ENGINE POWER

Γιατί μας αρέσει το IndyCar; Για τα μαχαιρώματα του! 

Το Γκραν Πρι του Ντιτρόιτ στο IndyCar προκάλεσε αναστάτωση και παρεξηγήσεις και πολλές στιγμές που ακόμη και τώρα συζητιούνται
Γιατί μας αρέσει το IndyCar; Για τα μαχαιρώματα του! 

IndyCar : Ένας ενθαρρυντικός αγώνας στο Ντιτρόιτ για τον Simon Pagenaud

Στο τέλος ενός γεμάτου αγώνα, ο Simon Pagenaud υπογράφει το καλύτερο του αποτέλεσμα σε αυτό το πρώτο μισό της σεζόν IndyCar 2023.

Ο Simon Pagenaud πέτυχε το καλύτερο του αποτέλεσμα στην αρχή της σεζόν στο Ντιτρόιτ. Γιατί μας αρέσει το IndyCar ; Για τα μαχαιρώματα του! Το Γκραν Πρι του Ντιτρόιτ, που αγωνίστηκε σε μια νέα πίστα στο κέντρο της πόλης  δεν απογοήτευσε αν το δείς από αυτή την άποψη. Ο Simon Pagenaud (Meyer Shank Racing) μπορεί να το μαρτυρήσει, αυτός που αγωνίστηκε με τον Devlin DeFrancesco για μεγάλο μέρος της διοργάνωσης.

Μια πολύ σκληρή άμυνα από τον Καναδό εξόργισε τον πρωταθλητή IndyCar του 2016 μετά τη γραμμή τερματισμού: Αγανακτησμένος από την εξέλιξη του αγώνα, ο Γάλλος ανέλυσε τον αγώνα του ωστε να δικαιολογήσει το αποτέλεσμά και να τερματίσει στη 13η θέση. Το αστειο είναι πως είναι  το καλύτερο του αποτέλεσμα μετά από 7 γύρους το 2023. «Ήταν λίγο χάος εδώ στο Ντιτρόιτ. Δυστυχώς, στο πρώτο stint, τα μαλακά ελαστικά υπέστησαν ισχυρή υποβάθμιση που δυνητικά μας κόστισε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα», αναλύει, όταν είχε σημειώσει τον 8ο ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες.

«  Τερματίσαμε 13οι, κάτι που είναι ικανοποιητικό δεδομένης της πρώτης μας θητείας. Είχα μερικούς αντρικούς αγώνες, αλλά γενικά τα πάμε πολύ καλά. Η ομάδα έκανε καλή δουλειά στα πιτ και το μονοθέσιο ήταν πολύ ανταγωνιστικό. Θα ήθελα να φέρω πίσω ένα top 5. Πραγματικά πιστεύω ότι ήταν μέσα στις δυνατότητες της ομάδας, αλλά κάναμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Τώρα πετάω στο Λε Μαν . Τα λέμε εκεί τη Δευτέρα. » Ο Simon Pagenaud θα επιστρέψει πράγματι στο 24 Hours of Le Mans για πρώτη φορά από το 2011 με την ομάδα COOL Racing στο LM P2, στην Oreca 07 των Vlad Lomko και Reshad of Gerus.

indycar-Romain-Grosjean-Chevrolet-Detroit-Grand-Prix

IndyCar : O’Ward και Grosjean, οι κακοί μαθητές

Στην καρδιά της «Motor City», οι δύο σταρ του IndyCar δεν ήταν αντάξιοι της κατάταξής τους. Ένα άλμα χρειάζεται στην απόδοση τους είναι απαραίτητο αν θέλουν να επιστρέψουν στα βάθρα.

Στους δρόμους του Ντιτρόιτ, ήταν καλύτερα να μείνουμε μακριά από τον Romain Grosjean (Andretti). Μετά την επαφή με τον τοίχο, οι Γάλλοι άφησαν ατμό σε ό,τι περνούσε: το τιμόνι του, το κράνος του και έναν κώνο κυκλοφορίας. Πρέπει να πούμε ότι ένα τέταρτο ατύχημα σε επτά αγώνες αυτή τη σεζόν είναι υπερβολικό για να μπορέσουμε να στοχεύσουμε στον τίτλο. Λίγα λεπτά νωρίτερα, ένας άλλος οδηγός που φημίζεται για την ταχύτητά του, ο Πάτο Ο’ Γουάρντ (Arrow McLaren ), είχε επίσης τελειώσει την Κυριακή του στη σκιά ενός τοίχου. Ο Μεξικανός ήταν λιγότερο εκφραστικός στα συναισθήματά του και συγκρατούσε την οργή του μέχρι που εμφανίστηκε στο μικρόφωνο του NBC. Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για αναλήψεις που κοστίζουν ακριβά το πρωτάθλημα οδηγών. Και σε κάθε περίπτωση, δεν φταίνε αυτοί.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Γιατί μας αρέσει το IndyCar; Για τα μαχαιρώματα του! », όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!