Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Είναι η μεταγραφή του αιώνα, πιστός στη Mercedes για περισσότερα από 25 χρόνια, ο Lewis Hamilton αποφάσισε να ανταποκριθεί στην πρόκληση της Ferrari από το 2025. Μια επιλογή που συγκλόνισε τον κόσμο της Formula 1 και ωστόσο, οι λόγοι για τέτοιες αποφάσεις είναι πολλοί και μακριά από το να είναι ανούσιο…
Γιατί ο Χάμιλτον φεύγει από τη Mercedes;
Ο Lewis Hamilton και η Mercedes , είναι μια ιστορία που κράτησε πολύ περισσότερο από όσο φανταζόμαστε. Εάν ο Βρετανός εντάχθηκε στη γερμανική ομάδα το 2013, στην πραγματικότητα συνδέθηκε με το εμπορικό σήμα Etoile για σχεδόν 25 χρόνια. Ήταν το 1998 που ο νεαρός Lewis, τότε στα χρόνια του καρτ , εντάχθηκε στο fold της Mercedes μέσω του Ron Dennis. Έκτοτε, ήταν μια διακοπτόμενη και επιτυχημένη περιπέτεια στη Formula 1 : επτά τίτλοι παγκοσμίου πρωταθλήματος (εκ των οποίων έξι με την ομάδα της Mercedes και ένας με τη McLaren ), 103 νίκες, 104 pole positions και πάνω απ’ όλα, ένας κοινός θρύλος γραμμένος με πειθαρχία.
Ωστόσο, κάθε όμορφη ιστορία έχει ένα τέλος, όσο ξαφνικό κι αν είναι. Φτάνοντας στο τέλος ενός κύκλου – το τέλος μιας χρυσής εποχής που ξεκίνησε από την τρομερή ήττα στο Άμπου Ντάμπι το 2021 – ο Λιούις Χάμιλτον έδειχνε μια ορισμένη ενόχληση, ακόμη και μια κάποια κούραση, εδώ και δύο χρόνια. Η έλλειψη νίκης, μια άνευ προηγουμένου ξηρασία στην καριέρα του, αποδυνάμωσε τη δυνατή σχέση που χτίστηκε από το 2013 και αυτή την πρώτη αιφνιδιαστική μεταγραφή στη Mercedes, όταν λίγοι πίστευαν στην επιτυχία αυτής της νέας συνεργασίας…
Είτε μέσω πικάντικων και στοχευμένων δηλώσεων προς την ομάδα που εδρεύει στο Μπράκλεϊ είτε μέσω μακρών επεισοδίων αβεβαιότητας σχετικά με τη συμβατική του κατάσταση, ο Λιούις Χάμιλτον ανέκαθεν άφηνε να επιπλέει ο οιωνός μιας αποχώρησης (ή αποχώρησης) από τη γερμανική ομάδα. Ένα συναίσθημα που ενισχύεται από την αδυναμία της Mercedes απέναντι στη Red Bull και τον Max Verstappen από το 2022 και την εισαγωγή των νέων τεχνικών κανονισμών.
Η είδηση της μετακίνησης του Lewis Hamilton στη Ferrari έχει ταράξει τον κόσμο της Formula 1.
Στον πυρήνα της, θα μπορούσε να ονομαστεί μια ρομαντική κίνηση καθώς ο επτά φορές πρωταθλητής θα οδηγήσει για μια ομάδα που πολλοί πιστεύουν ότι πάντα ήθελε – κάτι που ο ήρωάς του Ayrton Senna δεν είχε ποτέ την ευκαιρία.
Αλλά είναι επίσης μια κίνηση που βασίζεται στο παρόν, δείχνοντας πίστη στην τρέχουσα τροχιά της Ferrari και κάτι που ανοίγει τις πύλες για πολλούς άλλους οδηγούς της F1 να κάνουν μεγάλες ανόητες κινήσεις σεζόν πριν από το 2025.
Οι συγγραφείς μας συμμετείχαν στην ανάλυσή τους για αυτή τη βόμβα της αγοράς οδηγών της F1.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
ΕΝΑΣ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ
ΣΚΟΤ ΜΙΤΣΕΛ
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Θα μπορούσε να υπάρχουν ανταγωνιστικοί παράγοντες ώθησης και έλξης πίσω από αυτό. Η ώθηση θα ήταν ότι ο Χάμιλτον δεν πιστεύει πια ότι η Mercedes είναι ένα αρκετά καλό στοίχημα για να του δώσει την ευκαιρία να πετύχει αυτό που θέλει στην πίστα. Το ενδιαφέρον θα ήταν ότι κάτι στη Ferrari τον πείθει ότι είναι καλύτερο στοίχημα.
Αλλά είναι επίσης πιθανό ότι αν υποθέσουμε ότι ο Χάμιλτον έχει χάσει την πίστη του στη Mercedes, δεν χρειάζεται τη Ferrari για να εγγυηθεί την επιτυχία που δεν μπορεί να κάνει η Mercedes. Γιατί η Ferrari μπορεί ακόμα να του προσφέρει κάτι άλλο – έναν εκπληκτικό επίλογο καριέρας.
Ο Χάμιλτον στη Ferrari είναι ένας υπέροχος συνδυασμός και είναι η μόνη κίνηση που θα σκεφτόταν ποτέ να κάνει από τη Mercedes. Η οδήγηση για τη Ferrari ήταν μια ιδέα στο μυαλό του εδώ και πολύ καιρό, απλώς έμοιαζε πάντα με κάτι που δεν θα είχε ποτέ αρκετό νόημα.
Τώρα φαίνεται ότι το κάνει. Και ενώ το να σημειώσετε μια διασκεδαστική λίστα καριέρας σίγουρα δεν θα είναι το όλο κίνητρο – ο Hamilton σίγουρα θα πιστεύει ότι μπορεί να πετύχει κάτι και στην πίστα – είναι ένα εξαιρετικό γλυκαντικό που καμία άλλη εναλλακτική της Mercedes δεν μπορεί να προσφέρει.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΟΛΜΗΘΗΚΕ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ
ΓΚΑΡΙ ΑΝΤΕΡΣΟΝ
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι:Δεν νομίζω ότι υπήρξε ποτέ οδηγός που δεν θα άργησε να φορέσει τις κόκκινες φόρμες της Ferrari. Ο Χάμιλτον δεν αποτελεί εξαίρεση.
Έχει πει συχνά ότι θα τελειώσει την οδηγική του καριέρα στη Mercedes επειδή είναι το σπίτι του, αλλά τα λόγια είναι μόνο λόγια και είναι η πράξη που μετράει – ω, και πόσο μεγάλη είναι η επιταγή αμοιβής.
Αν πιστεύει ότι το 2024 θα είναι μια μάχη μεταξύ Mercedes και Ferrari για το καλύτερο από τα υπόλοιπα πίσω από τη Red Bull, γιατί να μην εγγραφεί στη Ferrari για το 2025 και μετά; Η ομάδα με τον Charles Leclerc σίγουρα θα έκανε ένα πολύ δυνατό ζευγάρι οδηγών, και αν η ομάδα μπορέσει να τους δώσει το μονοθέσιο, τότε η πρόοδος είναι σίγουρα δυνατή.
Οι νέοι κανονισμοί για το 2026 σημαίνουν ότι θα έχει το πόδι του στην πόρτα για ένα χρόνο από τη στιγμή που θα αρχίσουν να παίζουν, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία να τελειώσει μια φανταστική καριέρα μέχρι στιγμής με τη McLaren και τη Mercedes σε κορύφωση. Με κόκκινες φόρμες, και μόνο με μια πιθανότητα η Ferrari να μπορεί να χρησιμοποιήσει καλύτερα αυτό το νέο σύνολο κανονισμών από τους άλλους, ο ουρανός θα μπορούσε να είναι το όριο.
Θα μπορούσε να είναι μια περίπτωση που δεν αποτολμήθηκε τίποτα, τίποτα δεν κέρδισε.
Η ΠΙΟ ΤΟΛΜΗΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΟΔΗΓΟΥ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ F1
EDD STRAW
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Η υπογραφή του Lewis Hamilton στη Ferrari είναι η πιο εκπληκτική κίνηση οδηγού στην F1 του 21ου αιώνα. Το ενδεχόμενο συζητείται εδώ και χρόνια, αλλά ο χρόνος και οι συνθήκες είναι σχεδόν απίστευτες.
Πρώτον, ο Χάμιλτον θα κλείσει τα 40 το 2025. Αυτό από μόνο του δεν αποτελεί εμπόδιο, αλλά ένιωθε ότι το πλοίο της Ferrari είχε πλεύσει για αυτόν τόσο αργά στην καριέρα του.
Δεύτερον, αυτή είναι μια θεαματικά δημόσια ψηφοφορία δυσπιστίας στη Mercedes δεδομένου ότι ο Hamilton δεν έχει ακόμη οδηγήσει τη δραματικά ανανεωμένη Mercedes W15. Το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί από αυτό είναι ότι ο Hamilton δεν πιστεύει ότι η Mercedes θα είναι αρκετά ανταγωνιστική για αυτόν τα επόμενα δύο χρόνια. Διαφορετικά, γιατί να πάρεις το ρίσκο;
Τρίτον, είναι ένα τολμηρό βήμα της Ferrari για να ολοκληρώσει μια θεαματική σύνθεση οδηγών με έναν καταξιωμένο σούπερ σταρ και, στον Charles Leclerc, έναν οδηγό τεράστιων ικανοτήτων που θα έπρεπε να έχει παγκόσμια πρωταθλήματα στο μέλλον.
Αυτό αποδεικνύει ότι η αγορά οδηγών μπορεί ακόμα να παράγει εντυπωσιακές βόμβες με τεράστιο αντίκτυπο. Και ενώ έχω υποστηρίξει προηγουμένως ότι η Ferrari έπρεπε να δώσει προτεραιότητα στην υπογραφή του Carlos Sainz, αυτό βασίστηκε στο ότι ο Hamilton δεν ήταν διαθέσιμος.
Είναι μια τολμηρή κίνηση τόσο για τον Χάμιλτον όσο και για τη Ferrari. Και αυτό είναι που την κάνει μια υπέροχη ιστορία για τη F1 και μια δελεαστική προοπτική για τους οπαδούς.
ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ Ο ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ
ΓΚΛΕΝ ΦΡΙΜΑΝ
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Πέρα από τον προφανή ρομαντισμό της οδήγησης για τη Ferrari, για τον Χάμιλτον υπάρχει και το πρόσθετο στρώμα αυτής της κίνησης που πολλοί περίμεναν ότι το είδωλό του ο Ayrton Senna θα έκανε μια μέρα πριν το τέλος της καριέρας του στη F1, αν μπορούσε να βγει στο δικό του δικούς τους όρους.
Δεν θα είναι πρωταρχικό κίνητρο για τον Lewis, αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το γνωρίζει. Το να προσθέσει ένα κεφάλαιο στην ιστορία του στη F1 που ο Senna δεν το έκανε θα σήμαινε κάτι για αυτόν.
Ανάμεσα στους πιο σημαντικούς θορύβους γύρω από μια από τις πιο σεισμικές κινήσεις οδηγού όλων των εποχών, μια λεπτομέρεια όπως αυτή είναι αρκετά επιφανειακή. Αλλά δεν θα ήταν επιφανειακό για το πλήθος του Interlagos, για παράδειγμα, εάν ο Hamilton έτρεχε ένα από τα σχέδια του κράνους του για το Senna στο GP της Βραζιλίας ως οδηγός της Ferrari.
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕΙΡΑ ΟΔΗΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 2007
ΜΠΕΝ ΑΝΤΕΡΣΟΝ
Δεν υπήρχε τόσο ισχυρή σύνθεση οδηγών, τουλάχιστον από το 2007, και ακόμη και τότε ο Χάμιλτον ήταν πρωτάρης, οπότε η εκδοχή του που θα έρθει αντιμέτωπος με τον Λεκλέρκ είναι προφανώς ένα βήμα μπροστά. την έκδοση που έτρεξε τον Alonso τόσο κοντά στη McLaren.
Ο Kimi Raikkonen και ο Jenson Button αντιμετώπισ αν και τους άλλους παγκόσμιους πρωταθλητές κατά τη διάρκεια της καριέρας τους στη F1 – ο Raikkonen ήταν συμπαίκτης με τον Alonso και τον Sebastian Vettel στη Ferrari (2014-18), ενώ ο Button είχε θητείες δίπλα στον Hamilton (2010-12) και μετά τον Alonso (2015-16) στη McLaren – οπότε κάτι τέτοιο δεν είναι πρωτοφανές.
Αλλά είναι επίσης δίκαιο να πούμε ότι ούτε ο Raikkonen ούτε ο Button θεωρούνταν ότι λειτουργούσαν στο ίδιο επίπεδο τότε με τον Leclerc και τον Hamilton τώρα.
Θα είναι πραγματικά ένα καλό τεστ για τον Χάμιλτον, για να δει αν είναι ακόμα στο απόγειο των δυνάμεών του. Δεν έκρυψε την αμφιβολία που ένιωθε κατά τη διάρκεια δύο σεζόν με τη Mercedes να αγωνίζεται, και ο George Russell τον έχει πιέσει αρκετά σκληρά. Το να αντιμετωπίσουμε κάποιον τόσο καλό όσο ο Leclerc θα μας δείξει αν, όπως ο Button και ο Raikkonen πριν από αυτόν, η παλιά μαγεία έχει πραγματικά αρχίσει να επικρατεί ή όχι.
Ο Leclerc είναι τόσο απίστευτα γρήγορος – ίσως ο ταχύτερος οδηγός στη F1 σε έναν μόνο γύρο – όσο και σωστά ενσωματωμένος στο σύστημα της Ferrari, οπότε αυτή είναι μια απίστευτα τολμηρή κλήση από τον Hamilton.
Και είναι επίσης αναζωογονητικό να βλέπεις σε αυτήν την εποχή τους λεγόμενους οδηγούς «franchise» – που πιστεύουν ότι πρέπει να χτίσουν ένα έργο γύρω από αυτούς και μόνο τους, ανεξάρτητα από το αν αυτή η ομάδα είναι η πιο ανταγωνιστική πρόταση.
Η Ferrari είναι αναμφισβήτητα μόνο μια πλάγια κίνηση στην καλύτερη περίπτωση για τον Hamilton – αλλά τι πλάγια κίνηση! Γενναίο, και απίστευτα συναρπαστικό επίσης. Και ποιος ξέρει, αν ο Χάμιλτον έχει πράγματι μπαγιάτισε λίγο στη Mercedes, ίσως αυτό είναι ακριβώς το είδος του πράγματος που χρειάζεται για να αναζωογονηθεί.
Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
ΣΑΜ ΣΜΙΘ
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Για μένα, και το έγραψα πέρυσι , το να τελειώσει την καριέρα του ο Lewis Hamilton στη Ferrari είναι απολύτως λογικό και συμβαδίζει με τη φήμη του ως ενός από τους καλύτερους οδηγούς που διασφάλισε ότι θα έχει τις καλύτερες πιθανότητες να υπογραμμίσει μια αξιοσημείωτη κληρονομιά.
Αυτό που συχνά δεν συζητείται με τον Χάμιλτον είναι ότι είναι ρομαντικός αγώνων. Ναι, είναι μια μηχανή που κερδίζει ή ήταν πριν από το 2022, αλλά έχει επίγνωση της θέσης του σε ένα άθλημα που αγαπά πραγματικά.
Θα ξέρει ότι το να είναι ο πρώτος οδηγός που θα δώσει τίτλο στο Μαρανέλο για περισσότερα από 15 χρόνια θα εξασφαλίσει μια κληρονομιά για τους αιώνες. Το να πάρεις έναν όγδοο τίτλο με τη Mercedes φαίνεται απίθανο, και ίσως προς το παρόν να γίνει το ίδιο με τη Ferrari απέναντι σε έναν πλήρως φορτισμένο Verstappen και τη Red Bull έχει εξίσου μεγάλες πιθανότητες.
Αλλά η δελεαστική προοπτική της δόξας και του να γίνει θρύλος για το Tifosi είναι πολύ δελεαστική – έτσι στον ξηρό, εμπορικά καθοδηγούμενο κόσμο της σύγχρονης F1, η αναμενόμενη απόφαση του Hamilton να οδηγήσει για το Prancing Horse θα πρέπει να τραγουδιέται με δέος από τις στέγες.
ΠΟΛΛΟΙ ΑΜΦΕΒΑΛΛΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΖΟΣ ΣΑΤΙΛ
Αξίζει να σημειωθεί ότι υπήρξε εκτεταμένη σύγχυση, σοκ και αμηχανία στην τελευταία (και προηγουμένως μοναδική) αλλαγή της ομάδας F1 του Hamilton στα τέλη του 2012.
Και όλοι ξέρουμε ακριβώς πώς έγινε αυτό.
Ίσως έχει δει πολλά από τα ίδια στοιχεία στη Ferrari τώρα από ό,τι είχε δει για τη Mercedes το 2012.
Ο Χάμιλτον ξέρει καλύτερα από τους περισσότερους πώς μοιάζει μια ομάδα F1 που βρίσκεται στο κατώφλι της ανατροπής. Αυτή η κίνηση έχει να κάνει με την επιτυχία στη νέα εποχή της F1 το 2026 τελικά, παρά τις στιγμιαίες νίκες το 2025.
Και είναι ούτως ή άλλως πολύ μικρότερος κίνδυνος απ’ ό,τι το 2012, όταν άφησε μια McLaren που προκάλεσε τον τίτλο για την ομάδα που ήταν (σε εκείνο το σημείο) μεσοεπιθετική ομάδα F1.
Ομοίως, θα υποστηρίξει τον εαυτό του για να ξεπεράσει και τον υφιστάμενο, όπως έκανε με τον Nico Rosberg, και να γίνει η αιχμή του δόρατος. Ακόμα κι αν η αποστολή αυτή τη φορά θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη με τον Charles Leclerc.
Η αρχική μου αντίδραση στην είδηση ήταν διαφωνία, αλλά ίσως πρόκειται να αποδειχθούμε ξανά λάθος.
ΑΠΟΔΕΙΞΗ – ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ – Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΤΖΟΝΙ ΡΕΪΝΟΛΝΤΣ
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Όποια και αν είναι η λογική για τον Χάμιλτον που αποφάσισε να μετακομίσει στη Ferrari, ένα πράγμα που αποδεικνύει οριστικά είναι ότι εξακολουθεί να υποστηρίζει τον εαυτό του για να κερδίσει οποιονδήποτε.
Ένας οδηγός της προσωπικότητας και του διαμετρήματος του Χάμιλτον δεν θα πάει στη Ferrari απλώς για να σημειώσει ένα κουτί που πρέπει να κάνει ή για να πάρει ένα τελευταίο μεγάλο τσεκ στην F1 (αν και υποθέτετε ότι και τα δύο είναι μεγάλα κίνητρα). Θα πάει εκεί με σκοπό να κερδίσει και να αφήσει μια διαρκή κληρονομιά με την πιο ιστορική ομάδα της F1, και για να το κάνει αυτό θα πρέπει να μπει στο σπίτι του Charles Leclerc και να κερδίσει αναμφισβήτητα τον ταχύτερο οδηγό σε έναν γύρο στη F1 σήμερα – και αυτό είναι πριν καν σκεφτεί τον Max Verstappen.
Ο Λάντο Νόρις αμφισβήτησε πρόσφατα τη λογική του να μπει στη Red Bull και να αντιμετωπίσει τον Βερστάπεν, αλλά ξεκάθαρα ο Χάμιλτον -ο οποίος ποτέ δεν προσπάθησε να ελέγξει ποιος είναι ο συμπαίκτης του, ούτε ασχολήθηκε με το νούμερο ένα – δεν ανησυχεί για παρόμοια πρόκληση.
Και αν με ρωτάτε, αυτό λέει πολλά για την τρέχουσα νοοτροπία, τα κίνητρα και την άποψη του Hamilton για το επίπεδο απόδοσης του αυτή τη στιγμή.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΗΣ FERRARI ΤΟΥ VASSEUR
ΤΖΑΚ ΜΠΕΝΙΟΝ
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Αυτό πρέπει να είναι μια μεγάλη δικαίωση της δουλειάς που έχει κάνει ο Fred Vasseur στη Ferrari.
Το ζευγάρι δούλεψε μαζί στο F3 του Hamilton και στα GP2 χρόνια από το 2005-06, και έκτοτε έχουν κρατήσει επαφή, οπότε υπάρχει μια προϋπάρχουσα σχέση και ίσως δεν είναι δύσκολο να το ονομάσουμε φιλία.
Αλλά δεν νομίζω ότι μια μετακόμιση στη Ferrari ή μια φιλία μόνο με τον Βασέρ δεν θα έβαζε τον Χάμιλτον να φύγει από τη Mercedes.
Είναι η άμεση βελτίωση στον τρόπο με τον οποίο η Ferrari πηγαίνει στους αγώνες που το κατέστησε δυνατό, σίγουρα, και γι’ αυτό, ο Vasseur χρειάζεται πολλά εύσημα.
Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τον Hamilton να θέλει να ενταχθεί στη Ferrari της εποχής Binotto – ακόμα κι αν ο Binotto δεν έφταιγε εντελώς – με όλα τα ελαττώματα στην εκτέλεση του αγώνα και τη μορφή του rollercoaster. Δεν είναι όλα διορθωμένα, αλλά σημειώθηκε αξιοσημείωτη βελτίωση την ημέρα του αγώνα και η ομάδα είναι έτοιμη να προσφέρει στους Leclerc/Hamilton ένα μονοθέσιο που θα κερδίσει τον τίτλο ή να δεσμευτεί να είναι οι αναποτελεσματικοί αντίπαλοι της Red Bull. Ίσως ο Χάμιλτον μπορεί να βοηθήσει να κουνηθεί η ζυγαριά.
Η δέσμευση στον Charles Leclerc δίνει στη Ferrari το μεσοπρόθεσμο μέλλον της, αλλά η ικανότητα και η εμπειρία του Hamilton είναι δύσκολο να κοιτάξει κανείς στο παρελθόν εάν υπάρχει η επιλογή.
Και ίσως μια νέα αρχή και μια νέα προοπτική από έναν νέο οδηγό/αρχηγό θα βοηθήσει και τη Mercedes.
Να απευθυνθούμε και στον ελέφαντα στο δωμάτιο εδώ; Τι θα γινόταν αν ο Χάμιλτον απελευθερωνόταν από τον Μάικλ Σουμάχερ και κέρδιζε έναν όγδοο τίτλο που έσπασε ρεκόρ, με μια ομάδα της Ferrari τόσο συνώνυμη με τον θρυλικό Σουμάχερ, την αγαπημένη των Tifosi; Αυτό θα χρειαστεί προσεκτική διαχείριση δημοσίων σχέσεων.
ΑΥΤΟ ΠΡΟΜΗΝΥΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΗΣ MERCEDES
ΜΕΓΚΑΝ ΓΟΥΑΪΤ
Φόρμουλα 1 Χαμιλτον Φεράρι: Αν και ήταν πιθανό να βρεθεί μακροπρόθεσμα στη Mercedes, η μετακίνηση του Χάμιλτον στη Ferrari προοιωνίζεται καλά για το επόμενο μεγάλο αστέρι της Mercedes: τον Andrea Kimi Antonelli.
Έχοντας εγγραφεί από τον Toto Wolff το 2019 σε ηλικία μόλις 13 ετών, ο Antonelli έχει ήδη κατακτήσει την ADAC και την ιταλική F4 καθώς και το Ευρωπαϊκό και το Περιφερειακό Πρωτάθλημα Formula της Μέσης Ανατολής σε διάστημα δύο ετών.
Ο 17χρονος θα κάνει το (ομολογουμένως τεράστιο) άλμα στη Formula 2 το 2024 και, αν και δεν έχει ακόμη παραταχθεί στο grid για τον πρώτο του αγώνα στο πρωτάθλημα, ο Antonelli ήδη διαφημίζεται ως το φαβορί για τον τίτλο – αν και Ο συμπαίκτης του Πρέμα, Όλιβερ Μπίρμαν, έχει την εμπειρία να ταιριάζει με το ταλέντο του Αντονέλι.
Αναμενόταν ευρέως ότι ο Antonelli θα βρισκόταν στο grid της F1 μέχρι το 2026, ανεξαρτήτως, έχοντας περάσει δύο χρόνια μαθαίνοντας την τέχνη του στην F2, πιθανότατα μέσω μιας στολής πελατών – πιθανότατα ο Williams.
Αλλά ο Χάμιλτον που παραμερίζεται, αντικαθίσταται στη Mercedes με έναν άλλο οδηγό για μια ή δύο σεζόν, ενώ ο Toto Wolff περιμένει το wunderkind του, κάνει λίγο πιο εύκολη την πλοήγηση για τον Antonelli.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: