Γιατί μας αρέσει το IndyCar; Για τα μαχαιρώματα του!
Το Γκραν Πρι του Ντιτρόιτ στο IndyCar προκάλεσε αναστάτωση και παρεξηγήσεις και πολλές στιγμές που ακόμη και τώρα συζητιούνταιΜια πολύ σκληρή άμυνα από τον Καναδό εξόργισε τον πρωταθλητή IndyCar του 2016 μετά τη γραμμή τερματισμού: Αγανακτησμένος από την εξέλιξη του αγώνα, ο Γάλλος ανέλυσε τον αγώνα του ωστε να δικαιολογήσει το αποτέλεσμά και να τερματίσει στη 13η θέση. Το αστειο είναι πως είναι το καλύτερο του αποτέλεσμα μετά από 7 γύρους το 2023. «Ήταν λίγο χάος εδώ στο Ντιτρόιτ. Δυστυχώς, στο πρώτο stint, τα μαλακά ελαστικά υπέστησαν ισχυρή υποβάθμιση που δυνητικά μας κόστισε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα», αναλύει, όταν είχε σημειώσει τον 8ο ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες.
« Τερματίσαμε 13οι, κάτι που είναι ικανοποιητικό δεδομένης της πρώτης μας θητείας. Είχα μερικούς αντρικούς αγώνες, αλλά γενικά τα πάμε πολύ καλά. Η ομάδα έκανε καλή δουλειά στα πιτ και το μονοθέσιο ήταν πολύ ανταγωνιστικό. Θα ήθελα να φέρω πίσω ένα top 5. Πραγματικά πιστεύω ότι ήταν μέσα στις δυνατότητες της ομάδας, αλλά κάναμε ένα μεγάλο βήμα μπροστά. Τώρα πετάω στο Λε Μαν . Τα λέμε εκεί τη Δευτέρα. » Ο Simon Pagenaud θα επιστρέψει πράγματι στο 24 Hours of Le Mans για πρώτη φορά από το 2011 με την ομάδα COOL Racing στο LM P2, στην Oreca 07 των Vlad Lomko και Reshad of Gerus.
IndyCar : O’Ward και Grosjean, οι κακοί μαθητές
Στους δρόμους του Ντιτρόιτ, ήταν καλύτερα να μείνουμε μακριά από τον Romain Grosjean (Andretti). Μετά την επαφή με τον τοίχο, οι Γάλλοι άφησαν ατμό σε ό,τι περνούσε: το τιμόνι του, το κράνος του και έναν κώνο κυκλοφορίας. Πρέπει να πούμε ότι ένα τέταρτο ατύχημα σε επτά αγώνες αυτή τη σεζόν είναι υπερβολικό για να μπορέσουμε να στοχεύσουμε στον τίτλο. Λίγα λεπτά νωρίτερα, ένας άλλος οδηγός που φημίζεται για την ταχύτητά του, ο Πάτο Ο’ Γουάρντ (Arrow McLaren ), είχε επίσης τελειώσει την Κυριακή του στη σκιά ενός τοίχου. Ο Μεξικανός ήταν λιγότερο εκφραστικός στα συναισθήματά του και συγκρατούσε την οργή του μέχρι που εμφανίστηκε στο μικρόφωνο του NBC. Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για αναλήψεις που κοστίζουν ακριβά το πρωτάθλημα οδηγών. Και σε κάθε περίπτωση, δεν φταίνε αυτοί.
Formula 1: Στον «αέρα» το Grand Prix του Καναδά λόγω των δασικών πυρκαγιών στο Κεμπέκ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Τα αποτελέσματα του αγώνα της Ανάβασης Κύμης
WRC: 5 αξέχαστες στιγμές στο Wolf Power Stage στο Rally Italia της Σαρδηνίας
H CFMOTO & Mpratakos Drag Factory προχωράνε μαζί…