ENGINE POWER

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Πώς θα είναι το μονοθέσιο SF-24 της Scuderia;

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Μεταξύ αλήθειας και ψευδαίσθησης, τι μας περιμένει από τη Ferrari, Πώς θα είναι το μονοθέσιο της Ferrari SF-24
Φόρμουλα 1 Φεράρι: Πώς θα είναι το μονοθέσιο SF-24 της Scuderia;

Φόρμουλα 1 Φεράρι Ως εκ τούτου, η ομάδα επέλεξε ένα όνομα σε συνέχεια με την πρόσφατη παράδοση, η οποία έχει χαρακτηρίσει σχεδόν εξ ολοκλήρου την υβριδική εποχή της Formula 1 και περιλαμβάνει το ακρωνύμιο SF, που προφανώς σημαίνει Scuderia Ferrari, ακολουθούμενη από τη χρονιά της αγωνιστικής περιόδου.

Αυτή η φόρμουλα έκανε το ντεμπούτο του στο SF15-T 2015, τη δεύτερη χρονιά του υβριδικού Formula 1, και εγκαταλείφθηκε μόνο μία φορά, το 2022, όταν το αυτοκίνητο γιόρτασε στο όνομά του – F1-75 – τα τρία τέταρτα του αιώνα της εταιρείας. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στις 13 Φεβρουαρίου.

 formula1-monothesio-f1-scuderia-ferrari-SF-24-formoula-1-2024

Ferrari F1 2024 Πώς θα είναι;

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Η Ferrari F1 του 2024 θα είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, το αποτέλεσμα μιας μεγάλης αναθεώρησης των τεχνικών κανονισμών. Η ομάδα του Maranello εργάστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα για να βρει τις πιο καινοτόμες και υψηλών επιδόσεων λύσεις, αντλώντας επίσης έμπνευση από όσα έγιναν από άλλες κορυφαίες ομάδες, όπως η Red Bull, η Mercedes και η McLaren.

Πώς θα είναι η Ferrari 676 του 2024; Εξερευνούμε τις καινοτομίες που δημιουργήθηκαν από τις άλλες ομάδες,  Red Bull , Mercedes και McLaren και προτείνουμε μια πρόβλεψη για τη μελλοντική Ferrari Formula 1 του 2024, project 676.

Ας συγκρίνουμε τις διαφορετικές λύσεις που υιοθετήθηκαν και ας φανταστούμε πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί η Ferrari, από εμπρός προς τα πίσω, το 2024.

Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις των κοιλιών της Ferrari f1 2024, οι οποίες αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για την αεροδυναμική του αυτοκινήτου; Πριν από δύο χρόνια είδαμε τους κοιλιακούς της Ferrari με το concept της μπανιέρας, πολύ φαρδύ και φαρδύ, που εμπόδιζε τη ροή του αέρα να φτάσει στον πάτο. Οι κοιλιές του Red Bull από την άλλη ήταν στενότερες και επέτρεπαν στον αέρα να ακολουθήσει δύο μονοπάτια: μία πάνω από τις κοιλιές προς τον διαχύτη και μία κάτω από τις κοιλιές προς τον πλαϊνό πυθμένα. Τώρα όλοι λένε ότι η Ferrari πρέπει να αντιγράψει τους κοιλιακούς της Red Bull, αλλά ίσως υπάρχει άλλη λύση….

Φόρμουλα 1 Φεράρι 2024 : μεταξύ αλήθειας και ψευδαίσθησης, τι μας περιμένει από τη Ferrari;

Η Ferrari F1 του 2024 βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής των μέσων ενημέρωσης και των οπαδών, οι οποίοι αναρωτιούνται εάν η Ferrari θα μπορέσει να επιστρέψει στη μάχη για τον τίτλο μετά από χρόνια απογοητεύσεων. Ποιες είναι όμως οι πραγματικές δυνατότητες της ομάδας του Μαρανέλο; Ποιες είναι οι τεχνικές καινοτομίες που θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά; Και ποιες είναι οι ψευδαισθήσεις που τροφοδοτούνται από αβάσιμες ή υπερβολικές φήμες;

Σε αυτό το επεισόδιο του Effe1 Garage, προσπαθούμε να διευκρινίσουμε ορισμένες πτυχές σχετικά με τη Ferrari F1 2024, με βάση τεχνικές αναλύσεις. Ας ξεκινήσουμε από την καρίνα, ή το κάτω μέρος του μονοκόκ που συνδέει τη μύτη με το σασί στο Red Bull . Σύμφωνα με κάποιες φήμες, η Ferrari αποφάσισε να υιοθετήσει μια παρόμοια λύση, με μια κωνική και ανυψωμένη «καρίνα». Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητα το μόνο έγκυρο, πράγματι, υπάρχουν και ορισμένα μειονεκτήματα.

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Τέλος, ας μιλήσουμε για το βάρος του αυτοκινήτου, που είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες απόδοσης. Η Ferrari F1 του 2024 θα πρέπει να είναι ελαφρύτερη από την τρέχουσα έκδοση, χάρη στη μεγαλύτερη ενσωμάτωση μεταξύ των διαφόρων εξαρτημάτων και στη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα καλύτερη επιτάχυνση, πέδηση και χειρισμό. Ωστόσο, δεν πρέπει να περιμένει κανείς θαύματα: το ελάχιστο βάρος που επιβάλλει ο κανονισμός είναι 790 κιλά (χωρίς καύσιμο), επομένως το περιθώριο βελτίωσης είναι περιορισμένο.

Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι η Ferrari F1 του 2024 θα είναι σίγουρα ένα διαφορετικό αυτοκίνητο από το σημερινό, αλλά όχι απαραίτητα αντίγραφο της Red Bull ή της Mercedes. Η ομάδα του Maranello έχει τις δεξιότητες και τους πόρους για να αναπτύξει τη δική της σχεδιαστική φιλοσοφία, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί τα δυνατά σημεία του κινητήρα και του πλαισίου. Ωστόσο, πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να μην ξεγελιόμαστε από αβάσιμες ή υπερβολικές φήμες.

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Η Ferrari 676 θα είναι 95% διαφορετική: εδώ είναι τα νέα χαρακτηριστικά για το 2024

Η σεζόν του 2023 επέτρεψε στη Ferrari να καθορίσει τα όρια του αυτοκινήτου και να θέσει τα θεμέλια για το έργο 676. Τι να περιμένουμε λοιπόν για το 2024; Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, οι μεγαλύτερες αλλαγές πρέπει να φανούν στο πίσω μέρος και στο πλαίσιο. Τρεις βασικοί τομείς εργασίας.

Για τη Ferrari 2024, γίνονται εργασίες στα πλαϊνά, στο κάτω μέρος και στο πίσω μέρος. Επιβεβαιώθηκε η διαμόρφωση της αναστολής – Συντελεστές: Davide Allegretti για το Paddock News

Αρχικά, η εστίαση των μηχανικών της Prancing Horse ήταν στη βελτίωση του δαπέδου του αυτοκινήτου , ιδιαίτερα στην απελευθέρωση της ροής κάτω από τον πίσω διαχύτη. Αυτό περιελάμβανε έναν ολοκληρωμένο επανασχεδιασμό του κιβωτίου ταχυτήτων, καθιστώντας το σημαντικά πιο στενό και κερδίζοντας περίπου 40 mm στην περιοχή του διαχύτη. Ο στόχος ήταν να διευκολυνθεί η καλύτερη εξαγωγή αέρα από κάτω από το αυτοκίνητο , μειώνοντας έτσι τη φώκωση και διασφαλίζοντας μια πιο σταθερή και αποτελεσματική απόδοση. Το αυξημένο τμήμα διέλευσης αέρα, σε σύγκριση με το SF-23, συμβάλλει στη συνολική βελτίωση.

Στη συνέχεια, η προσοχή στράφηκε στις πλαϊνές περιοχές , όπου οι μηχανικοί στόχευαν να αυξήσουν τη ροή του αέρα προς τα πίσω εισάγοντας νέα σχήματα. Αυτό απαιτούσε μια αναθεώρηση της εσωτερικής αρχιτεκτονικής , που περιελάμβανε την επανατοποθέτηση των πακέτων καλοριφέρ, την κίνηση προς τα εμπρός των μονάδων ελέγχου και τη χαμηλότερη τοποθέτηση των αντι-εισβολικών στοιχείων.

Ενώ η διαμόρφωση της ανάρτησης παραμένει αμετάβλητη με μια ράβδο ώθησης στο μπροστινό μέρος και τη ράβδο έλξης πίσω , οι αξιοσημείωτες καινοτομίες περιλαμβάνουν ένα ισχυρά κεκλιμένο μπροστινό τρίγωνο για να τονίσει την κατάδυση . Αυτός ο σχεδιασμός στοχεύει να ελαχιστοποιήσει το χαμήλωμα του ρύγχους του αυτοκινήτου και να περιορίσει τις διαμήκεις μεταφορές φορτίου , αντιμετωπίζοντας έναν από τους περιορισμούς του SF-23 – τη φώκωση.

 

formula1-monothesio-f1-scuderia-ferrari-SF-24-formoula-1-2024

 

Φόρμουλα 1 Φεράρι: Στο μέτωπο της μονάδας ισχύος , με επικεφαλής τον Enrico Gualtieri, γίνονται προσπάθειες για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης της αμετάβλητης μονάδας ισχύος από την προηγούμενη σεζόν. Η δοκιμή διαφόρων υβριδικών τρόπων παράδοσης κατά τη διάρκεια της σεζόν έχει αποφέρει θετικά αποτελέσματα, ιδιαίτερα όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών. Ο αποδεδειγμένος κινητήρας 066/7 , όπως υποδεικνύεται από αναλύσεις κορυφαίας ταχύτητας , υπογραμμίζει την αξιοπιστία του σε διαφορετικά σενάρια.

Αν και η Ferrari 676 θα διαφέρει σαφώς από την SF-23 , δεν θα είναι απλώς ένας κλώνος της Red Bull. Η ομάδα παραμένει προσεκτικά αισιόδοξη, αναγνωρίζοντας ότι μόνο η απόδοση της πίστας θα επικυρώσει την αποτελεσματικότητα των μηχανικών επιλογών της. Η πολυαναμενόμενη ετυμηγορία θα εκδοθεί στις 13 Φεβρουαρίου.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Φόρμουλα 1 Φεράρι: Πώς θα είναι το μονοθέσιο SF-24 της Scuderia;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!