ENGINE POWER

F1 τα νέα των Paddock

F1 τα νέα των Paddock: Ιαπωνικό Grand Prix και όπως όλα δείχνουν έρχεται μια ισορροπία ξανά στην αρχική δυναμική των ομάδων με την Red Bull να δείχνει πως θέλει τον τίτλο να τον σηκώσει μέσα στην Ιαπώνια

iaponiko-f1-suzuka-gp-grand-prix-japan-iaponia-RED-BULL-williams-aston-martin-alphatauri-2023
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

 F1 τα νέα των PaddockWILLIAMS : Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Sargeant;

Sargeant, ένα ατύχημα που σίγουρα ηχεί τον θάνατο. Με την έξοδό του από την πίστα στις πρώτες στιγμές του Q1, ο Logan Sargeant δεν βοήθησε την κατάστασή του καθώς ήταν ήδη υπό πίεση. Η καριέρα του στη F1 δέχτηκε άλλο ένα πλήγμα, ίσως ένα πάρα πολύ.

Στην επίθεση για τον πρώτο του ιπτάμενο γύρο στο Q1, ο Logan Sargeant έκανε ένα λάθος στην τελευταία στροφή προκαλώντας μια σημαία αλλά κυρίως καταστρέφοντας το αυτοκίνητό του. Οι μηχανικοί του θα μιλήσουν από μόνοι τους…

«  Ήταν μια καλή μέρα μέχρι το ατύχημα » , ήθελε να βάλει τα πράγματα στη θέση τουςΌλα ήταν καλά και το αυτοκίνητο ήταν στο σωστό (λειτουργικό) παράθυρο. Απλά δυσκολευόμουν με την πίσω υπερθέρμανση στον τελευταίο τομέα και το έχασα βγαίνοντας από την τελευταία στροφή. Ήμουν ίσως λίγο υπερβολικά επιθετικός, με το πρόσθετο πλεονέκτημα του ουράνιου ανέμου. Τότε το γρασίδι δεν σε συγχωρεί όταν του βάζεις τις ρόδες. Δυστυχώς, μόλις το άγγιξα, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα . »

ASTON MARTIN : H Aston Martin θα χάσει την 4η θέση της στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών;

Από το Grand Prix της Αυστρίας, η Aston Martin έχει χάσει το μισό πλεονέκτημά της έναντι της McLaren, η οποία πέφτει στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Θα έχει η ομάδα του Silverstone αρκετά δυνατούς ώμους για να παραμείνει στην πρώτη 4άδα;

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη προπόνηση για το Ιαπωνικό Γκραν Πρι την Παρασκευή, καθώς η συνεδρία ολοκληρώθηκε νωρίς μετά τη συντριβή του Πιερ Γκασλί στο Alpine του.

Tο προβάδισμα της Aston Martin έλιωσε σαν χιόνι στον ήλιο: οι Πράσινοι, τώρα τέταρτοι και πίσω από Mercedes και Ferrari , έχουν μόνο 78 πόντους διαφορά έναντι μιας ομάδας McLaren σε πλήρη ανάσταση. Συνολικά 68 πόντοι ανακτήθηκαν σε διάστημα έξι συναντήσεων, σχεδόν το μισό από το έλλειμμα που έχει ήδη καλύψει η ομάδα του Woking.

Για την Aston Martin, η πίεση αυξάνεται: ενώ απομένουν ακόμη επτά Grand Prix στο καλεντάρι, η βρετανική ομάδα όχι μόνο έχασε τη βάση της στον αγώνα για τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα, αλλά βρίσκεται και απειλούμενη από τη McLaren. Και διαβάζοντας τις τελευταίες παραστάσεις, τίποτα δεν υποδηλώνει βελτίωση της κατάστασης. Να γιατί η τέταρτη θέση της Aston Martin στο πρωτάθλημα κινδυνεύει σε τέσσερα επιχειρήματα.

 F1 τα νέα των Paddock – ALPHA TAURI : Η ALPHATAURI ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ TSUNODA ΚΑΙ RICCIARDO ΓΙΑ ΤΟ 2024

Ο Lawson θα παραμείνει ως ο εφεδρικός οδηγός των Red Bull και AlphaTauri.

Δήλωση ομάδας Scuderia AlphaTauri

Η Scuderia AlphaTauri είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την πλήρη σειρά οδηγών της για τη σεζόν 2024 καθώς ο Yuki Tsunoda και ο Daniel Ricciardo συνεχίζουν να αγωνίζονται για την ομάδα. Ο τρέχων υποψήφιος για τον τίτλο της Ιαπωνικής Super Formula και οδηγός της Scuderia AlphaTauri, Liam Lawson θα επαναλάβει το ρόλο του ως εφεδρικός οδηγός και για τις δύο ομάδες της Red Bull, εστιάζοντας στις δοκιμές, τις συνεδρίες προσομοιωτών και τις εργασίες ανάπτυξης, παρακολουθώντας όλους τους αγώνες με πλήρη απασχόληση.

RED BULL: Ο VERSTAPPEN ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

Ο Max Verstappen κατέκτησε την ένατη pole position σε αυτή τη σεζόν της Formula 1 και θα ξεκινήσει το Ιαπωνικό Grand Prix του 2023 από την πρώτη θέση μπροστά από τους Oscar Piastri και Lando Norris.

Από την αρχή του Σαββατοκύριακου στη Suzuka, ο Verstappen ήταν έτοιμος να δείξει ότι οι αγώνες της Σιγκαπούρης ήταν πίσω του καθώς ξεπέρασε όλες τις ελεύθερες προπονήσεις και ολοκλήρωσε τη δουλειά με pole το Σάββατο.

Και με τόσο στιλ, που διώχνει τον ανταγωνισμό σχεδόν κατά έξι δέκατα του δευτερολέπτου με ένα τέρας ενός πρώτου τομέα που κανείς δεν μπορούσε καν να ονειρευτεί. Ήταν δύο δέκατα γρηγορότερος από όλους τους άλλους μόνο στον τομέα 1.

ALPINE: Ένας φαινομενικά αδιάφορος Pierre Gasly υποβάθμισε τη συνάντησή του με τα περίφημα εμπόδια Degner της Suzuka με μερικά λεπτά να απομένουν στο FP2 για το Ιαπωνικό Grand Prix

O βετεράνος των Άλπεων Pierre Gasly πέρασε στο χαλαρό την έξοδο του και τα λόγια του ήταν “ ότι θα μάθει από το περιστατικό και θα προχωρήσει.”

Ήταν μια άσκοπη σύγκρουση, ενώ ακολουθώντας τον συμπαίκτη Esteban Ocon, το Alpine του Gasly έστριψε διάπλατα στο δεύτερο τμήμα των καμπυλών Degner, κάνοντας κάτι που φαινόταν αβλαβές στα σκουπίδια γατούλα μέχρι που η μπροστινή δεξιά έκοψε το φράγμα και το έσκισε σχεδόν. Επαφή χαμηλής ταχύτητας, αλλά ουσιαστική ζημιά που θα απαιτήσει υπερωρίες από τους μηχανικούς του.

Αναλογιζόμενος την Παρασκευή του στην έκθεση της ομάδας Alpine, ο Gasly είπε: «Δυστυχώς, η μέρα μας τελείωσε με ένα μικρό off στη στροφή 9 ακριβώς στο τέλος της Ελεύθερης Εξάσκησης 2. Απλώς έχασα ελαφρώς το μπροστινό μέρος και δεν μπορούσα να το διορθώσω εγκαίρως. Αυτό σήμαινε ότι γλιστρήσαμε μέσα από το χαλίκι και μέσα στο φράγμα. Θα μάθουμε από αυτό και θα προχωρήσουμε».

FERRARI: O Sainz θα ξεκινήσει τον αγώνα της Suzuka από την έκτη θέση, παρατάσσοντας δύο θέσεις πίσω από τον συμπαίκτη του Charles Leclerc .

Ο οδηγός της Ferrari Formula 1, Carlos Sainz, δήλωσε ότι δεν μετανιώνει που έκανε αλλαγές στο set-up που μπορεί τελικά να τον έβαλαν σε κίνδυνο στην πρόκριση για το Ιαπωνικό Grand Prix.

Ο νικητής της Σιγκαπούρης θα ξεκινήσει τον αγώνα της Suzuka από την έκτη θέση, παρατάσσοντας δύο θέσεις πίσω από τον συμπαίκτη του Charles Leclerc .

Ο Sainz είπε ότι η γνώση ότι το αυτοκίνητο μπορεί να είναι λιγότερο ανταγωνιστικό στη Suzuka τον ενθάρρυνε να δοκιμάσει διαφορετικά πράγματα στο στήσιμο προκειμένου να «προκαλέσει» τόσο τον εαυτό του όσο και το αυτοκίνητο.

Όταν αυτό δεν λειτούργησε, έκανε ένα βήμα πίσω σε μια πιο συντηρητική προσέγγιση, αλλά παραδέχτηκε ότι «αποσπάστηκε» από την ανταλλαγή και δεν είχε αρκετό χρόνο για να βολευτεί πλήρως με τις αλλαγές.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Exit mobile version