ENGINE POWER

F1 : Ο Toto Wolff εξηγεί τη στρατηγική της Mercedes που κόστισε τη νίκη του Lewis Hamilton στο Βέλγιο GP

«Αλλά έπρεπε να καλύψουμε τον Λεκλέρκ και τον Νόρις γιατί θα είχαμε υποχωρήσει, οπότε αυτό ήταν το κάλεσμα».
F1 : Ο Toto Wolff εξηγεί τη στρατηγική της Mercedes  που κόστισε τη νίκη του Lewis Hamilton στο Βέλγιο GP

Ο Toto Wolff υπερασπίστηκε την απόφαση της Mercedes να βάλει τον Lewis Hamilton σε στρατηγική δύο στάσεων, αφού έχασε από τον συμπαίκτη του στη F1 George Russell στο Βελγικό Grand Prix.

Ο Χάμιλτον έψαχνε στην πορεία για την 105η νίκη της καριέρας του στη F1 καθώς πλησίασε τον Ράσελ στους τελευταίους γύρους.

Ο Hamilton ήταν σε στρατηγική δύο στάσεων – και με πιο φρέσκα ελαστικά – ενώ ο Russell ήταν ο μόνος οδηγός στο top 10 που έκανε μόνο ένα pit stop.

Η θέση της πίστας αποδείχθηκε κρίσιμη καθώς ο Ράσελ απέκρουσε τον Χάμιλτον για να κερδίσει τη δεύτερη νίκη του στη σεζόν.

Ο Χάμιλτον φάνηκε να είναι απογοητευμένος μετά τον αγώνα στο Spa, λέγοντας στον Oscar Piastri στην αίθουσα ψύξης ότι τα ελαστικά του ήταν εντελώς καλά όταν μπήκε στα πιτ και στις δύο περιπτώσεις.

Μιλώντας στο Sky μετά τον αγώνα, ο Wolff εξήγησε γιατί δεν είχαν άλλη επιλογή από το να βάλουν στο pit Hamilton.

«Θα ήθελα να έχω δύο νικητές σήμερα», είπε. «Αλλά έπρεπε να καλύψουμε τον Λεκλέρκ και τον Νόρις γιατί θα είχαμε υποχωρήσει, οπότε αυτό ήταν το κάλεσμα. Ο Γιώργος δεν είχε τίποτα να χάσει. Ήμασταν P5.

«Το one-stop και το two-stop έδειχναν P5, οπότε τον κρατήσαμε έξω. Ήταν πολύ καλός. Ο Λούις ήταν πολύ καλός.

«Η στρατηγική έπαιξε για τον Τζορτζ και όχι για τον Λιούις. Θα ήθελα να έχω δύο νικητές σήμερα».

Αξιολογώντας τη στρατηγική του Russell, ο Toto Wolff παραδέχτηκε ότι δεν πίστευε ότι η στρατηγική μιας στάσης «ήταν δυνατή».

«Δεν πιστεύαμε ότι ήταν δυνατό», πρόσθεσε. «Αλλά, σε ένα συγκεκριμένο στάδιο, είπαμε «ας μείνουμε εκτός» γιατί έτσι κι αλλιώς θα είχαμε τερματίσει πέμπτοι και στα δύο σενάρια. Το έκανε να κρατήσει».

Ήταν μια αξιοσημείωτη ανατροπή για τη Mercedes, αφού δεν τερμάτισε στο βάθρο μέχρι το Γκραν Πρι του Καναδά.

Από τότε, η Mercedes έχει κερδίσει τρεις αγώνες στους τέσσερις.

Ο Wolff πιστώνει την ανατροπή τους την Παρασκευή μετά από μια απογοητευτική εμφάνιση στις προπονήσεις της Παρασκευής.

«Την Παρασκευή δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί, οπότε περιμέναμε, στην καλύτερη περίπτωση, ένα βάθρο», εξήγησε. «Στη συνέχεια, η ομάδα λειτούργησε πραγματικά καλά κατά τη διάρκεια της νύχτας στο Brackley. Οι μηχανικοί στην πίστα πήραν τη σωστή απόφαση. Το αυτοκίνητο ήταν καλό σε μια στάση.

«Κατά τη διάρκεια της νύχτας Παρασκευή προς Σάββατο, ο Shov είπε «καταλάβαμε τι είναι». Η απόφασή τους ήταν καλή.

«Αλλάξαμε το πάτωμα. Αλλά δεν νομίζω ότι ο νέος όροφος ήταν κακός. Αντίθετα, μέσα σε μια νύχτα διαπιστώσαμε ότι είχαμε σκοντάψει για ένα μηχανικό πρόβλημα. Είδαμε ότι το μηχανικό πρόβλημα στο αυτοκίνητο ήταν καλύτερο. Η νέα ενημέρωση για το αυτοκίνητο θα έρθει στο Zandvoort – δεν ήταν αυτό το θέμα την Παρασκευή.”

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F1 : Ο Toto Wolff εξηγεί τη στρατηγική της Mercedes που κόστισε τη νίκη του Lewis Hamilton στο Βέλγιο GP», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!