Φόρμουλα 1 Μπαχρέιν : Εν αναμονή των πρώτων εξελίξεων, η Alpine δεν είχε την καλύτερη Πέμπτη με τους οδηγούς της να έχουν κολλήσει στο πίσω μέρος του πελοτόν, ακόμα κι αν σημείωσαν μια μικρή εξέλιξη.
Δεν πρέπει να περιμένουμε θαύματα αυτή την Παρασκευή με την Alpine κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων ελεύθερων προπονήσεων του Grand Prix του Μπαχρέιν. Ευτυχώς που δεν υπήρχε. Οι Μπλε περίμεναν να είναι σκληροί, το είχαν επιβεβαιώσει στην πίστα με την 17η και 18η φορά στην EL1 και στη συνέχεια την 16η και 18η στην EL2 των Pierre Gasly και Esteban Ocon . Μια επίδοση που αντικατοπτρίζει μόνο τη θέση στην οποία βρίσκεται η γαλλική ομάδα.
« Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η έναρξη της σεζόν δεν θα είναι εύκολη », θυμάται ο Bruno Famin στο Canal+. Δεν είμαστε εκεί που θα θέλαμε να είμαστε. Υπάρχουν εξελίξεις που θα συμβούν. Το αυτοκίνητό μας είναι εντελώς καινούργιο και έφτασε λίγο αργά. Περιμέναμε να υποφέρουμε, υποφέραμε αλλά από το πρωί μέχρι το απόγευμα τα πράγματα έγιναν καλύτερα. Τα σχόλια των οδηγών είναι λίγο πιο θετικά. Κερδίσαμε έλξη. Αυτή είναι η αρχή της δουλειάς και ξέρουμε ότι έχουμε πολλή δουλειά.
Για να λύσετε ένα πρόβλημα, πρέπει πρώτα να το προσδιορίσετε με σαφήνεια. Μάλλον έχουμε αρκετές. Πρέπει να κερδίσουμε σε όλους τους τομείς, το βάρος του αυτοκινήτου, το χειρισμό, την πρόσφυση… Υπάρχουν πολλά πράγματα να κάνουμε και συνεχίζουμε με αυτό . »
Σύντομα κάποια εξέλιξη για την Alpine;
Φόρμουλα 1 Μπαχρέιν : Η κύρια ομάδα επιβεβαίωσε ότι το A524 θα λάβει το μερίδιο των εξελίξεων, ήδη στο στάδιο της προετοιμασίας στο Enstone . Αλλά όταν ? Ωστόσο, σύμφωνα με τους συναδέλφους μας από το κρυπτογραφημένο κανάλι, η πρώτη εισαγωγή έχει οριστεί το νωρίτερο για το Ιαπωνικό Grand Prix (5-7 Απριλίου), αν όχι για αυτό στην Κίνα δύο εβδομάδες αργότερα. Ένα δεύτερο σάλβο θα πρέπει στη συνέχεια να λάβει χώρα στο Μαϊάμι (3-5 Μαΐου).
Αλλά προς το παρόν, το επίκεντρο δεν είναι στις εξελίξεις γιατί η Alpine πρέπει να βρει γρήγορα μια σειρά απαντήσεων για να προσπαθήσει να περιορίσει τη ζημιά. Για αυτό, τα στρατεύματα με βέλος Α μαζεύουν το μυαλό τους για να παρέχουν βραχυπρόθεσμες λύσεις.
« Έχουμε τα σημεία αναφοράς γιατί αρχίζουμε να αποκτούμε δεδομένα, πραγματικά στοιχεία », συνεχίζει ο Bruno Famin. Μέχρι την περασμένη εβδομάδα, ήταν προσομοίωση, δοκιμές πάγκου… Αυτή τη φορά, έχουμε πραγματικά δεδομένα. Μπορούμε να συσχετίσουμε, να ευθυγραμμίσουμε εκ νέου σε σχέση με τα θεωρητικά, υπολογισμένα δεδομένα μας και αυτό θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε.
Ξέρουμε πώς να ποσοτικοποιήσουμε την καθυστέρηση μας. Διαθέτουμε δεδομένα GPS που μας επιτρέπουν να ανιχνεύσουμε όλα τα χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, είτε επιτάχυνση, φρενάρισμα, ανάκτηση ενέργειας, ταχύτητα διέλευσης σε αργές και γρήγορες στροφές… Ξέρουμε πώς να τα ανασυνθέσουμε όλα αυτά για να εντοπίσουμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία μας. Αυτό είναι που πρέπει να δουλέψουμε. Όλη η δουλειά βρίσκεται ανάμεσα στον εντοπισμό μιας αδυναμίας και στη γνώση του τρόπου επίλυσής της. Σε αυτό εστιάζουμε . »
Φόρμουλα 1 Μπαχρέιν : Αν δεν είναι η ώρα της χαράς στο πλευρό των Enstone και Viry-Châtillon, ο αρχηγός της γαλλικής ομάδας δεν σκοπεύει να τα παρατήσει. Ως καπετάνιος, ο Bruno Famin θέλει να δείξει στους άντρες του ότι έχουν την ικανότητα να επαναφέρουν το πλοίο στη ζωή και ότι είναι έτοιμος να το οδηγήσει.
« Σε δύσκολες καταστάσεις όπως αυτές στις οποίες βρισκόμαστε πίσω, είναι απαραίτητο [να γνωρίζουμε πώς να κινητοποιούμε και να παρακινούμε τις ομάδες]», τονίζει. Αυτό δεν κάνει κανέναν χαρούμενο γιατί όλοι δούλεψαν σκληρά για να είναι έτοιμα τα αυτοκίνητα στην ώρα τους την περασμένη εβδομάδα, οπότε προφανώς πρέπει να επανεκκινήσουμε τη μηχανή. Για να ξεφύγουμε από αυτά τα προβλήματα, είναι απαραίτητο (να κινητοποιηθούμε) να μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας, να παράγουμε εξελίξεις, να βελτιωθούμε, κλπ… Χρειαζόμαστε κάθε υπάλληλο της Alpine, είτε στο Viry είτε στο Enstone, να βάλει κάρβουνο. το μηχάνημα και στείλτε αέριο . » Δεν θα μπορούσε να είναι πιο ξεκάθαρο.
Ο Χάμιλτον οδήγησε τον συμπαίκτη του Τζορτζ Ράσελ καθώς η Mercedes έριξε έναν δείκτη πριν από τα πρώτα προκριματικά της σεζόν.
Ο Λιούις Χάμιλτον οδήγησε μια Mercedes ένα-δύο στη δεύτερη προπόνηση για το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν για να κερδίσει την πρόκριση για την πρώτη σεζόν της F1.
Ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε τον καλύτερο χρόνο γύρου με 1:30.374, τερματίζοντας 0.206 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από τον συμπαίκτη Τζορτζ Ράσελ.
Ο Fernando Alonso ήταν τρίτος για την Aston Martin και ενώ τα φορτία καυσίμων μπορούν να παραμορφώσουν την εικόνα στην πράξη, ο Max Verstappen τερματίζοντας μόλις έκτος ταχύτερος σημαίνει ότι πολλές ερωτήσεις παραμένουν αναπάντητα στην πρώτη προκριματική περίοδο της χρονιάς.
Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος στο τέλος και των δύο προκριματικών προσομοίωσης για να φέρει τον εαυτό του σε εξαιρετική φόρμα πριν από τις κατατακτήριες της Παρασκευής.
Ο Ράσελ φαινόταν σαν να δυσκολευόταν περισσότερο από τον συμπαίκτη του, αλλά, μετά από αλλαγές στο μπροστινό μέρος του W15 του, ο Βρετανός μπήκε πίσω από τον Χάμιλτον.
Ο ρυθμός του Alonso ήταν αρκετά δυνατός για να νικήσει τον Carlos Sainz, ο οποίος έδωσε στη Ferrari τον πιο αντιπροσωπευτικό χρόνο γύρου, αφού ο συμπαίκτης του Charles Leclerc, ο οποίος τερμάτισε ένατος ταχύτερος, αντιμετώπισε κίνηση σε έναν γύρο και κλείδωμα στον άλλο στη στροφή 4 – τρανταχτά από το ραδιόφωνο της ομάδας του. οι αντίπαλοι «κοιμόντουσαν».
Υπήρχε παρόμοιο μοίρασμα στη McLaren: Ο Oscar Piastri τερμάτισε μέσα σε μισό δευτερόλεπτο από την καλύτερη προσπάθεια του Hamilton. Ο Λάντο Νόρις, εν τω μεταξύ, έκανε ένα λάθος στον τελικό τομέα κατά τη διάρκεια του τρεξίματός του και τελείωσε πιο αργά από όλα.
Έχει πρόβλημα η Red Bull;
Ο καλύτερος χρόνος του Verstappen ήταν αρκετά καλός μόνο για να είναι 0,477 δευτερόλεπτα κάτω από τον Hamilton, παρά την ευρέως διαδεδομένη πεποίθηση ότι το Red Bull RB20 θα ήταν παντοδύναμο.
Αν και αυτό μπορεί να ισχύει ακόμα και στις κατατακτήριες, οι ταχύτητες στην ευθεία γραμμής των δύο μονοθέσιων ήταν παρόμοιες, οπότε κάθε σάκος άμμου από τη Red Bull θα έχει περάσει από τις στροφές.
Οι κούρσες, ωστόσο, έδειχναν απίστευτα δυνατές τόσο για τον Verstappen όσο και για τον συμπαίκτη Sergio Perez – και οι δύο σταθερά στο 1:36s.
Ο Nico Hulkenberg συνέχισε την καλή του φόρμα σε έναν γύρο από πέρυσι με τον έβδομο καλύτερο χρόνο για τη Haas, τερματίζοντας ταχύτερα από τον Lance Stroll, ενώ ο Perez έμεινε πίσω από τον Leclerc για να ολοκληρώσει το top 10.
Ο Alex Albon ήταν 11ος ταχύτερος και ο τελευταίος οδηγός μέσα σε ένα δευτερόλεπτο από τον Hamilton για τη Williams, οριακά μπροστά από τον RB του Daniel Ricciardo, ο οποίος είχε τερματίσει ταχύτερα στο FP1.
Ακολούθησαν οι Logan Sargeant και Kevin Magnussen, με τον Yuki Tsunoda 15ο. Ο Pierre Gasly ήταν μπροστά από τον Valtteri Bottas του Stake F1, ο οποίος αντιμετωπίζει ένα ταξίδι στους αγωνοδίκες αφού πέρασε το κόκκινο φως του pit-exit στην αρχή της συνεδρίας.
Ο δεύτερος Αλπικός του Esteban Ocon ήταν 18ος, ο Zhou Guanyu 19ος και ο Norris 20ος.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: