Formula 1 Stake C44 : Η Stake F1 Team C44 για τους Valtteri Bottas και Guanyu Zhou για να αγωνιστούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1 της FIA 2024, αποκαλύφθηκε σήμερα, ξεκινώντας μια νέα εποχή για τη Sauber. Η αλλαγή ταυτότητας και η 14η αλλαγή ονόματος συνέβησαν πριν από την έναρξη της 32ης σεζόν στην ιστορία της ομάδας, αλλά η διαδοχική αρίθμηση των μοντέλων, που ονομάστηκαν από τη σύζυγο του Peter Sauber, Christiane, παρέμεινε. Το νέο αυτοκίνητο, που παρουσίασε η ομάδα από το Hinwil της Ελβετίας, έλαβε τον δείκτη C44.
Η ελβετική ομάδα – τέσσερις δεκαετίες ως κατασκευαστής στην F1 – μεταμορφώνεται σε Stake F1 Team μετά από ένα ξόρκι ως Alfa Romeo, εν όψει της συνεργασίας τους με την Audi που θα κυκλοφορήσει το 2026.
Ο πρώτος αγώνας της Sauber στη F1 ήταν στο Grand Prix της Νότιας Αφρικής το 1993. Από τότε έχουν αγωνιστεί σε 353 Σαββατοκύριακα GP ως ανεξάρτητη ομάδα. Από το 2006 μέχρι το τέλος του 2010 όταν ήταν η BMW-Sauber. Η προσθήκη άλλων 89 GP ξεκινά, με αυτή τη μορφή, στο χαρτοφυλάκιό τους.
Καθώς η συνεργασία της Alfa Romeo σβήνει στην ιστορία, η ομάδα που τροφοδοτείται από τη Ferrari, η οποία έχει πλέον μετονομαστεί στο Stake F1 Team, δημιουργεί θόρυβο ως η τελευταία συμμετέχουσα στο άθλημα. Από τότε που ανακοίνωσαν την αλλαγή του ονόματος, έχουν αξιοποιήσει την επένδυσή τους με υποστήριξη κάτω από τη γραμμή για να δείξουν τη σοβαρότητα της πρόθεσής τους, περισσότερο τώρα ως ιδιοκτήτες ομάδων F1.
Η σημερινή εκδήλωση κυκλοφορίας του C44 θα μεταδοθεί ζωντανά (παραπάνω) στο KICK, μια υπηρεσία ζωντανής ροής βίντεο που διαχειρίζεται η Kick Streaming Pty Ltd και υποστηρίζεται από τους συνιδρυτές του Stake.com, Bijan Tehrani, Ed Craven και την προσωπικότητα ροής Trainwreckstv.
Formula 1 Stake C44 : Αυτές είναι οι διαφορές μεταξύ του νέου C44 της Stake F1 Team και του παλιού C43
Η Stake F1 Team παρουσίασε το μονοθέσιό της F1 για το 2024. Το μονοθέσιο λογικά έχει μεγάλες διαφορές από πέρυσι, καθώς τότε η ομάδα ονομαζόταν Alfa Romeo. Τότε, το μονοθέσιο της F1 είχε κόκκινο-μαύρο χρώμα, καθώς αυτά ήταν τα χρώματα που ταίριαζαν στον τότε χορηγό. Αυτή είναι μια διαφορετική περίπτωση τώρα, όμως, ρίξτε μια ματιά στις διαφορές.
Η ομάδα έδειξε την παρουσίαση του C44 στην πλατφόρμα Stake.com, όπου οι θεατές έπρεπε να εγγραφούν εκ των προτέρων.
Η ομάδα δεν είχε αρχηγό, ο Alessandro Aluni Bravi παρέμεινε στο ρόλο του “εκπροσώπου” και μίλησε για μια νέα σελίδα στην ιστορία της ομάδας, για την επερχόμενη επανεκκίνηση, η οποία συμβολίστηκε από τα νέα εταιρικά χρώματα – συνδυασμός μαύρου και οξύ πράσινο. Οι φόρμες των οδηγών και το νέο αυτοκίνητο έμοιαζαν έτσι – θα ήταν εύκολο να το αναγνωρίσουμε στην πίστα.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
Formula 1 Stake C44 : Alessandro Alunni Bravi , εκπρόσωπος της ομάδας: «Το νέο αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε σήμερα είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς του Jace Key και της τεχνικής του ομάδας, καθώς και όλων των ανδρών και γυναικών στη βάση Hinwil.
Η πρεμιέρα ενός νέου αυτοκινήτου είναι πάντα μια ιδιαίτερη στιγμή, ειδικά όταν σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής, της εποχής της ομάδας Stake F1. Έχουμε νέο όνομα και είμαστε ενθουσιασμένοι με όλα τα σχέδια, εντός και εκτός πίστας. Είμαστε σίγουροι για αυτό το μονοθέσιο και για την ομάδα μας: δεν θα μιλήσουμε για συγκεκριμένους στόχους, γιατί είναι πάντα δύσκολο να μιλάμε για αριθμούς, αλλά οι στόχοι μας είναι ξεκάθαροι – να πετύχουμε περισσότερα σε όλα».
James Key , Τεχνικός Διευθυντής: «Το να είσαι μάρτυρας της γέννησης ενός νέου αυτοκινήτου είναι πάντα υπέροχο. Φυσικά, η ομάδα δούλευε ήδη στο έργο C44 όταν έγινα μέλος, οπότε εντάχθηκα ήδη στη διαδικασία. Γενικά, πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στην ομάδα, έκαναν εξαιρετική δουλειά.
Ο Hinwil έχει μια εξαιρετική ομάδα, υπάρχει μια πολύ θετική ατμόσφαιρα στη βάση της ομάδας και όλοι είναι αποφασισμένοι να σημειώσουν πρόοδο. Φυσικά, η σχεδίαση και η κατασκευή ενός μηχανήματος όπως το C44 είναι ένα εξαιρετικά σύνθετο έργο, ειδικά σύμφωνα με τους ισχύοντες τεχνικούς κανονισμούς. Επομένως, είναι εξαιρετικά σημαντικό να διαχειριστούμε σωστά αυτή τη διαδικασία, να διαχειριστούμε τους εκατοντάδες ανθρώπους που κατέβαλαν τεράστια προσπάθεια στη διαδικασία ανάπτυξης του πλαισίου και τελικά της κατασκευής του.
Η ομάδα επέλεξε μια πολύ φιλόδοξη κατεύθυνση πολύ πριν γίνω μέλος της. Στην πραγματικότητα, το C44 είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και μόνο στο πίσω μέρος του υπάρχουν κάποιες περιοχές που μεταφέρονται από το περσινό σασί. Το πλαίσιο του αυτοκινήτου έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές – μερικά δεν είναι ορατά από το εξωτερικό, άλλα είναι καθαρά ορατά.
Για παράδειγμα, η μπροστινή ανάρτηση είναι εντελώς νέα και η ανάπτυξή της ήταν πολύ δύσκολη υπόθεση για μια ομάδα σαν τη δική μας. Η αεροδυναμική έχει επίσης αναθεωρηθεί με πολλούς τρόπους – όπως θα περίμενε κανείς, αυτός παραμένει ο κύριος τομέας εστίασης των προσπαθειών μας.
Συνολικά το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ διαφορετικό από το περσινό C44. Ενσωματώνει πολλές νέες ενδιαφέρουσες λύσεις – όλες συγκεντρώνονται και περιέχουν πολύ σοβαρές δυνατότητες. Οπότε ανυπομονούμε να τα δούμε όλα στην πίστα».
Η σύνθεση των οδηγών δεν έχει αλλάξει· οι Valtteri Bottas και Guanyu Zhou θα συνεχίσουν να οδηγούν για την ομάδα…
Valtteri Bottas : «Το νέο C44 φαίνεται διαφορετικό. Και έχουμε εντελώς διαφορετικές προσδοκίες από αυτήν. Τώρα πρέπει όλοι μαζί να βγάλουμε το καλύτερο από αυτήν.
Μιλώντας από προσωπική εμπειρία, όταν μπαίνεις στην τρίτη σεζόν με την ομάδα, οι στόχοι πρέπει να είναι πολύ υψηλοί. Οι δικές μου προσδοκίες είναι υψηλές, πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε ένα καλό βήμα και να προχωρήσουμε σε σχέση με πέρυσι που δεν πετύχαμε τα σχέδιά μας. Τώρα αυτό πρέπει να διορθωθεί. Νιώθω πραγματικό ενθουσιασμό από όλους στο Hinwil και είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να το κάνουμε αυτό».
Guanyu Zhou : «Δεν μπορείτε παρά να δείτε τον νέο χρωματισμό του αυτοκινήτου! Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα νέα προσέγγιση, ειδικά στη Formula 1. Ελπίζω να αποδειχθεί τόσο γρήγορη όσο και θεαματική.
Κάναμε μεγάλη προσπάθεια πέρυσι, ειδικά στο δεύτερο μισό της σεζόν μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, για να βεβαιωθούμε ότι καταλάβαμε ακριβώς πού έπρεπε να βελτιωθούμε. Τα παιδιά μας έκαναν εξαιρετική δουλειά το χειμώνα, τώρα ήρθε η ώρα να πάμε στην πίστα και να αξιολογήσουμε τις προοπτικές της.
Οι προσδοκίες είναι υψηλές, αλλά δεν θα μπορέσουμε να αξιολογήσουμε την ισορροπία δυνάμεων μέχρι να αρχίσουμε να πολεμάμε τους αντιπάλους μας. Ωστόσο, έχει γίνει πολλή προσπάθεια για το νέο αυτοκίνητο και ανυπομονώ να πάω πίσω από το τιμόνι».
Formula 1 Stake C44 : ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ F1 Stake C44
Την Παρασκευή, το Stake C44 θα πραγματοποιήσει το πρώτο του run-in στη Βαρκελώνη ως μέρος μιας ημέρας γυρισμάτων και στη συνέχεια θα πάει σε δοκιμές πριν από τη σεζόν στο Μπαχρέιν.
Πλαίσιο: Μονοκόκ από ανθρακονήματα της Stake F1 Team, συμπεριλαμβανομένου του ρεζερβουάρ καυσίμου
Cockpit: Ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, αφαιρούμενο ανατομικό κάθισμα από ανθρακονήματα.
Μπροστινή ανάρτηση: Διπλά ψαλίδια, ελατήρια και αμορτισέρ τοποθετημένα στο σασί, που αλληλεπιδρούν με ωστήρια
Πίσω ανάρτηση: πολλαπλοί σύνδεσμοι, ελατήρια και αμορτισέρ τοποθετημένα στο πλαίσιο, σε αλληλεπίδραση με ράβδους
Φρένα: Αυτοαεριζόμενοι δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα Brembo (εμπρός και πίσω), έλεγχος φρένων (Brake-by-Wire)
Τιμόνι: Power rack and pinion, προσαρμοσμένο τιμόνι από ανθρακονήματα
Μετάδοση: Stake F1 Team 8-τάχυτο διαδοχικό ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μονή όπισθεν. Τεχνικό γέμισμα Ferrari
Ηλεκτρονικά: Ομολογημένο πρότυπο FIA ECU.
Σύστημα ERS: Ferrari
Ελαστικά: Pirelli
Τροχοί: BBs
Formula 1 Stake C44 : ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ
Μήκος μηχανής: περισσότερο από 5500 mm
Πλάτος: 2000 mm
Ύψος: 970 mm
Μεταξόνιο: μικρότερο ή ίσο με 3600 mm
Βάρος: 798 kg
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: FERRARI
Διαμόρφωση: V6 90 μοιρών
Όγκος εργασίας: 1600 κυβικά μέτρα. εκ
Διάμετρος κυλίνδρου: 80 mm
Διαδρομή εμβόλου: 53 mm. Τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Μέγιστη ταχύτητα στροφαλοφόρου άξονα: 15000 rpm
Στροβιλοσυμπιεστής: στρόβιλος μονοβάθμιου
Μέγιστη κατανάλωση καυσίμου μάζας: 100 kg/ώρα
Σύστημα έγχυσης: άμεσος ψεκασμός, πίεση 500 bar
ΣΥΣΤΗΜΑ ERS
Μπαταρία: ιόντων λιθίου, βάρος όχι μικρότερο από 20 kg
Ενέργεια μπαταρίας: 4 MJ (σε έναν γύρο)
Ισχύς MGU-K: 120 kW
Μέγιστη ταχύτητα MGU-K: 50.000 σ.α.λ
Μέγιστη ταχύτητα MGU-H: 125.000 σ.α.λ
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Formula 1 Stake C44 : Γιατί το όνομα της ομάδας Stake F1 θα αλλάξει κατά τη διάρκεια της σεζόν
Η νέα ταυτότητα F1 της Sauber θα δημιουργήσει προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, αν και υπάρχει τρόπος να ξεπεραστούν τα προβλήματα, όπως εξηγήθηκε στο πλούσιο λανσάρισμά της στο Λονδίνο.
Ο εκπρόσωπος της ομάδας Stake Sauber Alessandro Alunni Bravi αποκάλυψε ότι η ομάδα θα αλλάξει το όνομά της σε Kick Sauber σε αγώνες όπου η διαφήμιση τζόγου απαγορεύεται.
Η ταυτότητα της στολής που βασίζεται στο Hinwill ως Stake F1 δημιουργεί ένα πρόβλημα όταν επισκέπτεστε μια σειρά από πίστες στο ημερολόγιο της F1, που αποδεικνύεται από την αλλαγή στη χορηγία αυτοκινήτου μεταξύ Stake και Kick την περασμένη περίοδο.
Αλλά με το Stake F1 να δίνεται ως όνομα και το Kick ως τίτλος πλαισίου, είχαν τεθεί ερωτήματα σχετικά με το πώς η ομάδα θα παρακάμπτει τους διάφορους νόμους για τις διαφημίσεις τζόγου σε όλο το πρόγραμμα.
Ξεκαθαρίζοντας το ζήτημα όταν μίλησε σε μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του RacingNews365, στην επίσημη έναρξη της σεζόν της ομάδας στο Λονδίνο, ο Alunni Bravi εξήγησε: «Πέρυσι, εναλλάξαμε διαφορετικά ονόματα ομάδων ανάλογα με τις διαφορετικές χώρες όπου πηγαίνουμε σε αγώνες.
“Θα συμμορφωνόμαστε πλήρως με όλους τους τοπικούς ισχύοντες νόμους και όπου επιτρέπεται το Ποντάρισμα. Επομένως, όπου απαγορεύεται η διαφήμιση τζόγου, θα χρησιμοποιούμε διαφορετικό όνομα.
«Όπως πέρυσι, έχουμε τον Kick ως έναν από τους πιο σημαντικούς συνεργάτες μας – η κυκλοφορία του αυτοκινήτου μεταδόθηκε ζωντανά στο Kick.com, το όνομα του πλαισίου μας είναι Kick Sauber, οπότε εκεί που δεν θα αγωνιστούμε ως Stake, θα χρησιμοποιήσουμε τη δεύτερη ομάδα όνομα.”
«Αυτό είναι σημαντικό για εμάς»
Formula 1 Stake C44 : Όπως και κατά τη διάρκεια της χορηγίας του τίτλου της Alfa Romeo στην πρόσφατη ιστορία, το όνομα της Sauber δεν περιλαμβάνεται στην ταυτότητα της μάρκας και αντίθετα είναι μόνο μέρος του τίτλου του πλαισίου, μαζί με το Kick.
Ερωτηθείς γιατί το ιστορικό όνομα δεν ήταν μέρος της ταυτότητας, ο Alunni Bravi απάντησε: «Το όνομα της ομάδας στη Formula 1 εξαρτάται από πολλά διαφορετικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών συνεργασιών.
«Έχουμε ανακοινώσει το όνομα του πλαισίου ως Kick Sauber και έχουμε μια νέα ταυτότητα ομάδας, Stake F1.
“Έτσι η νέα μας ταυτότητα της ομάδας δεν είναι ότι ξεχνάμε τη Sauber. Είμαστε η ομάδα Sauber, είμαστε μια σταθερή ομάδα ανθρώπων που δουλεύουμε μαζί, αλλά παρουσιάζουμε τους εαυτούς μας στην κοινότητα της F1 με μια νέα ταυτότητα ομάδας για τις επόμενες δύο σεζόν.
«Αυτό είναι σημαντικό για εμάς, δεν είναι απλώς μια εμπορική συνεργασία, αλλά είναι ο τρόπος που θέλουμε να προσεγγίσουμε τον κόσμο της F1, όπου η δημιουργικότητα, η καινοτομία και η εφευρετικότητα αποτελούν μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ.
«Αυτό είναι επίσης σημαντικό για να παρέχουμε στην ομάδα όλα τα μέσα και τους πόρους για να πλησιάσει τις επόμενες δύο σεζόν που θα δούμε τους εαυτούς μας σε μια ισχυρή διαδικασία μεταμόρφωσης.
“Δεν είναι ότι ξεχνάμε τη Sauber – είμαστε το Sauber Group – αλλά η ομάδα μας στη F1 είναι η Stake F1.”
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: