ENGINE POWER

F1: Με συνοδεία Bodyguard ο Verstappen στο Mexican GP γιατί κινδυνεύει

Bodyguard Verstappen: Ο Perez ελπίζει ότι η απαγόρευση πρόσβασης στα paddock F1 του Μεξικού θα δημιουργήσει "καλή ισορροπία"
F1: Με συνοδεία Bodyguard ο Verstappen στο Mexican GP γιατί κινδυνεύει

Bodyguard Verstappen: Ο προστατευόμενος από σωματοφύλακες Verstappen αισθάνεται «ασφαλής» στο Mexican GP εν μέσω «κατασκευασμένου» ανταγωνισμού Perez F1

Ο Μαξ Φερστάπεν επέμεινε ότι αισθάνεται απόλυτα ασφαλής στο Μεξικό και είπε ότι οι συζητήσεις για μια πικρή αντιπαλότητα με τον συμπαίκτη του στη Formula 1, Σέρχιο Πέρεθ, είναι «φτιαχτή».

Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προετοιμάζεται για μια σκληρή υποδοχή από τους Μεξικανούς οπαδούς, με αυτούς να νιώθουν ότι είναι το κύριο εμπόδιο του τοπικού ήρωα Perez στη νίκη.

Αφού αποδοκιμάστηκε έντονα από τους θαυμαστές του Perez στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών το περασμένο Σαββατοκύριακο, και η μάντρα του Μεξικού ήταν μια από τις πιο γεμάτες της χρονιάς, ο Verstappen έχει εντοπιστεί με δύο σωματοφύλακες κατά τη διάρκεια των εμφανίσεών του μέχρι στιγμής.

Όμως, αντί να αισθάνεται ότι οι σωματοφύλακες πρέπει να τον βοηθήσουν να αισθάνεται ασφαλής από μια πιθανή αντίδραση των οπαδών, ο Verstappen είπε ότι είναι περισσότερο να βοηθήσει να κάνει τη ζωή του ευκολότερη.

«Δηλαδή, γιατί όχι;» είπε ο οδηγός της Red Bull όταν ρωτήθηκε για την ύπαρξη των σωματοφυλάκων. «Έχω, φυσικά, λίγο περισσότερη ασφάλεια εδώ. Αλλά υπάρχουν πάντα μερικές χώρες σε όλο τον κόσμο όπου είναι πολύ απασχολημένος, επίσης εδώ στη μάντρα.

«Για παράδειγμα, πέρυσι, ήταν πραγματικά πολύ απασχολημένο να φτάσετε από τη φιλοξενία σας στο γκαράζ. Και απλώς βοηθά επίσης να το κάνετε λίγο πιο ομαλό σε τροχιά, εκτός τροχιάς, ταξίδια από το ξενοδοχείο σας και άλλα παρόμοια.

«[Αλλά] νιώθω πολύ ασφαλής. Εννοώ ότι [την Τετάρτη] είχα μια ολόκληρη μέρα μάρκετινγκ και ειλικρινά ήταν μια εξαιρετική υποδοχή εδώ όπως είχα πάντα. Οπότε, ναι, ήταν απλώς καλό που επέστρεψα.»

Η μάχη του Verstappen με τον Perez θα είναι ένα από τα κομβικά σημεία του Σαββατοκύριακου, καθώς ο συμπαίκτης του προσπαθεί να εξασφαλίσει, όπως είπε, μια ονειρεμένη νίκη εντός έδρας.

Όμως, ενώ έχει γίνει λόγος για μια διχαστική σχέση μεταξύ του ζευγαριού τους, ο Verstappen επιμένει ότι τα πράγματα είναι πολύ φυσιολογικά μεταξύ τους.

Ερωτηθείς για συνομιλίες για έντονη αντιπαλότητα, ο Verstappen είπε: «Ναι, αυτό είναι φτιαγμένο. Ο Τσέκο κι εγώ, τα πάμε πολύ καλά. Για εμάς, δεν νομίζω ότι υπάρχει αντιπαλότητα.

«Φυσικά, ως οδηγός στην πίστα προσπαθείς πάντα να είσαι πρώτος ή πιο γρήγορος, αλλά νομίζω ότι τρέφουμε μεγάλο σεβασμό ο ένας για τον άλλον και εκτιμούμε ο ένας τις επιδόσεις του άλλου».

verstappen-perez-bodyguard-somatofylakia-mpravos-asfaleia-f1-grand-prix-mexico-kindinos-apili-formula-one-MATRIX-agent-smith

Οι Μεξικανοί υποστηρικτές αγώνων έχουν ξεκινήσει μια καμπάνια – που ονομάζεται #racespect – για να προσπαθήσουν να ενθαρρύνουν την καλύτερη συμπεριφορά από τους οπαδούς, ώστε οδηγοί όπως ο Verstappen να μην γίνονται αντικείμενο κακοποίησης.

Ο Verstappen χαιρέτισε την κίνηση, καθώς υπολόγισε ότι υπάρχουν μέρη όπου οι θεατές μπορούσαν να βελτιώσουν τον τρόπο που ενεργούν.

«Νομίζω ότι είναι καλό που ίσως ξεκινά εδώ τώρα, αλλά δεν είναι μόνο εδώ», εξήγησε. «Πιστεύω ότι σε γενικές γραμμές, η συμπεριφορά του πλήθους σε ορισμένα σημεία, νομίζω ότι μπορεί να είναι λίγο καλύτερη.

«Για παράδειγμα, στο Ώστιν, ίσως ήταν λίγο απέναντί ​​μου, αλλά γενικά, νομίζω ότι η συμπεριφορά του να υποστηρίζεις τον αγαπημένο σου οδηγό είναι μια χαρά. Αλλά τότε νομίζω ότι πρέπει να σεβαστείς και τον ανταγωνισμό.

“Αλλά αυτό δεν είναι μόνο στο άθλημά μας. Νομίζω ότι είναι ένα γενικό πρόβλημα σε πολλά αθλήματα που νομίζω ότι πρέπει να εξεταστεί και πρέπει να βελτιωθεί.”

Bodyguard Verstappen: Ο Perez ελπίζει ότι η απαγόρευση πρόσβασης στα paddock F1 του Μεξικού θα δημιουργήσει “καλή ισορροπία”

Ο Sergio Perez ελπίζει ότι ένας περιορισμός στο πόσα άτομα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο paddock της Formula 1 στο Μεξικό θα δημιουργήσει «μια καλή ισορροπία» μετά τα περσινά προβλήματα.

Η εκδήλωση του 2022 σημαδεύτηκε από τους θαυμαστές που είχαν αγοράσει ή τους είχε δοθεί πρόσβαση σε paddock ήταν υπερβολικά ενθουσιώδεις γύρω από τους οδηγούς και δυσκολεύοντας τη ζωή τους καθώς προσπαθούσαν να μετακινηθούν.

Για τον φετινό αγώνα, ο τοπικός διοργανωτής υποσχέθηκε ότι έχει συνεργαστεί με τη F1 για να διασφαλίσει ότι υπάρχουν λιγότεροι άνθρωποι στα paddock και ότι οι οδηγοί έχουν περισσότερη ελευθερία να κάνουν τη δουλειά τους.

Η πρωτοβουλία χαιρετίστηκε από τους οδηγούς που παραδέχονται ότι υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ της πρόσβασης των θαυμαστών και της δυνατότητας μετακίνησης.

“Πιστεύω ότι πρέπει να εκτιμήσουμε, προφανώς, οι Μεξικανοί οπαδοί είναι πραγματικά ενθουσιώδεις”, είπε ο Perez όταν ρωτήθηκε για το θέμα από την Autosport.

«Αλλά την ίδια στιγμή, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι οι οδηγοί περνούν άνετα στη μάντρα και νομίζω ότι αυτό θα πρέπει να είναι μια καλή ισορροπία.

«Θέλω απλώς να περάσουν όλοι καλά στη χώρα μου και νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που ξεπέρασε το όριο πέρυσι, που ελπίζω ότι φέτος μπορεί να βελτιωθεί. Γιατί συνολικά είναι κατά τη γνώμη μου η καλύτερη υποδοχή για όλους τους οδηγούς στον κόσμο».

Ο διευθυντής του GPDA, Τζορτζ Ράσελ , είπε ότι του αρέσει να βλέπει ανθρώπους στη μάντρα, ενώ παραδέχτηκε όπως ο Πέρεθ ότι πέρυσι πέρασε μια γραμμή στο Μεξικό.

«Νομίζω ότι για μένα, όσο περισσότερο τόσο καλύτερα είναι υπέροχο», είπε. «Αλλά στο τέλος της ημέρας, είμαστε όλοι εδώ για να κάνουμε μια δουλειά.

verstappen-perez-bodyguard-somatofylakia-mpravos-asfaleia-f1-grand-prix-mexico-kindinos-apili-formula-one-asfalia-security

«Και πέρυσι, δυσκολευόμασταν να φτάσουμε από το γραφείο των μηχανικών μας στο γκαράζ χωρίς να μας πηδήξουν άνθρωποι και να μας κολλήσουν κάμερες ακριβώς στο πρόσωπό μας.

«Ήταν λίγο περίεργο περιβάλλον. Οπότε ναι, χαίρομαι που η μάντρα είναι γεμάτη, αρκεί να έχουμε όλοι έναν λογικό τρόπο για να φτάσουμε εκεί που πρέπει να είμαστε.”

Ο επικεφαλής της ομάδας Haas, Guenther Steiner, χαιρέτισε επίσης την κίνηση προς μια πιο ήσυχη μάντρα.

«Στο τέλος πρέπει να δώσεις στους οπαδούς αυτό που τους χρωστάς, γιατί τους χρωστάμε κάτι», είπε. «Όπως λέω πάντα, χωρίς τους οπαδούς, δεν θα ήμασταν εδώ, απλώς για να αγωνιστούμε για τον εαυτό μας. Μερικές φορές το δοκιμάσαμε στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, δεν λειτουργεί. Δεν κρατάει πολύ.

«Νομίζω ότι η προσέγγιση πέρυσι ήταν λίγο, δεν θα την έλεγα επιθετική, θα την έλεγα παθιασμένη. Σε πιάνει, ειδικά τους μεγάλους οδηγούς, όταν ξαφνικά 20 άτομα σε πηδούν, όλοι θέλουν απλώς κάτι.

Για τους οδηγούς, νομίζω ότι είναι τρομακτικό, όταν όλοι οι άνθρωποι πλησιάζουν λίγο πολύ κοντά σου. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουν να φέρουν αυτό το μήνυμα, είναι καλό να ρωτήσετε, αλλά μην πάτε πολύ μακριά.»

Ο Alex Albon είπε ότι σε ορισμένους χώρους υπάρχουν προβλήματα κατά την έξοδο από την πίστα με αυτοκίνητο.

«Είναι δύσκολο», είπε ο οδηγός της Williams . «Πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε το άθλημά μας όσο το δυνατόν πιο προσιτό, επομένως δεν βλέπω τόσο μεγάλο πρόβλημα με τους ανθρώπους να βρίσκονται στη μάντρα, αλλά ξέρω ότι υπάρχουν προφανώς περιορισμοί σε αυτό.

«Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν νομίζω ότι η μάντρα ήταν τόσο κακή. Για μένα ήταν περισσότερο σαν να βγαίνω από τη μάντρα.

«Μερικές φορές αφήνεις τη μάντρα και σχεδόν τρέχεις πάνω από τα πόδια των ανθρώπων γιατί έρχονται όλοι στα παράθυρά σου. Αυτά τα πράγματα είναι ίσως λίγο πιο πολύ, με τη μάντρα δεν ανησυχώ πολύ γι ‘αυτό.»

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power