Formula 1 Πριν από 113 χρόνια, η γέννηση του θρύλου Juan Manuel Fangio
Juan Manuel Fangio: O εκλιπών πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 ως και σήμερα κατέχει πολλά σημαντικά ρεκόρJuan Manuel Fangio: Μνημείο μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο εκλιπών πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 σταμάτησε τις δραστηριότητές του στο άθλημα το 1958. Ωστόσο, ο Juan Manuel Fangio εξακολουθεί να κατέχει σημαντικά ρεκόρ σε αυτή την κατηγορία.
Γεννημένος στις 24 Ιουνίου 1911 στην Αργεντινή, πριν από 113 χρόνια, ο Juan Manuel Fangio ανέπτυξε πολύ νωρίς μια γεύση για την απόλαυση των αγώνων. Η πρώτη της καριέρας του έγινε το 1936, σε ένα Ford T, με το ψευδώνυμο ” Rivadavia” για να μην αφήσει τον πατέρα του να ανακαλύψει ότι αγωνιζόταν, αν και ο τελευταίος θα έκλεινε τα μάτια όταν μάθαινε ότι ο γιος του ήταν ταλαντούχος. . Ο ιθαγενής του Balcarce έγινε γρήγορα αντιληπτός στην Ευρώπη και υπέγραψε με την Alfa Romeo για τη σεζόν της Formula 1 του 1950 , την πρώτη στην ιστορία του κλάδου.
Έτσι ξεκινά μια υπέροχη ιστορία μεταξύ του Juan Manuel Fangio και της F1. Κερδίζοντας 24 νίκες σε 51 Grand Prix, ο κάτοχος των 29 pole positions κέρδισε επίσης πέντε παγκόσμιους τίτλους σε οκτώ σεζόν. Ένα ρεκόρ διαδρομής που του χάρισε την ευκαιρία να αναφέρεται τακτικά ως ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ή τουλάχιστον μεταξύ των κορυφαίων. Και αν το κατόρθωμά του δεν ισοδυναμούσε παρά μόνο 45 χρόνια αργότερα, όταν ο Μίκαελ Σουμάχερ κέρδισε το πέμπτο παγκόσμιο στέμμα στο F2 002 του , ο Αργεντινός εξακολουθεί να κατέχει ορισμένα σημαντικά ρεκόρ στην πρώτη κατηγορία.
Juan Manuel Fangio: Θα ήταν αδιανόητο να δούμε έναν οδηγό να κερδίζει πολλούς τίτλους σε διαφορετικές θέσεις τη στιγμή που οι ομάδες συνηθίζουν να χτίζουν τα μακροπρόθεσμα έργα τους γύρω από ένα πολλά υποσχόμενο νεαρό ταλέντο. Αυτός είναι αναμφίβολα ο λόγος που ο “ El Chueco” παραμένει ο μοναδικός οδηγός που έχει στεφθεί σε 4 ξεχωριστές ομάδες. Πρώτα με την Alfa Romeo το 1951, πριν κατακτήσει τέσσερις συνεχόμενους τίτλους, με Mercedes (1954-55), Ferrari (1956) και Maserati (1957). Κατά τη στέψη του με τη μάρκα Modena, έγινε επίσης ο γηραιότερος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, στα 46 του.
Το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του πάντα του χάριζε σεβασμό από τους ανταγωνιστές του. « Δεν κάνεις κόλπο με τον Φάντζιο» είπε ο Μάικ Χόθορν, την ημέρα που είχε την ευκαιρία, ενώ ο Στέρλινγκ Μος υποστήριζε μέχρι τον θάνατό του ότι ο Νοτιοαμερικανός, πιο γρήγορος από αυτόν, τον είχε αφήσει να κερδίσει στη γη του, με την ευκαιρία του το Βρετανικό Γκραν Πρι του 1955 Την εποχή που δεν επρόκειτο να παρευρεθούμε σε ένα Γκραν Πρι, θα « δούμε τον Φάντζιο» .
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τον Christian Horner, ο Isack Hadjar ήταν πιο γρήγορος από τον Yuki Tsunoda στις δοκιμές στο Άμπου Ντάμπι.
Μόλις ιδρύθηκε για το 2025 στη Racing Bulls, ο Isack Hadjar θα συνεργαστεί με τον Yuki Tsunoda, ο οποίος έβλεπε τον εαυτό του περισσότερο στη Red Bull. Ο Christian Horner εξήγησε επίσης ότι ο Γάλλος ήταν πιο γρήγορος από τον Ιάπωνα κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο τέλος της σεζόν.
Ο Marquez και η Ducati ανακοινώνουν την ημερομηνία παρουσίασής τους το 2025
Η Ducati Lenovo θα παρουσιάσει τα χρώματα του 2025, καθώς και τον νέο αναβάτη της, Marc Marquez, στις 20 Ιανουαρίου στην Ιταλία.
Οι διευθυντές ομάδων της F1 ψήφισαν για τον καλύτερο οδηγό τους της σεζόν
Όπως κάθε χρόνο, οι διευθυντές ομάδων του grid της Formula 1 2024 εξέλεξαν τον καλύτερο οδηγό τους της σεζόν. Ανακαλύψτε την κατάταξή τους.