ENGINE POWER

F1: Τα τέσσερα σημεία που διαφοροποιείτε το ημερολόγιο F1 2024

Η FIA και η Formula 1 ανακοίνωσαν το ημερολόγιο F1 2024 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 FIA 2024, το οποίο εγκρίθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Το ημερολόγιο περιλαμβάνει 24 αγώνες και ξεκινά στο Μπαχρέιν στις 2 Μαρτίου και τελειώνει στο Άμπου Ντάμπι στις 8 Δεκεμβρίου.
F1: Τα τέσσερα σημεία που διαφοροποιείτε το ημερολόγιο F1 2024

Πρόγραμμα F1 2024 :  Ποια είναι τα τέσσερα βασικά σημεία του ημερολόγιο F1 2024; Το ημερολόγιο F1 2024 είναι πιο εστιασμένο σε περιφερειακό επίπεδο, γεγονός που καθιστά το άθλημα πιο βιώσιμο και λογιστικά πιο βελτιωμένο . . .

24 αγώνες στο ημερολόγιο: 

Το ημερολόγιο περιλαμβάνει συνολικά 24 αγώνες, που είναι ο μεγαλύτερος στην ιστορία της F1. 

Το ημερολόγιο υποστηρίζει την περιφερειοποίηση: φ1

Το ημερολόγιο του 2024 είναι πιο εστιασμένο σε περιφερειακό επίπεδο, γεγονός που καθιστά το άθλημα πιο βιώσιμο και λογιστικά πιο βελτιωμένο. 

Νυχτερινοί Αγώνες κατά τη διάρκεια του Ραμαζανιού

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του ημερολογίου που κυκλοφόρησε πρόσφατα είναι ότι οι δύο πρώτοι αγώνες θα διεξαχθούν ως Grand Prix το βράδυ του Σαββάτου. Η απόφαση να μεταφερθούν αυτοί οι αγώνες στο βράδυ του Σαββάτου έχει ληφθεί για να φιλοξενήσει την περίοδο του Ραμαζανιού, που αρχίζει στις 10 Μαρτίου 2024. Το ημερολόγιο διασφαλίζει ότι οι αγωνιστικές δραστηριότητες δεν έρχονται σε αντίθεση με τις θρησκευτικές δραστηριότητες. 

Το Κινεζικό Γκραν Πρι επιστρέφει μετά το 2019: 

Ο αγώνας Grand Prix της Κίνας θα διεξαχθεί στο Διεθνές Σιρκούι της Σαγκάης τον Απρίλιο του 2024. Μιλώντας για το Ημερολόγιο του 2024, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1, Stefano Domenicali, δήλωσε: « Είμαι στην ευχάριστη θέση στους αγώνες του 20 προσφέρει μια συναρπαστική σεζόν για τους θαυμαστές μας σε όλο τον κόσμο. 

«Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον και συνεχής ζήτηση για τη Formula 1, και πιστεύω ότι αυτό το ημερολόγιο επιτυγχάνει τη σωστή ισορροπία μεταξύ των παραδοσιακών αγώνων και των νέων και των υπαρχόντων χώρων».

programma-2024-callentari-formula-one-f1-audi-fia.

Η FIA και η Formula 1 ανακοίνωσαν το ημερολόγιο F1 2024 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 FIA 2024, το οποίο εγκρίθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Το ημερολόγιο περιλαμβάνει 24 αγώνες και ξεκινά στο Μπαχρέιν στις 2 Μαρτίου και τελειώνει στο Άμπου Ντάμπι στις 8 Δεκεμβρίου.

Η Formula 1 έχει καταστήσει σαφή την πρόθεσή της να προχωρήσει προς μεγαλύτερη ημερολογιακή περιφερειοποίηση, μειώνοντας τα υλικοτεχνικά βάρη και κάνοντας τη σεζόν πιο βιώσιμη. Μεταφέροντας την Ιαπωνία στον Απρίλιο, το Αζερμπαϊτζάν στον Σεπτέμβριο και το Κατάρ μαζί με το Άμπου Ντάμπι, αυτό το ημερολόγιο δημιουργεί μια καλύτερη ροή αγώνων σε ορισμένες περιοχές και αυτό το έργο θα συνεχιστεί ενώ είναι ρεαλιστικό στο γεγονός ότι ως παγκόσμιο πρωτάθλημα, με κορύφωση και συμβατικούς περιορισμούς, θα απαιτούνται πάντα ταξίδια που δεν μπορούν να περιφερειοποιηθούν πλήρως.

Για τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν στο Μπαχρέιν και τη Σαουδική Αραβία, το Grand Prix θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο. Αυτή η απόφαση ελήφθη για να φιλοξενήσει το Ραμαζάνι που ξεκινά την Κυριακή του αρχικού Σαββατοκύριακου αγώνων της Σαουδικής Αραβίας.

Ο Mohammed Ben Sulayem, Πρόεδρος της FIA,  δήλωσε: 
«Το προγραμματισμένο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της FIA Formula 1 για το 2024, το οποίο έχει εγκριθεί από τα μέλη του Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, δείχνει μερικά σημαντικά βήματα προς τους κοινούς μας στόχους. Θέλουμε να κάνουμε το παγκόσμιο θέαμα της Formula 1 πιο αποτελεσματικό όσον αφορά την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και πιο διαχειρίσιμο για το ταξιδιωτικό προσωπικό που αφιερώνει τόσο μεγάλο μέρος του χρόνου του στο άθλημά μας. Ο Stefano Domenicali και η ομάδα του έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά τόσο για να φέρουν νέους και συναρπαστικούς χώρους σε αναδυόμενες αγορές για τη Formula 1 και να παραμείνουν πιστοί στη μακρά και αξιοσημείωτη κληρονομιά του αθλήματος. Κάθε αγώνας μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο χάρη στη συνεργασία μεταξύ της FIA, της FOM, των διοργανωτών και των διοργανωτών ASN που συγκεντρώνουν τους χιλιάδες εθελοντές κριτές και το προσωπικό υποστήριξης, ώστε να μπορέσουμε να πάμε σε αγώνες,

Ο Stefano Domenicali, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1,  δήλωσε: « Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω το ημερολόγιο του 2024 με 24 αγώνες που θα προσφέρουν μια συναρπαστική σεζόν για τους θαυμαστές μας σε όλο τον κόσμο. Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον και συνεχής ζήτηση για τη Formula 1, και πιστεύω ότι αυτό το ημερολόγιο επιτυγχάνει τη σωστή ισορροπία μεταξύ των παραδοσιακών αγώνων και των νέων και των υπαρχόντων χώρων. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους διοργανωτές και τους συνεργάτες για την υποστήριξή τους και την προσπάθειά τους να επιτύχουν αυτό το υπέροχο πρόγραμμα. Το ταξίδι μας προς ένα πιο βιώσιμο ημερολόγιο θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, καθώς θα εξορθολογίσουμε περαιτέρω τις λειτουργίες ως μέρος της δέσμευσής μας για το Net Zero 2030. Έχουμε πολλούς αγώνες να περιμένουμε με ανυπομονησία το 2023, συμπεριλαμβανομένου του εναρκτηρίου Grand Prix του Λας Βέγκας, και οι θαυμαστές μας μπορούν να ανυπομονούν για περισσότερους ενθουσιασμούς την επόμενη σεζόν .  

programma-2024-callentari-formula-one-f1-audi

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power