ENGINE POWER

GP Ινδονησίας: 6 + αποτελέσματα Παρασκευής για τη Mandalika

GP Ινδονησίας: Mandalika ήρθε η στιγμή να μάθουμε τις ιδιαιτερότητες του κυκλώματος αλλά και τι πέτυχαν οι οδηγοί μας στην 1 μέρα των δοκιμαστικών MotoGP
GP Ινδονησίας: 6 + αποτελέσματα Παρασκευής για τη Mandalika

GP Ινδονησίας: Πολύ γρήγορη και ροή, κακές αλλαγές κατεύθυνσης, γκάζι ανοιχτό σε μεγάλες γωνίες κλίσης και πολλά άλλα για το νέο στολίδι της Ινδονησίας

Το Επίσημο MotoGP Mandalika Test είναι κοντά μας και δίνοντάς μας μια προεπισκόπηση σχετικά με το τι μπορούμε να περιμένουμε από την ολοκαίνουργια πίστα. Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Pertamina Mandalika Circuit θα πρέπει να είναι μια απόλυτη έκρηξη και πριν από την έναρξη της δράσης στην πίστα ας πάμε σε 6 σημεία που χαρακτηρίζουν και πρέπει να ξέρετε για το κύκλωμα της Mandalika.

  1.  Υπάρχουν μόνο δύο σημεία σκληρού φρεναρίσματος: Στροφή 1 και στροφή 10.
  2.  Είναι ένα πολύ ρευστό κύκλωμα, όχι ένα κύκλωμα ιπποδύναμης. Αν και η ιπποδύναμη πάντα βοηθάει, φυσικά.
  3.  Η πίστα μπορεί να υπερηφανεύεται για τέσσερις ή πέντε μεγάλη γενναιότητα, πολύ γρήγορες, κόρνερ.
  4. Υπάρχουν πολλές στροφές που είτε αναγκάζουν τον αναβάτη να φρενάρει δυνατά σε μεγάλες γωνίες κλίσης είτε ανοίγει δυνατά το γκάζι σε μεγάλες γωνίες κλίσης. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ορισμένες συγκρούσεις στο μπροστινό μέρος και σίγουρα θα οδηγήσει σε μερικές θεαματικές μετατοπίσεις στο γκάζι.
  5.  Το σιρκουί έχει μεγάλες παγίδες απορροής και χαλίκι, που σημαίνει ότι είναι ασφαλές – πάντα θετικό!
  6.  Υπάρχουν κάποιες κακές γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης που νομίζω ότι είναι φανταστικές. Είναι κάτι σαν το Ascari Chicane στη Monza ή το παλιό Hockenheim! Οι ομάδες θα πρέπει να δουλέψουν στα ποδήλατα, ώστε να καρφώσουν αυτά τα τμήματα.

Και τέλος, συνολικά η πίστα της Ινδονησίας είναι ως εξής: Η εκκίνηση/τερματισμός μέχρι τη στροφή 6 είναι σαν το Misano. Στη συνέχεια, από λίγο μετά τη στροφή 6 έως τη στροφή 10 είναι σαν τα chicanes στο παλιό Hockenheim ή το Ascari στη Monza. Από λίγο μετά τη στροφή 10 έως και αμέσως μετά τη στροφή 14 μοιάζει με το Sepang, και μετά το τελευταίο τμήμα μου θυμίζει πραγματικά το τελευταίο μέρος του Termas de Rio Hondo της Αργεντινής. Η πρώτη μου εντύπωση από το κομμάτι είναι mega!

gp-indonisias-indonisea-grand-prix-motogp-2023-indonesia-moto-gp-esperago

GP Ινδονησίας MotoGP ώρα των αποτελεσμάτων:

Ο Aleix Espargaro ταχύτερος καθώς πέφτει το ρεκόρ γύρου στην Practice 2 στο Mandalika

Με λιγότερο από δέκα λεπτά, ο Brad Binder ήταν μέρος ενός ατυχήματος δύο αναβατών στη στροφή 11.

Ο εργοστασιακός αναβάτης της KTM έχασε το μπροστινό μέρος του RC16 του πριν πέσει ο Augusto Fernandez ενώ έτρεχε ακριβώς πίσω του. Το τρακάρισμα για τον Fernandez οδήγησε στο ποδήλατό του να γλιστρήσει στη μηχανή του Binder.

Στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα ήταν ο Aleix Espargaro, αφού ο αναβάτης της Aprilia αναμόρφωσε τον πρώιμο βηματοδόχο Fabio Di Giannantonio.

Στη συνέχεια, ο Jack Miller έκανε τρία ατυχήματα για τους αναβάτες της KTM αφού ο Αυστραλός έπεσε στη στροφή 11. Ο Miller έπεσε αφού απέφυγε έναν αργόδρομο Enea Bastianini.

Αφού είδε τον συμπαίκτη του Maverick Vinales να πηγαίνει πιο γρήγορα, ο Espargaro απάντησε σύντομα με χρόνο 1:31.347s.

Αφού αγωνίστηκε για το πρώτο μισό της συνεδρίας, ο Francesco Bagnaia άρχισε να βρίσκει τον ρυθμό του καθώς έφτασε στην ένατη θέση πιο γρήγορα.

Το πρόβλημα για τον Bagnaia είναι ότι ο αντίπαλος του τίτλου Jorge Martin ήταν πιο γρήγορος και έμεινε τρίτος μπροστά από τον Di Giannantonio και τον Marc Marquez.

Παρόλο που δεν ήταν εντελώς άνετος, ο Bagnaia ήταν έτοιμος να βελτιώσει τον χρόνο του γύρου του πριν κάνει ένα λάθος στην προτελευταία στροφή.

Ο Vinales ήταν ο επόμενος αναβάτης που κόντεψε να υποστεί μια σύγκρουση καθώς έχασε στιγμιαία το μπροστινό μέρος του RS-GP23 του στη στροφή δέκα.

Με λιγότερο από 20 λεπτά για να ολοκληρωθεί, οι time attack runs ήταν σε πλήρη ροή καθώς ο Espargaro άρχισε να φωτίζει τους χρόνους του τομέα.

Ο Espargaro κέρδισε σχεδόν τρία δέκατα από τον ήδη κορυφαίο χρόνο του πριν ξεκινήσει τον επόμενο γύρο του με δύο εκπληκτικούς τομείς. Ωστόσο, η αγκαλιά του Espargaro πήγε χαμένη καθώς τράκαρε στη στροφή δέκα.

Στη συνέχεια, ο συμπαίκτης του Espargaro έγινε ο πρώτος αναβάτης που έσπασε το φράγμα των 1 m 31s στο Mandalika, πριν ο Marco Bezzecchi ξεπεράσει άλλα δύο δέκατα.

Ένας αναβάτης που δεν ήταν στη μίξη για την πρώτη θέση ήταν ο Bagnaia, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή πάνω από οκτώ δέκατα κάτω από τρεις τομείς.

Η ημέρα της εργοστασιακής ομάδας της Ducati χειροτέρεψε καθώς ο Enea Bastianini υπέστη ατύχημα στην αρχή του τελευταίου του θητείου – στροφή 11.

Καθώς ο Martin και ο Brad Binder βρήκαν τεράστιο χρόνο για να μπουν στην πρώτη τετράδα, ο Bagnaia είδε τον τελευταίο του γύρο να ακυρώνεται λόγω κίτρινων σημαιών, αφού συνάντησε τον Miller που έπεσε για δεύτερη φορά – στροφή 1.

Μετά από συντριβή στην προηγούμενη διαδρομή του, ο Espargaro εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το τελευταίο του επιθετικό όριο, καθώς σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου.

Στην πορεία για να μπει τελικά στην πρώτη δεκάδα, ο Bagnaia υπέστη μια τεράστια ταλάντευση στις τελευταίες στροφές που τον οδήγησαν να χάσει. Ο Joan Mir, ο οποίος παρακολουθούσε στενά τον Bagnaia, συνετρίβη λίγες στιγμές αργότερα.

gp-indonisias-indonisea-grand-prix-motogp-2023-indonesia-moto-gp-esperago

MotoGP GP Ινδονησίας: Ο Marco Bezzecchi ζαλίζει με 3η θέση: «Έκαψα τον κώλο μου για να σώσω τον ώμο μου!»

Ευτυχώς, ο αναβάτης του VR46, που είχε ενθουσιάσει την ομάδα του σημειώνοντας τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο και βρισκόταν σε ακόμα καλύτερο γύρο όταν έπεσε, σηκώθηκε όρθιος και απομακρύνθηκε αβλαβής.

Ο Bezzecchi αργότερα αποκάλυψε ότι τοποθετήθηκε καθώς γλιστρούσε για να θυσιάσει ένα άλλο μέρος της ανατομίας του και να αποφύγει να σφίξουν τα χέρια του όταν χτύπησε την παγίδα με χαλίκι.

«Μόλις γλιστρούσα, προσπάθησα να κρατηθώ… έκαψα τον κώλο μου για να μην χτυπήσω τα χέρια μου!» Ο Μπεζέκι χαμογέλασε. «Ευτυχώς, όταν μπήκα στο χαλίκι ήταν εντάξει».

 

GP Ινδονησίας: Η σαμπάνια είναι πολύ καλό παυσίπονο!»

Ο νεαρός Ιταλός έλαβε το επίσημο ξεκάθαρο από τους γιατρούς του MotoGP για να συνεχίσει μετά την πρωινή συνεδρία και κατέπληξε την ομάδα του σημειώνοντας τον τρίτο ταχύτερο χρόνο το απόγευμα.

Παλεύοντας για να κρατήσει ζωντανές τις πιθανότητες του τίτλου, ο Bezzecchi ήταν πίσω μόνο από τις Aprilias των Aleix Espargaro και Maverick Vinales και μπροστά από τους ηγέτες του παγκόσμιου πρωταθλήματος Jorge Martin (πέμπτος) και Francesco Bagnaia (16ος).

Αλλά σίγουρα δεν ήταν εύκολο.

«Λοιπόν, ο πόνος είναι εκεί. Περίμενα λίγο περισσότερα, αλλά μόνο και μόνο επειδή είπα στον εαυτό μου, «θέλω να περιμένω το χειρότερο», παραδέχτηκε ο Bezzecchi.

«Με επηρεάζει ιδιαίτερα σε κάθε φρενάρισμα. Οπότε δεν μπορώ να αποδώσω με τον καλύτερο τρόπο σε κάθε γύρο. Για παράδειγμα, σήμερα το απόγευμα ξεκίνησα αργά. Και μετά γύρο με γύρο πήγαινα πιο γρήγορα.

«Σήμερα πήρα μερικά παυσίπονα, όχι πολύ δυνατά, αλλά τίποτα τρελό. Δεν θέλω να πάρω δυνατά παυσίπονα. Αλλά εξαρτάται από το πώς θα πάει ο πόνος αυτές τις μέρες».

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Bezzecchi τραυματίζεται με ιππασία, παίρνοντας μέρος στην πρόσφατη διοργάνωση Misano μόλις μια εβδομάδα αφότου χτυπήθηκε και τραυμάτισε σε μια στροφή 1 στην Καταλονία.

«Ο Μισάνο ήταν επώδυνος. Αλλά τώρα είναι πολύ πιο οδυνηρό», είπε. «Αλλά αν πάω καλά, σίγουρα, η σαμπάνια είναι πολύ καλό παυσίπονο!»

gp-indonisias-indonisea-grand-prix-motogp-2023-indonesia-moto-gp-bezzecchi.

GP Ινδονησίας: «Προσπάθησα να τους πείσω όλους, ειδικά τη μαμά μου!»

Αναλογιζόμενος την απόφασή του να οδηγήσει, ο Bezzecchi αποκάλυψε ότι ο αρχικός του στόχος ήταν να επιστρέψει για το Phillip Island, το επόμενο Σαββατοκύριακο.

«Όταν επέστρεψα σπίτι τη Δευτέρα το πρωί μετά το χειρουργείο, ένιωσα πολύ χάλια. Έτσι, η πρώτη σκέψη ήταν να παραλείψω αυτόν τον αγώνα και μετά να πάω απευθείας στο Phillip Island», εξήγησε

«Όμως τη Δευτέρα πήγα στο γυμναστήριο για να προσπαθήσω να δουλέψω με τον Carlo και όλο το πλήρωμά μου. Και μετά την Τρίτη, όταν ξύπνησα στο σπίτι, ένιωσα απίστευτα καλύτερα.

«Έμοιαζα καλύτερα, ένιωθα καλύτερα, κουνούσα περισσότερο το χέρι και είχα περισσότερη δύναμη με λιγότερο πόνο. Οπότε είπα «Εντάξει, θέλω να δοκιμάσω σήμερα στο γυμναστήριο και μετά απόψε θα αποφασίσω». Και μετά φυσικά ήθελα να προσπαθήσω.

«Δεν ήταν όλοι σύμφωνοι. Αλλά στο τέλος, προσπάθησα να πείσω τους πάντες, ειδικά τη μαμά μου! Αλλά ναι, μετά το πρωί της Τετάρτης έκανα έναν τελευταίο έλεγχο με τον γιατρό και είπα “ΟΚ, ξεκινάω”. Πήρα το αεροπλάνο και έφτασα σήμερα το πρωί».

GP Ινδονησίας: «Ο Rossi είναι αναβάτης, καταλαβαίνει»

Ο μέντορας και ιδιοκτήτης της ομάδας Valentino Rossi είχε αρχικά κάποιες αμφιβολίες αλλά σύντομα τον κέρδισαν.

«Στην αρχή, ήταν λίγο πιο συντηρητικός από εμένα, αλλά μόλις του είπα «Νιώθω καλά, νομίζω ότι μπορώ να προσπαθήσω». Συμφώνησε μαζί μου. Αλλά είναι αναβάτης, καταλαβαίνει».

Ο συμπαίκτης Luca Marini, ο οποίος επίσης αναρρώνει από κάταγμα της κλείδας, αλλά στην αντίθετη (αριστερή) πλευρά, ήταν δωδέκατος ταχύτερος.

«Είχαμε πολλά προβλήματα με το πίσω μέρος. Ήμουν κοντά στο τρακάρισμα πολλές φορές, και δεν είναι αυτή η κατάσταση για να διακινδυνεύσω ένα τρακάρισμα. Στο τέλος όταν αλλάξαμε και τα δύο λάστιχα για την επίθεση του χρόνου, όλα πήγαν καλά.

«Αλλά είναι κρίμα… με μια κανονική εξάσκηση, μπόρεσα να παραμείνω στις 10 πρώτες θέσεις για το Q2 απευθείας χωρίς πολύ άγχος».

Αποτελέσματα προπόνησης της Παρασκευής από το MotoGP της Ινδονησίας στο Mandalika, γύρος 15/20 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2023.

gp-indonisias-indonisea-grand-prix-motogp-2023-indonesia-moto-gp-bagnaia

GP Ινδονησίας:  MOTOGP, MANDALIKA – PRACTICE (2) RESULTS
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX

1 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 1’30.474s 22/23 314k
2 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +0.154s 25/25 313k
3 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.170s 20/25 314k
4 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.288s 17/19 314k
5 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) +0.400s 25/27 312k
6 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.632s 24/26 312k
7 Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) +0.725s 26/26 312k
8 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +0.733s 20/22 308k
9 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +0.742s 20/22 313k
10 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.755s 21/26 312k
11 Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +0.802s 22/23 313k
12 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.893s 20/20 311k
13 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) +0.983s 24/24 313k
14 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +1.026s 25/25 311k
15 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +1.087s 21/23 311k
16 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +1.161s 18/23 314k
17 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.181s 23/27 309k
18 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.332s 21/23 310k
19 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +1.653s 14/21 312k
20 Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP23) +1.734s 19/20 309k
21 Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) +1.952s 12/20 309k

Επίσημο ρεκόρ Mandalika MotoGP
Καλύτερος γύρος: Fabio Quartararo 1m 31.067s (2022)
Ταχύτερος γύρος αγώνα: Jack Miller 1m 45.198s (2022)

Το εργοστασιακό δίδυμο της Aprilia Aleix Espargaro και Maverick Vinales κυριαρχούν στις προπονήσεις της Παρασκευής για το Ινδονησιακό MotoGP 2023, θέτοντας νέα ρεκόρ γύρου Mandalika.

Αλλά ο ηγέτης του τίτλου Francesco Bagnaia έχασε την πρώτη δεκάδα, στέλνοντάς τον στα Προκριματικά 1 του Σαββάτου.

Ο Bagnaia φαινόταν ταραγμένος σε πολλές περιπτώσεις, συμπεριλαμβανομένου του κρατώντας τα χέρια του ορθάνοιχτα καθώς έμπαινε στο εργοστασιακό γκαράζ της Ducati νωρίς, και έχασε την τελευταία του ευκαιρία για απευθείας προκριματική θέση 2 όταν βγήκε το πίσω μέρος του Desmosedici του.

Αντίθετα, υπήρξε ένα χειροκρότημα για τον Marco Bezzecchi της VR46 Ducati, ο οποίος ήταν τρίτος ταχύτερος παρά το γεγονός ότι υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στην κλείδα μόλις πριν από πέντε ημέρες.

Ο πλησιέστερος αντίπαλος του Bagnaia για τον τίτλο, Jorge Martin, ήταν ασφαλής πέμπτος για την Pramac Ducati.

Ο Vinales και ο συμπαίκτης του Espargaro αντάλλαξαν θέσεις στην κορυφή των φύλλων χρόνου για μεγάλο μέρος της ώρας, καθώς η ανδρεία του RS-GP στο χαμηλό κράτημα – τονίστηκε τον περασμένο μήνα στην Καταλονία – συνεχίστηκε.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power