F1 Ιαπωνικό GP: Ο Max Verstappen έβαλε τέλος στις εικασίες ότι το Red Bull RB19 θα ήταν ενοχλητικό στη Suzuka , ανεβαίνοντας με έμφαση στις οθόνες χρονισμού και στις δύο περιόδους Free Practice για το Ιαπωνικό Grand Prix την Παρασκευή.
Ο λόξυγκας της Σιγκαπούρης, που αποδεικνύεται ότι είναι για τους κυρίαρχους Παγκόσμιους Πρωταθλητές της F1, καθώς ο Verstappen σηματοδότησε την πρόθεσή του, όπως παρατήρησε το αφεντικό της ομάδας RBR, Christian Horner , από τη στιγμή που μπήκε στην πίστα στη μυθική πίστα της Suzuka. Από τον πρώτο γύρο ήταν σε αυτό και δεν πήγε ποτέ πραγματικά όλη μέρα.
Στην έκθεση της ομάδας Red Bull, ο Verstappen συνόψισε την ημέρα έναρξης του στην Ιαπωνία: «Ένιωσα πολύ καλά σήμερα, από τον πρώτο γύρο το αυτοκίνητο ήταν ευχάριστο να οδηγείς ξανά. Είχαμε μια δυνατή μέρα σε βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Υπάρχει μεγάλη υποβάθμιση σε αυτή την πίστα, επομένως θα είναι αρκετά σκληρό με τα ελαστικά κατά τη διάρκεια του αγώνα.
«Μέχρι στιγμής, ξεκινήσαμε καλά το Σαββατοκύριακο. Ο ανταγωνισμός φαίνεται σφιχτός, αλλά προς το παρόν θα επικεντρωθούμε στους εαυτούς μας και θα προσπαθήσουμε να βελτιστοποιήσουμε την απόδοσή μας, αν το κάνουμε αυτό, είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να παλέψουμε για την pole αύριο», προειδοποίησε ο Verstappen τους αντιπάλους του.
Το προσεχώς τριπλό WDC τελείωσε το FP2, τρία δέκατα του δευτερολέπτου πάνω από τον Charles Leclerc της Ferrari.
F1 Ιαπωνικό GP: Perez θα είμαστε δυνατοί
Ενώ το μονοθέσιο #11 φαινόταν γλυκό όλη την ημέρα, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το #11 με τον Sergio Perez να παλεύει ακόμα καθώς οι P11 και P9 στις δύο περιόδους FP της ημέρας μαρτυρούν.
Ο Πέρεθ σκέφτηκε: «Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα Παρασκευή. Σήμερα το πρωί πήγαμε λίγο εκτός ισορροπίας, αλλά τώρα καταλαβαίνουμε πολύ καλά την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσουμε. Τα πράγματα φαίνονται σίγουρα πολύ καλύτερα από ό,τι το περασμένο Σαββατοκύριακο, κάτι που είναι θετικό.
«Η υποβάθμιση των ελαστικών φαίνεται να είναι αρκετά υψηλή σε αυτό το σιρκουί, ειδικά με τις καυτές θερμοκρασίες που περιμένουμε. Ανυπομονώ να προκριθώ. Πιστεύω ότι θα είμαστε δυνατοί αύριο και την Κυριακή», πρόσθεσε ο Μεξικανός βετεράνος.
Ενώ ο Verstappen δείχνει δυνατός, ο Perez δεν είναι και θα έχει δουλειά να κάνει το Σάββατο για να βρει το A-Game του και να προετοιμαστεί έτσι ώστε να μπορεί τουλάχιστον να μυρίσει τον συμπαίκτη του που ρυθμίζει τον ρυθμό. Ο νούμερο δύο οδηγός πρέπει να βρει ανατολικά ένα δευτερόλεπτο για να βρίσκεται στην ίδια ζώνη ώρας με τον Max.
Η Red Bull πρέπει να ξεπεράσει τη Mercedes με έναν μόνο βαθμό αυτό το Σαββατοκύριακο για να διεκδικήσει τον δεύτερο τίτλο Κατασκευαστών της F1 στη σειρά, για να προσθέσει στον έκτο που έχει στην τροπαιοθήκη της από τότε που η ομάδα ξεκίνησε τη ζωή της το 2005 . Φέτος έχουν ήδη κερδίσει 14 από τους 15 αγώνες από τους 22 προγραμματισμένους.
F1 Ιαπωνικό GP FP2: Ο Verstappen οδηγεί τους Leclerc και Norris να παραμείνουν στην κορυφή κατά τη δεύτερη προπόνηση στη Suzuka
Ο Max Verstappen και η Red Bull άφησαν πίσω τους τις αναμνήσεις ενός δύσκολου Σαββατοκύριακου στη Σιγκαπούρη, καθώς διπλασιάστηκαν κατά τη διάρκεια της προπόνησης της Παρασκευής για το Ιαπωνικό Grand Prix, ακολουθώντας τις προσπάθειές τους για ρύθμιση του ρυθμού FP1 με τον ταχύτερο χρόνο στο FP2, το οποίο σημείωσε κόκκινη σημαία αργά το βράδυ. όταν ο Pierre Gasly της Alpine έπεσε έξω.
Σε μια άλλη συνεδρία που περιελάμβανε τη δοκιμή πρωτότυπου ελαστικού C2 για τη σεζόν 2024, ο Verstappen ήταν ένας από τους πρώτους οδηγούς που μεταπήδησαν στο τυπικό μαλακό σύνθετο καουτσούκ, δημιουργώντας ένα αρχικό σημείο αναφοράς 1 m 31.377s για να συνεχίσει από εκεί που σταμάτησε νωρίτερα την ημέρα.
Μετά από τρεξίματα από τους Lando Norris και Charles Leclerc στα μισά του δρόμου, που οδήγησαν και τους δύο στην κορυφή, ο Verstappen επανήλθε στην πίστα της Suzuka στα μαλακά για να κάνει έναν γύρο 1 m 30.688s και να κινηθεί άνετα μακριά από τους οδηγούς McLaren και Ferrari.
F1 Ιαπωνικό GP: Ο Leclerc έκλεισε τρία δέκατα πίσω και ο Norris τέσσερα δέκατα πίσω, με τον Carlos Sainz – τον νικητή στο Marina Bay και pole-sitter στους δύο τελευταίους αγώνες – να είναι δύο Ferrari στις τέσσερις πρώτες θέσεις, μισό δευτερόλεπτο κάτω από τον χρόνο του Verstappen. .
1 1 Μαξ Φερστάπεν RED BULL RACING HONDA RBPT 1:30.688 19
2 16 Charles Leclerc FERRARI 1:31.008 +0,320 δευτ 23
3 4 Λάντο Νόρις MCLAREN MERCEDES 1:31.152 +0,464 s 22
4 55 Κάρλος Σάιντζ FERRARI 1:31.237 +0,549 s 22
5 63 Τζορτζ Ράσελ MERCEDES 1:31.328 +0,640 s 22
6 14 Φερνάντο Αλόνσο ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 1:31.492 +0,804 s 22
7 23 Αλεξάντερ Άλμπον WILLIAMS MERCEDES 1:31.555 +0,867 s 23
8 81 Όσκαρ Πιάστρι MCLAREN MERCEDES 1:31.662 +0,974 s 22
9 11 Σέρχιο Πέρεθ RED BULL RACING HONDA RBPT 1:31.710 +1.022 s 24
10 77 Βάλτερι Μπότας ALFA ROMEO FERRARI 1:31.739 +1.051 s 22
11 18 Λανς Στρολ ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 1:31.771 +1.083 s 22
12 31 Esteban Ocon ALPINE RENAULT 1:31.794 +1,106 s 22
13 27 Νίκο Χούλκενμπεργκ HAAS FERRARI 1:31.797 +1,109 s 24
14 44 Λιούις Χάμιλτον MERCEDES 1:31.829 +1.141 s 21
15 40 Liam Lawson ALPHATAURI HONDA RBPT 1:32.141 +1.453 s 23
16 24 Ζου Γκουανιού ALFA ROMEO FERRARI 1:32.165 +1.477 s 16
17 20 Κέβιν Μάγκνουσεν HAAS FERRARI 1:32.169 +1.481 s 23
18 22 Γιούκι Τσουνόντα ALPHATAURI HONDA RBPT 1:32.178 +1.490 s 26
19 10 Πιερ Γκασλί ALPINE RENAULT 1:32.179 +1.491 s 22
20 2 Logan Sargeant WILLIAMS MERCEDES 1:32.320 +1.632 s 25
F1 Ιαπωνικό GP: Αφού και οι δύο οδηγοί της Mercedes απέφυγαν να χρησιμοποιήσουν το μαλακό καουτσούκ στην πρώτη προπόνηση, ο Τζορτζ Ράσελ σημείωσε έναν χρόνο γύρου αρκετά γρήγορος για την πέμπτη θέση αυτή τη φορά, αν και ο συμπαίκτης του Λιούις Χάμιλτον είχε άλλη μια ήσυχη συνεδρία καθοδόν προς την 14η θέση, αφού ζήτησε από την ομάδα να ελέγξει το πάτωμά του από νωρίς.
Ο Fernando Alonso και ο Alex Albon οδήγησαν τις αντίστοιχες ομάδες Aston Martin και Williams στην έκτη και έβδομη θέση, ακολουθούμενοι από την άλλη McLaren του πρόσφατα υπογεγραμμένου Oscar Piastri και τη δεύτερη Red Bull του Sergio Perez, με τον Valtteri Bottas της Alfa Romeo 10ο.
Ο Lance Stroll συνέχισε να ανεβάζει ταχύτητα μετά το βαρύ κατατακτήριό του ατύχημα στη Σιγκαπούρη, που τον απέκλεισε από αυτόν τον αγώνα, τοποθετώντας την 11η θέση από τον Alpine οδηγό Esteban Ocon, τους Haas του Nico Hulkenberg και τον προαναφερθέντα Hamilton.
Ακολούθησε ένα σωρό αυτοκίνητα, με επικεφαλής τον νεοφερμένο στη F1 Liam Lawson στην 15η θέση, με τον Νεοζηλανδό να κάνει ό,τι μπορεί για να πάρει τον εαυτό του στη μίξη για μια θέση πλήρους απασχόλησης την επόμενη σεζόν, καθώς ο AlphaTauri σκέφτεται το δίλημμα του οδηγού τριών κατευθύνσεων .
Ο Zhou Guanyu της Alfa Romeo επέζησε από μια άγρια στιγμή στην έξοδο του Degner 2 καθ’ οδόν προς τη 16η θέση στις οθόνες χρονισμού, ακολουθούμενος από τον άνδρα της Haas Kevin Magnussen, ο οποίος έμεινε απογοητευμένος τόσο από τον Sainz όσο και από τον Lawson επειδή μπήκε στο δρόμο του μέσα από τις καμπύλες ‘S’ .
Ο Yuki Tsunoda ήταν 18ος μπροστά στους οπαδούς του, μόλις 0,037 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον νέο συμπαίκτη του Lawson, αλλά τρεις θέσεις πίσω, καθώς ο Gasly και ο πρωτάρης της Williams, Logan Sargeant – που αγωνίζονταν για το μέλλον του στην F1 – ανέβασαν τα μετόπισθεν.
Ο Γκασλί έβγαλε τις κόκκινες σημαίες στις τελευταίες στιγμές της συνεδρίας, όταν κλείδωσε στο δεύτερο Degner, γλίστρησε μέσα από το χαλίκι και χτύπησε τα εμπόδια στο εξωτερικό της γωνίας – ο Γάλλος ζητούσε δεόντως συγγνώμη μέσω του ασύρματου για τη ζημιά που υπέστη.
Οι οδηγοί και οι ομάδες θα μελετήσουν τώρα τα δεδομένα τους στο ηλιοβασίλεμα της Suzuka για να επιστρέψουν στην καλύτερη δυνατή φόρμα το Σάββατο, με την τελική προπόνηση να ξεκινά στις 1130 τοπική ώρα και την πολύ σημαντική ώρα των προκριματικών στις 1500.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: