Γιατί ο Bearman έχει καλές πιθανότητες να λάμψει στο Μπακού
Ο Όλιβερ Μπίρμαν που καλείται να αντικαταστήσει τον Κέβιν Μάγκνουσεν με την Haas, θα δοκιμάσει το δεύτερο Grand Prix του πριν από την έναρξη του επόμενου έτους. Και αρκετές παράμετροι δείχνουν ότι θα μπορούσε να λάμψει ιδιαίτερα στο Μπακού.Η πρώτη του εμπειρία στη F1 ήταν ήδη σε αστικό στίβο
Ο ίδιος διασκέδαζε, έστω κι αν το γέλιο ήταν λίγο κίτρινο. «Αυτός θα είναι ο δεύτερος αγώνας μου στη F1 και ο δεύτερος σε αστική πίστα. Είναι περίπλοκο. Ας πούμε ότι αν είχα τη δυνατότητα να διαλέξω, δεν θα επέλεγα κανένα από αυτά τα δύο σιρκουί», γέλασε, διευκρινίζοντας ότι όλες οι ευκαιρίες ήταν καλές να εκμεταλλευτώ. Κατά τη διάρκεια της πρώτης αντικατάστασής του την τελευταία στιγμή για τη Ferrari , ο Oliver Bearman ήταν στην πραγματικότητα στο SF-24 του Carlos Sainz στη Τζέντα, στο τρελό σιρκουί στο Jeddah Corniche, όπου συνεχίζονται οι πτώσεις. Πηδώντας στο μονοθέσιο από το FP3, έφτασε ακόμα κοντά στο να φτάσει στο Q3 (κατά μερικά χιλιοστά) και κατάφερε έναν εντυπωσιακό αγώνα την επόμενη μέρα, τερματίζοντας στην 7η θέση. Οι στροφές μεσαίας και χαμηλής ταχύτητας θα είναι ακόμη πιο πολλές στο Μπακού από ό,τι στη Τζέντα, αλλά τα σημεία αναφοράς στη Σαουδική Αραβία θα μπορούσαν σαφώς να τον ωφελήσουν στο Αζερμπαϊτζάν, όπου θα έχει επίσης ένα πλήρες Σαββατοκύριακο για να προετοιμαστεί αυτή τη φορά!
Είχε το πιο επιτυχημένο Σαββατοκύριακο στην ιστορία της F2 πέρυσι.
Φτάνοντας στο Μπακού σε μια επισφαλή λογιστική κατάσταση πέρυσι στο Μπακού, ο Oliver Bearman, τότε πρωτάρης στην F2 και σε ηλικία 17 ετών, έκανε όνομα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο Αζερμπαϊτζάν, υπογράφοντας το Σαββατοκύριακο τον πιο επιτυχημένο στην ιστορία του το πρωτάθλημα. Ο καλύτερος χρόνος στις ελεύθερες προπονήσεις, ο προστατευόμενος της Scuderia πήρε τότε την πρώτη του pole position. Όλα με ένα μη ισορροπημένο αυτοκίνητο και τιμόνι αφού χτύπησε στον τοίχο στην έξοδο της στροφής 2. Κάποιοι από τους μηχανικούς του ζητήθηκαν να επιστρέψουν, ο Άγγλος συνέχισε στην πίστα ενάντια σε όλες τις πιθανότητες. «Πραγματικά δεν το περίμενα », παραδέχτηκε έκπληκτος. « Το αυτοκίνητο δεν ήταν ίσιο, οπότε δεν πίστευα ότι μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα. Η ομάδα με διαβεβαίωσε ότι με την πτώση των καυσίμων, τη βελτίωση στην πίστα, θα τα πήγαινα καλύτερα ό,τι κι αν γίνει. Έτσι αποφάσισα να το δώσω μια ευκαιρία. Ήταν πραγματικά τρομακτικό γιατί το αυτοκίνητο έστριβε δεξιά σε ευθεία. Μου έκανε τη ζωή δύσκολη, αλλά το έκανα και ήταν αρκετό. » Καλά τοποθετημένος κατά τη διάρκεια του Sprint μετά από μια τεράστια στοίβα, ο Άγγλος μπόρεσε να ασκήσει πίεση στον συμπαίκτη του Frederik Vesti για να αρπάξει τη νίκη, την πρώτη της νεαρής καριέρας του. «Ήταν λίγο τρελό », εκμυστηρεύτηκε. Ο Κύριος αγώνας έμεινε τότε προς διαπραγμάτευση, κάτι που έκανε χωρίς να χτυπήσει το βλέφαρο! Καλύτερος χρόνος σε ελεύθερες προπονήσεις, pole position, νικητής των Αγώνων Σπριντ (με τον βαθμό για τον καλύτερο γύρο) και των Κύριων Αγώνων, ο Bearman έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία της F2 που πήρε την πρώτη θέση σε κάθε συνεδρία του Σαββατοκύριακου. Ο Βρετανός σκοράροντας 38 πόντους από τους 39 πιθανούς. Καλός οιωνός για αυτό το Σαββατοκύριακο;
Βελτιστοποιημένη προετοιμασία… και ένα σίγουρο μέλλον
Σε αντίθεση με τη Τζέντα, ο Ollie Bearman δεν θα ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο στην F2 πριν φτάσει στην F1 το Σάββατο για τον FP3. Αυτή τη φορά, μπόρεσε να προετοιμαστεί για το Σαββατοκύριακο του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τον προσομοιωτή, πνευματική προετοιμασία αντάξια του ονόματος, τη βεβαιότητα ότι θα είναι στο grid την επόμενη χρονιά και τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τρεις ώρες οδήγησης πριν από την κατάδυση στην πρόκριση το απόγευμα του Σαββάτου. «Είναι μια καλή ευκαιρία να οικοδομήσω την εμπειρία μου. Επιτέλους θα έχω ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο, που θα αλλάξει τα πράγματα. Το να το γνωρίζω εκ των προτέρων θα με βοηθήσει πολύ. Σε αντίθεση με την Τζέντα, θα έχω χρόνο να μπω στο ρυθμό χωρίς να ρισκάρω αμέσως. » Μεγάλη διαφορά για αυτόν που θα καθιερωθεί την επόμενη χρονιά στη Haas , και που δεν χρειάζεται πλέον να σκέφτεται το μέλλον του. Ένα άλλο σημαντικό σημείο, το γεγονός ότι αγωνίζεται σε Haas και όχι σε Ferrari θα πρέπει να του δώσει λίγο λιγότερη έκθεση, άρα και πίεση. «Είμαι χαρούμενος που αγωνίζομαι εδώ στη F1, κέρδισα μεγάλη αυτοπεποίθηση πέρυσι εδώ. Από έξω φαίνεται ότι αυτές ήταν πολύ καθαρές συνεδρίες, αλλά με λεπτομέρεια χτυπούσα τους τοίχους σε κάθε συνεδρία. Θα πρέπει να είμαστε πιο καθαροί και φέτος». Αυτή τη φορά, το pole θα είναι αναμφίβολα πιο δύσκολο να φτάσει…
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power