Για έναν ακόμη αγώνα τα κόκκινα μονοθέσια δεν απέδωσαν βάση της δυναμικής τους. Η Ferrari πήγαινε στο Σίλβερστον με τον αέρα της Αυστρίας, όπου ο Λεκλέρκ τερμάτισε 2ος πίσω από το Φερστάπεν. Έναν αέρα δικαιολογημένο καθώς η SF23 με τις αναβαθμίσεις που δέχτηκε έδειχνε ανταγωνιστική πόσο μάλλον σε μια πίστα που θεωρητικά ταιριάζει γάντι στα δυνατά της σημεία (γρήγορες καμπές).
Κάποιος θα μπορούσε να σταθεί εδώ στο γεγονός ότι και στην Αυστρία η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν χαμηλή. Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά, ο νέος σκελετός των ελαστικών της Pirelli. Που όπως φάνηκε στην πράξη πέτυχε απόλυτα το σκοπό του, που ήταν να αντιμετωπίσει τα αυξημένα ενεργειακά φορτία λόγω αντίστοιχης εξέλιξης/βελτίωσης στο ρυθμό των μονοθεσίων.
O νέος αυτός σκελετός ανέτρεψε τα δεδομένα: Ενώ περιμέναμε δυο αλλαγές ελαστικών ή έστω μια με μέση/σκληρή γόμα, οι περισσότεροι είχαν την δυνατότητα να κάνουν πολλούς γύρους με τη μαλακή γόμα και όπως αποδείχτηκε ήταν εφικτή μια στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας ακόμη και χωρίς την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας που οριοθέτησε το ρυθμό για 5 γύρους.
Στη Ferrari δε χρησιμοποίησαν καθόλου τη μαλακή γόμα, ενδεικτικό των αποφάσεων που είχαν πάρει για το σετάρισμα του μονοθεσίου τους. Ήταν οι μόνοι οδηγοί, μαζί μ’ αυτούς της McLaren που δεν χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα.
Στη Ferrari δεν μπόρεσαν να το εκμεταλλευτούν γιατί είχαν αλλάξει λάστιχα και στο Σάινθ στον 26ο γύρο λίγο πριν εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι ο Ισπανός βρέθηκε πίσω από οδηγούς όπως ο Χάμιλτον που άλλαξαν ελαστικά υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Ο Λεκλέρκ έκανε 2η αλλαγή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και έβαλε εκ νέου τη μέση γόμα. Αυτό τον έριξε στην 12η θέση και τελικά κατάφερε προσπερνώντας και τον Σάινθ που έχασε 3 θέσεις με την φθαρμένη σκληρή γόμα να τερματίσει 9ος.
Μετά τον αγώνα ήταν ξεκάθαρο πως, οι επιλογές στρατηγικής της Ferrari δεν προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα. Οι κόκκινοι δεν επέδειξαν την ευελιξία που όφειλαν στις προβλέψεις τους. Την ίδια στιγμή στις δηλώσεις τους οι οδηγοί αποδίδουν την αστάθεια σε ρυθμό αγώνα, στην ευαισθησία της SF23 στον πλευρικό άνεμο.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Φρεντερίκ Βασέρ τόνισε: «Το σχέδιό μας ήταν να κάνουμε μια αλλαγή από μέση σε σκληρή γόμα. Το πραγματοποιήσαμε και για τους δυο οδηγούς πριν την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που σίγουρα μας έφερε σε άσχημη κατάσταση. Ωστόσο, δεν φταίει μόνο αυτό για τις τελικές μας θέσεις. Η αρχή του κακού ήταν την Παρασκευή, όταν ο Σαρλ δεν μπόρεσε να τρέξει στο FP2 και έτσι είχαμε λίγες πληροφορίες για τη μαλακή γόμα και ανησυχούσαμε για την πτώση απόδοσης.
Γι’ αυτό αποφασίσαμε να πάμε ασφαλώς σε μέση/σκληρή το οποίο αποδείχθηκε πολύ συντηρητική επιλογή καθώς η πτώση απόδοσης ήταν χαμηλότερη από την αναμενόμενη. Αυτό είναι ένα σημαντικό μάθημα για εμάς. Θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει πολύ καλύτερη δουλειά με τη δυναμική που έχουμε τώρα. Ο επόμενος αγώνας θα είναι στην Ουγγαρία, σε ένα πολύ διαφορετικό είδος πίστας με υψηλότερες θερμοκρασίες.
Η δυνατότητα προσαρμογής του μονοθεσίου στις διάφορες πίστες που έρχονται θα είναι ένα κρίσιμο στοιχείο. Είναι ελάχιστες οι διαφορές από την 2η ως την 10η θέση, ακόμη και το μικρότερο πρόβλημα κάνει μεγάλη διαφορά».