ENGINE POWER

Formula One : 11 πράγματα που ζήσαμε στο Grand Prix της Σιγκαπούρης

Formula One : Τα ζήσαμε όλα στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, πάμε να δούμε 11 πράγματά που ξεχώρισαν κάποια μας κάνε να παραξενευτούμε αλλά να συλλογιστούμε και κάποια να γελάσουμε!

formula-one-gp-singapore-grand-prix-sigkapouris-11-pragmata-pou-mathame-2023-f1
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 16 λεπτά

Formula One : 11 πράγματα που ζήσαμε στο Grand Prix της F1 της Σιγκαπούρης 2023

Ο Carlos Sainz σημείωσε την πρώτη νίκη του 2023 για μια ομάδα διαφορετική από τη Red Bull στη Σιγκαπούρη, καθώς ο οδηγός της Ferrari έδειξε ότι η φόρμα του στη Monza δεν ήταν αστραπιαία. Ένα Σαββατοκύριακο που η κυρίαρχη ομάδα της Formula One της χρονιάς φαινόταν παραδόξως υποτονική, με τα δύο μονοθέσια να έχασαν το Q3 και ένα άλλο κομμάτι από το παζλ της αγοράς οδηγών του 2024 μπήκε στη θέση του, να τι μάθαμε

Η Red Bull ανατράπηκε τελικά στη σεζόν της Formula 1 του 2023, καθώς ο Carlos Sainz της Ferrari κέρδισε έξοχα το φετινό Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Το έκανε με μια έξυπνη και ήρεμη προσέγγιση, η οποία ενίσχυσε επίσης τον Lando Norris της McLaren και απέτρεψε την προσπάθεια της Mercedes να κερδίσει τη νίκη με μια καθυστερημένη ρίψη των ζαριών στη στρατηγική γύρω από την περίοδο εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας του αγώνα.

Κατά τα άλλα, το clampdown της FIA με ελαστικά φτερά ήταν ένα μεγάλο σημείο συζήτησης για τη Red Bull και άλλους, ο Charles Leclerc αποκάλυψε γιατί δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στα αποτελέσματα του Sainz τελευταία για τη Ferrari και υπήρχε μάλλον πολλή απόγνωση που αντιμετώπισε η Aston Martin. ομάδα όλο το Σαββατοκύριακο και για τον George Russell ακριβώς στο τέλος του αγώνα.

Όλα αυτά και πολλά άλλα παρουσιάζονται στην επιλογή όσων μάθαμε από την τελευταία επίσκεψη της Formula One στη Σιγκαπούρη.

1. Η Red Bull είναι τελικά θνητή το 2023

«Με ρωτάτε [για τη νίκη σε κάθε αγώνα] από την Τζέντα», αναφώνησε ο Christian Horner μετά την ταπεινότητα της Red Bull στη Σιγκαπούρη το περασμένο Σαββατοκύριακο. Εκ των υστέρων, ίσως οι οπαδοί της Formula One θα πρέπει να εξετάσουν ένα ελαφρύ στοιχείο παιχνιδιού στις δηλώσεις του Τζορτζ Ράσελ για την έναρξη της σεζόν ότι ίσως η Red Bull θα μπορούσε να ολοκληρώσει ένα μοναδικό επίτευγμα της Formula One με μια καθαρή σάρωση σεζόν…

«Για τον Max να έχει κερδίσει 10 στη σειρά είναι παράνοια», πρόσθεσε ο Horner, αλλά την ίδια στιγμή, ένιωθε εξίσου περίεργο να βλέπεις τον σύντομα τριπλό παγκόσμιο πρωταθλητή να βγαίνει στο Q2 μόνο με ρυθμό. Αυτό ήταν που αναίρεσε πραγματικά τις πιθανότητες του Verstappen, καθώς το RB19 του ήταν πράγματι πολύ καλύτερο στον αγώνα, όπου ο χρονισμός του αυτοκινήτου ασφαλείας εμπόδισε επίσης την αντίθετη στρατηγική προσέγγιση της Red Bull. Παρόλα αυτά, ο Verstappen ήταν αρκετά δυνατός για να κερδίσει σχεδόν το δεύτερο μονοθέσιο της νικήτριας ομάδας έχοντας ξεκινήσει οκτώ θέσεις πίσω.

Το αυτοκίνητο του 2023 της Red Bull έχει έξοχα χτυπήματα, δεδομένου ότι τρέχει πιο χαμηλά στο έδαφος από άλλα, αλλά όταν τα χτυπήματα πίστας, όπως αυτά που γεμίζουν τις στροφές της Σιγκαπούρης, σημαίνουν απλώς ότι πρέπει να αυξηθεί το ύψος οδήγησης, οι επιλογές ρύθμισης καρφώματος είναι ζωτικής σημασίας για την ισορροπία ενός γύρου και απόδοση ελαστικών.

Η Red Bull έκανε αυτό το λάθος, ακόμη και χειροτέρεψε τα πράγματα με τροποποιήσεις προκριματικών σε σύγκριση με το FP3. Αυτό αποδείχθηκε τόσο δαπανηρό, καθώς οι υπόλοιποι είναι πιο έμπειροι στη μηχανική των αυτοκινήτων τους σε φυσικά υψηλότερα ύψη οδήγησης. Αλλά αυτό το αποτέλεσμα ήταν ακόμα ένα σοκ, λαμβάνοντας υπόψη την προηγούμενη φόρμα της Red Bull.

2. Το σερί του Sainz χωρίς σημάδια λήξης

Αυτό που δεν ήταν έκπληξη ήταν να δεις τον τελικό νικητή του αγώνα Sainz να βρίσκεται σε ρυθμό από την πρώτη συνεδρία, υστερώντας από τον Leclerc με μόλις 0,078 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, ο Sainz ηγήθηκε του FP2, μετά τον οποίο σάρωσε όλες τις περιόδους Formula One στο μπαρ Q1 της Σιγκαπούρης (με επικεφαλής τον Yuki Tsunoda ). Αυτό σημαίνει ότι από αυτήν την άποψη, το Σαββατοκύριακο του Ισπανού επισκιάζει αυτό που ο συγγραφέας χαρακτήρισε ως το προηγούμενο καλύτερο F1 που είχε πραγματοποιηθεί μόλις έναν αγώνα νωρίτερα στη Monza.

Εκεί, το αφεντικό της ομάδας της Ferrari, Fred Vasseur, είχε εντυπωσιαστεί από το γεγονός ότι ο Sainz ηγείτο του Leclerc από το τέρμα και ήταν γρήγορος ακόμη και στις εναρκτήριες προπονήσεις. Ήθελε να δει τον Sainz να συνεχίζει αυτή την προσέγγιση, η οποία όντως συνέβη στη Σιγκαπούρη και έτσι ο Vasseur αφέθηκε να σκεφτεί ότι «το να έχουμε τον Carlos τόσο γρήγορο στην αρχή του Σαββατοκύριακου ήταν επίσης πολύ χρήσιμο για εμάς και έκανε πολύ καλή δουλειά από ο πρώτος γύρος στον τελευταίο».

Στη συνέχεια, ο Sainz κάρφωσε στο κοντάρι και έκανε ό,τι χρειαζόταν για να εξασφαλίσει τη νίκη – συμπεριλαμβανομένης της επιδίωξης του Norris DRS, καθώς τα μονοθέσια της Mercedes τελείωσαν αργά στον αγώνα. Ο Sainz θεωρούνταν πάντα έξυπνος οδηγός, αλλά αυτό ήταν πολύ εντυπωσιακό καθώς συνδυάστηκε με την ψυχραιμία του κάτω από έντονη πίεση και ζέστη για να εξασφαλίσει εύκολα την καλύτερη από τις δύο νίκες του στην Formula One.

Εάν συνεχιστεί η έντονη φόρμα του Sainz μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, θα φέρει τον εαυτό του στην καλύτερη θέση για να κεφαλαιοποιήσει εάν η Red Bull πέσει ξανά από τα δυνατά υψηλά του 2023.

3. Η συζήτηση για το ελαστικό αμάξωμα πρόκειται να συνεχιστεί το 2023

Formula One: Οι θεωρητικοί συνωμοσίας είχαν ένα Σαββατοκύριακο στο πεδίο, θεωρώντας ότι η Σιγκαπούρη της Red Bull έπεσε κάτω από την εντολή ραμφίσματος που συνέβη στην πρώτη εκδήλωση όπου τέθηκαν σε ισχύ δύο ξεχωριστές τεχνικές οδηγίες που περιορίζουν τα ελαστικά φτερά και τα εύκαμπτα δάπεδα.

Αλλά ο Χόρνερ επιμένει «Ξέρω ότι όλοι θα θέλατε να κατηγορήσετε την TD, αλλά δυστυχώς, δεν μπορούμε καν να το κατηγορήσουμε γιατί δεν άλλαξε ούτε ένα εξάρτημα στο αυτοκίνητό μας» και έτσι φαινομενικά όλα αυτά είχαν μικρό αντίκτυπο στη φόρμα της ομάδας του. στη Σιγκαπούρη. Η Red Bull, ωστόσο, πρόσθεσε αλλαγές στα υπάρχοντα άκρα του δαπέδου και στις ακραίες πλάκες των πίσω φτερών, αλλά είπε ότι ήταν μέρος της προσέγγισής της ειδικά για το κύκλωμα εδώ.

Πράγματι, και όπως έχουμε καλύψει, ήταν η ανώμαλη φύση της πίστας που έκανε την πραγματική διαφορά για τη Red Bull, καθώς αυτό άλλαξε τόσο σημαντικά το αεροδυναμικό προφίλ που παράγει κάθετη δύναμη, όσον αφορά τα πράγματα τέλεια για τις κατατακτήριες. Αλλά και πάλι δεν θα σταματήσει την εστίαση πολλών στο αμάξωμα της Red Bull στην Ιαπωνία αυτό το Σαββατοκύριακο, ακόμα κι αν τα στοιχεία των προηγούμενων αγώνων του 2023 υποδηλώνουν ότι θα πρέπει θεωρητικά να επιστρέψει στη φόρμα που παρατηρείται σε παρόμοιες πίστες στη Βαρκελώνη και στο Silverstone.

Αλλά δεν είναι μόνο η Red Bull όπου το εύκαμπτο αμάξωμα ήταν το επίκεντρο αυτή τη σεζόν και υπήρχαν αρκετές ενδείξεις ότι διάφορα πάνελ των μπροστινών φτερών εξακολουθούσαν να κινούνται σημαντικά στην πίστα Marina Bay για να εγείρουν ερωτήματα, παρόλο που δεν βρέθηκε τίποτα παράνομο σε αυτοκίνητα το περασμένο Σαββατοκύριακο.

4. Formula One : Οι πρόσφατες αλλαγές αυτοκινήτου της Ferrari πλήγωσαν τον Leclerc με τον τρόπο «2022 Verstappen»

Formula One:  Ακριβώς όπως στο Zandvoort και στη Monza, ο Leclerc βρέθηκε σταθερά δεύτερος καλύτερος στη Ferrari το περασμένο Σαββατοκύριακο, με το τυπικό κύμα κατατακτήριό του να μην μπορεί να ανατρέψει τον Sainz για δεύτερο συνεχόμενο Σαββατοκύριακο.

Έτρεξε καλά στη δεύτερη θέση όταν η Ferrari έλεγχε ομαλά τον ρυθμό μπροστά και ήταν διατεθειμένη να παίξει το ομαδικό παιχνίδι για να κρατήσει τον Russell και να μειώσει την απειλή του για τον Sainz. Αυτό ακολούθησε ότι ο Leclerc «άλλαξε γνώμη την τελευταία στιγμή» για να ξεκινήσει με τα μαλακά ελαστικά που του επέτρεψαν να πηδήξει υπέροχα τη Mercedes από τη γραμμή. Έπειτα έκανε ένα λάθος που επέτρεψε στον Χάμιλτον με αυτοκίνητο μετά την ασφάλεια και παραλίγο να χτυπήσει τον Νόρις, ενώ μαγείρεψε τα αρχαία σκληρά του πριν χρειαστεί να διαχειριστεί τις θερμοκρασίες του κινητήρα, πράγμα που σήμαινε ότι «αποφάσισε να φέρει το αυτοκίνητο στο σπίτι».

Ο Leclerc αποκάλυψε μετά τον αγώνα ότι οι αλλαγές που έχει κάνει η Ferrari στο SF-23 έχουν αφαιρέσει τις τάσεις υπερστροφής που χρειάζεται για να φτάσει τα υπέρτατα υψηλά ρυθμού του. Αυτό θυμίζει το βαρύ RB18 και το 2022 Pirellis που προκάλεσε υποστροφή που κράτησε τον Verstappen πίσω και ενίσχυσε τον Perez στις αρχές του περασμένου έτους.

«Δεν είμαι εντελώς άνετος με το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή», εξήγησε ο Leclerc. «Λίγη υπερβολική υποστροφή για τα γούστα μου και δυσκολεύομαι να οδηγήσω γύρω από αυτό. Και λόγω του απρόβλεπτου του αυτοκινήτου, δεν μπορώ να έχω την υπερστροφή που θέλω [με τη σχεδίαση του δαπέδου και τις επιλογές στηρίξεως της Ferrari που στοχεύουν στο να κάνουν το SF-23 πιο προβλέψιμο συνολικά].”

5. Ο Russell πρέπει να μάθει από το πρόσφατο ατύχημα του αγώνα στη Σιγκαπούρη για να φτάσει στο πλήρες δυναμικό της F1

Formula One: «Πιστεύω πραγματικά ότι οδηγώ καλύτερα από ό,τι έχω οδηγήσει ποτέ», σκέφτηκε ο Russell για το τι θα μπορούσε να ήταν στη Σιγκαπούρη, δεδομένου ότι η υπέροχη φόρμα του στις κατατακτήριες επισκέψεις του Lewis Hamilton και τον έβαλε να ξεκινήσει από την πρώτη σειρά. Αυτό ακολούθησε ότι ο Russell ήταν ο κορυφαίος οδηγός της Mercedes σε ένα Σαββατοκύριακο όπου η ομάδα των Black Arrows δυσκολεύτηκε πραγματικά στη Monza.

Ο Russell κατέληξε στα εμπόδια της στροφής 10 στην τελευταία περιοδεία στη Σιγκαπούρη υποψιαζόμενος ότι «ήταν πιθανώς έλλειψη συγκέντρωσης, ίσως απογοήτευση γνωρίζοντας ότι ήταν ο τελευταίος γύρος και η ευκαιρία είχε χαθεί» αφού το κυνήγι του Norris είχε ματαιωθεί από τον εξαιρετικό οδηγό της McLaren. άμυνα και δώρο DRS από τον Sainz.

Αυτό στοίχισε στον Russell ένα βάθρο, στο οποίο η Mercedes ήταν έτοιμη να θυσιάσει ένα σχεδόν εγγυημένο δεύτερο βήμα για να δημιουργήσει την καθυστερημένη φόρτισή της με τα σκόπιμα σωζόμενα μέσα της.

Κατά τη διάρκεια αυτού, ήταν ενδιαφέρον να δούμε ότι ο Χάμιλτον πίσω ήταν όχι μόνο πιο γρήγορος από τον Ράσελ, αλλά διατήρησε τα ελαστικά του σε καλύτερη κατάσταση για να είναι το πιο απειλητικό του ζευγαριού καθώς οι τελευταίοι γύροι κυλούσαν. Είναι σίγουρα αυτό που ο Russell θα έκανε καλά να σκεφτεί για να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο ως οδηγός, πέρα ​​από το «λάθος του ενός εκατοστού [που] θόλωσε όλο το Σαββατοκύριακο».

6. Formula One : Ο Alonso θεωρεί ότι η δημοφιλής μορφή κατατακτήριων της F1 είναι “ξεπερασμένη”

Σε ένα Σαββατοκύριακο που ξεχνούσε την Aston Martin και προτού είχε μια παραδόξως κακή και γεμάτη λάθη αγωνιστική απόδοση, ο Fernando Alonso σήκωσε τα φρύδια με τα σχόλιά του για το νοκ άουτ σύστημα κατατακτήριων της Formula One. Η μορφή Q1-Q2-Q3 έχει τεθεί σε ισχύ από το 2006, το πείραμα σύντομης διάρκειας της Formula One με την πρόκριση αποκλεισμού το 2016, και είναι δημοφιλές στους θαυμαστές.

Στη Σιγκαπούρη, η συνήθης διαδικασία μέγιστου χρόνου γύρου που είχε εγκατασταθεί για να εμποδίσει τους οδηγούς να πηγαίνουν άσκοπα αργά και να προκαλούν προβλήματα κυκλοφορίας καταργήθηκε μετά από ψηφοφορία των οδηγών. Αλλά όταν παρόλα αυτά η κυκλοφορία έγινε πρόβλημα ιδιαίτερα στο 1ο τρίμηνο, ο Alonso πρότεινε να εξεταστεί μια άλλη μορφή που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν.

«Ό,τι και να κάνει [η FIA], θα βρούμε έναν τρόπο να ακολουθήσουμε αυτόν τον κανόνα», είπε. «Έχουν μια πολύ δύσκολη δουλειά όσον αφορά τη διαχείριση της κυκλοφορίας στα κυκλώματα των δρόμων. Έχω πει πολλές φορές ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος για να βρεθεί μια λύση που είναι η πρόκριση σε έναν γύρο [τελευταία χρήση σε διάφορες διευθετήσεις την τριετία έως το 2006]. Όλες οι άλλες λύσεις μπορούμε να τις δοκιμάσουμε αλλά δεν θα λειτουργήσουν ποτέ γιατί θα βρούμε τον τρόπο.

«Πιστεύω ότι αυτή η προκριματική μορφή είναι ξεπερασμένη. Είναι το ίδιο εδώ και 20-25 χρόνια [sic], αλλά τα αυτοκίνητα δεν είναι ίδια. Έχουμε υβριδικούς κινητήρες, πρέπει να φορτίσουμε [την μπαταρία], πρέπει να ψύξουμε τα ελαστικά, οπότε ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε είναι ένας γύρος».

7. Τα λάθη του Stroll βλάπτουν σοβαρά την Aston

Formula One : Το Q1 shunt του Lance Stroll διέκοψε σημαντικά τις προκριματικές στη Σιγκαπούρη. Ο Καναδός οδηγός ένιωσε ότι έπρεπε να συνεχίσει καθώς «απλώς δεν βελτιωνόμασταν πραγματικά στον τελευταίο γύρο με τον έξω γύρο να ήταν πολύ κακός» χάρη στην «πολλή κίνηση» και «σταμάτησε στη γέφυρα στάθμης έτσι ώστε να μας βάλει στο πίσω μέρος της ουράς».

Όμως έχασε τον έλεγχο και πλήρωσε βαρύ τίμημα στην τελευταία γωνία. Αυτό επιδεινώθηκε από το γεγονός ότι η Aston αποφάσισε στη συνέχεια ότι η δουλειά της επισκευής ήταν πολύ μεγάλη για να ετοιμάσει το αυτοκίνητό του για τον αγώνα, συν το ότι ένιωθε ακόμα πόνο από την πρόσκρουση.

Ο διευθυντής της ομάδας της Aston, Mike Krack, προσπάθησε με τόλμη να το κάνει θετικό, λέγοντας ότι ήταν: «απόδειξη ότι είναι γεμάτος». Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο Stroll έκανε ένα κακό λάθος και η ομάδα είχε μόνο ένα αυτοκίνητο στον αγώνα ως αποτέλεσμα.

Σε μια χρονιά που η απόδοση του Stroll εναντίον ενός ακόμα κορυφαίου οδηγού στο Alonso έχει πραγματικά αποκαλυφθεί, αυτό το περιστατικό θα προσθέσει μόνο την αυξανόμενη αίσθηση ότι ο Lawrence Stroll κρατά τον γιο του σε μια από τις θέσεις της Aston στη F1 κρατά την ομάδα πίσω. κρίσιμους βαθμούς πρωταθλήματος κατασκευαστών.

8. Formula One : Επιβεβλημένες αλλαγές στη Σιγκαπούρη δημοφιλείς στους οδηγούς, οι οποίες εξακολουθούν να προγραμματίζονται να είναι προσωρινές

Το πακέτο Formula One  ήταν γενικά πολύ συμπληρωματικό για την πρώτη σημαντική αλλαγή διάταξης στη 15χρονη πλέον ιστορία της Σιγκαπούρης στο πρωτάθλημα.

Η αφαίρεση τεσσάρων στροφών από τον τελικό τομέα είχε το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι έκανε τα πράγματα ελαφρώς λιγότερο τιμωρητικά για τους οδηγούς στη μικρότερη απόσταση, συν ότι έκανε τη νέα στροφή 16 ξεκάθαρο σημείο προσπέρασης. Πράγματι, ήταν κρίμα που δεν μπόρεσε να υπάρξει συμφωνία για να γίνει η νέα προηγούμενη ευθεία άλλη ζώνη DRS, καθώς το πρόσθετο προσπέρασμα σίγουρα θα βελτίωνε περαιτέρω το αγωνιστικό θέαμα της Σιγκαπούρης.

Αυτή η διάταξη θα επιστρέψει σίγουρα για το 2024 και το 2025 καθώς οι κατασκευαστικές εργασίες πραγματοποιούνται κοντά, αλλά αυτό θα μπορούσε να συνεχιστεί προς το 2028. Ο υποστηρικτής του GP της Σιγκαπούρης πρότεινε το περασμένο Σαββατοκύριακο ότι μπορεί να ακολουθήσει συμβιβασμός με τις παλιότερες γωνίες να τοποθετηθούν πίσω και να δημιουργηθεί μια νέα τελική ακολουθία.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο αγώνας έχασε τη γιγάντια κερκίδα που χρησιμοποιείται όπου γίνονται όλες οι οικοδομικές εργασίες, με το αφεντικό του διοργανωτή Κόλιν Σιν να λέει ότι λείπει «25.000 άτομα [κάθονται εκεί], είναι σαν μια τρύπα στην τσέπη».

9. Η Williams και η AlphaTauri έμειναν με δύσκολες επιλογές οδηγού το 2024 αφού η Alfa κρατά τον Zhou

Formula One : Η απόφαση της Alfa Romeo να διατηρήσει τον Zhou Guanyu στο πλευρό του Valtteri Bottas για το 2024 ανακοινώθηκε μόλις ξεκίνησε η εκδήλωση στη Σιγκαπούρη. Είναι μια καλή ανταμοιβή για τον Zhou σε μια αναγγελθείσα, αξιοπρεπή εκστρατεία συνολικά – που σβήστηκε από τις παραστροφές του στην Ουγγαρία και την Ολλανδία.

Αυτή η επιλογή κλειδώνει ένα κάθισμα της Alfa όπου φημολογούνταν ότι θα μπορούσε να υπάρξει αλλαγή σχετικά με τον πρωταθλητή της Formula One του 2022 Felipe Drugovich. Η εστίαση τώρα στρέφεται στο αν ο Drugovich θα γίνει πραγματικός υποψήφιος για να αγωνιστεί στο Williams την επόμενη χρονιά.

Το φτωχό σόλο ατύχημα του Logan Sargeant στο GP της Σιγκαπούρης θα αυξήσει μόνο την αίσθηση ότι αυτή τη στιγμή έχει ξεφύγει από τα βάθη του σε αυτό το επίπεδο, με εναλλακτικές διαθέσιμες για τον Williams στο Drugovich και τον έφεδρο οδηγό της Mercedes, Mick Schumacher . Ο Sargeant ενισχύεται από τις καλές μέρες του 2023, συν τον κίνδυνο αντικατάστασης ενός πρωτάρη που θα κέρδιζε με πρόσθετη εμπειρία, ειδικά με την ανταλλαγή ενός νέου.

Η επιλογή του 2024 της Williams θα κυριαρχήσει τώρα στην τελευταία ανόητη σεζόν της φετινής αγοράς οδηγών, όπως και η λαμπρή προσπάθεια του Liam Lawson να φέρει πόντους στο AlphaTauri όπου ένα άλλο λάθος του Yuki Tsunoda – αν και το ίδιο στο οποίο έφταιγε ο Perez – κόστισε στην ομάδα την ευκαιρία περισσότερων σημείων της Σιγκαπούρης.

Ο Daniel Ricciardo πρόκειται να επιστρέψει σύντομα και σίγουρα θα επιστρέψει και το 2024, κάτι που θα σήμαινε ότι είτε ο Lawson είτε ο Tsunoda θα χάσουν. Αισθάνεστε ότι τουλάχιστον μια ακόμη μεγάλη απόφαση του οδηγού της Red Bull έρχεται σύντομα φέτος…

10. Ο Andretti κοντά στην έγκριση εισόδου της FIA για μελλοντική θέση στο grid της Formula One

Από τη μάντρα της Σιγκαπούρης προέκυψε ότι υπήρξε περαιτέρω πρόοδος στη μακρά ιστορία της ομάδας Andretti που προσπαθεί να κερδίσει θέση στην F1. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η προσφορά του αμερικανικού οργανισμού θεωρείται πλέον ότι πλησιάζει στο να περάσει το πρώτο βήμα – επιβεβαίωση έγκρισης από τη FIA – που θα μπορούσε να έρθει ήδη αυτή την εβδομάδα.

Αν συμβεί αυτό, ο Διευθύνων Σύμβουλος της F1, Stefano Domenicali, ως το αφεντικό του κατόχου των εμπορικών δικαιωμάτων του πρωταθλήματος, θα πρέπει να υποβληθεί σε έναν ακόμη γύρο αξιολόγησης των σχεδίων του Andretti. Αυτή η διαδικασία αναμένεται να διαρκέσει αρκετούς μήνες.

Οι υπάρχουσες ομάδες εξακολουθούν να αντιστέκονται στην ιδέα, και το είπαν και στη Σιγκαπούρη, καθώς το τέλος αραίωσης των 200 εκατομμυρίων δολαρίων στους κανόνες της F1 σχετικά με την είσοδο νέων ομάδων βασίζεται σε έναν αριθμό που θεωρούν ότι είναι ξεπερασμένο, δεδομένου ότι οι αξίες τους έχουν αυξηθεί όλα αυτά τα χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε το 2020.

11. Formula One : O “Godzilla ζει” και επιστρέφει μετά από 7 χρόνια καθώς ο Max Verstappen κάνει μια ακόμη συνάντηση με γιγάντια σαύρα στο Grand Prix της Σιγκαπούρης

Πριν από επτά χρόνια, κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Σιγκαπούρης 2016, ο Max Verstappen αντιμετώπισε μια γιγάντια σαύρα ενώ οδηγούσε στην πίστα κατά τη διάρκεια της Ελεύθερης Προπόνησης. Η ιστορία φαίνεται να έχει επαναληφθεί καθώς ο Verstappen συνάντησε για άλλη μια φορά μια παρόμοια σαύρα.

Κατά τη διάρκεια της 1ης δωρεάν προπόνησης πριν από το Grand Prix της Σιγκαπούρης, ο Max Verstappen κόντεψε να πέσει σε μια σαύρα που διέσχιζε την πίστα. Η σαύρα αιφνιδίασε πολλούς οδηγούς.

Η σαύρα που φάνηκε σε τροχιά ονομάζεται σαύρα παρακολούθησης. Αυτές οι σαύρες είναι πολύ διαδεδομένες στη Σιγκαπούρη. Σχεδόν τόσο συνηθισμένο όσο και τα Groundhogs που βλέπουμε να τρέχουν στην πίστα κατά τη διάρκεια του Καναδικού Γκραν Πρι.

Κατά τη διάρκεια των ελεύθερων προπονήσεων, όλοι οι οδηγοί ολοκλήρωσαν τη συνεδρία λίγο πολύ καθαρά. Το πολύ, μερικά αυτοκίνητα βγήκαν εκτός τροχιάς, αλλά τίποτα δεν προκάλεσε κίτρινη σημαία. Ωστόσο, υπήρξαν 3 κίτρινες σημαίες κατά τη διάρκεια της 1ης δωρεάν προπόνησης που προκλήθηκαν από τις σαύρες των μόνιτορ.

Μία από αυτές τις σαύρες βρέθηκε ακόμη και νεκρή στην πίστα. Εικάζεται ότι ένας από τους οδηγούς το πέρασε κατά λάθος. Και πάλι, δεν είναι η πρώτη φορά που ένα ζώο ή πουλί σκοτώνεται στην πίστα από αυτοκίνητο της Formula 1 που τρέχει. Νωρίτερα φέτος κατά τη διάρκεια του Καναδικού Grand Prix, ο Max Verstappen έπεσε πάνω σε ένα πουλί και το πτώμα κόλλησε στον αγωγό φρένων του RB19 .

Godzilla ζει και επιστρέφει να βρει τα παιδιά του…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Exit mobile version