Formula 1 teams: Το χειμερινό shutdown, η ανάσα που έλειπε από το καλεντάρι της F1
Formula 1 teams: Oι ομάδες καλούνται εδώ και αρκετά χρόνια να κλείσουν τα εργοστάσιά τους για δύο εβδομάδες το καλοκαίρι, για πρώτη φορά αναγκάστηκαν να το κάνουν και κατά τη χειμερινή περίοδο.Formula 1 teams: Ενώ οι ομάδες καλούνται εδώ και αρκετά χρόνια να κλείσουν τα εργοστάσιά τους για δύο εβδομάδες το καλοκαίρι, για πρώτη φορά αναγκάστηκαν να το κάνουν και κατά τη χειμερινή περίοδο. Μια απόφαση άκρας κοινής λογικής, σε μια εποχή που το ημερολόγιο πλησιάζει σε κορυφές που δεν έχουν επισκεφτεί ποτέ στο παρελθόν.
Όταν αποφασίσουμε, σε λίγα μόλις χρόνια, να πάμε από 19 ετήσια Grand Prix σε 24 σε μία σεζόν F1 για κυρίως οικονομικούς λόγους που ωφελούν όλους, αυτό απλά δεν μπορεί να γίνει χωρίς αποζημίωση για τους χιλιάδες υπαλλήλους των ομάδων που εργάζονται σκληρά. όλο το χρόνο για να είναι ανταγωνιστικοί στα σιρκουί.
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Άνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη
Τα τελευταία χρόνια, αντιμέτωπη με τη φρενίτιδα του ημερολογίου της F1 και ενώ οι δυτικές εταιρείες εκτιμούν όλο και περισσότερο τον χρόνο μακριά από την εργασία και την προσωπική ανάπτυξη, η FIA είχε στην πραγματικότητα αποφασίσει να επιβάλει ένα 14ήμερο κλείσιμο εργοστασίων κατά τη διάρκεια της εκεχειρίας. το καλοκαίρι, προκειμένου να αναγκάσουν τις ομάδες να μην δουλέψουν για την εξέλιξη των μονοθεσίων και έτσι να αναγκάσουν τις ομάδες να προσφέρουν ξεκούραση στους υπαλλήλους τους.
Ολική διακοπή δραστηριοτήτων τα Χριστούγεννα με το χειμερινό κλείσιμο
Ένα μέτρο που όπως ήταν φυσικό εκτιμήθηκε από τους κυρίως ενδιαφερόμενους και το οποίο τελικά απαιτούσε άλλο. Στις αρχές του περασμένου έτους, η FIA ανακοίνωσε, μετά από πολυάριθμες συζητήσεις με τις ομάδες, ότι θα εισαχθεί μια δεύτερη ετήσια περίοδος ολικού κλεισίματος. Ο αθλητικός κανονισμός ορίζει, στο άρθρο 24.1, ότι «η δεύτερη περίοδος είναι εννέα συνεχόμενες ημερολογιακές ημέρες και αρχίζει στις 24 Δεκεμβρίου». Αυτό συνέβη φέτος για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
Formula 1 teams:Κλείσιμο με επίβλεψη στο χιλιοστό από τον νομοθέτη, αφού ο κανονισμός απαγορεύει σε αυτό το χρονικό διάστημα τη χρήση της αεροσήραγγας (εκτός αν πρόκειται για συντήρηση), τη χρήση υπολογιστή για CFD (εκτός συντήρησης), την παραγωγή και ανάπτυξη εξαρτημάτων σε μια αεροδυναμική σήραγγα, η υποσυναρμολόγηση ή η συναρμολόγηση εξαρτημάτων και γενικότερα κάθε εργασία υπαλλήλου, συμβούλου ή υπεργολάβου που συμμετέχει στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη ή την παραγωγή ανταλλακτικών. Με άλλα λόγια, όχι πολύ!
Απαραίτητο μέτρο, σε μια εποχή που το ημερολόγιο θα έπρεπε πραγματικά να αποτελείται από 24 Grand Prix αυτή τη σεζόν. Το 2024, η Κίνα αυτή τη φορά υποτίθεται ότι θα λάβει χώρα για πρώτη φορά από το 2019. Τους τελευταίους μήνες, οι εποχές έχουν όντως παραταθεί χρονικά, ξεκινώντας νωρίτερα και νωρίτερα και τελειώνουν αργότερα και αργότερα.
Η αειφόρος ανάπτυξη δεν αφορά μόνο το περιβάλλον
Και αν οι εργαζόμενοι που ήταν παρόντες στις πίστες όλο το χρόνο μπορούσαν να επωφεληθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο από μια πολύ μεγαλύτερη ανάπαυση το χειμώνα λόγω της απουσίας αγώνων, αυτό δεν ήταν η περίπτωση των εργαζομένων που επενδύθηκαν στο εργοστάσιο, για τους οποίους ο χρόνος πραγματικά ποτέ δεν σταματά. Στα τέλη του 2022, ο Otmar Szafnauer (πρώην βασική ομάδα των Άλπεων ) έδωσε τη γνώμη του για την εισαγωγή αυτού του χειμερινού κλεισίματος, όταν ήταν ακόμη υπό συζήτηση.
«Ο τρόπος που το βλέπω είναι ότι κάνουμε όλο και περισσότερους αγώνες », είπε. «Και αν δεν επιβάλλετε τερματισμό λειτουργίας, οι άνθρωποι εργάζονται μέχρι το τέλος γιατί είναι πραγματικό στρατηγικό πλεονέκτημα να το κάνετε. Επομένως, εάν αφαιρέσετε αυτό το πιθανό όφελος, αυτό σημαίνει ότι όλοι πρέπει να το αφαιρέσουν, και νομίζω ότι αυτό είναι καλό για όλους. »
Formula 1 teams: Ένας τρέχων αρχηγός ομάδας που συναντήσαμε αυτό το χειμώνα μας επιβεβαίωσε επίσης την επιτυχία αυτού του αναγκαστικού τερματισμού λειτουργίας και σε ποιο βαθμό εκτιμήθηκε από τις ομάδες του. Σε μια εποχή που η Formula 1 και η FIA εργάζονται χέρι-χέρι γύρω από σύγχρονες έννοιες όπως η βιωσιμότητα, αυτό δεν μπορεί απλώς να ικανοποιηθεί με το περιβαλλοντικό πρίσμα. Η ευημερία και η υγεία των ανθρώπων που εργάζονται στη βιομηχανία είναι επίσης μέρος αυτού.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
F1 Charles Leclerc Ferrari-Έκτακτα νέα: Ο Leclerc υπογράφει συμβόλαιο 15 εκατ. δολαρίων για να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1
F1 Charles Leclerc Ferrari: Ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 γίνεται ο Σάρλ Λεκλέρ με το συμβόλαιο των 15 εκατομμυρίων δολαρίων
Φόρμουλα 1: Ο Χάμιλτον παλεύει ξανά για νίκες: «Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανος για τη Mercedes»
Φόρμουλα 1 Χάμιλτον: Ο Lewis Hamilton στους τελευταίους αγώνες μας θυμίζει πως ο GOAT είναι ζωντανός και ο Θρύλος ζει ανάμεσα μας ξα
Φόρμουλα 1: Ο Πέρεθ πριν υπογράψει με τη Red Bull, ο Σάινζ τώρα πηγαίνει στη Γουίλιαμς;
Φόρμουλα 1 Πέρεθ Σάινζ: Τα επόμενα ντόμινο θα πέσουν ο Sergio Perez θα μείνει πιθανότατα στη Red Bull, ο Carlos Sainz σκέφτεται ακόμα μεταξύ Williams και Audi.