ENGINE POWER

Formula 1: Ο Esteban Ocon μιλάει και καταγγέλλει την αδυσώπητη συμπεριφορά

Formula 1: Ο Esteban Ocon μίλησε μετά το Σαββατοκύριακο του στο Μονακό. Μέσω των κοινωνικών του δικτύων ο Γάλλος κατήγγειλε το αμείλικτο σε βάρος του.

Formula-1-Esteban-Ocon
Formula-1-Esteban-Ocon- Alpine F1
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Formula 1 Esteban Ocon:Όπως μπορέσαμε να επιβεβαιώσουμε, ο Esteban Ocon θα οδηγήσει στον Καναδά . Κρίθηκε ένοχος για τη σύγκρουση με τον συμπαίκτη του Πιερ Γκασλί στο Μονακό, ο Νορμανδός βρισκόταν σε αναταραχή από τότε. Μεταξύ κριτικής και φημών, ο νικητής του Grand Prix της Ουγγαρίας 2021 δεν έχει γλιτώσει στα κοινωνικά δίκτυα. Αντιμέτωπος με την κατακραυγή, ο οδηγός των Άλπεων θέλησε να αντιδράσει με ένα μακροσκελές μήνυμα που δημοσιεύτηκε στα κοινωνικά του δίκτυα καταγγέλλοντας ιδιαίτερα το αμείλικτο του οποίου ήταν το θύμα.

«Πολλά πράγματα ειπώθηκαν στον απόηχο του Grand Prix του Μονακό», ξεκινάει. Ενώ έχω λάβει πολλά μηνύματα υποστήριξης, έχω στεναχωρηθεί βαθιά από το πλήθος των προσβολών και της αρνητικότητας που έλαβαν στο διαδίκτυο σχετικά με τον χαρακτήρα μου, την ιππασία και την καριέρα μου. Χάρη στη σκληρή δουλειά, την υποστήριξη και τις θυσίες πολλών ανθρώπων, έχω συμμετάσχει σε περισσότερα από 140 Grand Prix από τότε που ξεκίνησα το 2016. Ήμουν πάντα ένας σκληρός ανταγωνιστής και, όπως οι περισσότεροι οδηγοί, έχω βιώσει το μερίδιό μου στα ατυχήματα.

Είχα την τύχη να έχω ταλαντούχους και έμπειρους συμπαίκτες, συμπεριλαμβανομένων νικητών Grand Prix όπως ο Daniel ( Ricciardo ), ο Checo (Sergio Pérez) και ο Pierre (Gasly), καθώς και ένας δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής όπως ο Fernando ( Alonso ). Ως συμπαίκτες, ξεκινούσαμε συχνά αγώνες πολύ κοντά ο ένας στον άλλο, κάτι που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγούσε σε σκληρές μάχες στην πίστα, και μερικές φορές σε επαφή.

Έκανα ακούσια λάθη. Δεν είμαστε ρομπότ, είμαστε αθλητές που ξεπερνούν τα όριά τους καθημερινά για να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους να κερδίζουν αγώνες. Η F1 είναι ένα άθλημα όπου τα συναισθήματα είναι δυνατά και το πάθος βαθύ. Το βλέπω και το νιώθω κάθε Σαββατοκύριακο στο σιρκουί και στα δίκτυα… με την καλή και με την κακή άποψη. Αλλά οι παραμορφωμένες δηλώσεις και η χονδροειδής παραπληροφόρηση που έχω δει στο διαδίκτυο τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την ικανότητά μου να συνεργάζομαι με μια ομάδα είναι ανακριβείς, βλαβερές και επιζήμιες.

Από τα πρώτα μου βήματα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσέγγισα αυτόν τον κλάδο με ταπεινότητα, επαγγελματισμό και σεβασμό. Αυτές οι αξίες μου ενστάλαξαν από πολύ μικρή ηλικία. Κάθε οδηγός αναζητά ατομική δόξα, αλλά θα είναι πάντα ένα ομαδικό άθλημα πάνω από όλα. Πάντα ακολουθούσα τις οδηγίες που μου έδιναν και αγωνιζόμουν για να πετύχω το μέγιστο για και με την ομάδα μου. Ανέλαβα την ευθύνη για το ατύχημα του πρώτου γύρου την περασμένη Κυριακή και, παρά την αποχώρησή μου, είμαι χαρούμενος που η ομάδα κέρδισε έναν βαθμό σε αυτό που ήταν ένα δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν για όλους μας. Σέβομαι τον Πιερ ως συμπαίκτη και αντίπαλο. Πάντα δουλεύαμε συνεργατικά και επαγγελματικά ως ομάδα και αυτό θα συνεχίσει να ισχύει.

Δεν υπάρχει ανταμοιβή χωρίς να ρισκάρεις στη Formula 1, και οι εκκινήσεις είναι έντονες, ακόμη περισσότερο στο Μονακό, όπου ο πρώτος γύρος μπορεί να υπαγορεύσει το τελικό αποτέλεσμα. Στο τέλος της ημέρας, είμαστε όλοι ανταγωνιστές και σκληροί αγώνες, οι δίκαιοι αγώνες είναι αυτό που κάνει το άθλημά μας υπέροχο και ο κύριος λόγος που το αγαπώ τόσο πολύ. Ανυπομονώ να οδηγήσω στο Μόντρεαλ, μπροστά στο φανταστικό Καναδικό πλήθος, και να αδράξω τις συναρπαστικές ευκαιρίες που επιφυλάσσει το μέλλον . »

Ο Esteban Ocon θα οδηγήσει καλά με την Alpine στο Καναδικό Grand Prix

Formula 1 Esteban Ocon: Ενώ ο Alpine δίσταζε για πολύ καιρό να στερήσει τον Esteban Ocon από το Καναδικό Grand Prix ως τιμωρία για τη σύγκρουσή του με τον συμπαίκτη του Pierre Gasly στο Μονακό, το βέλος A αποφάσισε τελικά να αγωνιστεί με τον Norman στο Μόντρεαλ.

Επομένως, η Alpine δεν πρόκειται να αποφασίσει για το θέμα. Ενώ ο Bruno Famin αντέδρασε με απογοήτευση την περασμένη Κυριακή στη σύγκρουση μεταξύ του Pierre Gasly και του Esteban Ocon , ο οδηγός της Νορμανδίας που κέρδισε το Grand Prix με το βέλος A το 2021, τελικά δεν θα χάσει τον επόμενο γύρο στον Καναδά. Μέσα στη γαλλική ομάδα, είχαμε σαφώς σκεφτεί να τιμωρήσουμε τον ιθαγενή του Évreux για την άστοχη προσπάθειά του να προσπεράσει τον συμπατριώτη του στον πρώτο γύρο στο Πριγκιπάτο.

Για υπενθύμιση, ο Ocon και ο Gasly είχαν ήδη συγκρουσθεί στον πρώτο γύρο του Grand Prix του Μαϊάμι έναν μήνα νωρίτερα. Ως εκ τούτου, η ομάδα δεν εκτίμησε ότι η πολεμική ατμόσφαιρα μεταξύ των δύο ανδρών είχε κυριεύσει τα αθλητικά συμφέροντα της ομάδας τις τελευταίες εβδομάδες. Οι δύο Νορμανδοί στην πραγματικότητα ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκαν πραγματικά την κοινή τους περιπέτεια στο Ένστον για να ανανεώσουν τους δεσμούς που ήταν τεταμένοι από την εφηβεία. Και η τολμηρή προσπάθεια του Ocon στον τερματοφύλακα την περασμένη Κυριακή, τη στιγμή που η ομάδα μπορούσε να πάρει δύο συμμετοχές στους βαθμούς, θεωρήθηκε ως το άχυρο που έσπασε την πλάτη της καμήλας.

Formula 1 Esteban Ocon: Ocon-Alpine, τέλος της ιστορίας τελικά;

Όπως αποκάλυψαν νωρίτερα σήμερα οι συνάδελφοί μας από την ομάδα , είμαστε σε θέση να επιβεβαιώσουμε ότι ο Γάλλος θα είναι πράγματι στην αρχή του Grand Prix με την Alpine στις 9 Ιουνίου. Ως εκ τούτου, το προσωπικό της ομάδας Enstone και η μάρκα Dieppe αποφάσισαν να επιλύσουν αυτό το πρόβλημα εσωτερικά και εντός της οικογένειας. Είναι από πεποίθηση; Ένιωθε ότι μια συζήτηση από μόνη της θα επέτρεπε να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα και να ξεκινήσουν μια νέα αρχή; Ή μήπως επειδή το συμβόλαιο του Habs, το οποίο διαχειρίζεται η Mercedes , δεν επιτρέπει τον πάγκο;

Ένα πράγμα είναι βέβαιο, αν ο Εστεμπάν επιστρέψει πίσω από το τιμόνι στο Μόντρεαλ (όπου θα εκτίσει ποινή πέντε θέσεων στο grid), είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι το περιστατικό στο Μονακό και τα δυνατά λόγια που είπε στη συνέχεια ο Μπρούνο Φαμίν έχουν καμία συνέπεια στη σχέση μεταξύ του οδηγού και της ομάδας του. Ειδικά αφού, όπως αποκαλύψαμε στο Μονακό, το μέλλον του πρώην εφεδρικού οδηγού της Mercedes θα έπρεπε να γραφτεί μακριά από τον Ένστοουν, μετά από πέντε σεζόν καλής και πιστής υπηρεσίας.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version