Formula 1 Monaco Προπόνηση: Με Χάμιλτον και Λεκλερκ να κυριαρχούν την πρώτη μέρα
Formula 1 Monaco Ο Charles Leclerc κυριάρχησε εξωφρενικά για το Grand Prix του Μονακό με μόνο τον Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να πλησιάσειFormula 1 Monaco – EL1: Ο Χάμιλτον οδηγεί σε παραπλανητική συνεδρία, ανησυχεί για τον Γκασλί
Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο του στο Μονακό με τον καλύτερο χρόνο στην EL1 όπου ήταν δύσκολο να εδραιωθεί μια πραγματική ιεραρχία. Ο Pierre Gasly αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα.
- Μην εμπιστεύεστε την κατάταξη γιατί δεν αντιπροσωπεύει καθόλου ιεραρχία. Στο τέλος αυτής της πρώτης ώρας οδήγησης του Σαββατοκύριακου Grand Prix Formula 1 Monaco, ήταν κάπως ανάποδα με τον καλύτερο χρόνο του Lewis Hamilton σε 1’12″169 μπροστά από τον Oscar Piastri (+0″029 ) και τον γείτονά του στο γκαράζ Τζορτζ Ράσελ (+0“126).
- Ωστόσο, είναι αδύνατο να παρασυρθείς και να πεις ότι η Mercedes θα κερδίσει στο Πριγκιπάτο γιατί τα σχέδια τρεξίματος ήταν πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Ο Charles Leclerc και η Ferrari, για παράδειγμα, έδωσαν έμφαση στα σκληρά ελαστικά με 20 γύρους σε σύγκριση με μόλις 7 στα μεσαία. Ο Μονεγάσκος τερμάτισε 5ος, 0,228 πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, αλλά μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι δεν ήταν 100% σε αυτήν την πρώτη συνεδρία. Ίδια περίπτωση για τον Max Verstappen , «μόνο» 11ος, περισσότερα από 8 δέκατα από την καλύτερη βαθμολογία με τα μέσα.
- Ο Ολλανδός, ωστόσο, δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με τη συμπεριφορά της Red Bull του , ακόμα ιδιότροπης όπως στην Imola την προηγούμενη εβδομάδα. Είναι μόνο θέμα χρόνου και προσαρμογών, αρκετές από τις οποίες προσπάθησε κατά τη διάρκεια αυτού του FP1, πριν επιστρέψει στο επίκεντρο.
- Το τελευταίο τέταρτο της ώρας, η συνεδρία διακόπηκε για λίγο μετά την επαφή του Guanyu Zhou με το φράγμα στην έξοδο του Sainte Dévote. Τα συντρίμμια που άφησαν στην πίστα οι Κινέζοι ανάγκασαν τη διοίκηση του αγώνα να κυματίσει την κόκκινη σημαία που σβήστηκε 10 λεπτά από το σκακιέρα.
- Στο Alpine , όλες οι προσπάθειες έγιναν με το μέρος του Esteban Ocon, καθώς είναι ο μόνος που μπόρεσε πραγματικά να οδηγήσει σε αυτό το session. Πράγματι, ο Pierre Gasly αντιμετώπισε γρήγορα τεχνικά προβλήματα που συνδέονται με τον κινητήρα. Όταν του ζητήθηκε να επιστρέψει στο γκαράζ του μετά από μόλις 10 λεπτά, ο Νορμανδός μπόρεσε να το αφήσει για έναν μόνο γύρο πριν βουτήξει πίσω στο pit lane.
- Οι μηχανικοί του έσπευσαν να προσπαθήσουν να τον επαναφέρουν σε τροχιά. Η αποστολή ολοκληρώθηκε με λιγότερο από δύο λεπτά να απομένουν με την επιστροφή του Pierre Gasly για έναν διαδικαστικό γύρο. Η Alpine ανέφερε ένα υδραυλικό πρόβλημα με το turbo wastegate. Ένα κάθε άλλο παρά ιδανικό ξεκίνημα για το Σαββατοκύριακο με την 20η θέση και ιδιαίτερα λίγη οδήγηση. Ο Esteban Ocon τερμάτισε 18ος .
Formula 1 Monaco – EL2: Ο Λεκλέρκ χτυπάει δυνατά στον βράχο του
Ο Μονεγάσκος Charles Leclerc κυριάρχησε εξωφρενικά στη δεύτερη ελεύθερη προπόνηση για τη Formula 1 Monaco αυτήν την Παρασκευή. Μόνο ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να πλησιάσει τον εκπληκτικό χρόνο του.
- Μπορεί να μην είχε όλη την επιτυχία στον κόσμο από τότε που οδήγησε στο Μονακό, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν συνδέεται με την έλλειψη γνώσης της πίστας ή την έλλειψη άνεσης. Ήδη ένας διπλός pole-sitter εδώ, ο Μονεγάσκος βρήκε τον προσανατολισμό του στο Free Practice 2, παίζοντας ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό σε όλη τη διάρκεια της συνεδρίας. Με άλλα λόγια, ο Leclerc μας έδωσε τον Verstappen και μόνο ο Lewis Hamilton κατάφερε να πλησιάσει, στη 188/1000η.
- Ο οδηγός της Ferrari #16 πήρε γρήγορα το προβάδισμα στη συνεδρία, χωρίς να το αφήσει ποτέ. Καθώς ο ανταγωνισμός βελτίωσε τις μάρκες του, διατήρησε προβάδισμα 7 έως 8/10 για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και ακόμη και όταν ο Μαξ άλλαξε σε κόκκινο καουτσούκ στη μέση της συνεδρίας, δεν μπόρεσε καν να πάρει την πρώτη θέση, αν και καθιερώθηκε στα Mediums από τον τοπικό ήρωα. Στο τέλος, ο Charles Leclerc έμεινε μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον ανταγωνισμό και μάλιστα σχεδόν 7/10 πίσω από τον συμπαίκτη του Carlos Sainz . Η Ferrari φαίνεται έτοιμη να παλέψει για την pole, αλλά προσέξτε τυχόν μαγικά κόλπα από τους μηχανικούς της Red Bull τη νύχτα!
- Ο Max Verstappen σημείωσε μόλις τον 4ο ταχύτερο χρόνο, πίσω από τον Fernando Alonso . Ο Ολλανδός παραπονέθηκε πολύ για το αυτοκίνητό του και συγκεκριμένα για το άλμα σαν καγκουρό. Παρά τα πάντα, αυτό ήταν ακόμα καλύτερο από τον Sergio Pérez, μόλις 8ος.
- Η μικρή έκπληξη του σεφ ήρθε από την κατασκήνωση της Aston Martin . Ο Alonso δημιούργησε αίσθηση πλασάροντας 3ος στο session –που δεν ήταν πλέον η συνήθεια του– ενώ ο Lance Stroll τερμάτισε στην τιμητική 7η θέση. Η McLaren , με καλή διάθεση για τρεις εβδομάδες, ήταν πιο διακριτική με μόλις την 5η θέση για τον Lando Norris . Ο Όσκαρ Πιάστρι δεν πέρασε το κόκκινο λάστιχο.
- Ο Alex Albon κατετάγη 9ος με σχεδόν ένα δευτερόλεπτο, μπροστά από τους George Russell και Yuki Tsunoda . Από την πλευρά των Γάλλων, ο Esteban Ocon σημειώνει την 14η φορά, ενώ ο Pierre Gasly είναι 17ος. Ο τελευταίος μπόρεσε να συμμετάσχει κανονικά στη συνεδρία αφού έχασε 50 λεπτά στο FP1. Δεν έχουν αναφερθεί κόκκινες σημαίες. Μόνο ο Leclerc πήγε κατευθείαν στην πρώτη γωνία, ενώ οι δύο Red Bulls έπαιξαν με τους τοίχους λίγο πολύ κοντά στο σημείο να τους αγγίξουν.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι πιλότοι δοκιμών για κάθε εργοστάσιο το MotoGP 2025;
Η αγορά μεταγραφών έχει γίνει επίσης ζωντανή όταν πρόκειται για δοκιμαστικούς οδηγούς. Ανακαλύψτε το εργατικό δυναμικό κάθε εργοστασίου για τη σεζόν MotoGP 2025.
Νέο αυτοκίνητο ή εξέλιξη της RB20, πώς θα είναι η επόμενη Red Bull;
Αφού πιάστηκε και συχνά ξεπεραστεί από τον ανταγωνισμό, η Red Bull ελπίζει να έχει εντοπίσει όλα τα προβλήματα με το RB20 για να προχωρήσει το 2025.
Γιατί η Red Bull δεν εμπιστεύεται τον Yuki Tsunoda
Η Red Bull επιβεβαίωσε αυτή την Πέμπτη την προώθηση του Liam Lawson σε αντικατάσταση του Sergio Pérez, εις βάρος του Yuki Tsunoda. Γιατί η αυστριακή ομάδα δεν εμπιστεύεται τους Ιάπωνες;