Juan Manuel Fangio: Μνημείο μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο εκλιπών πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 σταμάτησε τις δραστηριότητές του στο άθλημα το 1958. Ωστόσο, ο Juan Manuel Fangio εξακολουθεί να κατέχει σημαντικά ρεκόρ σε αυτή την κατηγορία.
Γεννημένος στις 24 Ιουνίου 1911 στην Αργεντινή, πριν από 113 χρόνια, ο Juan Manuel Fangio ανέπτυξε πολύ νωρίς μια γεύση για την απόλαυση των αγώνων. Η πρώτη της καριέρας του έγινε το 1936, σε ένα Ford T, με το ψευδώνυμο ” Rivadavia” για να μην αφήσει τον πατέρα του να ανακαλύψει ότι αγωνιζόταν, αν και ο τελευταίος θα έκλεινε τα μάτια όταν μάθαινε ότι ο γιος του ήταν ταλαντούχος. . Ο ιθαγενής του Balcarce έγινε γρήγορα αντιληπτός στην Ευρώπη και υπέγραψε με την Alfa Romeo για τη σεζόν της Formula 1 του 1950 , την πρώτη στην ιστορία του κλάδου.
Έτσι ξεκινά μια υπέροχη ιστορία μεταξύ του Juan Manuel Fangio και της F1. Κερδίζοντας 24 νίκες σε 51 Grand Prix, ο κάτοχος των 29 pole positions κέρδισε επίσης πέντε παγκόσμιους τίτλους σε οκτώ σεζόν. Ένα ρεκόρ διαδρομής που του χάρισε την ευκαιρία να αναφέρεται τακτικά ως ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ή τουλάχιστον μεταξύ των κορυφαίων. Και αν το κατόρθωμά του δεν ισοδυναμούσε παρά μόνο 45 χρόνια αργότερα, όταν ο Μίκαελ Σουμάχερ κέρδισε το πέμπτο παγκόσμιο στέμμα στο F2 002 του , ο Αργεντινός εξακολουθεί να κατέχει ορισμένα σημαντικά ρεκόρ στην πρώτη κατηγορία.
Juan Manuel Fangio: Θα ήταν αδιανόητο να δούμε έναν οδηγό να κερδίζει πολλούς τίτλους σε διαφορετικές θέσεις τη στιγμή που οι ομάδες συνηθίζουν να χτίζουν τα μακροπρόθεσμα έργα τους γύρω από ένα πολλά υποσχόμενο νεαρό ταλέντο. Αυτός είναι αναμφίβολα ο λόγος που ο “ El Chueco” παραμένει ο μοναδικός οδηγός που έχει στεφθεί σε 4 ξεχωριστές ομάδες. Πρώτα με την Alfa Romeo το 1951, πριν κατακτήσει τέσσερις συνεχόμενους τίτλους, με Mercedes (1954-55), Ferrari (1956) και Maserati (1957). Κατά τη στέψη του με τη μάρκα Modena, έγινε επίσης ο γηραιότερος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, στα 46 του.
Το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του πάντα του χάριζε σεβασμό από τους ανταγωνιστές του. « Δεν κάνεις κόλπο με τον Φάντζιο» είπε ο Μάικ Χόθορν, την ημέρα που είχε την ευκαιρία, ενώ ο Στέρλινγκ Μος υποστήριζε μέχρι τον θάνατό του ότι ο Νοτιοαμερικανός, πιο γρήγορος από αυτόν, τον είχε αφήσει να κερδίσει στη γη του, με την ευκαιρία του το Βρετανικό Γκραν Πρι του 1955 Την εποχή που δεν επρόκειτο να παρευρεθούμε σε ένα Γκραν Πρι, θα « δούμε τον Φάντζιο» .
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power