ENGINE POWER

F1 εισήγαγε περίεργους κανόνες και ο Verstappen κατήγγειλε με οργή τη βλακεία

ΕΚΤΑΚΤΟ: Η F1 εισήγαγε περίεργους κανόνες, ο Verstappen κατήγγειλε με οργή τη βλακεία, ο Russell επίσης αντιτάχθηκε: είναι επικίνδυνο!

service-park-paddock-f1-tyres-formula-one-epikindynoi-kanones-neoi-kanones-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

F1 εισήγαγε περίεργους κανόνες:  Ο Verstappen της Red Bull πιστεύει ότι η απαγόρευση του θερμαντήρα ελαστικών στη F1 θα έκανε το κορυφαίο μηχανοκίνητο αθλητισμό του κόσμου να φαίνεται «πολύ ανόητο».

Η F1 επρόκειτο να ψηφίσει τον περασμένο μήνα για το αν θα απαγόρευε τους θερμαντήρες ελαστικών από τη σεζόν του 2024, αλλά το κυβερνών όργανο η FIA από τότε επέλεξε να αναβάλει την ψηφοφορία για τουλάχιστον ένα χρόνο.

Πολλοί οδηγοί έχουν αντιταχθεί δημόσια στην απαγόρευση, συμπεριλαμβανομένου του εκτελεστικού διευθυντή της ένωσης οδηγών, οδηγού της Mercedes Russell, ο οποίος ανησυχεί για την ασφάλεια των ανθρώπων στο δωμάτιο P.

Ο θερμαντήρας ελαστικών μπορεί να διασφαλίσει ότι όταν ο οδηγός φεύγει από το δωμάτιο P, υπάρχει ένας ορισμένος βαθμός θερμοκρασίας ελαστικών, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν πρόσφυση πιο γρήγορα. Η απαγόρευση των θερμαντικών ελαστικών στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας προκειμένου να βελτιωθεί η βιωσιμότητα, αλλά ο Verstappen δεν πιστεύει ότι θα βοηθήσει πολύ.

Ο άσος της Red Bull είπε: “Δεν νομίζω ότι πρέπει να πάμε προς αυτή την κατεύθυνση γιατί είναι εξαιρετικά δύσκολο. Οι άνθρωποι μάλλον δεν συνειδητοποιούν πόσο δύσκολο είναι να βγάλεις ένα αυτοκίνητο με 1.000 συνδυασμένους ίππους από τη ζώνη αλλαγής ελαστικών. Ειδικά όταν η πίστα είναι ακόμα λίγο ολισθηρή».

«Αυτό (απενεργοποίηση του θερμαντήρα ελαστικών) δεν είναι καθόλου απαραίτητο, το χρησιμοποιούμε όλοι τόσο καιρό, δεν νομίζω ότι καταναλώνει πολλή ενέργεια, νομίζω ότι όλοι οι θερμαντήρες ελαστικών στο paddock δεν καταναλώνουν τόσο πολύ ενέργεια ως ένα σύστημα κλιματισμού.»

Ο Verstappen πίστευε επίσης ότι η απαγόρευση των θερμαντικών ελαστικών θα είχε αντίκτυπο στις ενέργειες των οδηγών στο γήπεδο, προσθέτοντας: «Και όσον αφορά τα ελαστικά, ναι, μπορεί να είναι σε θέση να τα κάνουν να λειτουργούν χωρίς τους θερμαντήρες, αλλά έχουν. Πρέπει να πληκτρολογήσετε γλυκό σημείο, και μόλις σηκωθείς, τα ελαστικά θα είναι σαν τσίχλες και μετά η πίεση θα πάει στην κορυφή, κάτι που δεν είναι καλό για τον αγώνα».

“Τώρα νομίζω ότι ούτως ή άλλως, όταν βγαίνεις για πρώτη φορά από το δωμάτιο P, ήδη δυσκολεύεσαι και μετά τα ελαστικά υπερθερμαίνονται…θα φανεί πολύ ανόητο.”

«Νομίζω ότι τώρα που τα μονοθέσια επιστρέφουν στο γήπεδο με προθερμασμένα ελαστικά, μερικές φορές ο ανταγωνισμός είναι καλός και δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί πρέπει να το αλλάξουμε αυτό».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version