες.

Πόσο αξιοσημείωτη ήταν η επίδοση που κέρδισε το pole; Ο χρόνος του Verstappen ήταν 0,581 δευτερόλεπτα καλύτερος από τον Oscar Piastri της McLaren στο P2 και τρία τέταρτα του δευτερολέπτου πάνω από τον συμπαίκτη του.

Στη συνέχεια, έλαβε άψογη συνέντευξη από τον πρώην οδηγό της F1, Jean Alesi στο parc ferme, ένας λαμπερός Verstappen απευθύνθηκε στο ενθουσιώδες και ευγνώμον πλήθος που ήξερε τι είχαν μόλις δει: «Πρώτα πήγα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους οπαδούς που μας στήριξαν όλο το Σαββατοκύριακο και Όλοι είναι παθιασμένοι με τη Formula 1.

«Απίστευτο Σαββατοκύριακο μέχρι στιγμής. Ειδικά στις κατατακτήριες όταν το πιέζεις στα άκρα, ένιωσα πολύ ωραία. Είχαμε ένα κακό Σαββατοκύριακο στη Σιγκαπούρη αλλά ένιωσα ήδη από την προετοιμασία που είχαμε ότι θα ήταν μια καλή πίστα.

«Ποτέ δεν ξέρεις πόσο καλό θα ήταν, αλλά από τον Γύρο 1 ήταν πολύ ωραίο. Προσπαθείς να βρίσκεις μικρές βελτιώσεις εδώ κι εκεί και το να είσαι στην pole εδώ είναι φανταστικό», δήλωσε ο προσεχώς τριπλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1.

Αργότερα στη συνέντευξη Τύπου της FIA μετά την ποιότητα, ο Verstappen πρόσθεσε: «Όλο το Σαββατοκύριακο ήταν πολύ καλό. Μόλις βάλαμε το μονοθέσιο στην πίστα, ήταν πολύ ευχάριστο να οδηγείς, πολύ προβλέψιμο, που νομίζω ότι είναι το πιο σημαντικό.

«Και, ναι, γύρο με γύρο και στα Προκριματικά, γινόταν καλύτερος. Εννοώ, είχα μόνο τρία νέα σετ ελαστικών, οπότε έπρεπε να είμαι λίγο προσεκτικός στη χρήση τους, βασικά. Έτσι, στο Q2 έπρεπε να τρέξω το scrubbed. Αλλά μετά, μόλις έβαλα ξανά ένα νέο σετ, στην πρώτη εκτέλεση στο Q3, ήταν απλά πολύ ωραίο. Θέλω να πω, αυτές οι στροφές υψηλής ταχύτητας, αν το αυτοκίνητο είναι πολύ καλά ισορροπημένο και μπορείς πραγματικά να το φτάσεις στα άκρα, είναι πολύ ευχάριστο να το κάνεις όταν οδηγείς».

pole-position-iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-verstappen-ma-2023-japanese

F1 Ιαπωνία:  Εξέπληξε τον εαυτό του με τον ρυθμό; Ο άσος της Red Bull απάντησε: «Είναι πάντα δύσκολο να κρίνεις, αλλά μετά το FP3 έλεγα ότι «είναι πολύ κοντά». Αλλά ευτυχώς, νομίζω ότι ναι, κάναμε μερικές μικροσκοπικές ρυθμίσεις και νομίζω ότι βοήθησε λίγο το αυτοκίνητο. Και μετά πιθανότατα το Sector 1, μόλις νιώσεις μεγάλη αυτοπεποίθηση με το μονοθέσιο, μπορείς να το πιέσεις λίγο παραπάνω και αυτό συνέβη στις κατατακτήριες».

Ο Verstappen συνέχισε αποκαλύπτοντας πώς ο μηχανικός του RBR Gianpiero Lambiase τον χλεύασε για να μπει στο 1m28, φυσικά, ο Max εξήγησε: «Μου είπε ότι το ’28 θα ήταν ωραίο. Είπα: μην ανησυχείς, θα το στείλω.

«Τότε είπε: ναι, αλλά μην παρακάμψεις το αυτοκίνητο, σωστά; Είπα: «Ναι, προφανώς, δεν είναι αυτό που θέλω να κάνω. Ήξερα ότι είχε μείνει λίγο ακόμα σε μερικά σημεία, και αυτό προσπάθησα να τακτοποιήσω, το οποίο λειτούργησε αρκετά καλά», πρόσθεσε ο Verstappen αφού χάραξε μια 29η pole position στο ήδη αξιοσημείωτο βιογραφικό του.

Ήταν ένας γύρος για τους αιώνες, οι οπαδοί της F1 είχαν το προνόμιο να παρακολουθήσουν. Ο απατηλός γύρος Perfect Qualifying παρακολουθήθηκε δύο φορές σήμερα στο Q3, ο πρώτος γύρος ήταν τεράστιος και ακολούθησε ένας κολοσσιαίος γύρος που θα έχει τους πάντες να μιλάνε για πολλά χρόνια. Μια σωστή αιώνια στιγμή «το είδα σε πραγματικό χρόνο» για όλους όσους το είδαν.

Περήφανος και θαυμασμός για τον οδηγό του, το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, ήξερε ότι ήταν μια αξιοσημείωτη εμφάνιση όταν είπε στους δημοσιογράφους: «Αυτό που είδαμε σήμερα είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο. Αυτός ο τελευταίος γύρος, απλά ρίξτε μια ματιά στη στροφή πέντε.

«Αυτός ο πρώτος τομέας ήταν απολύτως πανίσχυρος! Αυτό το πρώτο τρέξιμο φαινόταν αρκετά καλό για να γίνει η δουλειά, αλλά μετά πήγε ξανά πιο γρήγορα. Όλοι οι γύροι του ήταν εκπληκτικοί σήμερα. Μια απολύτως συναρπαστική απόδοση.”

Ο Χόρνερ στη συνέχεια επιβεβαίωσε τον ραδιοφωνικό χλευασμό μεταξύ του Μαξ και του μηχανικού του: «Ο GP [Λαμπιάσε] άρχισε να τον κουρδίζει πριν από την τελευταία του διαδρομή: ας δούμε ένα 28 εκεί μέσα. Και είπα στον GP: Θα ήθελα να δω τέσσερις τροχούς στο αυτοκίνητο στο τέλος του.»

Η Red Bull είναι πιθανό να ολοκληρώσει τους Κατασκευαστές της F1 του 2023 την Κυριακή εδώ στην Ιαπωνία, το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να μην ξεπεράσουν τη Ferrari ή τη Mercedes, με άλλα λόγια, να τους νικήσουν. Ο Verstappen επιδιώκει μια πρώτη νίκη στο Suzuka, το μέρος που χωρίζει τους άνδρες από τα αγόρια, θα μπορούσε επίσης να σφραγίσει τη συμφωνία των Drivers εάν τα αστέρια ευθυγραμμιστούν πραγματικά με αυτόν, επειδή ήταν ένας γίγαντας μεταξύ των ανδρών σήμερα.

Σε κάθε περίπτωση, και οι δύο τίτλοι της F1 του 2023 είναι ένα προκαθορισμένο συμπέρασμα και, αν το καλοσκεφτείτε, έχουν περάσει από τότε γύρω από το Καναδικό Γκραν Πρι . Τώρα περιμένουμε να δούμε πόσο θα κερδίσει ο Verstappen τον αγώνα της Κυριακής. Η στροφή του από τη Σιγκαπούρη στη Suzuka είναι ξεκάθαρα μια περίπτωση «θυμωμένος Μαξ, είναι πεινασμένος Μαξ».

pole-position-iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-verstappen-ma-2023-japanese

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power