Formula one: Το αρχικό πλέγμα για το Γκραν Πρι Λας Βέγκας 2023
Formula one Γκραν Πρι Λας Βέγκας: Αρχικό Grid το αγώνα μετά τα προκριματικά και η συνέντευξη τύπου στο Las VegasFormula one: Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Γκραν Πρι Λας Βέγκας 2023, το οποίο θα ξεκινήσει στις 7:00 π.μ. αυτήν την Κυριακή. Ο Charles Leclerc θα ξεκινήσει από την pole position.
Ο Charles Leclerc ( Ferrari ) πήρε την pole position για το Γκραν Πρι Λας Βέγκας αυτό το Σάββατο σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο σε προκριματικά μπροστά από τον συμπαίκτη του Carlos Sainz . Ο Ισπανός οδηγός, ωστόσο, τιμωρήθηκε με δέκα θέσεις και θα ξεκινήσει από τη 12η θέση του grid. Ο Max Verstappen ( Red Bull ) κληρονόμησε τη δεύτερη θέση.
Από τη δεύτερη σειρά θα ξεκινήσουν οι George Russell ( Mercedes ) και Pierre Gasly ( Alpine ). Οι Williams των Alex Albon και Logan Sargeant θα ξεκινήσουν από την 5η και την 6η θέση.
Ο Valtteri Bottas ( Alfa Romeo ) θα ξεκινήσει από την 7η θέση του grid. Ο Φινλανδός θα συνοδεύεται από τον Kevin Magnussen ( Haas ) στην τέταρτη σειρά. Οι Fernando Alonso ( Aston Martin ) και Lewis Hamilton (Mercedes) συμπληρώνουν το top 10, μπροστά από τον Sergio Pérez (Red Bull).
Οι Nico Hülkenberg (Haas) και Daniel Ricciardo ( AlphaTauri ) θα πάρουν τις θέσεις τους στο grid στην 13η και 14η θέση. Ο Lando Norris ( McLaren ) και ο Esteban Ocon (Alpine) θα πρέπει να ανέβουν στο πελοτόν από την 15η και την 16η σειρά.
Στην προτελευταία σειρά θα βρούμε τους Guanyu Zhou (Alfa Romeo) και Oscar Piastri (McLaren). Ο Lance Stroll (Aston Martin), τιμώρησε πέντε θέσεις για προσπέραση κάτω από κίτρινη σημαία κατά τη διάρκεια της Free Practice 3, και ο Yuki Tsunoda (AlphaTauri) θα φέρει το πίσω μέρος.
Ραντεβού αυτή την Κυριακή στις 7:00 π.μ. (ώρα Γαλλίας) για την έναρξη του Grand Prix του Λας Βέγκας.
Formula one: Τροποποιήθηκε το αρχικό πλέγμα για το Heineken Silver Γκραν Πρι Λας Βέγκας μετά την εφαρμογή των κυρώσεων.
Pos Οδηγός Ομάδα
1 Leclerc Ferrari
2 ο Φερστάπεν κόκκινος ταύρος
3 Ράσελ Mercedes
4 Αέρια αλπικός
5 Albon Ουίλιαμς
6 Λοχίας Ουίλιαμς
7 Μπόττας Άλφα ρομέο
8 Μάγκνουσεν Haas
9 Ο Αλόνσο Aston Martin
10 Χάμιλτον Mercedes
11 Περέζ κόκκινος ταύρος
12 Sainz Ferrari
13 Hulkenberg Haas
14 Ricciardo AlphaTauri
15 Νόρις McLaren
16 Ocon αλπικός
17 Zhou Άλφα ρομέο
18 Πιάστρι McLaren
19 Βόλτα Aston Martin
20 Τσουνόντα AlphaTauri
Sainz: Ποινή δικτύου 10 θέσεων καθώς έχει χρησιμοποιηθεί πρόσθετο στοιχείο μονάδας ισχύος.
Περίπατος: Ποινή πλέγματος 5 θέσεων για προσπέραση υπό συνθήκες κίτρινης σημαίας.
- Δεν θες ταξί, θες Taxi.gr
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- F1 Grand Prix Las Vegas Verstappen: Χτύπησα περισσότερους τοίχους από ό,τι πήγαινα ευθεία»
- WRC Japan : Το Ράλι της Ιαπωνίας, πραγματικά δεν έχει ενδιαφέρον, αλλά…
Formula one Γκραν Πρι Λας Βέγκας: Συνέντευξη Τύπου μετά την προκριματική
Η σημερινή συνέντευξη Τύπου στο Γκραν Πρι Λας Βέγκας μετά την πρόκριση με τους Charles Leclerc, Carlos Sainz και Max Verstappen.
Max Verstappen P3 για τον αγώνα αύριο, αλλά φαινόταν λίγο δύσκολο εκεί έξω – χαμηλές θερμοκρασίες, χαμηλό κράτημα. Πόσο δύσκολο είναι να βρεις αυτό το απόλυτο όριο όταν οι συνέπειες είναι τόσο υψηλές με όλους αυτούς τους τοίχους;
Max Verstappen: Ναι, ακριβώς αυτό. Εννοώ, φυσικά, κάνει πολύ κρύο εκεί έξω, είναι αρκετά γλιστερό. Και φυσικά, όντας επίσης στο σιρκουί του δρόμου, προσπαθείς να πλησιάσεις όσο πιο κοντά μπορείς στους τοίχους. Αλλά αυτό δεν είναι πάντα πολύ απλό. Αλλά ήταν ευχάριστο εκεί έξω. Νομίζω ότι μεγιστοποιήσαμε τη μέρα, νομίζω ήδη όλο το Σαββατοκύριακο. Μέχρι στιγμής, μας λείπει λίγο η επίδοση ενός γύρου. Και αυτό ήταν επίσης ξεκάθαρο στις κατατακτήριες. Ελπίζω, φυσικά, αύριο στον αγώνα να είμαστε πάλι καλοί στα ελαστικά και μετά να μπορέσουμε να προχωρήσουμε.
- Δεν θες ταξί, θες Taxi.gr
- Επισκευή πλοίων με την 35ετη εμπειρία της A. Hilios LTD
- F1 Grand Prix Las Vegas Verstappen: Χτύπησα περισσότερους τοίχους από ό,τι πήγαινα ευθεία»
- WRC Japan : Το Ράλι της Ιαπωνίας, πραγματικά δεν έχει ενδιαφέρον, αλλά…
Προφανώς, δεν υπάρχουν ιστορικά δεδομένα με τα οποία μπορείτε να πάτε στον αγώνα, οπότε πόσο σίγουροι είστε για το αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχετε για αύριο;
MV: Ένιωσα καλά χθες. Φυσικά, θα ήθελα να είχα λίγο περισσότερο ρυθμό σήμερα. Αλλά φυσικά, ξέρουμε ότι οι βαθμοί είναι αύριο και θα είναι δύσκολο. Το πρώτο εδώ. Ποτέ δεν ξέρεις ότι μπορεί να είναι Αυτοκίνητα Ασφαλείας. Και είναι μια πολύ μεγάλη ευθεία. Εκεί θα γίνουν πολλοί αγώνες. Και μετά, φυσικά, ελπίζω να είμαστε καλοί στα ελαστικά.
Carlos Sainz, εδώ είμαστε, πρώτη σειρά. Τι επιστροφή μετά από αυτό που σου συνέβη χθες. Απλώς μιλήστε, πρώτα από όλα, για τη συνεδρία σας και στη συνέχεια για την ομάδα που κάνει τόσο σπουδαία δουλειά για να σας επαναφέρει σε καλό δρόμο και μια καλή ανάκαμψη.
Carlos Sainz: Ναι, πρώτα απ ‘όλα, μια εξαιρετική δουλειά από όλη την ομάδα. Κυριαρχήσαμε μαζί στα προκριματικά, ξέρετε, μετά από μια δύσκολη Παρασκευή χθες, για να συγκεντρώσουμε ολόκληρο το μονοθέσιο. Και πάλι, το να έχεις ένα lock-out στην πρώτη σειρά, νομίζω ότι είναι απίστευτο. Προφανώς, θα ήθελα πολύ να είμαι στην pole γιατί θα σήμαινε ότι θα ξεκινούσα 11ος αντί για 12ος. Αλλά νομίζω ότι ναι, κάναμε ό,τι μπορούσαμε σήμερα. Είμαι ακόμα απογοητευμένος για χθες. Δεν πρόκειται να πω ψέματα. Είμαι ακόμα σε πολύ κακή διάθεση. Προσπαθώ να μην το δείξω πολύ. Αλλά είναι αυτό που είναι.
Το κρύβεις καλά και σίγουρα το κρύβεις καλά πίσω από το τιμόνι. Όπως είπες, αυτό το πέναλτι θα σε επαναφέρει λίγο, αλλά έχεις τρέξει καλά στην τελευταία πίστα δρόμου που τρέξαμε εδώ. Τι πιστεύετε ότι είναι ρεαλιστικό αύριο, ξεκινώντας από το P12;
CS: Για να δούμε. Εξαρτάται, προφανώς, πώς θα ξεκινήσουν, πώς είναι τα graining στα ελαστικά και μετά πόσο εύκολο είναι να προσπεράσεις; Νομίζω ότι ο ρυθμός, σαφώς φαίνεται ότι τον έχουμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Θα ήθελα πολύ να παλέψω για τη νίκη αύριο με τον Charles και τον Max, αλλά δυστυχώς θα είμαι σε μια λειτουργία επιστροφής ή σε έναν αγώνα επιστροφής. Και ελπίζω ότι μπορώ να φτάσω στο μέτωπο κάποια στιγμή και να πολεμήσω μαζί τους. Αλλά νομίζω ότι θα είναι δύσκολο.
Λοιπόν, δυστυχώς για εσάς, αλλά θα είναι διασκεδαστικό για όλους να το παρακολουθούν επειδή γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο είναι γρήγορο. Καλή τύχη. Charles Leclerc. Για πέμπτη φορά στη σεζόν και 23η φορά στην καριέρα σου για άλλη μια φορά στην pole position. Τσαρλς, απλώς πες μας για τη διαδρομή σου και πόσο χαρούμενος είσαι που είσαι P1.
Charles Leclerc: Φυσικά χαρούμενος. Ναι, για πρώτη φορά στο Λας Βέγκας, προφανώς, είναι ένα απίστευτο γεγονός και το να ξεκινάς από την pole αύριο είναι υπέροχο. Ωστόσο, είμαι λίγο απογοητευμένος με τους γύρους μου στο Q3, δεν έκανα αρκετά καλή δουλειά. Ήταν όμως αρκετό για το P1. Αυτό λοιπόν είναι το μόνο που χρειαζόμαστε. Και τώρα πλήρη εστίαση στο αύριο για να προσπαθήσουμε να τα βάλουμε όλα μαζί στον αγώνα. Κανονικά, εκεί μας λείπουν οι περισσότερες επιδόσεις. Ελπίζω λοιπόν να τα συγκεντρώσουμε όλα μαζί και να κερδίσουμε εδώ.
Με βάση τα κενά που είδαμε στο Q2, και μετά το κενό που είδαμε στο Q3, από αυτό που είπατε ήταν ένας κακός γύρος, πρέπει να είστε αρκετά σίγουροι ότι έχετε αρκετά στο χέρι για να πάρετε πραγματικά τον αγώνα με τον Max και τη Red Bull αύριο .
CL: Ναι ακριβώς. Νομίζω ότι ο καλύτερος γύρος μου ήταν στο Q2. Η εξέλιξη της πίστας είναι μεγάλη εδώ, οπότε έπρεπε να το είχα κάνει στο Q3, αλλά δεν το έκανα. Αλλά και πάλι, είναι έτσι και ξεκινάμε από την pole, οπότε δεν μπορώ να παραπονεθώ.
Απλά επιτέλους. Μιλώντας για την ατμόσφαιρα εδώ στο Λας Βέγκας, οι οπαδοί που έχουν κάνει τα πάντα για να είναι εδώ σήμερα για να σας παρακολουθήσουν να προκριθείτε στην pole. Πώς σας αντιμετωπίζει αυτό το γεγονός;
CL: Θέλω να πω, μου αρέσει. Ήρθα εδώ μια φορά στο Βέγκας στο παρελθόν και ήταν για πάρτι, τόσο πολύ διαφορετικό από αυτό που κάνω αυτό το Σαββατοκύριακο. Αλλά ελπίζουμε ότι θα δουλέψουμε αρκετά σκληρά για να κερδίσουμε αύριο και μετά να κάνουμε ένα καλό πάρτι για να γιορτάσουμε αυτή τη νίκη. Αλλά εκτός από αυτό είναι εκπληκτικό να βρίσκομαι εδώ και να βλέπω τόσους πολλούς ανθρώπους στην πόλη για τη Formula 1, που είναι ένα άθλημα που αγαπώ, και να βλέπω πόση δουλειά έχει γίνει σε μια τέτοια διοργάνωση. Και ελπίζω να είναι επιτυχημένη με έναν καλό αγώνα αύριο.
Συνέντευξη Τύπου Formula one Γκραν Πρι Λας Βέγκας
Charles, πολύ μπράβο. Ήταν μια πολύ κυρίαρχη εμφάνιση από εσάς σε όλη τη διάρκεια των προκριματικών και το Σαββατοκύριακο. Πόσο καλή είναι πρώτα απ’ όλα η Ferrari σε αυτήν την πίστα;
CL: Για να είμαι ειλικρινής, ένιωσα σιγουριά από τον πρώτο γύρο στο FP1. Άρα το αυτοκίνητο ήταν υπέροχο. Τούτου λεχθέντος, είμαστε πάντα πολύ δυνατοί σε ποιότητα. Αλλά τότε ξέρουμε προφανώς ποιες είναι οι αδυναμίες μας στον αγώνα. Και αυτό μένει να το δούμε αύριο. Αλλά το αυτοκίνητο είχε μια υπέροχη αίσθηση συνολικά μέχρι τώρα. Οπότε ελπίζω πραγματικά ότι μπορούμε, μπορούμε να κάνουμε έναν καλό αγώνα.
Ήσασταν ταχύτεροι και στα τρία τμήματα των προκριματικών. Είπατε μόλις πριν από λίγο ότι το Q3 δεν εξελίχθηκε όπως περιμένατε. Πείτε μας λίγα περισσότερα για αυτούς τους δύο τελευταίους γύρους.
CL: Δεν είμαι ευχαριστημένος με το Q3, αλλά την ίδια στιγμή, μπορείς να είσαι χαρούμενος μόνο όταν είσαι στην pole. Νομίζω λοιπόν ότι στο Q2, ήταν ίσως οι καλύτεροι γύροι που έχω κάνει εδώ και καιρό. Και οι δύο ήταν πραγματικά πολύ καλοί. Στη συνέχεια, στο τρίτο τρίμηνο δεν έβαζα τα πράγματα μαζί και πάντα έχανα ένα δέκατο εδώ και εκεί. Αλλά στο τέλος, κατάφερα να κάνω λίγο πολύ τον ίδιο χρόνο γύρου με το Q2, αλλά νομίζω ότι υπήρξε αρκετή βελτίωση της πίστας. Άρα έπρεπε να είχα πάει πιο γρήγορα. Το αυτοκίνητο αισθάνθηκε υπέροχα και πάλι. Αλλά ναι, έτσι είναι. Είναι πάντα δύσκολο στις πίστες του δρόμου, αλλά μου άρεσε αυτή η προκριματική περίοδος. Θέλω να πω, πώς μπορείς να μην απολαμβάνεις όταν όλα πάνε καλά έτσι και το αυτοκίνητο αισθάνθηκε πολύ καλά ξανά. Ήταν λοιπόν μια καλή συνεδρία για εμάς.
Πόσο δύσκολο είναι να οδηγείς το αυτοκίνητο στο όριο γύρω από αυτήν την πίστα; Πόσο εύκολο είναι να το παραψήσετε;
CL: Λοιπόν, νομίζω ότι το πιο δύσκολο ήταν να βάλεις τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο. Μόλις ήσασταν λίγο έξω, τότε ο πρώτος τομέας θα είναι μίλια μακριά. Άρα αυτό ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι με την πρόκριση. Αλλά στο τέλος, νομίζω ότι κάναμε ένα καλό άλμα προς τα εμπρός σε αυτό. Και προετοιμαστήκαμε καλά για τις κατατακτήριες, γιατί στο FP3 δυσκολευτήκαμε πολύ με τον πρώτο γύρο στα ελαστικά. Και μετά στα προκριματικά, τα καταφέραμε καλά, οπότε κάναμε πολύ καλή δουλειά ως ομάδα.
Εντάξει, ας το ρίξουμε μπροστά στον αυριανό αγώνα. Ο σημερινός αγώνας ουσιαστικά. Πόση αυτοπεποίθηση έχετε για αυτό το Γκραν Πρι Λας Βέγκας τώρα;
CL: Λοιπόν, η αυτοπεποίθηση είναι υψηλή γιατί ξεκινάμε πρώτοι. Άρα είναι η καλύτερη θέση για να ξεκινήσετε. Από την άλλη πλευρά, γνωρίζουμε ότι η Red Bull θα είναι πολύ δυνατή και ο Max προφανώς θα είναι πολύ δυνατός σε αγωνιστικό ρυθμό. Αλλά αισθάνομαι ότι είχαμε θετικά σημάδια αυτό το Σαββατοκύριακο στα υψηλά καύσιμα, περισσότερα από άλλους αγώνες. Ελπίζω λοιπόν να μπορέσουμε να μετατρέψουμε αυτή την pole position σε νίκη.
Και είσαι ο πρώτος pole sitter εδώ στο Γκραν Πρι Λας Βέγκας αυτή τη φορά. Μια λέξη μόνο στην πίστα. Πόσο ικανοποιητικό είναι να οδηγείς με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου;
CL: Νομίζω ότι οι διαδρομές του δρόμου είναι οι αγαπημένες μου. Όταν είδα για πρώτη φορά τη διάταξη, σκέφτηκα ότι αυτό θα είναι ένα βαρετό κομμάτι. Αλλά μετά από τους πρώτους γύρους στον προσομοιωτή, ένιωσα καλά και μου αρέσει η ιππασία με το κράσπεδο εκεί στα 6, 7, 8, 9. Ναι, νομίζω ότι είναι μια καλή πίστα. Ελπίζω να δώσει καλούς αγώνες. Χθες δεν ήταν τόσο εύκολο όσο θα περίμενα να προσπεράσω, αλλά ας περιμένουμε να δούμε αύριο.
Κάρλος, έρχομαι σε σένα τώρα. Τι 24 ώρες πέρασαν για σένα. Δύσκολη Παρασκευή, αλλά είχατε την ίδια εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο που έχει ο Τσαρλς;
CS: Νομίζω ότι είναι δίκαιο να πούμε ότι ο Charles ίσως ήταν ένα βήμα μπροστά με σιγουριά αυτό το Σαββατοκύριακο. Αλλά μπαίνοντας στο Q3 ένιωσα ότι έκανα ένα καλό βήμα. Νομίζω ότι, ως ομάδα, δεν κάναμε, νομίζω, ίσως τον μέγιστο χρόνο γύρου που είχε διαθέσιμο το μονοθέσιο σήμερα. Νομίζω ότι αν έβαζα όλες τις γωνίες μου μαζί σίγουρα υπήρχε ένα 32,5 ή κάτι τέτοιο στο αυτοκίνητο… Τριάντα τρία ή 32; Τα τριάντα δύο είναι πάρα πολλά. Τριάντα τρία. Τι ώρα γύρου κάναμε; Κάτι τέτοιο. Αλλά ναι, κοίτα, δεν πρόκειται να παραπονεθούμε. Είμαστε πρώτοι και δεύτεροι στις κατατακτήριες. Πετούσαμε όλο το Σαββατοκύριακο, κυριαρχούσαμε σε κάθε συνεδρία και ναι, μακάρι να μπορούσα να παλέψω για μια νίκη αύριο, αλλά δυστυχώς ξεκινάω 12ος.
Σας εκπλήσσει ο ρυθμός της Ferrari;
CS: Όχι, νομίζω ότι όταν είδα τη διάταξη, νομίζω ότι το είπα στην αρχή του Σαββατοκύριακου: εκτός από τις στροφές 1 και 2, όλα τα άλλα είναι μια μίξη μεταξύ της Monza και της Σιγκαπούρης που ήταν τα πιο δυνατά μας κομμάτια αυτή τη σεζόν, όπου Ήμουν στην pole και κέρδισα. Έτσι, όταν το είδα, είπα ότι έχουμε καλές πιθανότητες να πάμε για pole. Τότε ο αγωνιστικός ρυθμός, όπως πάντα, είναι για εμάς ένα ερωτηματικό.
Πείτε μας λίγα περισσότερα για τις προσδοκίες σας στον αγώνα με την ποινή του grid. Θέλω να πω, πόσο καλή πίστα είναι αυτή;
CS: Όπως είπε ο Charles, όλοι περιμέναμε ότι το προσπέρασμα θα ήταν λίγο πιο εύκολο, νομίζω ότι η ίδια η πίστα ήταν πολύ δύσκολη, ξέρετε, να ακολουθείς κόσμο μόνο και μόνο λόγω των τειχών, της αυτοπεποίθησης που χάνεις κάτω από το φρενάρισμα με ένα αυτοκίνητο στο μπροστά, δεν μπορείτε να δείτε και τους δείκτες πέδησης. Και είναι λίγο πιο δύσκολο να ακολουθήσεις τον κέρσορα. Λοιπόν, ναι, νομίζω ότι περιμένω να προχωρήσω σίγουρα αύριο, πόσο ή με ποιο ρυθμό θα προχωρήσω; Δεν γνωρίζω. Ας δούμε και τη στρατηγική, το graining στα ελαστικά είναι αρκετά κακό. Ας δούμε λοιπόν πώς αυτό θα επηρεάσει τους αγώνες και αν μπορεί να μου δώσει την ευκαιρία να φτάσω μπροστά αύριο.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μιχάλης Κοντιζάς
Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πρόγραμμα Ράλι Ιαπωνίας 2024
Βρείτε το πρόγραμμα για το Ράλι Ιαπωνίας 2024, τον τελευταίο γύρο της σεζόν του WRC που θα μπορούσε να στέψει τον Thierry Neuville.
Τηλεοπτικό πρόγραμμα Grand Prix F1 Las Vegas
Ανακαλύψτε το τηλεοπτικό πρόγραμμα για το Grand Prix του Λας Βέγκας, εικοστό δεύτερο γύρο της σεζόν F1 2024, από τις 22 έως τις 24 Νοεμβρίου.
ΒΙΝΤΕΟ – Ο Max Verstappen οδηγεί το Acura ARX-06
Η Honda Racing US μοιράστηκε στα δίκτυά της ένα βίντεο του Max Verstappen πίσω από το τιμόνι του Acura ARX-06.