ENGINE POWER

F1 Toto Wolff : Μια παράσταση για γέλια ήταν το Sao Paulo

Ο Toto Wolff παραδέχεται ότι είναι σοκαρισμένος μετά την «άθλια» απόδοση του W14 στη Βραζιλία μόλις μια εβδομάδα μετά τη σχεδόν νίκη στο Μεξικό

toto-wolff-mercedes-hamilton-f1-formula-one-sao-paolo-brazil-gp-grand-prix
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Grand Prix Βραζιλίας: Οι περικοπές στο γκαράζ της Mercedes κατά τη διάρκεια του αγώνα τα είπαν όλα, ο Toto Wolff κοιτάζει την οθόνη με πέτρινο πρόσωπο καθώς οι οδηγοί του έδιναν μια απελπισμένη μάχη για να παραμείνουν σχετικοί.

Μόλις μια εβδομάδα αφότου ο Λιούις Χάμιλτον είχε δώσει στον Μαξ Φερστάπεν τα λεφτά του στο Μεξικό, ήταν δύσκολο να πιστέψουμε ότι επρόκειτο για το ίδιο αυτοκίνητο.

Πηγαίνοντας στον αγώνα, ο Χάμιλτον και ο συμπαίκτης του, Τζορτζ Ράσελ, είχαν παραδεχτεί τους φόβους τους ότι η στάθμη των ελαστικών θα ήταν πρόβλημα, αλλά ακόμη και αυτοί δεν καταλάβαιναν πόσο άσχημα θα γίνονταν τα πράγματα, καθώς η Mercedes θα έχανε από τους πελάτες της McLaren και της Aston Martin.

F1 Toto Wolff : Παρά το δυνατό ξεκίνημα στον αγώνα, δεν άργησε και οι δύο οδηγοί να υποφέρουν και ενώ ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής μετέφερε το αυτοκίνητό του στην όγδοη θέση, η άνοδος της θερμοκρασίας του κινητήρα έκανε τη Mercedes να αποσύρει τον συμπαίκτη του μόλις 14 γύρους από το τέλος.

“Μια ασυγχώρητη απόδοση”, είπε ο Wolff στη συνέχεια στο Sky Sports . «Δεν υπάρχουν λόγια για αυτό», συνέχισε. «Αυτό το αυτοκίνητο τερμάτισε δεύτερο την περασμένη και την προηγούμενη εβδομάδα. Και ό,τι κι αν του κάναμε ήταν φρικτό.

«Ο Λούις επέζησε εκεί έξω, αλλά, Τζορτζ… Αισθάνομαι μόνο για τους δύο που οδηγούν ένα τόσο άθλιο πράγμα. Δείχνει πόσο δύσκολο είναι το αυτοκίνητο, είναι στην κόψη του μαχαιριού.

«Πρέπει να το αναπτύξουμε καλύτερα για την επόμενη χρονιά», παραδέχτηκε. «Επειδή δεν μπορεί μέσα σε επτά ημέρες να τερματίζεις στο βάθρο με πιθανώς ένα από τα δύο πιο γρήγορα μονοθέσια και μετά να τερματίζεις όγδοος».

Ο Αυστριακός πιστεύει ότι η επιλογή της πίσω πτέρυγας για το Interlagos ήταν σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνη για τις επιδόσεις νύχτας και ημέρας σε σύγκριση με το Μεξικό.

“Η ταχύτητα στην ευθεία γραμμή ήταν ένα θέμα”, είπε, “αλλά μάλλον όχι ο κύριος παράγοντας. Ο κύριος παράγοντας ήταν ότι δεν μπορούσαμε να πάμε στις στροφές με μεγαλύτερο φτερό με τον ρυθμό που χρειαζόμασταν και σκοτώναμε τα ελαστικά, απλώς τρώγαμε τα ελαστικά μέσα σε λίγους γύρους χωρίς κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.

«Σαφώς δεν είμαστε οι παγκόσμιοι πρωταθλητές στα Σαββατοκύριακα των αγώνων Sprint», πρόσθεσε. “Κάνουμε καλή δουλειά εδώ σε καλό δρόμο για να τα καταφέρουμε. Ωστόσο, αυτό δεν εξηγεί τι πήγε στραβά. Θέλω να πω, ότι αυτό το αυτοκίνητο κινούσε σχεδόν σαν σε τρεις τροχούς και όχι με τέσσερις.”

F1 Toto Wolff : Ένας άλλος παράγοντας, σύμφωνα με τον Χάμιλτον, ήταν το πάτωμά του.

«Η εικασία μου είναι ότι το πάτωμα δεν λειτουργεί», είπε. “Το πάτωμα δεν μας ρουφάει κάτω, έτσι απλά μας ώθησε να πάμε σε μια υψηλότερη πτέρυγα. Και τότε απλώς σέρνουμε πολύ στις ευθείες. Χάνουμε τόσο πολύ χρόνο στις ευθείες, δεν μπορώ να κάνω τίποτα το.

«Και τότε απλά γλιστρούσαμε στις γωνίες, οπότε πρέπει να δούμε γιατί συμβαίνει αυτό σε αυτό το τραχύ σιρκουί.

F1 Toto Wolff : «Ήξερα ότι θα είχαμε μια σχετικά δύσκολη μέρα», παραδέχτηκε. “Τίποτα δεν άλλαξε στο μονοθέσιο από χθες στο σήμερα, οπότε ήξερα ότι θα ήταν δύσκολο. Χθες απλά έφαγα τα λάστιχα με μια απροσδόκητη έλλειψη ρυθμού. Και μετά νομίζω ότι οδήγησα καλύτερα σήμερα όσον αφορά την αίσθηση στο πόδι μου, αλλά ήμασταν πιο αργοί.

«Αυτή τη στιγμή είναι μια οπισθοδρόμηση», παραδέχτηκε, «αλλά ως ομάδα, απλώς θα ενωθούμε και θα προσπαθήσουμε να προχωρήσουμε. «Θα υπάρξει

πολλή ανάλυση αυτή την εβδομάδα μετά σήμερα, και εγώ “Σίγουρα θα υπάρξουν πράγματα όπως, “Α, ίσως αν το κάναμε αυτό, θα ήταν καλύτερα”, αλλά νομίζω ότι τελικά, το αυτοκίνητο χρειάζεται δουλειά εδώ για κάποιο λόγο και αυτός είναι ο τρόπος είναι.”

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version