ENGINE POWER

F1 Nico Hülkenberg εντάσσεται στη Sauber και την Audi, πώς μοιάζει το grid του 2025;

F1 Nico Hülkenberg Επίσημο: Ο Nico Hülkenberg στη Sauber και στη συνέχεια στην Audi το 2026, μια γρήγορη επισκόπηση του grid για τη σεζόν του 2025.

f1-nico-hulkenberg-entassete-sti-sauber-ke-tin-audi-pos-miazi-to-grid-tou-2025
f1-nico-hulkenberg-entassete-sti-sauber-ke-tin-audi-pos-miazi-to-grid-tou-2025
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά

F1 Nico Hülkenberg: Όπως αναμενόταν εδώ και αρκετές εβδομάδες, οι δρόμοι του Haas και του Nico Hülkenberg θα χωρίσουν στο τέλος της σεζόν του 2024… ο Γερμανός υπέγραψε με τη Sauber για το 2025, που θα γίνει Audi από το 2026.

Ξεκίνησε με μεγάλη φανφάρα με την αποχώρηση του Λιούις Χάμιλτον από τη Ferrari και εντάθηκε πριν από λίγες μέρες με την παράταση του Φερνάντο Αλόνσο στην Aston Martin , η μεταγραφική περίοδος με σκοπό το 2025 και το 2026 έχει σημειώσει περαιτέρω πρόοδο. Στην πραγματικότητα, ένα νέο πιόνι τοποθετήθηκε στη σκακιέρα από τη στιγμή που οι Haas , Sauber και Audi ανακοίνωσαν από κοινού αυτήν την Παρασκευή για το μέλλον του Nico Hülkenberg .

Επιστρέφοντας στην F1 με τη Haas το 2023 μετά από τρία χρόνια απουσίας, ο Γερμανός θα αποχωρήσει από την αμερικανική ομάδα στο τέλος του συμβολαίου του στο τέλος της σεζόν. Ταυτόχρονα, η Sauber ανακοίνωσε ότι είχε προσλάβει τον άνθρωπο που έχει περισσότερα από 200 Grand Prix στην κορυφαία κατηγορία από το 2025, γύρω από ένα πολυετές συμβόλαιο που θα τον κάνει τον πρώτο επίσημο οδηγό της ομάδας της Audi το 2026. Ως υπενθύμιση, ο κατασκευαστής με τους δακτυλίους ένωσε τις δυνάμεις του με την ελβετική ομάδα ενόψει των νέων κανονισμών κινητήρα του 2026.

F1 Nico Hülkenberg:  «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Νίκο για τη συνεισφορά του στην ομάδα από τότε που είναι μαζί μας – είναι ένας εξαιρετικός οδηγός με συλλογικό προσανατολισμό και κάποιος με τον οποίο απολαμβάνουμε πραγματικά να δουλεύουμε μαζί του », απέτισε φόρο τιμής στον Ayao Komatsu, την κύρια ομάδα της ομάδας Haas. . Η εμπειρία και τα σχόλιά του έχουν αποδειχθεί ανεκτίμητα για εμάς όσον αφορά τη βελτίωση της συνολικής απόδοσής μας – γεγονός που είναι ξεκάθαρα εμφανές στις επιδόσεις του στις κατατακτήριες και στους αγώνες πίσω από το τιμόνι του VF-24 αυτή τη σεζόν. Υπάρχουν ακόμα πολλοί αγώνες για φέτος, οπότε ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να επωφεληθούμε από τις συνεισφορές του μέχρι το τέλος της σεζόν του 2024. 

Από την πλευρά του, το αφεντικό της Sauber, Andreas Seidl, καλωσόρισε την ταυτότητα του πρώτου του νεοσύλλεκτου, ο οποίος θα δει έναν Γερμανό κατασκευαστή να διευθύνει έναν Γερμανό οδηγό. «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τον Nico εδώ στο Hinwil από το 2025 και θα αγωνιστούμε μαζί του στη Formula 1 », δήλωσε ο πρώην διευθυντής της ομάδας McLaren , νυν Διευθύνων Σύμβουλος της Sauber Motorsport AG και επίσης CEO του μελλοντικού εργοστασίου της Audi F1. Με την ταχύτητα, την εμπειρία και τη δέσμευσή του στην ομαδική εργασία, θα αποτελέσει σημαντικό μέρος του μετασχηματισμού της ομάδας μας – και του έργου F1 της Audi.

F1 Nico Hülkenberg:  Ο Hülkenberg έφυγε, μια λεωφόρος για τον Ollie Bearman στο Haas;

Αν δεν περιμέναμε μια τόσο γρήγορη ανακοίνωση, ο γάμος μεταξύ Hülk και Audi δεν προκαλεί μεγάλη έκπληξη. Οι φήμες είχαν αρχίσει να φουντώνουν τις τελευταίες εβδομάδες. Η εθνικότητα προφανώς έπαιξε ρόλο, αλλά η εμπειρία του τριαντάχρονου και κυρίως η άθικτη ταχύτητά του, ιδιαίτερα στις κατατακτήριες, τον έκαναν ήδη ιδανικό υποψήφιο για μια ομάδα που θα πρέπει να ξεκινήσει σχεδόν από το μηδέν το 2026. Αναμένεται ότι οι 36 -Ένας οδηγός ετών, ο οποίος θα πρέπει επομένως να οδηγεί τουλάχιστον μέχρι τα 38 του, συνοδεύεται από έναν νεότερο συμπαίκτη του και πιθανώς ήδη νικητή του Grand Prix για να οδηγήσει πραγματικά την ομάδα μακροπρόθεσμα. Τα προφίλ των Carlos Sainz , Pierre Gasly και Esteban Ocon επιστρέφουν με επιμονή λόγω του ταλέντου τους και της πιθανής διαθεσιμότητάς τους στην αγορά.

Ο Nico Hülkenberg, ο οποίος πήρε την απόφαση να επιστρέψει στη Haas για να ξεκινήσει εκ νέου πριν από ένα χρόνο, πέτυχε το στοίχημά του μπαίνοντας στην αμερικανική ομάδα το 2023. Τι ριμπάουντ για τον άνθρωπο που κέρδισε το GP2 το 2009! Προτού γίνει μέλος της μάρκας με τα δαχτυλίδια, ο πρώην οδηγός της Renault θα πρέπει επομένως να ολοκληρώσει τη σεζόν με τη Haas και πάνω από όλα να ολοκληρώσει μια μεταβατική σεζόν στη Sauber με ένα πράσινο κοστούμι… κρίμα όταν σε λένε Hulk!

Ο τριαντάχρονος θα βρίσκεται ταυτόχρονα στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης του μονοθέσιου 2026 της Audi , το οποίο έχει ήδη στρατολογήσει έναν από τους δύο οδηγούς του. Από την πλευρά της, η Haas δεν έχει κοινοποιήσει την ταυτότητα του αντικαταστάτη του, ακόμα κι αν η απόδοση του Ollie Bearman στη Τζέντα με τη Ferrari και οι δεσμοί μεταξύ της ομάδας και του Βρετανού τον κάνουν το μεγάλο φαβορί. Ο Άγγλος θα πρέπει ακόμα να ξεκινήσει τη σεζόν του στην F2 , αφού έχει μόνο δύο μικρούς βαθμούς μετά από τρεις γύρους. Σημειώστε επίσης ότι ο Kevin Magnussen φτάνει στο τέλος του συμβολαίου του το 2024 στη Haas.

Ο Nico Hülkenberg επιβεβαίωσε στη Sauber, πώς μοιάζει το grid του 2025;

F1 Nico Hülkenberg: Με την προγραμματισμένη άφιξη του Nico Hülkenberg στη Sauber και στη συνέχεια στην Audi το 2026, μια γρήγορη επισκόπηση του grid για τη σεζόν του 2025.

Αργά αλλά σταθερά, το πλέγμα F1 του 2025 παίρνει μορφή. Σε μια χρονιά που το μεταγραφικό παζάρι υπόσχεται να είναι ζωντανό όπως σπάνια, μόλις γνώρισε ένα νέο επεισόδιο. Μέσα σε λίγα λεπτά αυτή την Παρασκευή , ο Haas επισημοποίησε την αποχώρηση του Nico Hülkenberg στο τέλος της τρέχουσας εκστρατείας, ενώ η Audi ανακοίνωσε την πρόσληψη του Γερμανού για το 2026 που θα περιμένει στη Sauber το 2025.

Με την επιβεβαίωση του κατόχου του ρεκόρ για αγώνες χωρίς νίκη (208, ισοπαλία με τον Andrea de Cesaris), ιδού μια νέα τρύπα στο πλέγμα για τη σεζόν 2025, αλλά πώς μοιάζει αυτή τη στιγμή;

Η Red Bull αναζητά συμπαίκτη του Verstappen

Από τους ισχύοντες παγκόσμιους πρωταθλητές, μόνο ο Max Verstappen έχει εξασφαλισμένη τη θέση του για την επόμενη χρονιά. Με συμβόλαιο μέχρι το 2028, ο Ολλανδός είναι σε καλό δρόμο για να συνεχίσει την περιπέτεια ακόμα κι αν ο Toto Wolff τον ονειρευτεί στη Mercedes . Ο άγνωστος μένει στην άλλη πλευρά του γκαράζ. Θα παραμείνει ο Σέρχιο Πέρεθ στις τάξεις της Red Bull ; Ενώ η μίσθωση του λήγει τον ερχόμενο Δεκέμβριο, ο Μεξικανός σημειώνει καλούς βαθμούς με τη διοίκηση του. Μετά από ένα λεπτό 2023, ο Checo άλλαξε νοοτροπία και δείχνει κάθε Σαββατοκύριακο ότι μπορούμε να βασιστούμε σε αυτόν. Αν ακόμα δεν έχει υπογράψει νίκη το 2024, ο Λατινοαμερικανός συνέβαλε στις προσπάθειες των στρατευμάτων του Christian Horner με τρία διπλά σε πέντε αγώνες. Μένει να δούμε αν οι Αυστριακοί δεν θα αναζητήσουν κάποιον άλλο για να ξεκινήσει έναν νέο κύκλο, ίσως προωθώντας κάποιον από την ακαδημία τους ή ανακαλώντας έναν συγκεκριμένο… Carlos Sainz .

Η Ferrari σε πλήρη ισχύ, η Mercedes σε αναζήτηση του διαδόχου του Hamilton

F1 Nico Hülkenberg:  Εξασφαλίζοντας τις υπηρεσίες του Lewis Hamilton , που συνδέεται με τον Charles Leclerc από το 2025, η Ferrari αναγκάζει τη Mercedes να εξερευνήσει τη μεταγραφική αγορά. Από την ανακοίνωση της αποχώρησης του Άγγλου, έχουν αναφερθεί αρκετά ονόματα για να ενταχθούν στον Μπράκλεϊ. Προς το παρόν, τα δύο πιο σοβαρά προβάδισμα οδηγούν στον Carlos Sainz που σύντομα θα μείνει ελεύθερος και στο ψήγμα της ακαδημίας, Andrea Kimi Antonelli. Ο Τζορτζ Ράσελ είναι μέρος της συνέχειας από τότε που παρέτεινε τη μίσθωση το περασμένο καλοκαίρι.

F1 Nico Hülkenberg: Η McLaren δεν κουνιέται, η Alpine θέλει να κρατήσει το δίδυμο της

Λίγο πιο βαθιά στο grid, η McLaren δεν έχει τίποτα να ανησυχεί για την επόμενη χρονιά, εκτός από μια ανατροπή. Από την πλευρά του Γουόκινγκ, ο Ζακ Μπράουν οδηγεί τέλεια το σκάφος και είναι ήδη σίγουρος ότι θα μπορεί να υπολογίζει στον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιάστρι το 2025, οι δυο τους έχουν πρόσφατα ορκιστεί πίστη στους Πορτοκαλιούς.

Σε σκληρούς αθλητικούς όρους,  η Alpine θα πρέπει επίσης να διαχειριστεί ένα ακανθώδες ζήτημα κατά τη διάρκεια της σεζόν: αυτό των οδηγών της. Πράγματι, τόσο ο Esteban Ocon όσο και ο Pierre Gasly βρίσκονται στο τέλος του συμβολαίου τους. Εάν οι Νορμανδοί μπορούσαν να είναι ανοιχτοί σε νέες ευκαιρίες, το βέλος Α, που φέρει ο Μπρούνο Φάμιν, σκοπεύει να τις ανανεώσει.

Στην Aston Martin , status quo από τότε που ο Fernando Alonso επέκτεινε το συμβόλαιό του στις αρχές Απριλίου, ενώ ο Lance Stroll έχει προφανώς μόνιμο συμβόλαιο στην ομάδα του πατέρα του.

Williams, Haas, Sauber και RB… Κίνδυνος κινήσεων

Ο Nico Hülkenberg αναμένεται στη Sauber, η Haas δεν έχει ακόμα καμία εγγύηση για το μελλοντικό της δίδυμο. Στην ανασυγκρότηση, η αμερικανική ομάδα θα μπορούσε να δελεαστεί από ένα ξεκίνημα από το μηδέν και έτσι να αλλάξει τους δύο οδηγούς της, θυσιάζοντας τον Kevin Magnussen . Πολύ καλός για την πρώτη του στη F1 όταν έπρεπε να αντικαταστήσει τον Carlos Sainz στη Σαουδική Αραβία, ο Ollie Bearman σημείωσε μεγάλους βαθμούς. Οδηγός της ακαδημίας της Ferrari, ο Βρετανός οδήγησε σε δύο περιόδους EL1 με τη Haas το 2023 και έκανε καλή εντύπωση. Είναι ούτως ή άλλως σοβαρός διεκδικητής για μια θέση εντός της ομάδας που ηγείται ο Ayao Komatsu.

Η Sauber, από την πλευρά της, πρέπει τώρα να βρει τον μελλοντικό συμπαίκτη του Nico Hülkenberg. Στο τέλος του συμβολαίου, οι Valtteri Bottas και Guanyu Zhou δεν μπορούσαν να διατηρηθούν ενώ το όνομα του Carlos Sainz επανέρχεται με επιμονή ενόψει της άφιξης της Audi το 2026.

F1 Nico Hülkenberg:  Η Williams , η οποία συνεχίζει την ανάκαμψή της με το 2026 στο στόχαστρο της, σίγουρα θα ξαναδουλέψει την ομάδα της. Σε δυσμενείς παραιτήσεις, ο Logan Sargeant έχει πολύ καλές πιθανότητες να μην διατηρηθεί. Ο Alex Albon , του οποίου η δημοτικότητα συνεχίζει να αυξάνεται, εξακολουθεί να συνδέεται συμβατικά με το Grove για την επόμενη καμπάνια. Δίπλα του, ο James Vowles, πρώην δεξί χέρι του Toto Wolff στη Mercedes, θα μπορούσε να προσπαθήσει να τοποθετήσει τον νεαρό Andrea Kimi Antonelli για να τον εκπαιδεύσει για προαγωγή στη μητρική ομάδα, όπως συνέβη με τον George Russell το 2019 έως το 2021.

Τέλος, η RB, η μικρή αδερφή της Red Bull, δεν έχει ορίσει τίποτα και όλα φαίνονται ασαφή. Ενώ και οι δύο ονειρεύονται τη δεύτερη θέση δίπλα στον Max Verstappen το 2025, ο Yuki Tsunoda και ο Daniel Ricciardo πρέπει ακόμα να αποδείξουν τον εαυτό τους. Πίσω τους, η κόρνα κορνάρει αφού ο Liam Lawson είναι σοβαρός υποψήφιος για την επόμενη σεζόν. Στο F2 , ο Isack Hadjar θα μπορούσε επίσης να έχει ένα χαρτί να παίξει.

Το πλέγμα F1 2025

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version