ENGINE POWER

Formula 1 Mercedes: Ο Toto Wolff δεν πάει πουθενά

Formula 1 Toto Wolff : O Αυστριακός ανανεώνει άλλα τρία χρόνια, μέχρι το τέλος του 2026, ως επικεφαλής της Mercedes. «Δεν είχα ποτέ ρήτρα απόδοσης», λέει.

Formula 1 Mercedes Ο Toto Wolff
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Formula 1 Toto Wolff : Ενώ κάποιοι φεύγουν, άλλοι μένουν. Είναι ο νόμος της ζωής, επίσης στη Formula 1. Η μάντρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος θα χάσει φέτος μια από τις πιο χαρισματικές προσωπικότητες του, τον Gunther Steiner, το πρώην αφεντικό της Haas, αλλά θα συνεχίσει να έχει άλλον για τουλάχιστον τρεις ακόμη σεζόν. Γιατί ο Toto Wolff ανακοινώνει την ανανέωσή του με τη Mercedes μέχρι το τέλος του 2026 και θα παραμείνει, μαζί με τον στενό του αντίπαλο Christian Horner (στη Red Bull από το 2005), ως το αφεντικό που είναι επικεφαλής ομάδας πρωταθλήματος για το μεγαλύτερο διάστημα.

Formula 1 Toto Wolff :  Σύμφωνα με δηλώσεις του Αυστριακού ηγέτη στην The Telegraph, κατέληξε σε συμφωνία με τους άλλους δύο βασικούς μετόχους της ομάδας Jim Ratcliffe (ιδιοκτήτη της Ineos) και Ola Kallenius (CEO της Mercedes-Benz) για να ανανεώσει τη δέσμευσή του σε αυτούς της Brackley. όπου έφτασε το 2013. «Νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι ότι μας εμπιστευόμαστε», λέει ο Wolff, ο οποίος αντιμετωπίζει την πρόκληση να επιστρέψει τη Mercedes σε μια θέση όπου μπορεί να αμφισβητήσει τη Red Bull για νίκες, αν και διαβεβαιώνει ότι η θέση του δεν θα εξαρτώ αν θα το πετύχω ή όχι: «Δεν είχα ποτέ ρήτρα απόδοσης».

Ωστόσο, ως ένας από τους βασικούς επενδυτές της Mercedes, με το 33% των μετοχών της ομάδας, ο βασικός στόχος του Wolff δεν είναι άλλος από τη νίκη: «Στο τέλος της ημέρας, ως μέτοχος, θέλω την καλύτερη απόδοση της επένδυσης. Και η καλύτερη απόδοση επένδυσης είναι η νίκη». «Δεν θα προσπαθήσω να κρατηθώ σε μια θέση όπου πιστεύω ότι κάποιος θα τα πάει καλύτερα από εμένα. Φροντίζω να έχω ανθρώπους γύρω μου που μπορούν να μου πουν το αντίθετο. Στο τέλος αποφασίσαμε και οι τρεις: «Ας το ξανακάνουμε»», προσθέτει.

Formula 1 Toto Wolff :  Ένα ανανεωμένο «πλέγμα» σκηνοθετών

«Ο κίνδυνος για μένα είναι πάντα περισσότερο η πλήξη παρά η εξάντληση. Γι’ αυτό αποδέχομαι τις προκλήσεις που έχουμε τώρα, παρόλο που μερικές φορές φαίνονται πολύ, πολύ δύσκολες στη διαχείριση», καταλήγει ο Τοτό, γνωρίζοντας την αποστολή που έχει μπροστά του και ότι θα μοιραστεί με τους ομολόγους του στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Εκτός από τη Red Bull με τον Horner, οι υπόλοιπες έχουν ανανεώσει τους σκηνοθέτες τους τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Krack έφτασε στην Aston Martin το 2022, όταν ο Vasseur και η Stella υπέγραψαν με τη Ferrari και τη McLaren, αν και το 2023 ήταν η πρώτη του σεζόν, όπως ο Vowles στη Williams, ο Alunni Bravi στην Alfa Romeo (ξανά Sauber) ή ο Famin στην Alpine. Και φέτος το Komatsu θα κάνει ντεμπούτο στο Haas και το Mekies στο Alpha Tauri.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version