Ferrari F1: Ο Ισπανός έχει αποδείξει από την άφιξή του στο Μαρανέλο το 2021 ότι έχει τους ώμους για να υπερασπιστεί τα χρώματα του ίππου. Θέλουν όμως και τα δύο μέρη να συνεχίσουν μαζί;
Η (δεν αποτελεί έκπληξη) ανανέωση του συμβολαίου του Charles Leclerc με τη Ferrari μετά τη σεζόν του 2024 έχει ρίξει μηχανικά τα φώτα της δημοσιότητας στο μέλλον με κόκκινο χρώμα του συμπαίκτη του, Carlos Sainz .
Ενώ η Mercedes , για παράδειγμα, έκανε την επιλογή πέρυσι να ανακοινώσει την παράταση των Lewis Hamilton και George Russell έως το 2025 ταυτόχρονα, η επιλογή της Ferrari αναγκαστικά εγείρει μερικά ερωτήματα.
Ο Σάινζ είναι πολύ έξυπνο αγόρι για να μην ξέρει ότι ο Τσαρλς είναι το παιδί-θαύμα του Μαρανέλο, που τον φροντίζει με αγάπη από τα χρόνια της μόρφωσής του, και το αγαπημένο των θαυμαστών.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Ferrari F1: Όταν η πρόσληψή του επισημοποιήθηκε από την Prancing Horse, ο πρώην διευθυντής της ομάδας Mattia Binotto κυκλοφόρησε επίσης αυτές τις σημαντικές προτάσεις όταν περιέγραψε τον Sainz ως έναν « αξιόπιστο » οδηγό και έναν « εξαιρετικό μαχητή » που συνδέεται με το « αγνό ταλέντο » του Leclerc.
Ο Ίβηρας δεν είχε φύγει ακόμα από τη McLaren όταν ήδη του βάφονταν (πρώτα εγώ, το ομολογώ!) ένα πεπρωμένο σαν τον Rubens Barrichello, αυτό ενός έντιμου νούμερο 2 ικανού να πετύχει μεγάλα αποτελέσματα εδώ κι εκεί, χωρίς ποτέ να επισκιάσει τον φυσικό του ηγέτη.
Μόνο που ο Sainz τα κατάφερε καλύτερα από το να ξεπεράσει τις πιθανότητες τις τελευταίες τρεις σεζόν. Σίγουρα, το οικονομικό έτος 2022 μας θύμισε ότι με μια ανταγωνιστική Ferrari, ο Leclerc παραμένει αυτός που προορίζεται να ηγηθεί του τίτλου των οδηγών. Αλλά οι άλλες δύο καμπάνιες δεν πρέπει να παραβλεφθούν ακαταμάχητα. Ωστόσο, όταν το ιταλικό μονοθέσιο είναι λιγότερο ζωηρό, ο Ισπανός είναι λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με τον γείτονά του στο γκαράζ.
Μπορούμε να αναφέρουμε τη θρυλική κακή τύχη του Μονεγάσκου, που του κοστίζει μεγάλους πόντους κάθε χρόνο, ή την απουσία φανταχτερών αποτελεσμάτων για τον Sainz, γεγονός παραμένει ότι το αθροιστικό σκορ είναι 365-364,5 υπέρ του Leclerc στις σεζόν 2021 και 2023 ( 673-610,5 σύνολο).
Σε τρία χρόνια, ο Μαδριλένος έχει μόλις δύο λιγότερα βάθρα από τον Λεκλέρκ (16 έναντι 18) και είναι επίσης πολύ πίσω από τον συμπαίκτη του σε αριθμό νικών (2-3). Ο Sainz είναι επίσης ο μόνος που κέρδισε τη Red Bull πέρυσι. Και το Σαββατοκύριακο του στη Monza, μπροστά σε θαυμαστές που ερωτεύονται με τον Leclerc, είναι ένα μοντέλο στο είδος του (pole position και βάθρο σε μια ανάσα μπροστά από τον άλλο οδηγό της Ferrari).
Ferrari F1: Το έργο της Audi στο πίσω μέρος του μυαλού σας;
Ο Sainz μάλλον δεν θα μπορέσει ποτέ να ανταγωνιστεί τον γείτονά του στο γκαράζ όσον αφορά το χειροκρότημα, αλλά αναμφίβολα το γνωρίζει και μπορεί να το αντιμετωπίσει. Ωστόσο, « κάτι λείπει ακόμα », σύμφωνα με τους Ιταλούς συναδέλφους μας από τη La Gazzetta dello Sport ; Είναι ένα πολυετές συμβόλαιο, στο οποίο θα στόχευε ο Ίβηρας, αντί για ανανέωση για μία μόνο σεζόν, όπως ο Βάλτερι Μπότας στη Mercedes;
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Αν ίσχυε αυτό, μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο Ίβηρας θα ήταν σε άτακτα κέφια, αυτός που μέχρι τώρα υπέγραφε πάντα διετές συμβόλαια με τη Ferrari (2021-22, μετά 2023-24). Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι οι προηγούμενες συμφωνίες είχαν συναφθεί με τον Binotto ενώ οι επόμενες πρέπει να μονογραφούν με τον διάδοχό του Frédéric Vasseur, του οποίου οι συγγένειες με τον Leclerc είναι γνωστές.
Ferrari F1: Η άλλη υπόθεση είναι ότι ο Sainz, του οποίου ο πατέρας Carlos μόλις πρόσφερε το Dakar στον εργοδότη του Audi, θέλει να διατηρήσει τις επιλογές του ανοιχτές για το 2026, το οποίο θα σηματοδοτήσει όχι μόνο την εισαγωγή ενός ολοκαίνουργιου κανονισμού αλλά και την άφιξη της μάρκας με δαχτυλίδια στη Formula 1 .
Σε ηλικία σχεδόν 30 ετών, ο Sainz Jnr θέλει θεμιτά να ηγηθεί ενός έργου, τουλάχιστον για να θεωρείται φυσικός ηγέτης. Αν αυτή είναι η φιλοδοξία του, υπάρχουν πράγματι λίγες πιθανότητες να τελειώσει στο Μαρανέλο λόγω της ιδιότητας του Λεκλέρκ.
Τώρα, είδαμε στη Mercedes πριν από μερικά χρόνια ότι η καθιερωμένη τάξη θα μπορούσε να ταρακουνήσει με τον τίτλο του Nico Rosberg εναντίον του Lewis Hamilton το 2016. Και η Ferrari, παρά την ξηρασία που επιμηκύνεται από το 2008, προσφέρει αναμφίβολα περισσότερες εγγυήσεις ότι η Audi στο εγγύς μελλοντικός.
Όσο για το Prancing Horse, δεν θα έλειπαν οι επιλογές για την αντικατάσταση του Sainz, ακόμα κι αν μαθαίναμε ότι ο Lando Norris δεν θα είναι ένας από αυτούς . Αλλά αγόρια όπως ο Alexander Albon , του οποίου το όνομα κυκλοφορούσε για λίγο πέρυσι, ή ο Pierre Gasly , πολύ κοντά στον Leclerc, θα τα πήγαιναν καλύτερα από τον Iberian; Τίποτα δεν είναι λιγότερο σίγουρο.
Η λογική θα υπαγόρευε ότι η Ferrari και o Sainz θα βρουν κοινό έδαφος μακροπρόθεσμα. Αλλά η F1 έχει τους λόγους της που η λογική αγνοεί.
Ferrari F1: Πενταετές το νέο συμβόλαιο του Charles Leclerc με ετήσιες απολαβές 50 εκατ. ευρώ
Η σχέση του Leclerc με την Ιταλική Ομάδα ξεκίνησε από το 2016 όποτε ο οδηγός έγινε μέλος της Ακαδημίας των Νέων Οδηγών της Ferrari. Το 2018, έκανε το ντεμπούτο το στην Formula 1 με την Sauber ενώ από το 2019 αποτελεί βασικό μέλος της ομάδας της Ferrari στην Formula 1, έχοντας 5 νίκες και 23 pole positions στο όνομά του.
Η εξέλιξη του ως οδηγού καθώς και τα γενικότερα αποτελέσματά του «έπεισαν» την Ferrari προκειμένου να ανανεώσει το συμβόλαιο του Leclerc για τα επόμενα χρόνια.
Ferrari F1:Συγκεκριμένα, ο ίδιος ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να φοράω τη στολή της Scuderia Ferrari τις επόμενες σεζόν»
«Το να αγωνίζομαι με αυτήν την ομάδα αποτελεί το όνειρό μου από όταν ήμουν τριών ετών; συνήθιζα να παρακολουθώ το Grand Prix του Μονακό από το παράθυρο του διαμερίσματος ενός φίλου στην στροφή Ste. Devote και πάντα έψαχνα για τα κόκκινα αυτοκίνητα. Αυτή η ομάδα αποτελεί την δεύτερη οικογένεια μου από το 2016, όταν έγινα μέλος της Ακαδημίας Νέων Οδηγών της Ferrari, και έχουμε πετύχει πολλά μαζί, παλεύοντας στα εύκολα και στα δύσκολα τα τελευταία 5 χρόνια» προσέθεσε.
«Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω πως τα καλύτερα έρχονται και ανυπομονώ να ξεκινήσει η επόμενη σεζόν, ώστε να εξελιχθούμε περαιτέρω και να είμαστε ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα. Το όνειρο μου εξακολουθεί να είναι να κερδίσω το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Ferrari και είμαι σίγουρος ότι τα επόμενα χρόνια θα απολαύσουμε όμορφες στιγμές και θα κάνουμε τους οπαδούς μας χαρούμενους» είπε ο Leclerc κλείνοντας.
Ferrari F1: Ο Fred Vasseur, Επικεφαλής της Scuderia Ferrari στην Formula 1, προσέθεσε: «Ο δεσμός του Charles [Leclerc] με την Scuderia είναι κάτι παραπάνω από την σχέση ενός οδηγού με την ομάδα του, καθώς αποτελεί μέρος της οικογένειας της Ferrari τα τελευταία 8 χρόνια, πολύ πριν καταφέρει να φορέσει τη στολή με το έμβλημα του Καλπάζοντος Αλόγου. Οι αρχές του ίδιου και της ομάδας συνδέονται και για αυτό ήταν φυσιολογικό για εμάς, την ομάδα και εκείνον, να φτάσουμε σε συμφωνία για την επέκταση της συνεργασίας μας».
«Τον ξέρουμε για την ατελείωτη επιθυμία του να πιέζει στα άκρα τον εαυτό του και εκτιμάμε τις εκπληκτικές ικανότητές του όσον αφορά τις μάχες και τις προσπεράσεις μέσα στην πίστα. Είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε στον Charles ένα μονοθέσιο ικανό να κερδίζει αγώνες και ξέρω ότι η αφοσίωση και η συνέπεια του είναι τα στοιχεία που μπορούν να κάνουν την διαφορά στο να πετύχουμε τους στόχους μας» ανέφερε ο Vasseur.
Ο Leclerc θα ξεκινήσει την 6η σεζόν του με την ομάδα της Scuderia Ferrari το 2024, στο πλάι του Carlos Sainz, ο οποίος έχει συμβόλαιο με την Ιταλική Ομάδα μέχρι το τέλος του 2024.
Αναμένουμε την παρουσίαση του μονοθεσίου της Ferrari για το 2024, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 13 Φεβρουαρίου, καθώς και την έναρξη της νέας σεζόν της Formula 1, στις 21-23 Φεβρουαρίου με τα Δοκιμαστικά στο Sakhir και στις 29/02-02/03 με το Grand Prix του Bahrain, για να δούμε πως θα εξελιχθεί η σεζόν για την Ιταλική Ομάδα, η οποία θέλει να επιστρέψει στις νίκες και τα Πρωταθλήματα μετά από χρόνια.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: