ENGINE POWER

F1 Ιταλικό Grand Prix : Ο Max Verstappen συνεχίζει το αήττητο!!!

F1 Ιταλικό Grand Prix :  Ο Max Verstappen έπιασε και πέρασε τον Carlos Sainz Jnr για να κερδίσει ένα δέκατο συνεχόμενο γκραν πρι ρεκόρ στην ιστορία της Formula one

italiko-grand-prix-f1-max-verstappen-formula-one-10-wins-nikes-pontium-record-monza-2023-
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 10 λεπτά

F1 Ιταλικό Grand Prix : «Δεν θα το πίστευα ποτέ αυτό» – Σοκαρισμένος ο Max Verstappen αφού έγραψε τη μεγαλύτερη ιστορία στη F1 με τη νίκη στη Monza

F1 Ιταλικό Grand Prix : Ο Max Verstappen οδηγός της Red Bull προσπέρασε τον Sainz μετά από 15 γύρους και δεν κοίταξε ποτέ πίσω, κερδίζοντας με έξι δευτερόλεπτα μπροστά από τον συμπαίκτη Sergio Perez , ο οποίος επίσης ανέβηκε από την πέμπτη θέση στο grid για να προσπεράσει τις δύο Ferrari.

Ο Sainz κατέκτησε τον πρώτο του τερματισμό στο βάθρο της σεζόν στην τρίτη θέση, αφού κράτησε τον συμπαίκτη του Charles Leclerc σε μια μάχη μέχρι το τέλος του αγώνα.

Πριν από τον αγώνα, η συντριπτική πλειονότητα του γηπέδου επέλεξε να ξεκινήσει με τη μεσαία σύνθεση, με τον Lewis Hamilton να βρίσκεται στην όγδοη θέση, ο μόνος οδηγός στην πρώτη δεκάδα που τοποθέτησε σκληρά ελαστικά για την εκκίνηση. Ο Sainz άφησε το εικονικό grid για τον γύρο σχηματισμού στην pole position με τον Max Verstappen δίπλα του στην πρώτη σειρά. Ωστόσο, ο Yuki Tsunoda βγήκε από την πίστα λίγο πριν την τελευταία γωνία του Alboreto (πρώην Parabolica) με καπνό να βγαίνει από το AlphaTauri του.

Η εκκίνηση ματαιώθηκε, με τους οδηγούς να αποβάλλονται για έναν επιπλέον Γύρο Σχηματισμού. Αφού διαμορφώθηκε για δεύτερη φορά, η εκκίνηση ματαιώθηκε και πάλι καθώς το μονοθέσιο του Tsunoda παρέμεινε κολλημένο στην ταχύτητα, με μια επίσημη καθυστέρηση να επιτραπεί στους μηχανικούς να επιστρέψουν στο grid.

Ένας τρίτος γύρος σχηματισμού ξεκίνησε 20 λεπτά μετά τον αρχικό, με το γήπεδο τελικά να παρατάσσεται στο grid για την εκκίνηση. Όταν έσβησαν τα φώτα, ο Sainz κράτησε το προβάδισμα μπροστά από τον Verstappen, με τον Leclerc να παραμένει τρίτος μπροστά από τον George Russell στον τέταρτο. Όταν το DRS ενεργοποιήθηκε στο τέλος του δεύτερου γύρου, ο Verstappen ήταν μέσα σε ένα δευτερόλεπτο για να κάνει χρήση του συστήματος, αλλά φαινόταν χαρούμενος να περιμένει το χρόνο του κατά την αρχική φάση του αγώνα.

 

Ο Max Verstappen σπάει την κατάρα της Monza

F1 Ιταλικό Grand Prix : Ο Max Verstappen τελικά έριξε μια ματιά στον ηγέτη στο σικάνι Rettifilo στην αρχή του έκτου γύρου, αλλά αποκρούστηκε από τον Sainz, επιτρέποντας στον Leclerc πίσω να παραμείνει εντός της εμβέλειας του DRS. Ο Verstappen συνέχισε να πιέζει τον Sainz και όταν ο Sainz κλειδώθηκε στο Rettifilo στην αρχή του 15ου γύρου, ο Verstappen ισοφάρισε δίπλα από την Curva Grande και πήρε το προβάδισμα στο chicane της Della Roggia.

Τώρα μπροστά, ο Verstappen αποσύρθηκε αμέσως από την εμβέλεια DRS του Sainz και ήταν πάνω από τέσσερα δευτερόλεπτα μακριά από τον 19ο γύρο. Ο Sainz ήταν ο πρώτος από τους κορυφαίους που σταμάτησε στο τέλος αυτού του γύρου, μαζί με τον Russell πίσω, παίρνοντας και οι δύο τη σκληρή σύνθεση ελαστικά. Ο Max Verstappen και ο Leclerc αμφότεροι μπήκαν στο κουτί στο τέλος του επόμενου γύρου, με τον Verstappen να βρίσκεται ξανά στην έκτη θέση πίσω από τον Fernando Alonso και τον Leclerc να εμφανίζεται αμέσως πίσω από τον συμπαίκτη του Sainz, πιέζοντάς τον μέχρι το chicane Della Roggia αλλά να παραμένει πίσω.

Ο Verstappen πρόλαβε τον Hamilton, ο οποίος ήταν ακόμα στα αρχικά του σκληρά ελαστικά, προσπερνώντας τον για να ξαναπάρει το προβάδισμα με τον Sainz τώρα τρίτο, λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα πίσω. Ο Χάμιλτον τελικά μπήκε σε pit στο τέλος του 27ου γύρου, επιτρέποντας στις Ferrari να επιστρέψουν στη δεύτερη και τρίτη θέση με τον Πέρεθ να βρίσκεται τώρα ακριβώς πίσω από τον Λεκλέρκ στην τέταρτη θέση.

Ο Πέρεθ προκάλεσε τον Λεκλέρκ στο σικάν της Della Roggia και τον στρίμωξε ο οδηγός της Ferrari στο εξωτερικό. Ωστόσο, ο οδηγός της Red Bull πήρε την εκδίκησή του στην αρχή του επόμενου γύρου, όταν χρησιμοποίησε DRS κατά μήκος της κύριας ευθείας για να περάσει από τη Ferrari και ανέβηκε στην τρίτη θέση.

Ο Hamilton έφτασε στο Piastri για την όγδοη θέση, αλλά το ζευγάρι συμφώνησε με το chicane Della Roggia, προκαλώντας ζημιά στο μπροστινό φτερό της McLaren, αναγκάζοντας τον Piastri να μπει στο pit. Ο Χάμιλτον μπόρεσε να συνεχίσει τον δρόμο του, αλλά του επιβλήθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την πρόκληση της σύγκρουσης, απειλώντας τον από τον Αλόνσο πίσω.

Μετά από πολλούς γύρους πίεσης του Leclerc, ο Perez πέρασε τελικά τον Sainz για τη δεύτερη θέση με πέντε γύρους να απομένουν. Στη συνέχεια, ο Sainz δέχτηκε έντονη πίεση από τον συμπαίκτη του πίσω, με τις δύο Ferrari να μάχονται για πολλούς γύρους, αλλά ο Sainz να απωθεί τον συμπαίκτη του κάθε φορά.

Ο Max Verstappen σημείωσε τους υπόλοιπους γύρους για να περάσει τη γραμμή εξασφαλίζοντας μια δέκατη συνεχόμενη νίκη στο γκραν πρι που έσπασε ρεκόρ. Ο Perez ήταν έξι δευτερόλεπτα πίσω στη δεύτερη θέση, καθώς ο Sainz κέρδισε τη μάχη μεταξύ των οδηγών της Ferrari για να εξασφαλίσει την πρώτη του εμφάνιση στο βάθρο της σεζόν στην τρίτη θέση.

Ο Λεκλέρκ έπρεπε να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση, με τη Mercedes του Ράσελ και του Χάμιλτον να διατηρούν τις θέσεις τερματισμού της πέμπτης και έκτης θέσης, παρά το γεγονός ότι αμφότεροι είχαν πέντε ποινές για τον αγώνα στη δεύτερη θέση. Ο Albon κράτησε τον Norris μετά από πίεση στο τέλος του αγώνα για να διεκδικήσει την έβδομη θέση, με τον Alonso να παίρνει το ένατο και τον Valtteri Bottas να εξασφαλίζει τον τελικό βαθμό για την Alfa Romeo.

Ο Liam Lawson τερμάτισε 13ος στο δρόμο πίσω από τον Logan Sargeant και τον Oscar Piastri, αλλά και οι δύο νέοι του Lawson δέχτηκαν ποινές πέντε δευτερολέπτων και υποβιβάστηκαν, προωθώντας τον οδηγό AlphaTauri στην 11η θέση.

 

F1 Ιταλικό Grand Prix : Ο Max Verstappen πανηγυρίζει για την 10η συνεχόμενη νίκη!!!

F1 Ιταλικό Grand Prix : «Δεν θα το πίστευα ποτέ αυτό» – Σοκαρισμένος ο Verstappen αφού έγραψε τη μεγαλύτερη ιστορία στη F1 με τη νίκη στη Monza

Ο Max Verstappen εξέφρασε την ικανοποίησή του –και ένα στοιχείο έκπληξης– αφού σημείωσε μια 10η διαδοχική νίκη στο Ιταλικό Grand Prix για να ξεπεράσει το προηγούμενο ρεκόρ του Sebastian Vettel.

Ο Verstappen αναθεώρησε τον οδηγό της Ferrari Carlos Sainz στην pole-siting στον αγώνα της Κυριακής στη Monza για να εξασφαλίσει τη νίκη που γράφει ιστορία, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πλέον αήττητος από την επίσκεψη του May στο Μαϊάμι. Μιλώντας μετά τον αγώνα, είπε: «Ποτέ δεν θα πίστευα ότι [10 νίκες στη σειρά] ήταν δυνατή, αλλά έπρεπε να δουλέψουμε γι’ αυτό σήμερα και αυτό ήταν σίγουρα πολύ πιο διασκεδαστικό. Είχαμε καλό ρυθμό, ήμασταν καλοί στα ελαστικά, αλλά η [Ferrari] είχε πολύ τελική ταχύτητα.

Ο Max Verstappen  έκανε πίσω για να διατηρήσει το αυτοκίνητο μετά από «επείγον» ραδιοφωνικό μήνυμα. Ο Max Verstappen αποκάλυψε ότι έπρεπε να αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με το μονοθέσιό του στις τελευταίες φάσεις του Ιταλικού Grand Prix.

Ο οδηγός της Red Bull σημείωσε σήμερα το ρεκόρ για 10η συνεχόμενη νίκη στη Monza. Ωστόσο, προς το τέλος του αγώνα, ο μηχανικός του Gianpiero Lambiase του είπε να πέσει πίσω από τον Pierre Gasly , καθώς έπιασε το Alpine για να το κάνει έναν γύρο κάτω.
«Μαξ, θα μπορούσες να αυξήσεις το χάσμα προς τον Γκάσλι, σε παρακαλώ;» είπε ο Λαμπιάσε. «Αύξηση της διαφοράς προς τον Gasly. Είναι πολύ επείγον αίτημα.»

Αργότερα του είπαν να «αυξήσει λίγο περισσότερο αυτό το κενό», και στη συνέχεια, με τρεις γύρους για να τελειώσει, ο Λαμπιάζε επανέλαβε: «Μπορείς να αυξήσεις το χάσμα στον Γκάσλι περισσότερο αν χρειαστεί». Η οδηγία επαναλήφθηκε ξανά πριν το τέλος του αγώνα.

Ο Max Verstappen είχε ένα υγιές προβάδισμα αφού πέρασε τον Carlos Sainz Jnr για την πρώτη θέση νωρίτερα στον αγώνα.

Είπε ότι «όλα ένιωθαν καλά» σε μεγάλο μέρος του αγώνα, αλλά «έπρεπε να αντιμετωπίσει ένα μικρό πρόβλημα στο τέλος».

«Αλλά είχαμε, ευτυχώς, φυσικά, ένα κενό πίσω, ώστε να μπορούσα εύκολα να κάνω πίσω», πρόσθεσε.

Είπε ότι «ποτέ δεν θα πίστευε ότι ήταν δυνατό» να σπάσει το ρεκόρ 70 ετών για τις περισσότερες διαδοχικές νίκες σε αγώνες F1. «Έπρεπε να δουλέψουμε γι’ αυτό σήμερα και αυτό το έκανε σίγουρα πολύ πιο διασκεδαστικό», πρόσθεσε.

Ο Max Verstappen χρειάστηκε αρκετές προσπάθειες για να περάσει τελικά τον Sainz για το προβάδισμα. «Είχαμε καλό ρυθμό», είπε. «Νομίζω ότι ήμασταν καλοί στα ελαστικά, αλλά είχαν πολύ τελική ταχύτητα.

«Ήταν τόσο δύσκολο να πλησιάσω και να προχωρήσω στην πρώτη στροφή, οπότε έπρεπε να τον αναγκάσω να κάνει ένα λάθος. Ευτυχώς ήρθε κάποια στιγμή που κλείδωσε και μετά είχα καλύτερη πρόσφυση στη δεύτερη στροφή και βασικά από εκεί μια φορά θα μπορούσαμε να κάνουμε ξανά τον δικό μας αγώνα.”

«Απλώς προσπαθούσα να είμαι υπομονετικός», πρόσθεσε. «Ήταν ακόμα ένας πολύ μακρύς αγώνας. Έβλεπα ότι δυσκολεύονταν πολύ με ένα πίσω ελαστικό, οπότε έπρεπε απλώς να διαλέξω τη στιγμή μου».

F1 Ιταλικό Grand Prix : Ο Max Verstappen συνεχίζει το αήττητο!!!

F1 Ιταλικό Grand Prix : Αποτέλεσμα αγώνων Grand Prix Ιταλίας 2023 και βαθμοί πρωταθλήματος

Max Verstappen has won the Italian Grand Prix for Red Bull ahead of Sergio Perez and Carlos Sainz Jnr.

Position Number Driver Team Car
1 1 Max Verstappen Red Bull-Honda RBPT RB19
2 11 Sergio Perez Red Bull-Honda RBPT RB19
3 55 Carlos Sainz Jnr Ferrari SF-23
4 16 Charles Leclerc Ferrari SF-23
5 63 George Russell Mercedes W14
6 44 Lewis Hamilton Mercedes W14
7 23 Alexander Albon Williams-Mercedes FW45
8 4 Lando Norris McLaren-Mercedes MCL60
9 14 Fernando Alonso Aston Martin-Mercedes AMR23
10 77 Valtteri Bottas Alfa Romeo-Ferrari C43
11 40 Liam Lawson AlphaTauri-Honda RBPT AT04
12 81 Oscar Piastri McLaren-Mercedes MCL60
13 2 Logan Sargeant Williams-Mercedes FW45
14 24 Zhou Guanyu Alfa Romeo-Ferrari C43
15 10 Pierre Gasly Alpine-Renault A523
16 18 Lance Stroll Aston Martin-Mercedes AMR23
17 27 Nico Hulkenberg Haas-Ferrari VF-23
18 20 Kevin Magnussen Haas-Ferrari VF-23
DNF 31 Esteban Ocon Alpine-Renault A523
DNF 22 Yuki Tsunoda AlphaTauri-Honda RBPT AT04

2023 F1 drivers championship standings
Position Driver Points Gap to leader
1 Max Verstappen 364
2 Sergio Perez 219 145
3 Fernando Alonso 170 194
4 Lewis Hamilton 164 200
5 Carlos Sainz Jnr 117 247
6 Charles Leclerc 111 253
7 George Russell 109 255
8 Lando Norris 79 285
9 Lance Stroll 47 317
10 Pierre Gasly 37 327
11 Esteban Ocon 36 328
12 Oscar Piastri 36 328
13 Alexander Albon 21 343
14 Nico Hulkenberg 9 355
15 Valtteri Bottas 6 358
16 Zhou Guanyu 4 360
17 Yuki Tsunoda 3 361
18 Kevin Magnussen 2 362
19 Logan Sargeant 0 364
20 Liam Lawson 0 364
21 Nyck de Vries 0 364
22 Daniel Ricciardo 0 364
2023 F1 constructors championship standings
Position Team Points Gap to leader
1 Red Bull 583
2 Mercedes 273 310
3 Ferrari 228 355
4 Aston Martin 217 366
5 McLaren 115 468
6 Alpine 73 510
7 Williams 21 562
8 Haas 11 572
9 Alfa Romeo 10 573
10 AlphaTauri 3 580

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version